De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG39EALCA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

y**n@k**l.nl 11-08-2022

Super mooie en fijne Siemens koelvries combinatie

Geschreven voor: Siemens KG39EALCA

Een super mooie en goeie Siemens koelvries combinatie. Met genoeg ruimte voor koelen en uiteraard vriezen.

Pluspunten

• Sluit zeer goed
  • En het signaal bij te lang open staande deur

Koeler 31-01-2022

koelvrieskast

Geschreven voor: Siemens KG39EALCA

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer dat je de Supervries stand zelf niet uit kan schakelen. Het apparaat doet het automatisch. erg vervelend

Lucien uit Wijk bij Duurstede 28-09-2021

Siemens: een koele Cooler!

Geschreven voor: Siemens KG39EALCA

De Siemens koelkast koelt erg goed, snel en is heel stil.
Ook de vriezer doet het prima. Erg blij mee!!

Pluspunten

• Koelt erg goed en snel
  • Stijlvol design

Tevreden klant. 29-07-2021

Super mooi design en werkt prima!

Geschreven voor: Siemens KG39EALCA

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb naar heel veel koel-vriescombinatie toestelen gekeken op
internet en ben tot conclusie gekomen dat SIEMENS het beste voor mij was: zuinig in gebruik, mooi design, makkelijk bedienbaar, overzichtelijk van binnen en top service natuurlijk. Als je vragen hebt over een siemens producten kan je makkelijk de klantenservice bellen en die beantwoorden al je vragen (wel SIEMENS gerelateerd hahah:D).

han13 03-04-2021

prima

Geschreven voor: Siemens KG39EALCA

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooi efficiente indeling betrouwbaar kortom perfect voor ons