Inventum KV1430 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum KV1430 op Kieskeurig.nl.

Dam 20-09-2019

Groter vriesvak

Geschreven voor: Inventum KV1430

Het is een fijne koelvriescombinatie die energiezuinig ig is. En bereikbaar is voor mensen met een klein budget.

Pluspunten

• prijs
  • a+ 217 kwh/jaar

Minpunten

• geen eierrekje

Mylene 17-08-2019

Ruime koelkast met een volwaardige groentelade en vriezer

Geschreven voor: Inventum KV1430

Ruime koelkast met een volwaardige groentelade en vriezer. Kan er genoeg eten in kwijt en ook genoeg eten invriezen voor mezelf maar ook voor m'n baby. Heeft handige wieltjes dus als je even achter de koelkast schoon moet maken, kun je hem zo naar voren rollen. En het is niet zo dat hij uit zichzelf rolt ofzo, als je hem neerzet staat hij ook stevig op zijn plek.

Pluspunten

• Zitten wieltjes onder
  • Grote groentelade
  • Ruime vriezer

Martin 10-07-2019

INVENTUM Koel/vriescominatie KV 1430

Geschreven voor: Inventum KV1430

Fijne koel/vriescombinatie ik ben alleenstaand en het vriesvak is groot genoeg voor wat voorraad. De koelkast zelf is ruim en je kan hem indelen zoals je wilt, ook de ruime groentelade is niet verkeerd. Al met al een TOPPERTJE ook gezien de prijs/kwaliteit verhouding. een aanrader. Hoogte is prima er kan nog een magnetron op waar je dan gemakkelijk bij kan zonder op je tenen te staan.

Jan 13-07-2017

Inventum KV1430 Koel/vriescombinatie.

Geschreven voor: Inventum KV1430

Geweldig apparaat, koelt zeer goed belangrijk voor een lekker biertje of wijntje en een klein vriesvakje is ook altijd handig voor o.a. de ijsblokjes.