Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl.

Charlot 13-04-2021

Snelle heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

Het apparaat is mooi en compact. Je kunt zelf de sterkte van je koffie regelen. Je hoeft maar 1 x te drukken en je hebt je koffie. Het apparaat maakt weinig lawaai. De machine kan makkelijk afgewassen worden. Je kan de hoogte van je tas aanpassen naar het apparaat.

Pluspunten

• Zeer snel
  • Koffiesterkte kan je zelf regelen

Rero2021 07-04-2021

Fijn apparaat voor een mooie en betaalbare prijs

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed apparaat, makkelijk bedienbaar en onthoudt jouw favoriete koffiestand. Daarnaast makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Als laatste is het fijn dat het apparaat nagenoeg geruisloos werkt.

Erik_R 07-04-2021

Uitstekende Senseo apparaat met een modern look

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit nieuwe Senseo Select apparaat (CSA250/10) heeft een mooie moderne luxe look gekregen ten opzichte van de Senseo Original. Bovendien is het toestel heel handig in gebruik.
Er is geen aan-uit knop, je drukt gewoon op 1 of 2 tassen koffie om het toestel te starten.
Met de Intensity Plus-schuif kiest je je favoriete koffierecept. Zo kan je heel gemakkelijk kiezen of je een klassieke Senseo, intense Senseo of espresso wilt zetten. Perfect als je binnen je gezin verschillende liefhebbers hebt van sterke en milde koffies. Het waterreservoir is voldoende groot om meerdere koffies te maken.
Het koffiezetten zelf verloopt heel stil en snel. Ideaal als je bezoek hebt. De koffie is ook goed warm.
Dankzij zijn verstelbare koffietuit kan je zijn hoogte heel gemakkelijk aanpassen naargelang de grootte van je koffietas. Hierdoor voorkom je de vele koffiespatten op je aanrecht.
Dankzij zijn geheugenfunctie kan je dan ook nog eens de hoeveelheid koffie in je koffietas persoonlijk programmeren. Echter zit hier wel een maximale hoeveelheid op. Voor te grote koffietassen gebruik je dan beter de functie voor 2 koppen koffie.
Een klein minpuntje vind ik de lekbak die redelijk loshangt. Gemakkelijk om snel leeg te maken, maar aangezien ik dit weinig gebruik, mocht het voor mij wat steviger vastzitten.

mirri 06-04-2021

zeer goed product!

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goed product met veel mogelijkheden om de koffie te zetten op maat van de gebruiker. Handig en mooi ontwerp met afneembaar lekbakje: erg handig om alles netjes te houden. Verstelbare koffietuit is ook praktisch om koffie netjes in de tas te krijgen zonder spatten. Bediening is zeer eenvoudig en functioneel. Toestel zet koffie en schakelt direct weer uit. Geheugenfunctie is leuk maar voor mij volstaan de 3 geprogrammeerde standen. Ook handig is de herinnering om te ontkalken.

Hayley 06-04-2021

Uitstekende Senseo in een modern jasje

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

Pluspunten

• Prijs-Kwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Stil en snel koffiezetten
  • Warme koffie
  • Intensity schakelaar

Minpunten

• Losse lekbak

BenCl 06-04-2021

mooi toestel dat koffie maakt op jouw maat!

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het design is mooi met de stainless steel afwerking. de memofunctie is handig, maar dit hebben we niet gebruikt omdat de maximale hoeveelheid minder was dan de grootte van onze kopjes. Het is wel heel fijn dat de sterkte van de koffie kan geselecteerd worden om zo een optimale sterkte te hebben op je eigen maat.
Het lekbakje is afneembaar waardoor dit makkelijk gereinigd kan worden. Helaas ligt het plaatje vrij los erop.
De padjes blijven wel wat kleven in de houder wanneer je de houder gebruikt voor diepe padjes.

kenzo 06-04-2021

koffie met gemak en eenvoud

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

het toestel werd vergeleken met onze oude Senseo die sinds 2003 in gebruik is .
wat we direct opgemerkt hebben is de simpliciteit van het toestel .
er zijn geen overbodige functies ,pictogrammen of knoppen.
interessant aan dit toestel is de keuzeknop voor de koffiesterkte.
het design bevalt ons ook zeer , het is modern en mee met de tijd.
bij het maken van de koffie was voor ons het enige nadeel dat de koffie niet altijd even warm
was (mogelijks verschil in temperatuur van water die je in reservoir doet ?)
het eenvoudig gebruik is toch een troef, je hoeft geen uitgebreide kennis hebben van ingewikkelde machines .
simpel pad aanbrengen en de knop induwen verder doet het toestel alles zelf.
het is tevens handig dat het toestel zichzelf uitschakelt na gebruik iets wat we altijd vergeten.
nadeel is dat het rooster waar je de tas opzet snel bekrast geraakt .ook zou ik liever
hebben dat het minimum en maximumstreepje in kleur wordt aangebracht want het is niet duidelijk zichtbaar.
zeer handige optie is de verstelbaarheid van de kopjeshoogte

de Senseo werd ontvangen als onderdeel van een producttest en Philips heeft geen invloed op mijn beoordeling en is gebaseerd op eigen ondervindingen

Pluspunten

• eenvoudig
  • modern

Minpunten

• niet krasvaste rooster
  • koffiewarmte verschilt

Sibbe 06-04-2021

Prijs kwaliteit een goede deal

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

Toen ik het product uitpakte vond ik het meteen wat goedkoop aanvoelen. Naar mijn mening kan de behuizing een stuk robuuster. In vergelijking met mijn Senseo switch voelt dit model veel minder stevig. De werking van het toestel is echter wel subliem. Ik drink zelf graag sterke koffie en Senseo was voor mij vaak wat slapjes. Met dit model kan ik echter een ideale kop koffie zetten. Daarnaast kan ook mijn vriendin van hetzelfde apparaat gebruik maken ook al drinkt zij minder sterke koffie. De memo functie is zeer handig om de sterkte aan te passen aan je eigen smaak en kopjes. Kortom ik zou dit product zeker aanbevelen voor mensen die graag verschillende sterktes koffie drinken.

Pluspunten

• Memo functie
  • Intensiteit selectie
  • Auto off

Minpunten

• Goedkope behuizing

M.J.P. 06-04-2021

Strak design, lekkere koffie

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Plus: sterkte van je koffie bepalen, mooi en strak design, ideaal is dat je er nu ook een grote mok onder kunt zetten met de in hoogte verstelbare uitschenktuit. Klein minpuntje vind ik het waterreservoir, wat klein en niet erg handig eruit halen / terug erin plaatsen.

Tiramisutje 05-04-2021

Een gemakkelijk en snelle koffie zo voor je neus

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

Het toestel is snel en gemakkelijk te gebruiken. Hij maakt ook maar weinig geluid. Je kan zelf je porties makkelijk aanpassen en het toestel zet zich automatisch af waardoor het energie bespaard.
Het enige nadeel vond ik dat het waterreservoir glad was waardoor het water aanvullen niet altijd soepel verliep.

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk
  • Weinig geluid
  • Sluit automatisch af

Minpunten

• Waterreservoir is aan de gladde kant

theo van amerongen 04-04-2021

handig te gebruiken

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het is een goed en gebruiksvriendelijke apparaat
de beste verbeteringen zijn de auto start en dat het apparaat zich uitschakelt na gebruik

Mirja 04-04-2021

zeer handig toestel

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

Pluspunten

• Eenvoudige bediening met toch veel mogelijkheden
  • energiezuinig
  • Mooi en praktisch ontwerp met inox afwerking
  • mooi en is eenvoudig proper te houden
  • Aanpassen van de koffiesterkte naar smaak

Bieke 07 03-04-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer makkelijk te gebruiken, staat mooi van desing. Niet te veel poes pas, net genoeg wat je nodig hebt.

mekegl 03-04-2021

geweldig

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

een fantastisch koffiemachine zeer practisch daar je de sterkte van je koffie kan kiezen
een zeer mooi disign

Pluspunten

• strekte van de koffie zelf te kiezen

Frerejan 03-04-2021

Zet een lekker kopje koffie in een handomdraai

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Binnen no-time heb je een heerlijk kopje koffie. Je kunt je eigen voorkeur instellen, en verschillende koffievarianten zijn mogelijk. Zo kan iedereen in het gezin voorzien worden van een lekker kopje koffie naar keuze.
De koffie smaakt voller (minder waterig) dan bij de vorige Senseo apparaten. Als het apparaat aanstaat, kost het weinig tijd voordat je van je koffie kunt genieten. Het apparaat is makkelijk schoon te houden. Een aanrader

Sanders01 01-04-2021

Senseo select Csa250

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Senseo Select is makkelijk in gebruik. Het apparaat is vrijwel geruisloos en makkelijk in onderhoud. Een handige functie is dat de tuit verstelbaar is, voor verschillende maten kopjes. Het voordeel is dat ieder zijn persoonlijk smaak kan kiezen aan de hand van verschillende koffiepads. De koffie is goed warm. Bovendien is het een mooi design. De verhouding prijs- kwaliteit is prima.
Het enige wat misschien handig kan zijn, is een handgreep bij de watertank.

Marijn 01-04-2021

betrouwbaar en bekend

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

Ik heb het geluk gehad om de Philips Senseo Select te mogen testen, vandaar heb ik geen prijs score ingevuld.
Op zich is het een typische Senseo zoals we gewoon zijn, het schenkt je een romige lekkere koffie via koffiepads. Er zijn een aantal vernieuwingen aan dit model, je kan de intensiteit van je koffie aanpassen met behulp van een handig knopje. Alsook zie je duidelijk met oranje led verlichte knopjes als je voor 1 tas of 2 tassen koffie kiest. Wanneer je het deksel opent om de koffiepad in de houder te leggen blijft de houder goed zitten, vorige modellen kon dit wel mee los zitten, dit is een verbetering.
Nadelen zijn er ook aan dit toestel, namelijk de bodemplaat waar je de tas plaatst, deze ligt gewoon los, gemiste kans om die vast te klikken op het toestel zelf. Ook vind ik het toestel nogal bombastisch voor hetgeen het maar is, kleurenkeuze en afwerking is mooi maar Het is nogal groot en in een kleine keuken kan dit tegen vallen. Daarentegen heb je wel veel volume qua water reservoir.

Pluspunten

• design
  • handig in gebruik
  • groot reservoir

Minpunten

• bombastisch

DVDS 01-04-2021

Aangenaam koffietoestel

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

Het Senseo apparaat heeft een zeer moderne twist gekregen. Een goede verbetering t.o.v. de eerste serie van Senseo. Een pluspunt aan dit toestel is het grote waterreservoir, verstelbare koffietuit en keuze voor verschillende koffierecepten. De verstelbare koffietuit is een leuke upgrade van het toestel, je kan de hoogte gemakkelijk instellen en ook snel van het toestel halen. Door de drie standen van koffierecept kan je altijd kiezen welke je het liefst hebt, straffe koffie of gewone. Geen probleem met dit toestel. Een aanrader om uw koffieervaring een nieuw leven te geven!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Nieuwe koffiebeleving

Liesbeth23 30-03-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Senseo Select is een ware eyecatcher op je keukenblad. Het is een mooi design vergeleken met de Senseo Original. Super handig dat je de hoogte van de tuit kan verstellen, zodat iedere mok of glas eronder past. Minder daarvan vind ik dat de "lekbak" gemakkelijk los te halen is. Ik kan mij voorstellen wanneer je grote mokken of lange koffie glazen gebruikt dit wel fijn is!
Ik gebruik dit niet en vond het daarom jammer dat hij zo makkelijk weg te halen is. In mijn geval zou dan een kliksysteem of iets dergelijks beter passen.
Op de "lekbak" zit een rvs plaatje met gaatjes, dit ziet er heel mooi uit. Nadeel is dat wanneer je koffiekopjes er op zet hij wel erg snel gaat krassen.

Dan de koffie! Mijn vriend en ik houden wel van een bakje koffie en wij drinken het liefst cafeïne vrij. Fijn dat Senseo deze mogelijkheid bied. Ook hebben wij een ander koffiezetapparaat om verschillende soorten lekkere koffie te drinken. Ik vind een cappuccino of een latte macchiato op zijn tijd wel lekker en mijn vriend houd wel van een sterke espresso. Maar sinds het thuiswerken worden de cupjes wel heel duur! Senseo is daardoor een lekkere en goedkopere oplossing. Sinds wij de Senseo Select gebruiken kan je heel makkelijk de sterkte van je koffie bepalen. Er zit een stand op voor espresso. Daardoor word je koffie sterk. Maar ook een middelstand, dan heb je normaal bakje koffie. Wel sterk, voor wie daarvan houd maar er zit ook nog genoeg ruimte in voor wat melk. Ook zit er een stand op dat je kopje wat voller word, daardoor is de koffie minder sterk dan de andere 2 standen. Voor ons dus ideaal!
Wij zijn erg blij met de Senseo Select. Het is een kleine meerprijs dan de Senseo Original, maar daarvoor krijg je zeker wat luxe voor terug!

Senseotester 30-03-2021

Philips Senseo Select CSA250/10 Prima toestel

Geschreven voor: Philips CSA250 zwart, roestvrijstaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi ogend toestel welke binnen een mum van tijd een lekker bakkie koffie zet. Grote voordeel van dit apparaat vind ik de intensity schakelaar waardoor je makkelijk kunt switchen tussen een normaal dagelijks bakkie en een espresso na het eten. Een minpuntje vind ik het losse koffietableau wat een beetje goedkoop oogt echter wel heel gemakkelijk is om vlug even schoon te maken. Tevens is de aan knop ook meteen de startknop wat slim bedacht is en minder handelingen vraagt. Verder is het toestel redelijk vlug dus lang wachten hoeft niet. Prima opvolger van mijn huidige Senseo........