Philips CSA230 grijs, rood - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA230 grijs, rood op Kieskeurig.nl.

Amanda 08-04-2022

Prima Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Dit apparaat aangeschaft omdat de vorige Senseo het langzaam begaf na 6 jaar. De werking van het apparaat is hetzelfde, er zit alleen geen aan / uit knop meer op. Je 'klikt' nu de 1 of 2 kops toets aan en hij begint met opwarmen en zet daarna gelijk je kopje koffie. Na het zetten van je koffie schakelt hij dan ook gelijk weer uit, of dit per definitie zal schelen in het stroomgebruik durf ik niet te zeggen. Product werkt wederom prima en hopelijk kunnen we er weer lang plezier van hebben.

Pluspunten

• Compact
  • Prima temperatuur koffie
  • Staat stabiel en 'schuifvast'

Kroesen 08-04-2022

Diverse instellingen

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Na 4 jaar bonen machine weer terug naar Senseo even snel weer een bakje doen nu met al die diverse keuze mogelijkheden en smaken. Hij is stiller als mijn oude eerste serie en smakelijker ook mooier crème laag er op, fijn dat ik ook hier kan kiezen voor lungo mild of expresso. Voelt wel allemaal plastic aan vooral het sluiten van het padje ben benieuwd hoe lang het vol houd.

CH 03-04-2022

Super Senseo slank en Senseo Specials

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Mooi slanke model en kleuren passen goed bij keuken. Heerlijke Senseo Specials bereid. Ben super blij met deze vernieuwde look en krijg weer zin in koffiezetten

a**9@g**l.com 08-03-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Al jaren een Senseo apparaat.
Deze gekocht vanwege meldingslampje om te ontslakken.
Positieve bijkomstigheid is dat de aanknop uit gaat
als het kopje vol is.
Het oudere model bleef hier door iemand onnodig lang aanstaan.
Minpuntje: onder het waterreservoir komt water.

Pluspunten

• Melding voor ontslakken.
  • Aanknop gaat uit bij vol kopje.

Minpunten

• Water onder waterreservoir

Naduri 07-03-2022

Très fonctionnel et beau design

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Il est très pratique d'utilisation et en plus très joli. Il y a trois types de taille de tasse: grande, moyenne et grande.

Vuggelke 08-02-2022

Goeie koffie

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Ik heb al een aantal jaren een senseo apparaat.het systeem is ideaal voor mij als alleenstaande.snel en ik kan zelf de smaak bepalen.het waterreservoir is even wennen en ik vind het oppervlak glad en dus moet je goed in de gaten houden dat je het niet uit je handen laat glippen

R.Pe 06-02-2022

Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Kwalitatief een slecht apparaat, plateau voor de kopjes een dun plastic kapje wat op en neer beweegt, waterreservoir lekt al meteen bij het plaatsen in het apparaat, contact gehad met de klantenservice kon hem meteen terug sturen, dus de service is goed.

Donald Duck 1980 03-02-2022

senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

het is jammer dat hij na elk bakje uit gaan zodat het apparaat iedere keer opnieuw moet opwarmen.Wij hebben iedere keer 2 bakjes koffie achter elkaar met verschillende smaken dus je kunt niet het hulpstuk voor 2 bakjes koffie gebruiken.

#Prinsesje 12-01-2022

mooie vormgeving, kleur en staat mooi in keuken.

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Bediening is simpel en er zijn veel mogelijkheden tot koffiesterkten. Schoonmaken van onderdelen is gemakkelijk. Apparaat werkt na enkele maanden dagelijks gebruik nog uitstekend. Advies: dagelijks naspoelen.

Pads. 31-12-2021

Leuk machientje!

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Werkte in het begin correct; heeft nu na twee maanden reeds meer tijd nodig voor dezelfde handeling. Is twee maal ontkalkt. Het waterreservoir wordt best geheel gevuld , want anders is de watermassa niet voldoende om het ventiel aan de onderkant te sluiten. Doet nog wat het moet; maar voor hoe lang gaat deze versie mee? Onze zesde "Senseo".

j**3@u**l.nl 31-12-2021

leuke koffiezetter met heerlijke senseo smaak

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

ik vindt deze senseo een prachtig design, de kleuren vindt ik mooi om te zien, staat leuk in mijn keuken, het apparaat werkt goed, en fijn is dat je de sterkte kan instellen, naar smaak, staat garant voor een heerlijk kopje koffie, met schuimlaag, het apparaat, is makkelijk te bedienen, en makkelijk schoon maken van de losse onderdelen, ik heb wel een klein min puntje, de koffie is niet zo heet als
het zou moeten zijn, want ik heb nog een ander senseo apparaat, en wordt de koffie veel heter, het verschil is duidelijk te merken, maar ondanks dit min puntje, smaakt de koffie heerlijk, ik ben heel tevreden, met mijn koffie senseo apparaat, ik kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• mooi design
  • zet heerlijke koffie
  • makkelijk te bedienen
  • 3 verschillende sterkte instellingen

Minpunten

• koffie wordt niet zo heet

Fl&Li 26-12-2021

Valt tegen

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Ik had toch liever voor de vierkante uitgave gekozen die ik eerder had, maar deze was helaas overleden. Tip: ga nooit over naar een ander type als je al tevreden was met de gene die je had.

e**5@c**a.nl 19-12-2021

Topaankoop

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Top apparaat voldoet aan onze eisen beslist een aanrader zeker
ook qua prijs en kwaliteit

Pluspunten

• Kwaliteit

Oldenhuis 17-12-2021

Bij het afnemen en vullen lekt de vlotterplaat.

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Jammer. Bij het vullen en afnemen lekt de vlotter opening overmatig water.
Aanrecht is altijd nat. en wij vinden de koffie niet warm genoeg. (lauw)

Janny 08-12-2021

Nieuwe Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Van deze Senseo kan je de sterkte zelf instellen.
Voldoet heel goed, maar het waterresvoir zou wat groter moeten zijn. Ook het vastpakken vergt enige handigheid, maar na een weekje gaat het wel.
Het aan lampje is erg handig, want er gaat wat wachttijd voorbij ,waardoor je tussendoor nog iets klaar kan zetten of serveren

Pluspunten

• Aan/uit lampje
  • Sterkte zelf in te ste

Minpunten

• Nog steeds klein waterreservoir
  • Moeilijk vast te pakken

Carla 60 03-12-2021

goed apparaat

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Wij gebruiken hem nu 1 week , hier voor hadden we de gewone senseo .
Wel even wennen als je de knop indruk dat je dan gelijk de kopjes er onder moet zetten , lekkere koffie 3 verschillende sterkte ook top . Ook 1 nadeel inderdaad het water reservoir glijd makkelijk uit je handen . Verder een top apparaat

koffie-addict 13-11-2021

Een mooie uitvoering

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Mooie uitvoering. Ik heb de witte versie aangekocht omdat de zwarte niet beschikbaar waren. Licht crèmelaagje aanwezig bij de koffie.

Robert-Jan 09-11-2021

Topapperaat

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Heb altijd een Senseo apparaat gehad verschillende uitvoeringen maar dit is de fijnste, waarom? omdat hij zelf aangaat en direct uit zichzelf uitschakeld als die klaar is!

Nadnad2022 07-09-2021

Machine sensée

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

J ai mis 5 car déjà le design de l appareil es magnifique je l ai prise en rouge elle es facile d utilisation le café est super bon ne fais casi pas de bruit bravo à vous pour avoir fais un nouveau model qui es vraiment magnifique

Dziadzia 28-08-2021

Senséo

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

J'aime le disingn de cet appareil, mais la conception du placement du réservoir d'eau n'est pas pratique, ainsi que du bol récupérateur à l'avant et de ce disque qui glisse à chaque intervention. Ça n'est pas pratique.