KitchenAid 5K45SSEWH - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KitchenAid 5K45SSEWH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AvL 09-12-2017

Wat een geweldig apparaat!

Geschreven voor: KitchenAid 5K45SSEWH

Ik kan deze machine écht van harte aanbevelen. Hij is niet alleen mooi maar ook oerdegelijk, superkrachtig, veelzijdig, en ga zo maar door. Ik ben er echt zó blij mee! Mijn moeder heeft er al 15 jaar een en gebruikt hem dagelijks. Hij doet het nog steeds perfect. Ik hoop die van mij ook nog vele jaren te gebruiken. Het kost wat, maar hij is het dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Krachtig
  • Hoge kwaliteit
  • Mooi
  • Zwaar en daarom zeer stabiel

Wanlapa Sakunrungka 11-11-2017

Oerdegelijke horeca A- kwaliteit !!!

Geschreven voor: KitchenAid 5K45SSEWH

Na vele keukenmachines gehad te hebben van plastic met 1000 en 1 functie die in no time kapot was ben ik superblij met deze oerdegelijke kwaliteit machine. Alles straalt pure horeca kwaliteit uit. Normaal schrijf ik geen reviews maar dit product is een aanwinst voor iedere keuken.

Pluspunten

• Hij klopt de beste.
  • Hij is heel mooi.
  • Hij is zeer sterk.

Minpunten

• Hij is duur.

Sander 09-02-2017

Zonder elektronica!

Geschreven voor: KitchenAid 5K45SSEWH

Ik houd van producten die niet kapot gaan. Zo had ik een Philips stofzuiger uit 1986 die eind verleden jaar eindelijk de geest gaf. Dertig jaar zonder commentaar aan de slag. Betongruis, spijkers of kattenharen. Alles werd verslonden. De motor bleek nog heel en schoon. Het enige stukje elektronica in de stofzuiger had het begeven. Maar nu is mijn KitchenAid aan de beurt, dat wil zeggen; zij wordt dagelijks gebruikt en ziet er na 10 jaar als nieuw uit. Zij werkt met kracht. Zij mixt, kneedt, roert, ploetert eindeloos door met deeg, slagroom, sauzen. Het maakt mijn KitchenAid niet uit wat zij moet doen. Ze staat voor mij klaar bij het raam, glanzend wit. Of de zon op haar schijnt, of de kilte van de winter door het raam komt. Mijn KitchenAid is zonder uitzondering de meest betrouwbare hulp in mijn keuken. Ik kocht deze machine bij de Bijenkorf en liep er enkele malen om heen, alvorens de toen ruim 450€ uit de portefeuille te trekken. Ik kocht haar vanwege de vormgeving, want een mixer of wat had ik al. Die mixer of wat, begaven het vrij snel kort na het vervallen van de garantieperiode. Maar de KitchenAid blijkt zich niet aan dat soort beperkende regels te houden. Zij gaat door en zal doorgaan. Misschien heeft het er mee te maken dat ik de kassabon en het garantiebewijs verloor tijdens een verhuizing. Mijn KitchenAid heeft zich dapper gedragen en waarschijnlijk dacht zij: "Maak je geen zorgen om de garantiebon. Ik ben niet mee gegaan met jou om als een trillend en nerveus modieus plastic mixertje vol elektronica uit elkaar te spatten zodra pastadeeg aan de beurt is . Ik ben van jou met al mijn ronde vormen en welvingen en blijf jou en alleen jou voor eeuwig trouw."
Voor mijn dochter kocht ik recent een rode KitchenAid. Zij studeerde af en wilde ook zo een machine. Het model is onveranderd en ook nu geldt: mechanica versus elektronica. Ook haar KitchenAid zal trouw dienst gaan doen voor meer dan tien jaar.

En als mijn KitchenAid het ooit begeeft, dan wordt het vervangen door hetzelfde model. Nu is de prijs boven de 500€, maar als die machine twintig jaar mee gaat, is zij goedkoper dan een elektronisch dingetje met een paar slappe haakjes.
Ik houd van robuust, welgevormd, gevuld en met welvingen. We kijken elkaar aan en we weten het; vandaag maak ik een romige chocoladetaart met haar. Zij zorgt voor de krachtige basis en ik rond het soepel af. We zijn aan elkaar verbonden en voor eeuwig.

Pluspunten

• Onverwoestbaar
  • ...wat een vormgeving!

Minpunten

• Zwaar, maar of dat een nadeel is?