ETNA KCV143 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV143 wit op Kieskeurig.nl.

Ruud Thijssen 02-07-2021

Koelvriescombinatie niet goed horizontaal af te stellen

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

We hebben deze ETNA koel- vriescombinatie aangeschaft in de kleur wit.

Het omzetten van de deuren ging prima, wel goed kijken naar het metalen plaatjes aan de onderzijde van de deuren die moeten ook overgezet worden, want daar draagt het scharnier op. Beide deuren sluiten perfect,

MINPUNT:
Het horizontaal stellen van de koelkast lukte in eerste instantie niet, voorkant bleef veel te hoog en de deur viel vanzelf dicht. Ik had zelfs de steldoppen aan de voorzijde helemaal ingedraaid in de uiterste stand. Achterzijde heeft geen steldoppen en dat is normaal.

Uiteindelijk 2 witte rubberstootdoppen met gat en hoogte van iets meer dan 2 cm gekocht bij de doe het zelf winkel en aan beide zijden onderop geplaatst, bestaand boutje bij de rand los gedraaid en de dop past daar perfect; blijf binnen de rand.

CONCLUSIE:
Apparaat staat nu veel stabieler en wankelt niet meer bij het openen en dicht doen van de bovenste deur. Dit vond ik in het begin heel storend en is nu opgelost.

Een kleine verbetering en een tevreden resultaat

Officiele reactie van Atag 05-07-2021

Beste heer Thijssen,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat het omzetten van de deuren prima is verlopen en door het plaatsen van nieuwe stootdoppen de koel/vriescombinatie stabieler staat. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

A. Van Eijk 15-10-2021

Een goede aanvulling

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

Goed ontwerp van ETNA simpel en doet wat hij moet doen.
Wij gebruiken hem als aanvulling naast de al aanwezige koel en vries kasten. Voor zijn formaat een grote inhoud ten opzichten van soortgelijke koel-vriescombi's. Zuinig (E) en super stil. Door de actie nu nog eens 3 jaar extra garantie wat neer komt op 5 jaar totaal.

Pluspunten

• Compact
  • Goede indeling
  • Ruim

Minpunten

• Waterpas krijgen

Officiele reactie van Atag 18-10-2021

Beste heer / mevrouw Van Eijk,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en tevreden bent met de ruimte en werking van de koelkast.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

wil 16-09-2021

Zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

Gisteren van electoworld Loon Op Zand mijn Etna koelvriescombinatie binnen gekregen en zo als ik gehoopd had zag het er goed uit. Na dat hij op zijn plaats gezet was is alles nog een keer goed uitgelegd hoe alles werkt.
Gisteravond laat aangezet en hij was zo stil dat ik hem amper kon horen.
Hij werkt perfect en de temperatuur was snel ingesteld.
Voldoende ruimte voor mij alleen.
zeker een aanrader.

Pluspunten

• zeer stil en slaat weinig aan.
  • voor 1 persoon ruimte genoeg.

Officiele reactie van Atag 17-09-2021

Beste Wil,

Dank u voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over deze koel/vriescombinatie. Hier worden we blij van! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Niki Webcareteam ETNA

f**e@g**l.com 05-07-2021

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

Ik zocht voor mezelf een betaalbare, niet al te grote koel-vriescombinatie waar je nog een magnetron op kunt zetten. Voldoende ruimte voor sowieso twee personen. Ook is hij energiezuinig en vrij stil (je hoort een lichte zoem bij het aanslaan).

• Automatische ondooifunctie
  • Energiezuinig
  • Deur aan beide kanten te openen
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Stil, maar wat zoemgeluid bij aanslaan

Officiele reactie van Atag 06-07-2021

Beste f**e@g**l.com,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de KCV143 aan al je wensen voldoet.

Wij wensen je veel “koel en vries” plezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Sunshine 29-03-2021

Fijne niet al te grote koelkast , zuinig, heerlijk rustig

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

had de pecht dat ik er drie achter elkaar kapot had dacht nu maar eens een nieuwe aanschaffen

Ik vind hem heerlijk rustig perfecte maat!!

Pluspunten

• mooie maat
  • rustig

Officiele reactie van Atag 30-03-2021

Beste Sunshine,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de KCV143WIT.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam

Tom 23-01-2021

Prima koel-vries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

Mooie compacte combinatie. Goede hoogte om er b.v. nog een magnetron op te plaatsen. Voldoende inhoud als je met 1 of 2 personen bent. Ook stil. Deuren omgedraaid, hetgeen prima ging door de duidelijke beschrijving.

Officiele reactie van Atag 25-01-2021

Beste Tom,
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat deze koel/vriescombinatie stil is en voldoende inhoud heeft.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

28-12-2020 30-12-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

Deze koelkast ziet er mooi uit. Ik wilde een niet al te grote koelkast. Deze is perfect voor 1 a 2 persoonshuishouding. Hij is super stil en werkt perfect.

Pluspunten

• compact
  • still, mooie design

Officiele reactie van Atag 04-01-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat deze ETNA koel/vriescombinatie stil is, goed werkt en een mooi design heeft.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal webcare ETNA

Peter 28-12-2020

Mooi afgewerkte zeer zuinige Koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

Een aanrader voor kleine huishoudens of voor extra koel/vriesruimte, Dit is een zuinige mooi ingedeelde kast met koeler op ooghoogte. De kast is netje afgewerkt en heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Van mij krijgt deze kast een 10.

Pluspunten

• Zuinige kast
  • Mooie afwerking en zeer stil

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 29-12-2020

Beste Peter,
Wat een geweldige reviewscore heeft u ons gegeven. Daar zijn wij erg blij mee. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de indeling en afwerking van de koel/vriescombinatie van ETNA. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!