Samsung RS6HA8891B1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS6HA8891B1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r*********@g******** 27-06-2022

Samsung Family Hub zwart

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1

Top product! Super mooi design met handig touchscreen scherm. Daarnaast erg veel ruimte om te koelen en te vriezen. Er gaat makkelijk een doos wijn en een krat bier in.

Pluspunten

• Groot
  • Touchscreen

Minpunten

• niet

a********@z******* 06-06-2022

onze nieuwe koelkast is erg mooi

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1

mooie koelkast ziet er goed uit. Staat net nog geen gebruikers ervaring
leuk om muziek te hebben in de keuken en de foto's van je kleinkinderen te zien op de koelkast

Pluspunten

• gekoeld water en ijsblokjes
  • mooie koelkast om te zien
  • grote inhoud

Annelies 27-05-2022

Top koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1

Mooie grote koelkast met een super mooi scherm.
Super helder. Koelt goed.
Hij is ook super stil. Nog geen een keer de koelkast gehoord
Deuren sluiten mooi zacht.
En er kan gewoon mega veel in!
Aanrader
Helaas de ijsblokjes nog niet kunnen proberen doordat hij nog niet aangesloten kan worden.

Pluspunten

• Veel inhoud
  • Erg stil
  • Boodschappen doen op de koelkast zelf!
  • Nooit meer ontdooien

Minpunten

• Geen minpunten

h*************@g******** 22-02-2022

Een luxe aanrader

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1

Een pracht van een koelkast met heel veel mogelijkheden en ook gewoon goede ruimte voor diepvries en koelproducten.
Daarnaast gewoon ook een luxe speeltje.....

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • zowel crushed ice, als ijsblokjes en gekoeld water
  • voldoende ruimte voor je producten

Minpunten

• je moet er wel de ruimte voor hebben,

Haleh 28-11-2021

Een echte eyecatcher

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1

Wat een geweldig product. Echt een eyecatcher!
Je kan zoveel met deze koelkast. Muziek luisteren, tv kijken, gebruiken als agenda, boodschappenlijst maken…. Noem maar op.
De koelkast is ideaal voor een groot gezin. Er past zoveel in. Met verjaardagen is het ook super handig. Lekker cocktails maken crushed ijs en in de zomer altijd lekker gekield water en ijs tot je beschikking.
Als ik een minpuntje moet noemen, is het de camera binnen in de koelkast. Deze is gericht op een klein gedeelte van de koelkast. Een aantal camera’s was idealer geweest.

Pluspunten

• Groot
  • Watertrap
  • Mooi scherm met veel mogelijkheden

Minpunten

• Beperkte Camera

Snijderss 22-11-2021

Koelkast als gadget

Geschreven voor: Samsung RS6HA8891B1

Vroeger had je een telefoon als koelkast, nu heb je een koelkast als telefoon;-) Deze koelkast is zo vernuftig dat het bijna te gek voor woorden is. Een kleine opsomming: je kan ermee bellen, je kan er televisie op kijken zodat je in de keuken je programma verder kan kijken wat je op je tv aan het kijken was, je kan er Spotify op afspelen (en het geluid is best wel goed), je kan je agenda met de koelkast delen zodat je een gezamenlijke agenda/kalender hebt, je kan er een leuke foto collage opzetten (van je eigen foto's), je kan ermee op internet surfen (handig, want zelfs de kinderen gebruiken nu de koelkast om er snappet op te doen), er is een whiteboard waar je een (leuke) boodschap op kan schrijven voor 1 van je gezinsleden zodat die de dag goed beginnen, je kan daarin ook een gesproken boodschap verwerken, de kinderen kunnen er creatief op tekenen en kleuren (wel digitaal te verstaan;-)) en nog heel wat dingen meer maar ik heb nog niet alles ontdekt. Handig is ook de camera in de deur zodat je de deur niet open hoeft te doen om te zien wat erin zit en als je de koelkast met de app hebt gekoppeld kan je op afstand ook zien wat er in de koelkast zit. Een verbeterpunt hiervoor is dat je niet de hele inhoud van de koelkast ziet. Het mooie van de app is dat je via de app de temperatuur van het koel- en vriesgedeelte kan veranderen. Daarnaast krijg je via de app een melding als de deur van de koelkast te lang openstaat. Altijd handig! Ook de ijsblokjes maker werkt erg goed en is ontzettend fijn in gebruik. Verder is de koelkast ook lekker stil. Ondanks dat deze koelkast iets kleiner is dan onze vorige amerikaanse koelkast, hebben we als gezin met 4 personen voldoende ruimte om onze boodschappen kwijt te kunnen. Verder is het een mooie strak design dat goed in onze keuken past.

Pluspunten

• design
  • gadgets
  • stil

Minpunten

• camera
  • prijs