De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN36EICF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Jan Siebelink 23-06-2023

Goede, betrouwbare en niet te dure koel vries combinatie

Goede koel-vriescombinatie.
Twee dagen in bezit.
Werkt perfect, snel invriezen is mogelijk.
De verschillende koelzones zijn ideaal voor fruit, kaas, boter, vlees, vis en dergelijke.
Blij met de geluidsarme motor Je hoort niet dat hij in de keuken staat.
Ook het RVS is makkelijk schoon te houden vooral met de kleinkinderen op bezoek.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Koelzones
  • Snel vriezen

Minpunten

• Nog geen

m**************@g******** 20-06-2023

Bevalt uitstekend en is zeker een aanrader.

Geschreven voor: Bosch KGN36EICF

Na het aanzetten van deze koel-vriescombinatie, mede door het inschakelen van de superfreeze en supercool functie, was de gehele combinatie snel op temperatuur. Door de grootte past er heerlijk veel in. De koeling bevat 2 vakken, een voor vis en vlees en de andere voor groente. Tevens heeft hij een flessenrek. De 3 vakken voor de diepvries zijn ook groot genoeg. Er kan genoeg in, terwijl het toch overzichtelijk blijft. Verder doet hij met een Db van 53 stilletjes zijn werk. Al met al een apparaat met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Koelt snel en goed
  • Weinig geluid
  • Anti fingerprint afwerking

Marco 17-06-2023

BOSCH KOELVRIESCOMBINATIE

Geschreven voor: Bosch KGN36EICF

Mooi koelvriescombinatie, zijn er erg blij tot nu toe nog, doet erg netjes wat hij doet fijn de functie snel invriezen, en snel koelen.
ik heb het net een goede dag in huis dus of duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.

Pluspunten

• Invriezen snel
  • Koelen snel

s***********@o********** 14-06-2023
Geschreven voor: Bosch KGN36EICF

Een prachtig ijskast had jaren lang de merk bosch. Tot heden gebruik meer dan 33 jaar . Een uitsteken merk Ieder aan bevolen geld waard. Mooi van binnen en buiten en doet zijn wrerk.

AEZA 27-10-2022

zeker een aanrader!

Geschreven voor: Bosch KGN36EICF

Erg fijne koelkast. Nu ongeveer een week in huis. Voornamelijk fan van de super cool, super freeze optie. Dit zorgt ervoor dat je producten super snel gekoeld worden. De koelkast wordt in een huishouden van 1 persoon gebruikt, mocht je een groter huishouden hebben dat is deze koelkast iets aan de kleine kant. Led verlichting in de koelkast is erg fijn waardoor je alle producten in de koelkast kan zien. Ook is de koelkast erg stil. Je hoort bijna niet dat de koelkast aan staat. Erg blij mee tot nu toe, hopelijk blijft dit in de toekomst ook zo. Grote aanrader voor iedereen die een fijne koelkast zoekt.

Pluspunten

• erg stil
  • goede led verlichting
  • super freeze
  • super cool
  • mooi design

Minpunten

• iets aan de kleine kant

Marianne 26-10-2022

Enthousiast

Geschreven voor: Bosch KGN36EICF

T is een mooie koel-vries combinatie ,dat is 1 verder van binnen veel ruimte en de vriesvakken ook royaal ! En heel belangrijk voor mij is NO. FROST. Ik had n oude Bosch koelkast had hem zelf donkerblauw geschilderd maar hij was op
Dus conclusie n heel tevreden mens !!!!!

Yvonne 25-07-2022

Zeer goede koop een aanrader, Bosch koel vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36EICF

Wegens de corona waren weinig koel vrieskast, te koop, bij diverse zaken geweest, de Levertijd was lang, mijn vrouw zag een hele mooie ruime koel vries kast Bosch, die had ze vroeger ook, maar twee aparte koel en vrieskist.
Nu hebben we Bosch KGN36 EICF serie 4 EXCLUSIV koel vries combinatie metallic kleur.
Mooie hoogte 1.85 breedte 60
Super mooi, koeling en vriezen super. Echt geweldig een aanrader, Bosch is vanouds zeer goed merk betrouwbaar.

Pluspunten

• Koeling super mooie instellingen de graden
  • 10 +