Philips CSA240 grijs, rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA240 grijs, rood op Kieskeurig.nl.

Morrisje 12-04-2021

Betrouwbaar & bekend

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb het geluk gehad om de Philips Senseo Select te mogen testen. Op zich is het een typische Senseo zoals we gewoon zijn, het schenkt je een romige lekkere koffie via koffiepads. Er zijn een aantal vernieuwingen aan dit model, je kan de intensiteit van je koffie aanpassen met behulp van een handig knopje. Alsook zie je duidelijk met oranje led verlichte knopjes als je voor 1 tas of 2 tassen koffie kiest. Je kan de koffietuit handig verstellen naar de grootte van je tas.
Wanneer je het deksel opent om de koffiepad in de houder te leggen blijft de houder goed zitten, vorige modellen kon dit wel eens los zitten, dit is een verbetering. Nadelen zijn er ook aan dit toestel, namelijk de bodemplaat waar je de tas plaatst, deze ligt gewoon los, gemiste kans om die vast te klikken op het toestel zelf. Ook vind ik het toestel nogal bombastisch voor hetgeen het maar is, kleurenkeuze en afwerking is mooi maar Het is nogal groot en in een kleine keuken kan dit tegen vallen. Daarentegen heb je wel veel volume qua water reservoir.

Twig 12-04-2021

Senseo select

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Leuk en makkelijk toestel. Snel koffie en je kan de sterkte van je koffie kiezen. Groter waterreservoir dan mijn vorig toestel. Ook handig dat je de tuit kan verschuiven mits ik veel verschillende kopjes in huis heb. De pads zijn ook wel goedkoper dan degene die ik nodig had bij mijn vorig toestel.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Lekkere koffie, sterkte kiezen

Hector10 12-04-2021

Een handig apparaat

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Senseo koffiepadmachine is intens en lekkere espresso-recepten. Met een heerlijk crémelaagje. Als je de Senseo aanzet heb je in geen tijd een lekker warme tas koffie. Gemakkelijk te gebruiken met bezoek twee kopjes koffie in één druk op de knop. Ruime keuze in de koffieblends.
Een aanrader.

fransja 11-04-2021

Mooie blikvanger in de keuken!

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi strak design. Er zijn gerecyclede materialen gebruikt en de Senseo Select is een zuinig apparaat. Verder is het makkelijk in gebruik en heel prettig dat je de sterkte van de koffie kunt selecteren. Deze selectie is als standaard in te stellen met 1 knop.
De Senseo Select is stiller en sneller dan mijn oude Senseo. Ik heb meer keus om mijn koffie zo te maken als ik het graag wil hebben. Ik drink geen espresso maar wel fijn dat ik deze kan maken voor visite. De klassieke koffie en de intense koffie drink ik graag. Er zit een padhouder bij voor 1 kop en een voor 2 koppen koffie. Als de koffie klaar is gaat het apparaat automatisch uit. Het lekbakje zit er los bij en dat is makkelijk met schoonmaken.
Het waterreservoir is het enige nadeel van dit apparaat. Het glijdt gemakkelijk uit de vingers.
Maar ik zou dit apparaat zeker aanbevelen!

Verburg 09-04-2021

Simpel, chic en lekker makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Senseo Select werkt erg simpel en past precies bij mijn koffie consumptie. Wat ik fijn vind t.o.v. mijn vorige Senseo apparaat is dat deze zich voorverwarmd en meteen koffie zet om vervolgens weer meteen uit te gaan zonder onnodig opnieuw op te warmen. Verder staat het lekbakje los van het apparaat waardoor er geen onnodig geluid (trillingen) gemaakt wordt en wat erg makkelijk is voor schoonmaken. Er zijn 3 standen voor koffie sterkte waarvan ik er maar 2 gebruik maar ook dit is fijn om in te kunnen variëren. Al met al een fijn apparaat met een chic design.

Visserspoot 09-04-2021

Helemaal top

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekkere koffie en gemakkelijk. De verschillende functies zijn heel prettig

Debbie 09-04-2021

Mooi toestel maar niet heel praktisch

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Het waterreservoir is niet handig ontworpen. Er zit geen handgreep op waardoor je het moeilijk kan vasthouden als het vol water zit. Regelmatig knoeit er dan water.
Verder is het een mooi ontwerp. De koffie start automatisch te lopen na het aanzetten van het toestel. Enig nadeel hieraan: ook zonder koffiepad of zonder het deksel te sluiten loopt de koffie.

Nanie 08-04-2021

verschillende koffiesterktes en mooi design

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het geweldig dat ik nu super makkelijk verschillende koffiesterktes kan zetten. Ik gebruik voornamelijk de normale en sterke koffie. Een vooruitgang ten opzichte van mijn vorige Senseo is dat ik nu koffie kan zetten met 1 druk op de knop (niet eerst verwarmen en dan op de knop drukken om te zetten). Na het zetten van de koffie gaat het apparaat automatisch uit (ipv opnieuw te verwarmen), dit werkt dus energie besparend. De in hoogte verstelbare tuit is superhandig, ik kan hem instellen voor een espressokopje, maar ook voor een grote koffiemok, geen onnodig opspattende koffie dus. Ik vind het design van de Senseo mooi. Het enige nadeel vind ik dat het lekbakje los is, het staat wel over een deel van het apparaat heen, maar staat er niet strak aan vast, daardoor kan hij bewegen als je er tegen aankomt. Verder lijkt het lampje dat aangeeft wanneer ik het apparaat moet ontkalken me erg handig, maar ik heb het apparaat nog niet lang genoeg om te weten hoe goed dit werkt. Al met al ben in erg blij met dit apparaat.

Gyne 07-04-2021

Makkelijk lekkere koffie.

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met één druk op de knop koffie. Geweldig! Machine begint niet als er te weinig water is. Keuze uit meerdere soorten koffie. Geen onderhoud noodzakelijk. Lekker makkelijk koffie maken dus.

Nanda 07-04-2021

verschillende koffiesterktes en mooi design

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Pluspunten

• automatisch uitschakelen
  • 3 koffiesterkte instellingen
  • koffiezetten met 1 druk op de knop

Minpunten

• losse lekbak sluit niet mooi aan

G.tv.42 07-04-2021

Prima

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

Mooie en een goed apparaat, werkt ook goed, alleen de water reservoir is wat aan karige kant, max 3 a 4 kopjes. Is er geen andere groter reservoir voor deze Senseo?

Miek 06-04-2021

Ik kijk dagelijks uit naar een lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beste dames en heren

Hierbij wil ik U alsnog bedanken dat ik de nieuwe Philips SENSEO® Select Koffiepad-machine mocht uittesten.

De SENSEO® Select Koffiepad-machine een heel mooi en sober design. De machine staat mooi in elk interieur.
De handleiding is duidelijk en de machine is makkelijk in gebruik te nemen na het voorafgaand spoelen van de losse onderdelen.
Het zetten van één of twee koffies is heel handig. Wat ik zeer goed vond is dat er drie koffie-bereidingen gekozen kunnen worden.
De klep van de koffiepad-houder is makkelijk open te krijgen bij het wisselen van de pads, maar ze sluit ook heel goed af.
De watertank is voldoende groot voor het bereiden van meerdere koffies.
Ik merkte geen storende geluiden op bij het koffiezetten.
Elke koffie heeft een mooie schuimkraag en smaakt zeer lekker.
Na het koffie maken zijn de verschillende losse stukken makkelijk te spoelen en proper te houden. De metaalglans blijft mooi, ook na veelvuldig gebruik.
Het opvangbakje is voldoende groot.

Productestter1 06-04-2021

Upgrade van uw gekend Senseo koffiemachine

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Lekkere koffie. Voor elk wat wils (mild, sterk en espresso). Handig dat de koffie vanzelf begint wanneer de machine is opgewarmd.

Yesss 06-04-2021

Leuk machine en handig voor snel lekkere koffie

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Leuk machine om 2 kopjes gelijk te kunnen maken. Ook drink ik zelf mijn koffie graag niet te sterk. En kan je aan genodigden vragen hoe ze hun koffie graag drinken.

Robby 06-04-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Met een strak design doet deze senseo het voortreffelijk. De auto aan/uit functie is handig en de eigen sterkte/memo functie is een pluspunt. Alle maten tassen passen er onder door de verschuifbare druppelaar. Het waterreservoir in en uit halen mocht naar mijn mening iets makkelijker maar dit weegt niet op tegen al de pro's.

Pluspunten

• Automatisch in en uit
  • Auto uit functie
  • Memo functie

Minpunten

• Waterreservoir in en uit halen

Rosie2909 05-04-2021

Heerlijke koffie, apparaat is erg stil!

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat, zet heerlijke koffie, weinig geluid en heeft een mooi design.
Erg gemakkelijk in gebruik!

Annita69 04-04-2021

Fijn en innovatief product

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Mooi koffieapparaat met fijne extra functies zoals een espresso maken of een lungo etc. Bij ons lekte wel het waterreservoir en stond er geen max. op om te vullen, dit zal wel aangepast worden door Philips. Je hoeft nu niet meer te wachten om op het knopje te drukken voor je favoriete koffie, want als je het toestel aanzet begint het na het opwarmen direct met zetten van jou koffie. De koffie temperatuur is goed. De lekbak kunt je verwijderen om zo een hoog glas of koffietas te plaatsen. Alleen is het plateau dan wel te smal voor twee hoge glazen of koffietassen. Gemakkelijk is de keuzefunctie tussen espresso, gewoon of twee tassen of een Lungo dmv een schuifknop rechts naast de vulmond. Gemakkelijk in onderhoud en om schoon te maken kun je de vulmond, de lekbak en de andere onderdelen gemakkelijk verwijderen.

Pluspunten

• keuze schakelaar voor diverse koffies
  • geluidsniveau

Minpunten

• zonder lekbak, plateau te klein

Heuvel9 04-04-2021

Goed werkend mooi apparaat

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goed product, snel makkelijk en goede koffie.

Anoniem 03-04-2021

Lekkere bak!

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

Erg blij met dit apparaat!
De koffie smaak heerlijk.
De hoogte verstelling is erg handig vooral als je zin hebt in
een wat grotere mok koffie.
Het is ook erg handig dat de lekbak volledig wegneembaar is en dat het
apparaat zichzelf na het zetten van een kop koffie zichzelf uitschakelt!
Het enige nadeel is dat het waterreservoir klein is en er staat niet op
tot waar deze maximaal te vullen is.

Het is een mooi en compact apparaat dat ook
veel minder lawaai maakt dan de oude modellen!

Echt een aanrader dit apparaat!!

Sieebel 03-04-2021

Erg mooi Modern design, verliefd!

Geschreven voor: Philips CSA240 grijs, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb het product mogen testen.
Het design vond ik erg mooi. Compact, kleiner dan mijn huidige apparaat en een eyecather. De koffiesterkte mag jij bepalen, zo fijn! Een automatisch aan en uit-knop en een memo functie. Ik ben onder de indruk!