Bosch KGE39AWCA wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE39AWCA wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

v. Oort 01-05-2022

Top koelvries kast

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We waren opzoek naar een koelvries combinatie die afzonderlijk van elkaar goed is in te stellen en met voldoende inhoud. Deze koelvries combi voldoet hier zeker aan. Hij is groter dan verwacht.

Bosch koelvries combi. 18-02-2022

Heel fijne koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk overzichtelijk is nu alles. En ik hoef niets meer in de vriezer te proppen. De hoge lade , de Big Box, is echt handig.
En de verlichting is prima.

j**a@g**l.com 25-01-2022

In november 2021 deze vrijstaande koel/vriescombinatie gekocht! Mooie combi, met veel koel en veel vriesruimte. Makkelijk in gebruik maar maakt erg veel herrie. We hebben de koelkast in onze woonkamer staan, dag en nacht continu gepruttel, om simpel van te worden. Na overleg met Expert blijkt het zo te horen.....Zouden deze combi niet weer kopen.

An Ramak 04-10-2021

Bosch Koelkast KGE39AWCA

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelkast bevalt uitstekend . Prima overzichtelijke indeling. Groente en vleeslade werken perfect.Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

karel 03-09-2021

prima energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie ruime en energiezuinige koelkast. Fijne indeling, degelijk

Dino 01-09-2021

Een echte Bosch kwaliteit aanrader koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

Bosch als merk heeft zich al bewezen, dat was de reden om de oude Bosch koelkast van 20 jaar te vervangen. Na enige research kwam ik uit op dit model. In het echt is die gewoonweg nog mooier. Een mooi strak design zonder handgreep. Bosch kwaliteit spat ervan af. Groente& Fruit blijft langer vers en mooi door VitaFresh. BigBox vriezer is lekker groot dus pas hoop in. De oude Bosch 20+ jaar mee gegaan en verwacht dat zeker van deze Bosch ook. En die cashback actie is super! Een aanrader ! ! !

Pluspunten

• groot
  • bigbox vriezer
  • strak design
  • stil

Minpunten

• niet

Patr1 29-07-2021

Strakke handige koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede indeling, ruim, groot. Stil. Koelt goed. Energiezuinig.

Patr 29-07-2021

Super koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie, grote en ook stille koelkast. Goed in te richten. Ruim. Handige laden, rek voor flessen en plankjes. Diepvries ook voldoende.

RonD 23-07-2021

Prima koop

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel ruimte, koelt perfect. 0-graden deel is een uitkomst. Een aanrader!

Yvon 18-07-2021

Aanrader!

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

Heel tevreden over de koel/vriescombinatie. Producten blijven langer goed dan ik gewent was, mede door de aparte lade voor vlees en vis. Verder maakt hij weinig geluid, wat erg prettig is. En voldoende ruimte om alles kwijt te kunnen! Zit ook een vakantiestand op, zodat hij minder energie gebruikt, wat weer beter is voor het milieu en je portemonnee. Prijs/kwaliteit verhouding is prima en nu met de cashback actie van Bosch nog €75,- retour ook. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een ruime koel/vriescombinatie.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • langer houdbaar

v**s@g**l.com 18-07-2021

Top koel-vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

Zeer fijne koel-vriescombinatie. Voldoet aan alle verwachtingen, praktische indelingen, ruim, stil en energie zuinig. Erg fijn product.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Ruim

Nynke 17-07-2021

Strakke, ruime, stille koelkast voor een prima prijs

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

We zochten een betaalbare, grote koelkast van goede kwaliteit, waarin ook groente en fruit lang vers zouden blijven. Deze zou dat zeker moeten doen! Tot nu toe gaat het goed! Superruime groentelade waar je van bovenaf in kunt kijken door het glas heen, waardoor je in één oogopslag ziet wat je hebt. De vriezerlades zijn ook heerlijk ruim, fijn voor mensen die zoveel inslaan als wij. Mooie strakke koelkast, stil en groot!

Pluspunten

• Strakke look
  • Lades openen makkelijk

Minpunten

• Deuren openen wat minder makkelijk

Anoniem 16-07-2021

TipTop Koelen

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie stille koelvriescombinatie met handige tiptoetsen voor de temperatuur en weinig onderhoud

Anoniem 13-07-2021

Prima koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koelvriescombinatie en lekker stil. Overzichtelijke tiptoetsen voor de temperatuur. De wanden zijn wat dicker dan de oude Bosch koelvriescombinatie waardoor er iets minder ruimte op de planken is.

a**n@h**t.nl 12-07-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

Mooie gebruiksvriendelijke en zuinige design koelkast met veel ruimte voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• Ruim
  • Gebruiksvriendelijk

Handgreep 07-07-2021

Handgreep

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

De handgreep om de koelkast te openen verdient aandacht.
Bij de eerste keer openen brak ik bijna mijn vingers, waren wel gekneust. De vorige koelkast had een hefboom opening en was er dus weinig kracht nodig om de deur te openen. Nu moet ik kracht zetten en dan zwaait de deur snel open en komen mijn vingers knel te zitten in de handgreep. Het flessenrek is niet goed bruikbaar.
Verder voldoet de combinatie goed.

Nick 07-07-2021

Vertrouwd en betrouwbaar

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

Ik was blij verrast toen bleek dat de koelkast, waar ik afscheid van moest nemen na jaren trouwe dienst, nog steeds gemaakt werd. Ik heb meteen precies dezelfde weer besteld. Het is een koelkast zoals een koelkast moet zijn : een piepje als de deur open staat, een turbo knop als er veel nieuwe boodschappen op temperatuur gebracht moet worden en een systeem tegen ijsafzetting. In al die jaren heb ik nooit hoeven ontdooien, dus het werkt. Echt blij met die vertrouwde Bosch

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Tijdloos ontwerp
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Verlichting te fel

Kargin 29-06-2021

Lekker ruim en zeer prettig in gebruik

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

Ik had en Bosch en nu weer een Bosch gekocht (bewust). Heb de vorige 14 jaar gebruikt en was toe aan een nieuwe. Wilde een langere 201 cm met meer ruimte. De oude was overigens niet stuk, maar oud en onder zelfgemaakte gebruikssporen en heb die in mijn schuur staan.
Zeer tevreden over Bosch!!

Pluspunten

• Heel lang, met veel meerruimte
  • Goede indeling

pris 26-06-2021

geweldig

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie ijskast zeer zeker een aanrader genoeg ruimte in ijskast en koelt goed en zeer zeker teverden mee en zeker een aanrader vriezer ook goed en fijne is de grote la in vriezer je krijgt er genoeg in kwijt

k vlak 13-06-2021

mooie vorm

Geschreven voor: Bosch KGE39AWCA wit

vormgeving zowel binnen als buiten.
naam Bosch zoals mijn vorige koelkast.
goede en aantrekkelijke prijs-kwaliteit verhouding

Pluspunten

• ruimte
  • mooie lijn

Minpunten

• minuscuul piep geluidje