Philips CSA230 antraciet - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA230 antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

d**6@g**l.com 20-11-2022

Senseo select lekt

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

De senseo geeft lekkere warme koffie volle kopjes.
De enigste nadeel is dat het apparaat lekt, via de padhouder en via de koffie tuit. Het maakt niet uit of je de tuit naar boven of naar onder schuift de koffie lekt dan onder het apparaat. Hij blijft het doen ook na het schoonmaken. Verder wordt hij goed in elkaar gezet. Toch jammer.

Pluspunten

• Koffie is heerlijk warm

Minpunten

• Apparaat lekt via de tuit.

m**n@h**l.com 03-09-2022

Bevalt niet zo goed

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Vind het super fijn dat het apparaat opwarmt en daarna meteen koffie zet maar als het reservoir leeg is geeft die dat pas bij de volgende keer dat je hem aanzet aan.
Daarbij als het reservoir terug geplaatst moet worden ligt 9 van de 10 keer de aanrecht helemaal vol met water omdat het reservoir er niet makkelijk terug op gaat

Pluspunten

• warmt op en zet meteen koffie

Minpunten

• reservoir lekt vaak met terug plaatsen

Mystie 17-08-2022

onhandig waterreservoir, waterverlies

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Vlotter van het reservoir sluit niet genoeg af waardoor het water er uit loopt, zowel bij het vullen als bij het terugplaatsen. Mijn machine staat op een houten cup/padhouder die dus niet voorzien is op dat water. Blijft ook veel water in de pad staan na gebruik waardoor ik telkens het deksel nog eens open doe en terug sluit om het weg te krijgen. Onhandig reservoir door gebrek aan maximumaanduiding en deftig handvat.

TIGER 8 12-08-2022

Over het algemeen goed

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Duurt langer van start tot koffie tegenover oude senseo, en verliest water aan tank tijdens op en afnemen

papou51 12-08-2022

Réduction de mes déchets plastiques

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Ce produit est un cadeau de mes trois filles. Elles estimaient (à juste titre) que mes traditionnels filtres consommaient beaucoup trop de plastiques. Alors pour la fête des pères j'ai adopté un senseo. Encore un tout grand merci à Philips pour le cadeau des dosettes.

f**2@g**l.com 02-08-2022

Oudere Senseo’s zijn degelijker. Koffie is hetzelfde.

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

De Senseo Select valt me tegen.
Het waterreservoir is veel te glad en valt makkelijk door je handen.
Het apparaat is geheel van gerecycled materialen gemaakt en dat is te voelen.
Het apparaat ziet en voelt er kwetsbaar uit.
Niet bepaald degelijk.
De enige pluspunt is dat je de sterkte kan bepalen met 3 standen. Maar dat gebruik je zelden. Het apparaat schakelt zichzelf uit nadat het kopje is gevuld. Maar dat hebben alle Senseo’s nu.
Als ik het allemaal geweten had, dan ik de gewone gekocht en houd je een paar tientjes in je zak.
Grootste manco is het waterreservoir. Echt waardeloos.
De oudere Senseo apparaten zijn een stuk degelijker. Koffie is niets veranderd.

Pluspunten

• Schakelt zichzelf uit.
  • Gerecycled materialen

Minpunten

• Waterreservoir
  • Ziet er fragiel uit.
  • Weegt niks.

Gaellecmoi87 01-08-2022

Parfait

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Avec une moyenne de 20 tasses par jour, il dit lui même quand il faut le détartrer.
Et le détartrage est très simple.
Parfait ce senseo et le must reste de choisir sa grandeur de café.
Je recommande sans hesiter

zjean 27-07-2022

Nogal onhandig toestel

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Het bijvullen van de watertank is onhandig. De gebruikte pads staan nog onder het water wat voor gemors zorgt bij het vervangen.

Arno 10-07-2022

Prima select koffiepadmachine

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Bijzonder is je koffie op sterkte en warm. Energiegebruik enkel voor een kopje! Gemakkelijk en snel je eigen smaak koffie door pad-variëteit.

Pluspunten

• Koffie op sterkte
  • Energie gebruik
  • Verstelbare uitloop

Minpunten

• Geen- naar verwachting bij aankoop

z**n@h**l.com 07-07-2022

In eerste instantie ziet het apparaat er mooi en degelijk uit totdat je het gaat gebruiken. Het begint al met het plaatsen van het waterreservoir, dit is gevuld met water niet makkelijk zeker niet als de Senseo ver naar achteren staat. Het plateau waar de kopjes op komen te staan is voor grote bekers net iets te klein waardoor het al gauw gaat wiebelen. Je kan het apparaat ook niet naar voren trekken aan dit plateau want dit zit erg los je moet echt het apparaat van achteren naar voren trekken. Je kan ook de hoogte instellen voor verschillende kopjes alleen lukt het bijna niet om dit onderdeel uit elkaar te halen voor het schoonmaken wat volgens de handleiding wel zou moeten kunnen. Conclusie: de koffie is goed en smaakt goed afhankelijk van het merk koffie maar ik zou dit apparaat niet opnieuw willen kopen.

Charles 06-07-2022

Goed koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Al jaren ben ik een fan van het Philips Senseo koffiezetapparaat, en wat mij erg bevalt aan dit apparaat is de mogelijkheid om verschillende sterkte te selecteren. Het is echt van invloed op de koffie smaak.

Mijn oordeel prima apparaat voor zijn geld. Een aanrader.

Pluspunten

• Selecteren koffie sterkte
  • Goed warm
  • Neemt niet veel ruimte in beslag

Edwin 04-07-2022

Topapparaat

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Is een perfecte machine of je nou van niet zo sterke koffie hou of juist wel .
Kan je mooi insteelen voor ieder zijn sterkte.
Snel klaar en super lekere koffie.
Zoek je een apparaat waar je normale wat sterkere en espressokoffie kan zetten?
Maar geen financiele middelen heb voor een duur espresso apparaat?
Dan raad ik deze zeker aan.

Pluspunten

• Lekker koffie
  • Snel gezet
  • Mooi apparaat
  • Meerdere sterkte zetbaar

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken tot nu toe

IvanF 13-06-2022

Mooi design, grote evolutie

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Na jaren trouwe dienst werd de oude Senseo vervangen door het nieuw model. Een enorme verbetering. Eens de pads en tassen geplaatst duw je gewoon op de keuzeknop en iets later hoor je je koffie doorlopen. De sterkte kan met een schuifknop ingesteld worden maar dit wordt in praktijk nooit gebruikt.

Delta2424 13-06-2022

Klein reservoir

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Klein reservoir, zeker niet te vol vullen anders loopt er een deel water uit vanaf je het reservoir plaats

r**t@a**l.com 13-06-2022
Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Prima apparaat alleen duurt het lang voordat hij warm is. Dit maakt koffie serveren voor meerdere mensen een langdurig proces.

De verschillende standen (dus sterkte van de koffie) is wel heel fijn. Zo heeft ieder wat wils.

Amanda 08-04-2022

Prima Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart

Dit apparaat aangeschaft omdat de vorige Senseo het langzaam begaf na 6 jaar. De werking van het apparaat is hetzelfde, er zit alleen geen aan / uit knop meer op. Je 'klikt' nu de 1 of 2 kops toets aan en hij begint met opwarmen en zet daarna gelijk je kopje koffie. Na het zetten van je koffie schakelt hij dan ook gelijk weer uit, of dit per definitie zal schelen in het stroomgebruik durf ik niet te zeggen. Product werkt wederom prima en hopelijk kunnen we er weer lang plezier van hebben.

Pluspunten

• Compact
  • Prima temperatuur koffie
  • Staat stabiel en 'schuifvast'

Kroesen 08-04-2022

Diverse instellingen

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Na 4 jaar bonen machine weer terug naar Senseo even snel weer een bakje doen nu met al die diverse keuze mogelijkheden en smaken. Hij is stiller als mijn oude eerste serie en smakelijker ook mooier crème laag er op, fijn dat ik ook hier kan kiezen voor lungo mild of expresso. Voelt wel allemaal plastic aan vooral het sluiten van het padje ben benieuwd hoe lang het vol houd.

CH 03-04-2022

Super Senseo slank en Senseo Specials

Geschreven voor: Philips CSA230 zwart, wit

Mooi slanke model en kleuren passen goed bij keuken. Heerlijke Senseo Specials bereid. Ben super blij met deze vernieuwde look en krijg weer zin in koffiezetten

a**9@g**l.com 08-03-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips CSA230 grijs, rood

Al jaren een Senseo apparaat.
Deze gekocht vanwege meldingslampje om te ontslakken.
Positieve bijkomstigheid is dat de aanknop uit gaat
als het kopje vol is.
Het oudere model bleef hier door iemand onnodig lang aanstaan.
Minpuntje: onder het waterreservoir komt water.

Pluspunten

• Melding voor ontslakken.
  • Aanknop gaat uit bij vol kopje.

Minpunten

• Water onder waterreservoir

Naduri 07-03-2022

Très fonctionnel et beau design

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Il est très pratique d'utilisation et en plus très joli. Il y a trois types de taille de tasse: grande, moyenne et grande.