Bosch KGN49XIEA - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
330 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN49XIEA op Kieskeurig.nl.

Fam. Vos 03-07-2020

stil en veel ruimte

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

wij zochten een grotere koelvries combinatie omdat wij meer verse groenten en fruit willen eten en maar 1x per week onze boodschapen willen halen. Daar deze in onze woonkeuken staat moest hij ook stil zijn. Nou hij is dus beide, stil en voldoende ruim om al onze produkten overzichtelijk in op te slaan. Echt geweldig.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • mooi om te zien
  • geen vingerafdrukken op de buitenkant

Anoniem 30-06-2020

heel erg ruim

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Een fantastische koelvriescombinatie, ideaal voor een gezin. Nooit meer ruimtegebrek, alles past erin. Het koelt geweldig en design is mooi strak. Mooie ledverlichting erin en zeer stil. Ik denk dat de ** ruim voldoende zijn voor een duurzame aanschaf! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

C. Beenkens 29-06-2020

Lekker overzichtelijk en koud!!!!!!

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Hele ruime koel-vriescombinatie, producten lachen ons toe door de mooie verlichting en is lekker koel van binnen.

Anja 24-06-2020

Perfecte koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Zeer positief over de ruimte die zowel het vries al het koelgedeelte bieden. Met name de groenten en fruitlade is optimaal. Het lampje geeft mooi helder licht. Enige minpunt is dat de deuren niet vanzelf dichtvallen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cees 20-06-2020

Mooi design, goede indeling en lekker ruim.

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

We hebben deze koel/vries combinatie gekocht om zijn mooie design zijn ruimte en zijn vormgeving van binnen en buiten.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Ruimte

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden.

Raymond 18-06-2020

Super ruime koel-vriescombinatie!

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Door zijn extra breedte is je koelkast super overzichtelijk. Geen 5 rijendiep van producten maar netjes naast elkaar voor een goed overzicht. Verlichting maakt het nog overzichtelijker om je producten te zoeken. Verder met zijn RVS look een plaatje in je keuken. Het lijkt mij sterk dat je in deze koelkast nog ruimte tekort komt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dogan 18-06-2020

Groot en genoeg düsme koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Ik heb altijd ruimte genoeg koelkast gezocht , eidelijk gevonden. Deze koelkast heefd echt gnoeg ruimte en je hebt geen een aparte vriezer nodig .

J.Corbeek 10-06-2020

Prima product

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Mooi, degelijk en compleet product. Uitermate geschikt voor het huishoudelijk gebruik. Keurig afgeleverd en het oude product weer ingenomen. Duidelijke gebruiksaanwijzing aanwezig. Levering vlot en accuraat. De koel/vries combinatie is extra breed (70 cm) en heel gemakkelijk en efficiënt in het gebruik.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel ruimte

tukker 09-06-2020

ruime koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Zeer ruime koelvriescombinatie, ideaal met no frost! Dik tevreden met deze Bosch koelvriescombinatie. Ook nog eens mooi aan de buitenkant rvs.

Pluspunten

• no frost
  • vita fresh bewaarsysteem

Minpunten

• toch af en toe vingerafdruk