Bosch KGN49XIEA aluminium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN49XIEA aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JM van Riel 08-03-2022

heel fijn

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prachtige koelkast , we schrkken wel achter af wat grote betreft maar zijn er supper blij mee

Fiek 19-10-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben dit deze koelkast nu een aantal maanden en we zijn er dol blij mee! Wat een ruimte zeg!

Chantal 11-10-2021

Super

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mooi en fijn apparaat!Geen spijt van de aankoop.

z**7@h**l.com 07-10-2021

High class apparaat

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

Het is zeker waard om dit product te hebben zeker 10 punten ik ben er zo tevreden ik raad het iedereen aan

Paul 06-10-2021

Bosch xxl koel/vrieskast

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelkast /vrieskast is een echte aanwinst in de keuken .
Het koelgedeelte is groot en de groente /fruit lade werkt super , het blijft veel langer vers . De vrieskast is 3 lades groot en voor ons genoeg . Ik kan hem iedereen aan bevelen .

b**n@y**o.com 30-09-2021

Zeker een aanrader, prachtige grote xxl koelkast!

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

Het is een prachtige grote koelkast, veel ruimte en heel fijn de " aparte" bakken voor vlees/vis en groente/fruit, waar je ook de koeling op kan aanpassen in de groente/fruitlade.
Er zijn voor mij 4 punten die ik iets minder vind maar dat was voor mij geen reden om de koelkast niet aan te schaffen.
- de glazen plateaus zijn prachtig en stevig, het was mooier geweest om deze met een zilveren rand af te werken tevens als de bakjes aan de binnendeur.
- het vries gedeelte had voor mij 1 bak minder gekund en er nog meer koel ruimte was.
- het display op de voorkant deur had voor mij datum en tijd in mogen staan als de koelkast dicht is. Nu licht alleen de temperatuur op bij het openen van de koelkast.
Nogmaals ik ben echt dik tevreden verder, goede kwaliteit/prijsverhouding.

Pluspunten

• Het formaat
  • De glazen plateaus
  • Mooie aparte bakken voor groente/fruit vlees/vis

Minpunten

• Display zonder tijd / of datum
  • Afwerking aan de glazen plateaus is wit

Goede koop 28-09-2021

Mooie koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

Mooie ruime koelvriescombinatie. Door zijn 70 cm extra breed. Heerlijk voor een gezin.
Lijkt niet groot maar is het wel. Mooie verlichting

g**2@g**l.com 24-09-2021

Bijzonder compacte maar toch zeer grote inhoud

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

Fantastisch apparaat. De breedte van 70 cm bevalt me super en de inhoud ,kwaliteit van het apparaat en de verlengde garantie van 48 maande expert garantie gaven mij de doorslag

Linda 22-09-2021

mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie ruime koelkast met flexibele indeling
voldoet helemaal aan onze verwachting.

George 15-09-2021

super goed apparaat

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hele fijne indeling en lekker grote inhoud

Fendi 13-09-2021

Gemaakt van dunne goedkope kwetsbare materialen

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

De deur is gemaakt van zo dun materiaal dat door de koelkast in de hoek te plaatsen, de deur wordt ingedeukt. Onaanvaardbaar voor 1000+ euro. Door de simpele aanraking met de hand wordt de deur ingedeukt. Geen waarschuwingen hierover in de handleidingen. Het ontwerp van de ruimte is van binnen en van buiten is oke, maar nogmaals, alles van binnen is van goedkoop plastic en niet stabiel.

Pluspunten

• ontwerp van de ruimte

Minpunten

• dun kwetsbaar materiaal
  • geen waarschuwingen in de handleidingen
  • gemakkelijk beschadigen voordat installatie

CG 07-09-2021

Bosch Koel-vriescombinatie KGN49XIEA

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

Kwalitatief goede, complete, overzichtelijke en vooral grote koel-vriescombinatie. Gemakkelijke installatie, ook het omdraaien van de deuren is makkelijk uit te voeren.

Pluspunten

• Groot
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Vervoeren en manoeuvreren in krappe ruimtes

Anoniem 04-09-2021

De KGN49XIEA Is een TOP koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De KGN49XIEA is een ruime koel-vriescombinatie, die van binnen en buiten netjes is afgewerkt. Vlees, vis en groente blijft lekker vers in de VitaFreshlades met hun regelbare temperatuur en koude zones. Dus je hoeft bijvoorbeeld je vlees noet in te vriezen als je het niet meteen gaat bereiden. En invriezen gaat prima in het vriesgedeelte van de combi.
Wij zijn er zeer blij mee ! Aanrader !

c**s@g**l.com 03-09-2021

Goede koel/diepvries combi

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

Goede, ruime en hoge koel/ vries combi. Stil en zuinig. Diepvries is ruimer dan verwacht. Laden zijn allemaal diep. Handig flessenrek.

Pluspunten

• Verlichting
  • Groot koeldeel

Minpunten

• Hoger dan verwacht ( kwam huis bijna niet in!)

Arnaud 03-09-2021

Stil & koelt supergoed

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ongeveer een maand geleden deze koel-vriescombinatie gekocht. Makkelijk in gebruik. Heeft grote lade voor groente en fruit. Deze lade is qua luchtvochtigheid te regelen en het valt op dat spullen in deze lade langer vers blijven. Super!!!

Kathy 02-09-2021

Reus veroverd ons hart

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

Zo ontzettend blij met onze grote reus! Snel, netjes en zonder problemen geleverd door BCC en wat ben ik blij met deze stille en zo veel inhoud van de koelvries combinatie en dan hebben we het nog niets eens over het design echt een pronkstuk in onzen keuken. Dik tevreden!

• Inhoud
  • Decibel

b**a@h**l.com 01-09-2021

Ruime mooie koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

Ik heb de Bosch XXL koelvriescombinatie gekocht voor mijn dochter en haar gezin. Zij hadden al een Bosch koelvriescombinatie maar deze was klein voor hun geworden. De XXL past perfect bij hun. Het is heel ruim voor een gezin van vier personen. Je kan heel veel in kwijt. Ook het vries gedeelte is groot. Een top koelkast met een mooie uitstraling.

Pluspunten

• Ruim
  • Goed licht
  • Heel mooi

Minpunten

• Geen min punten gevonden

b**5@z**o.nl 26-08-2021
Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

goede machine werkt goed top de prijs is goed waar voor ik hem gebruik is aan te bevelen

r**n@h**l.com 26-08-2021

Mooie koel-vriescombinatie met groot koelvolume. Goede ervaringen met Bosch

a**k@g**l.com 26-08-2021

Prima koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA aluminium

De koel vries combinatie werkt prima is geluidsarm heeft een goede inhoud en een mooie uitstraling