Bosch MC812W501 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MC812W501 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jermit85 18-07-2022

Goed apparaat, meer onderdelen was fijn geweest

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat werkt goed en heeft veel basisfuncties. Meer accessoires bijgeleverd was fijn geweest. In de webwinkel wordt niet duidelijk welke accessoires wel/niet worden meegeleverd. Tevens zijn niet alle accessoires die op de doos benoemd worden beschikbaar. Vandaar 4 sterren en geen 5.

d**e@l**e.com 30-12-2021

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

De processor van Bosch voldoet prima aan de verwachting. Je kunt voor duurder en beter gaan, maar wat mij betreft is hier sprake van een goede prijs/kwaliteit. Stevige constructie, sterke motor, doet wat hij moet doen!

Pluspunten

• Constructie
  • Sterke motor

Minpunten

• Plastic
  • Instructie kan duidelijker

Het maatje van Thea en Jo 07-12-2021

Kei goed

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij gebruiken het apparaat elke dag bij het voorbereiden van ons eten. Het is heel gemakkelijk in gebruik en de prestaties zijn geweldig!

i**o@b**e.nl 28-11-2021

Beval heel goed, zeker aanraden

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Ik ben zeer tevreden van dit merk ( Bosch )
Bijna Alle keuken apparaturen zijn van Bosch
Vandaar dat ik ook deze apparaat heb gekocht.

Maarten 30-06-2021

Dikke afrader. Trap er niet in.

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Slechtste product ooit: in de kunststof inlegring voor de hak-kom loopt de snijschijf aan. Gevolg: plastic in je eten na 2 keer gebruiken. Nooit meer een Bosch keukenmachine voor mij. Het voordeel van een goede motor is dan bijzaak.

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • niet getest in fabriek
  • slechte service
  • plastic in je eten

Helemaal blij 12-07-2020

Blij dat ik hem heb gekocht

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele goede machine hier ben ik echt blij mee
Werk prima
Spaar je een hele hoop tijd en het knede met je handen vooral als je last heb van Artrose,Fibromialgie (spieren)
En met zo machine kan je toch weer alles doen wat normaal je hande doet doet nu de machine voor je
En het mooie is dat je ook lossen onderdelen kan kopen
Wan ik wilde hem terug brengen voor een uitgebreide uitvoering de volgen de dag al , maar de winkel M/M die grote zaak nam hem niet terug kreeg te horen hij was gebruik (dus niet )en door de Corona,
Maar gelukkig kon ik ze online kopen . Dus helemaal blijk

anita 27-04-2020

bosh MC812W501

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Geweldige machine, doet zijn werk perfect. Messen zijn vlijmscherp. Handig in gebruik. Gemakkelijk schoon te maken. Super blij met deze aanschaf.

Pluspunten

• goed schoon te maken
  • scherpe messen
  • stekte moter

Minpunten

• schenktuit aan kan

Keukenmachine 04-01-2020

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Geweldig apparaat! Doet wat hij moet doen en erg vriendelijk in gebruik! Superlblij mee! Kan niet meer zonder.

Anoniem 22-12-2019

Goede foodprocessor

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Gekozen voor deze machine omdat hij alles doet wat je kunt verwachten. Door de cashback is hij ook gelijk in prijs aan goedkopere merken.
Hij is wel iets groter dan verwacht maar bij het opbergen past alles goed in elkaar. Zorg dat de deksels altijd goed dicht zitten want anders werkt het apparaat niet (goede beveiliging dus)

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Staat stevig door zuignappen

Jos 03-12-2019

Handige Krachtpatser voor een voordelige prijs !

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Geweldige foodprocessor met een krachtige 1000 watt motor. Snijdt, raspt,hakt; doet kortom alles wat je verwacht van een keuken machine. Ook heel makkelijk schoon te maken. Heel veel apparaat voor weinig geld. Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Krachtige 1000 watt motor
  • Makkelijk schoon te maken
  • Handige accessoires meegeleverd
  • Goede duidelijke gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Het apparaat is niet klein. neemt ruimte in.

Art747 23-10-2019

Super handige food processor

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Compact en toch met veel mogelijkheden. Mooi design misstaat niet in je keuken. Doet wat het moet doen. Degelijk gebouwd. Zeker niet te duur.

Pluspunten

• Compact
  • prijs

Minpunten

• geen deeghaken wel iets wat er op lijkt

Platypus 16-02-2019

Pureren

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Omdat ik herstellend ben van keelkanker ben ik dik vloeibaar dat is yoghurt, roomijs en erwtensoep +1 beschuitbol en warme maaltijd aardappelen, groenten en vlees/kip/zalm +1 ei pd De erwtensoep en warme maaltijd moet ik pureren in de blender zodat ik het kan eten. De blender kan is licht en de erwtensoep met beschuitbol wordt goed gepureerd ook de warme maaltijd wordt goed gepureerd zodat ik het goed kan eten.

Pluspunten

• alles wordt goed gepureerd

Minpunten

• Tot nu toe geen

Platypus 29-01-2019

Pureren

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Heb een Bosch MultiTalent MC812@W501 getest Erwtensoep en warme maaltijd aardappelen, vlees of kip of zalm+1roerei gaat prima Moet gepureerd eten ivm herstel keelkanker.

Ines zomerhuis 12-11-2018

Snel en een goede motor

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Het is een foodprocessor van goede kwaliteit, er zit een goede motor in en makkelijk schoon te maken. Daarom is het product wel groot van stuk.

Pluspunten

• Snel
  • Goede motor

Minpunten

• Groot

Mama teigerin 04-11-2018

Zeer fijne keuken foodmachine multitalent 8

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Zuignappen aan de onderkant voor stevige houvast, mesjes zijn mega scherp, en snelle handelingen, scheelt je echt veel tijd met deze machine, ui knoflook pannenkoek mix beslag komkommer schijfjes of courgette slierten, in een hand omdraai.erg makkelijk schoon te houden, omspoelen afspoelen opdrogen en wegzetten, past in iedere keuken, ik meen dat dit een verstandige aankoop kan zijn, ik vind voor mijn keuken het snoer iets kort maar werkt verder goed

Bakker95 03-11-2018

Goede kwaliteit machine

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Het was in het begin even zoeken om het apparaat in elkaar te zetten, omdat er best wel wat onderdelen zijn. Dit was redelijk te doen met de handleiding. De kneedhaak gebruik ik voor het maken van beslag. Hiermee heb ik nu koekjes en een cake gemaakt, dit ging beiden goed. Ik heb smoothies gemaakt met de blender en hij maakt er een goed glad geheel van. Het hakmes maakt fijne stukjes, al is het daardoor wel even opletten voordat het te fijn wordt, dus niet te lang aan laten staan.
Het is een vrij grote machine, maar naar mijn idee is het design vrij netjes. Het apparaat is goed schoon te maken, doordat de onderdelen los te koppelen zijn. Alleen de blender blijft moeilijk schoon te maken.

Claudia Creemers 30-10-2018

Gemakkelijk en snel in gebruik

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Koekjesdeeg tot spinaziesoep is makkelijk en snel te maken met de foodprocessor. Zelfs het schoonmaken is binnen een mum van tijd uitgevoerd. Dit apparaat is niet te missen meer in de keuken.

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Beveiliging zodat verwonden niet mogelijk is
  • Veel onderdelen

Minpunten

• Neem veel plaats in beslag

Ria07 29-10-2018

praktisch

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Het is een fijne machine waar je veel mee kan. Er zitten veel losse onderdelen bij. Handig voor verschillende toepassingen maar je hebt wel voldoende ruimte nodig om alles goed op te kunnen bergen. Kwaliteit is goed, doet wat hi beloofd.

Mooinique 29-10-2018

Dure keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Ik mocht dit apparaat testen. Dat kwam mooi uit want ik zat er over te denken om zo'n machine aan te schaffen. Ik heb er oa soep mee gemaakt, rösti en plaattaart. Ik was alleen tevreden met de rösti. Geen last van huilen door de uien en het was supersnel klaar. De draaischijf er eerst verkeerd in gedaan en kreeg aardappelschijfjes. de schijf omgedraaid en toen ging het goed. Schoon maken viel ook mee. Eerst omspoelen onder de kraan en daarna afwassen. Kon in de gebruiksaanwijzing niet goed vinden wat er allemaal in de vaatwasser mocht dus ik wilde geen risico nemen. Het apparaat zelf is makkelijk te bedienen. Vind het niet mooi. Mis een schenktuit. De zuignapjes onder het apparaat houden de machine goed op zijn plek. Het is teveel geld voor een apparaat wat niet zoveel kan.

Minpunten

• geen schenktuit
  • weinig hulpmiddelen

Mamateigerin 29-10-2018

Bosch multitalent 8, scherp snel en zeer compact

Geschreven voor: Bosch MC812W501 wit

Ik heb de multitalent 8 getest voor een maand en moet je eerlijk zeggen dat ik echt hoteldebotel ben. Zeer scherpe mesjes, fijn mechanisme van het apparaat en zeer makkelijk en handig schoon te houden en ook weg te zetten, het staat totaal niet in de weg, ik heb eerst knoflook komkommer en ui ermee gesneden, snel vakkundig en zeker in een hand omdraai was alles in schijfjes en stukjes, het huishouden word echt er een stuk makkelijker en fijner door, ook omdat je t snel pakt, gebruikt, schoonmaakt en weer terug zet, de motor is echt snel en goed, ik heb ook zelf er een van een ander merk, maar die mixt en hakt lang niet zo snel en zeer fijn, ik heb echt genoten van het mixen mengen hakken en fijn snijden met de multi talent 8

Pluspunten

• Snel
  • Zacht in geluid en gewicht
  • Zeer makkelijk schoon te houden
  • Compact in ruimte qua op berging

Minpunten

• Ik vind de snoer iets te kort