Bosch MC812W501 wit - Reviews

Inhoud mengbeker
3,9 liter
Functies
kloppen en mixen, kneden, hakken en snijden, vleesmolen
Mixer functies
kloppen, mixen, pureren, hakken, snijden

Roel.L 17-10-2018

Gewoon goed

Wat is ie groot was mijn eerste gedachten. Maar goed hij kan dan ook vanalles. Hoop extra atributen erbij. Past wel in een kast dus hou er rekening mee dat je daar de ruimte voor hebt. Ik laat hem niet staan op mijn aanrecht.

Het is even puzzelen om de verschillende opties te gebruiken. Maar na een paar keer doen weet je niet beter. Is net als fietsen.

Groente snijden ed gaat super.

Deeg (oa pizza) heeft ie moeite mee. Kan ook aan mij liggen ivm stevigheid.

Slagroom, tja hoop werk als je klaar bent qua schoonmaken) en hij krijgt hem niet stijf. Voor mij is spuitbus ook prima.

Blender is super. Handig dat je zonder al te veel moeite nog dingen kunt toevoegen.

Al met al. Prima apparaat.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Bijna alles kan in de vaatwasser

Minpunten

• Groot
  • Moeite met deeg en slagroom
Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Babette 13-10-2018

Veel toebehoren

De keukenmachine is erg groot. Er zitten veel toebehoren bij. Ik heb pizzadeeg gemaakt. Dit gaat op een langzame snelheid. Het deeg en de machine werden warm. Het deeg krulde ook helemaal op. De slagroom die ik wilde kloppen bleef dun. De smoothie lukte goed en werd smeuïg. De groenten voor de soep werden snel en goed gesneden. Al moest ik even puzzelen om deze messen te monteren.

Pluspunten

• Hij is solide.
  • Hij kan bijna alles mixen en snijden

Minpunten

• Hij is groot en hoog.
  • Even puzzelen bij sommige onderdelen
  • Slagroom kloppen lukt niet.
Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit