Bosch KGN49XIEA - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
330 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN49XIEA op Kieskeurig.nl.

9,1

Irene 27-07-2020

Royale, prettige koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Deze fijne grote koelkast is prettig ingedeeld, nagenoeg geruisloos, makkelijk schoon te houden en een fijne aanwinst in onze keuken. Alleen jammer dat bovenste vriezerlade achter open is. Maar verder helemaal goed!

Pluspunten

• Ruim
  • Overzichtelijk

M. Mout 23-07-2020

De ideale koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Deze koelkast is 70 cm breed. En dat verschil met de een gewone koelkast merk je echt goed. De indeling is ook perfect. In de deur kun je dus over een breedte van 70 cm je pakken en flessen kwijt en dan heb je nog drie lagen waar je spullen kwijt kunt. In de koelkast zit ook een rek voor flessen. Heel mooi vind ik de grote groente en fruit lade die is over de gehele diepte van de koelkast. En daar boven nog twee laden voor. Met deze koelkast heb je gewoon genoeg ruimte en het is perfect ingedeeld. Ook heel fijn vind ik het licht. Dat geeft toch een luxere sfeer. Wij hebben de koelkast ipv een inbouwkoelkast geplaatst. De koelkast kan strak tegen de wanden zodat het helemaal passend in een bestaande keuken geplaatst kan worden. Maar ook vrijstaand ziet hij er mooi uit. De buitenkant is ook goed te poetsen. Er blijven geen vingers op zitten, die trekken gelijk weg. Dat is natuurlijk niet als de vingers vies zijn. Ook de bediening is erg makkelijk. En je hoort hem niet. Ik ben in ieder geval heel blij met deze koelkast. Dit is een koelkast met dat ene extra's. Dus zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot van binnen en mooie indeling
  • Licht van de koelkast. Zorg voor sfeer.

hans 09-11-2020

Grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Het is een beer van een koelkast. Koelen en vriezen gaat erg goed. In de speciale groentelade blijft de groente zeer lang goed. Zo ook de aardbeien, bessen, druiven en ander fruit. Groot voordeel is de ruimte, je kan er een heleboel in kwijt. Ook niet vergeten, je hoort hem niet.

--------------------------------------------------

Review 22-7-2020:
Een luxe uitstraling en een mooi display op de deur en het geluid valt heel erg mee, je hoort hem amper.
En dan de ruimte voor zowel koel als vries gedeelte, grandioos.

Pluspunten

• ruimte
  • uitstraling

Minpunten

• iets aan de dure kant

Marco 06-11-2020

Mooie, grote koel/vries combinatie A++

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Gekozen op de grootte. Nu een paar maanden in huis. Prima koelkast maar een paar kleine aanmerkingen: de 2 kleine groentenlades lopen stroef en soms vast. De bovenste lade van het vries-deel, heeft een lage achterkant waardoor er wel een producten achter de lade vallen. De vakken in de deur zijn niet verstelbaar. De rest is geweldig. Geluidsniveau, de ruimte vooral ik het koeldeel zijn geweldig.

M. Meijers 02-11-2020

Koel- vriescombinatie.

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Wij hebben deze koel- vriescombinatie aangeschaft, omdat deze lekker groot is. 70cm breed. Ook het uiterlijk is prima.

Pluspunten

• Ruimte
  • Gebruiksgemak

Harjan 04-09-2020

Prima koel vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Qua inhoud ideaal product. Zeer ruim. Koelt en vriest uitstekend. Groente en fruit gedeelte is perfect. Het enige wat jammer is dat het apparaat iets te veel geluid produceert.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Harry 16-08-2020

De ideale grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Na veel gezocht te hebben voor eerst vervangen van inbouw koel/vries apparaten vanwege de prijs en het eenvoudig aanpassen van huidige keuken , deze prachtige en zeer ruime koel/vries kast in gebruik genomen .
Alle lof voor Bosch met dit product.

Hogenhout 13-08-2020

Extra brede kast.

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Extra brede koel-vriescombinatie. Mooie vorm en strak afgewerkte deuren. Binnenin veel ruimte voor zowel in de kast als in de deur.

Pluspunten

• Mooie grote groenten- en fruitlade
  • Weinig onderhoud aan vriesgedeelte

Ben Bos 30-07-2020

Koel vries combinatie xxl

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Voldoet aan onze wensen ziet er goed uit en is ruim. No fRost hoog en breed ziet er prima uit. Een aanrader

Pluspunten

• Ruim
  • Hoor en breed

E. Jansen 28-07-2020

Mooie en grote koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Hoogte, breedte en diepte erg belangrijk, rvs look deur erg mooi, staat een mooi koelvriescombinatie die gezien mag worden. indeling ziet er erg netjes uit en makkelijk aan te passen. Prijs is voor zo’n koelvriescomb. niet duur!

Pluspunten

• Mooi uitstraling
  • Hoogte, Breedte en diepte

Minpunten

• zijkant is grijs had ook rvs mogen zijn.

Biegstraaten 26-07-2020

Wij zochten koelvriescombinatie en het is de Bosch KGN 49 X1

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Het is een pracht van een apparaat voor de keuken en huiskamer en je hoofd de motor bijna niet, echt een genot.

Pluspunten

• en geen herrie van de moter
  • een goed uiterlijk

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Momo 23-07-2020

Huge

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

The fridge is huge. We had a built in fridge before that was 56cm wide .this is 70cm wide and 203 cm tall..that thing is a monster...silent during operation. Keeps everything cold with the super cooling option. Very spacious inside. Build quality is superb .
Well worth the money.

Pluspunten

• Low noise
  • Very spacious

Minpunten

• No ice dispenser

Ton 22-07-2020

Mooie grote koel-vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Wij gaan kleiner wonen maar wilden toch een koel en vries en deze mooie kast was voor ons dus een super combi. Zeker een aanrader en prijs kwaliteit verhouding is perfect.

Emmie en Pim 19-07-2020

Wij zochten koelvriescombinatie en het is de Bosch KGN 49 X1

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Er kan veel in de koelkast en de koter maakt haast geen lawaai, en hij ziet er ook nog mooi uit ook, het is een lust voor je ogen.

Pluspunten

• Prachtig uiterlijk
  • en geen herrie van de moter

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Marco 19-07-2020

Mooie, grote koel/vries combinatie A++

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Hij is 10 cm breder dan standaard waardoor je extra veel ruimte hebt, ook in de deur. Mooi strak design. Diverse koel- en vries zones, voor optimaal koelen en vriezen.

Pluspunten

• groot
  • strak design

Klaver 19-07-2020

Verrassend veel ruimte

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Onze ouder koelvriescombinatie (Liebherr) had het na 20 trouwe dienstjaren begeven. Voor ons, gezin van vier, was het belangrijk dat we wat betreft inhoud er niet op achteruit zouden gaan. Verder is de plek waar de koelkast geen ruimte voor een Amerikaanse koelkast, echter de 'standaard' valt in het niet. Andere criteria waren een redelijke prijs, de kleur, geen 'twee jaarlijks' ontdooien van het vriesgedeelte, zo min mogelijk 'toeters en bellen' en het stroomgebruik. Uiteindelijk kwamen we op een selecte groep koelvriescombinaties uit waarbij voor ons de Bosch er als beste uit kwam, mede door de cashback actie.

Pluspunten

• Inhoud
  • Volume
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

G Woudwijk 19-07-2020

Koelkast Bosch

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Mooie ruime functionele overzichtelijke koelkast.
Stil, en mooi design.!
Drie ruime vriesladen.
Mooi heldere verlichting.

Fleur 16-07-2020

Veel ruimte, mooi design

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Heerlijk grote koelvries combinatie voor een gezin met 2 pubers en een 10jarige. Mooi design, heldere ledverlichting en een alarm als de deur te lang openstaat. Verschillende koel-zones vind ik ook erg praktisch; zo ook de superkoel optie voor als je veel etenswaren in 1 keer in de koelkast zet. Maakt heel weinig geluid; fantastische aanwinst in onze keuken.

Pluspunten

• Mogelijkheid tot superkoelen
  • No frost vriezer, dus nooit meer hoeven ontdooien

D schut 15-07-2020

Koel vriescombi

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Wat een fantastische koel vriescombi groot fluisterstil en een juweel in de keuken hier zijn wij heel erg blij mee

Ria 15-07-2020

Goede koelkast.

Geschreven voor: Bosch KGN49XIEA

Ziet er perfect uit. En een knappe maat. Fijne mensen die hem kwamen brengen en een goede uitleg.Hopelijk lang en veel plezier van deze koelkast.