De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN36VICT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

g*************@c******** 18-06-2023

Bevalt goed

Geschreven voor: Bosch KGN36VICT

Het is een mooie koel/vriescombinatie hij werkt goed en ziet er prachtig uit ik ben er blij mee ! al is hij bij Bol.com wel een paar honderd euro goedkoper zag ik helaas te laat voor dezelfde koel/vriescombinatie. Scheelt heel veel geld eigenlijk . Dat is wel weer jammer.

Pluspunten

• Werkt top
  • Handige bakken in de koelkast

Minpunten

• Bij Bol.com een paar honderd euro goedkoper
  • Helaas te duur uit vergeleken bij Bol.com

Netta 25-11-2022

Een heel mooie koel/vriezer combinatie

Ik
heb deze koel/vries combinatie mogen testen en ik heb deze ook gekocht. Ik ben zeer tevreden over deze koel/vriezer. Heel mooi van buiten en van binnen ook heel mooi. Goede verlichting er in. De koeling is heel goed. Ik heb deze op 6 graden staan. De vriezer heb ik op 18 graden staan, maar deze vriest ook heel goed. Heel blij ben ik, dat deze koel/vriesbombinatie no Frost. Dus niet te worden ontdooien. Wat ook heel fijn is, dat er achter geen rooster meer zit, wat je anders regelmatig schoon moet maken. Er is ook een lade voor vleeswaren en de lade voor fruit, etc. zijn ook heel koel, en vooral de vleeswaren of vlees blijven echt een paar dagen heel goed. Ik vind deze koel/vriezer combinatie een aanrader.

w*******@g******** 03-11-2022

Energie zuinige en ruime koel vries combinatie.

Geschreven voor: Bosch KGN36VICT

Wat een mooi apparaat. Matte afwerking en de achterkant mooi recht zodat hij goed tegen de muur past. De deur draait voor mij de juiste kant op maar is aan te passen mocht je dit nodig hebben. Zodra de deur open gaat zit er veel verlichting in en in tijden van dure energie gelukkig led verlichting. En hij verbruikt 159kWh per jaar en dit is een hele vooruitgang dan mijn huidige tafelmodel vriezer. De koelkast is handig ingericht. Een flessenrek is ideaal. De wijnflessen liggen er dan ook stevig in en je hebt er onder nog ruimte voor kleine andere dingen. De twee laden zijn ook handig. Ik gebruik er 1 voor fruit en de andere groente en vlees. En een hele bloemkool past makkelijk in de onderste lade. Die laden zijn ook extra koud en hierdoor blijft alles langer houdbaar. In de deur is een grote plek voor flessen en pakken en nog 2 rekken voor kleine dingen zoals saus flesjes, boter en eieren. De vriezer heeft 3 laden 2 grote en 1 kleine. Drie brooden passen prima naast elkaar in 1 laden en de rest is voor mij vlees, groente en ijs en dat past ook prima. En dan de nofrost, ideaal.. Nooit meer ontdooien en ijs schrapen. En mocht je de deur per ongeluk open laten staan dan gaat er een mooi piepje af. Je kan de temperatuur instellen van de vriezer en de koelkast. - 24 en +2 als maximaal en dat is helemaal goed en koud. De supervries stand is handig als je snel iets kleins wil invriezen. Of zoals ik zelf ijsmaak en het snel wil laten vriezen zodat het ijs steviger is. In totaal een mooie koelvries combinatie die energie zuinig is en veel ruimte heeft.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Veel ruimte
  • 0 graden lade
  • Vlakke achterkant

Anita 28-10-2022

Anita

Geschreven voor: Bosch KGN36VICT

Ik vind het echt een prachtige koel/vries combinatie. Mooi groot, prachtige kleur, geluidloos. Fijn als je de deur open doet je gelijk een fijne led verlichting hebt. Persoonlijk vind ik de standaard temperatuur voor mij niet koud genoeg. De vriezer is perfect, vriest snel in. Wel vind ik de inhoud ondanks de grootte niet fijn. Eigenlijk te klein. Ook vind ik de prijs erg hoog. Maar dat is meer persoonlijk ivm. met weinig inkomen. Ik denk dat prijs/kwaliteit reëel is.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Mooie kleur

n************@g******** 27-10-2022

Ideale grote koelvriescombinatie

Evaluatie Bosch KGN36VICT koelvriescombinatie

Deze koelvriescombinatie heeft alles wat je mag verwachten van een modern apparaat met zeer lage gebruikskosten. De indeling is heel ruim opgezet en werkelijk elke centimeter is gebruikt om koelmogelijkheid te hebben. Het vriesgedeelte heeft transparante laden waardoor je direct kunt zien wat in de lade zit, zonder eerst alle laden open te hoeven trekken. Door de manier waarop de circulatie van de koude lucht in het koel- en vriesgedeelte plaatsvindt, wordt alles optimaal gekoeld.
- De snelkoelfunctie zorgt dat etenswaren snel afkoelen en langer vers blijven
- Het heldere led-licht maakt dat alles wat in het koelgedeelte ligt of staat goed te zien is
- Het No-frost systeem maakt dat regelmatig ontdooien niet meer nodig is
- De koelkast heeft een VItafresh XXL-lade waarin groente, vlees of fruit op 0 graden celcius wordt
bewaard
- Het apparaat is vrijwel geruisloos aan het werk wat een genoegen is met een open keuken
- De combinatie is afgewerkt met een antifingerprint coating
Inmiddels heb ik de combinatie al enkele weken in gebruik en merk vooral dat de verse groente veel langer fris en eetbaar blijft. Er vindt ook geen verkleuring plaats van vers vlees en vleeswaren. De antifingerprintcoating is echt ideaal. Je hoeft nu niet elke dag met een doekje de vingerafdrukken van de buitenkant van de combinatie te halen.

Conclusie: van mij krijgt de koelvriescombinatie *****

Ine Sprangers

Pluspunten

• de vershoudladen
  • elke cm te benutten voor koeling
  • optimale verlichting

Minpunten

• geen

JasperV 25-10-2022

Goede koelkast, een aanrader.

Geschreven voor: Bosch KGN36VICT

De afgelopen weken deze Bosch koelkast mogen testen. Hij bevalt prima, bij het openen van de koelkast valt meteen de heldere ledverlichting op. Deze verlicht de koelkast aan de binnenkant waardoor de producten in de koelkast goed zichtbaar zijn. In het vriesvak zit helaas geen verlichting hierdoor is het hier wat moeilijker om producten die onderaan liggen te zien. Wel heeft het vriesvak een NoFrost functie waardoor er geen ijs in dit vak ontstaat. Hierdoor blijven je ingevroren producten langer goed en hoef je nooit meer je vriesvak te ontdooien. De indeling van de koelkast is fijn, er zit een flessenrek in en verschillende glazen schappen die je kan indelen zoals jij dat wil. Zo kan je de koelkast indelen zoals jij dat prettig vindt. De onderste la in de koelkast maakt gebruik van de VitaFresh functie. Deze la is speciaal bedoeld voor groentes en fruit en houdt deze ook daadwerkelijk langer goed. Een fijne functie als je veel verse groente of fruit wil bewaren. De uitstraling van de koelkast is erg modern, mooi afgewerkt en past vanwege de PerfectFit direct naast een muur of kast. De deuren kunnen dan altijd nog makkelijk open gemaakt worden en hierdoor kan je deze koelkast een mooie plek in je keuken geven. Erg handig als je een smalle ruimte of specifieke plaatst voor je koelkast nodig hebt. De koelkast kan wel wat geluid produceren echter is dit erg zacht en maar af en toe aanwezig.

Pluspunten

• VitaFresh functie
  • Ruimte
  • NoFrost functie

Minpunten

• Zachte geluidjes

Netta 19-10-2022

Een heel mooie koel/vriezer combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VICT

Ik heb de Bosch koel/vriezer Combinatie 2 weken mogen testen. Ik ben er heel te vrede over en ik vind het een aanrader. De kleur van deze is RVS met aan de zijkanten een grijze kleur, wast ik heel mooi vind. De koel/vriezer is een No Frosh , dus je hoeft deze niet meer te ontdooien. De koel/vriezer heeft geen rooster meer achter, dus je hoeft de achterkant niet meer stofvrij te houden. Van binnen is deze koel/vriezer ook heel mooi. De indeling is ook goed, mooie glasplaten, de laden van de vriezer is ook goed en heel mooi, alleen in de deur hadden de 2 richels iets meer uit elkaar mogen zijn. De Led verlichting is heel goed. Een min puntje is, dat het lampje, wat de temperatuur aan geeft wat fel is, en wat moeilijk te zien is, op hoeveel graden de koelkast en vriezer staat. Dat had beter een blauwlampje kunnen zijn. De Perfect Fit is, dat de koel/vriezer altijd goed open kan, al staat deze ergens tegen aan. De deuren gaan altijd 90o open. De Vita Fresh laden zijn heel goed koel, op nul graden, zodat de groenten, fruit, vleeswaren etc. lang en goed vers blijven. Ik heb de koelkast op 6o staan, en de vriezer op min 18o. Dat is goed van temperatuur en de vriezer doet het ook heel goed. De koel/vriezer is ook heel stil, e hoort deze niet , wat ook heel fijn is, als je een open keuken hebt. Ik heb nog 1 min puntje, het is wel jammer, dat deze koel/vries combinatie een C label heeft, zeker in deze tijd van dure energie, had wel een hoger label mogen hebben.Ondanks deze kleine min puntjes, ben ik toch heel te vrede en zeker een aanrader van deze mooie koel/vriezer combinatie.

Pluspunten

• No Frost
  • Geen warmtewisselaar aan achterkant
  • Heel mooi van binnen
  • Heel stil, je hoort deze niet.

Minpunten

• Jammer, dat het een C label is.
  • Indeling deur had beter gekund

Sas 03-10-2022

Fijne koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN36VICT

Super fijne grote ruime overzichtelijke koelkast / vriezer. De lades in de vriezer ook heel fijn in het gebruik. Moet alleen wennen aan de geluidjes die deze koelkast maakt ;-)

Pluspunten

• Ruimte
  • Overzicht

Minpunten

• Geluid

André 17-08-2022

Veelzijdige koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VICT

Deze koelvriescombinatie Van Bosch met 2 VitaFresh laden, waarvan 1 voor groente en fruit en 1 voor vlees en vis producten bevalt mij bijzonder goed. Ik heb geconstateerd dat alles veel langer vers blijft (zoals blauwe bessen, appels, sinaasappels en in de andere lade makreel)
Bovendien is de bediening van het apparaat erg eenvoudig en overzichtelijk. Ook het flessenrek vind ik handig!
Ik heb voor deze koelvriescombinatie gekozen vanwege de no frost en energie klasse C, maar heb hem nog tekort in huis om het stroomverbruik te bekijken.

Pluspunten

• No frost
  • De VitaFresh laden
  • Eenvoudige bediening
  • Energie klasse C

Minpunten

• Maakt soms wat rare geluiden, maar dat went