Kenwood Chef KVC3100S zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 104 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Chef KVC3100S zilver op Kieskeurig.nl.

Yam 30-04-2021

Mooi elegante apparaat!

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Heel mooi uitstraling hij past het mooi in de keuken. De geluid is goed. Hij maakt geen lawaai tijden kloppen. Ik heb nog niet de deeg geprobeerd maar ik vertrouw het apparaat. Ik heb zelf eerder gehad.

Pluspunten

• Stevig
  • Geluidloos

Naj 12-01-2021

Stevige goeie kneedmachine

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Stevige keukenmachine die wij voornamelijk gebruiken voor het kneden van deeg. Wat minder is de bouw van het model. Vind de kmix mooier en ook dat de kom geen handvat heeft. Verder zeker aan te bevelen als je veel deeg kneedt

Pluspunten

• Stevig en krachtig
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Kom heeft geen handvat
  • Model minder mooi dan kmix

Hung Nguyen 30-12-2020

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Ik heb eerder van dit product gebruikt (andere model) en ben nog steeds zeer tevreden over. Dit model gebruik ik voor een kleine hoeveelheid deeg. Deze Kenwood stelt me niet teleur, heeft veel voordelen t.o.v.andere merken zoals geluid, gebruik gemak ...

Pluspunten

• Lage geluid
  • Voor een kleine hoeveelheid deeg

Minpunten

• In het bezit van 1 maand, dus moet nog ontdekken

Tamara 23-12-2020

Fijne machine die zorgt voor gemak

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Fijne machine die het bakken en koken makkelijker maakt. Na het afstellen kunnen de hulpstukken ook alles van de bodem halen. Spatscherm is ook een goede toevoeging. Wel lastig om uit te vogelen welke opzetstukken geschikt zijn voor dit model. Maakt wel wat lawaai op de hoogst stand en kan wat gaan wiebelen, maar niet zo erg dat je bang bent dat hij omvalt. De onderkant is open, waardoor je het goed schoon kan maken mocht er iets in gelopen zijn.

MJBerg 16-12-2020

Fijne machine!

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Na veel wikken en wegen toch voor de Kenwood keukenmachine gegaan, en inderdaad, doet precies wat hij moet doen.
Geen resten in de kom om te schrapen, mengt goed, zelfs mayonaise van maar één eidooier kwam er perfect uit.
Ben er erg blij mee!

Pluspunten

• goede sterke motor
  • mengt goed

ElPee 13-12-2020

KVC3100s

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Fijn keukenapparaat, gekocht voor het mixen. Heb er nog geen brood deeg meegemaakt, dus daarover geen oordeel. Qua vermogen moet hij het wel aankunnen, tenzij je van plan bent dagelijks 3 kilo deeg te maken (maar dan koop je ook een verkeerd apparaat).
Mixen doet hij prima! Dit model kwam zonder hulpstukken zoals blender, rasp etc. Deze zijn echter wel los aan te schaffen naar gelang eigen wensen en behoeften. Aan een vleesmolen en blokjessnijder heb ik zelf niet veel.
Hij staat stabiel, geluid is acceptabel, degelijk gebouwd. Enige nadeel is dat de meegeleverde mengkom geen handvat heeft. Dit is toch makkelijker qua bevestigen. Puntje voor de designers.

Pluspunten

• Veelzijdigheid accessoires
  • Krachtige motor
  • Accessories kunnen op 2 plaatsen bevestigd worden

Minpunten

• Geen handvat aan mengkom

Schreurs 08-12-2020

Fijne keukenmachine met veel power!

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Deze keukenmachine is fijn in gebruik, en alle onderdelen/ uitbreidingen zijn los verkrijgbaar. De bijbehorende kom van 4.2L is groot genoeg voor de normale culinaire uitvoeringen.

Naomi 05-12-2020

een top keukenmachien

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Een mooi machine met een redelijke prijs. Die oorsponkelijk prijs is een beetje duur, maar na de actie was het veel goedkoper. Het is net voldoende aan mijn behoeften. En werkt het zo goed zoals mijn verwacht. De prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Ingrid 04-12-2020

Kenwood chef goede keuze

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Ik vind dit product mooi om te zien met een motor die krachtig genoeg is voor appeltaarten en cakedeeg. Brood deeg kan ook met gebruik van de deeghaak. Machine is prima, ik hoef niet verder te zoeken en losse accessoires zijn makkelijk bij te kopen als je dit nodig vindt,

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Krachtige motor

Minpunten

• Bij hoge toeren beweegt de machine

Do 01-12-2020

Fijne machine

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Had al een Kenwood chef keukenmachine 40 jaar oud. En nu vond ik dat ik een mooie nieuwe moest hebben. Ben heel blij met deze nieuwe mooie Kenwood Chef Kitchen Machine

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Mixt heel goed

Richard 30-11-2020

Mooie sterke machine

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Bekende naam van een goede keukenmachine tegen een mooie prijs. Prachtige machine die alles doet voor bakken van brood, koekjes, cake, etc. Door de traploze snelheid geen gestuif van meel en geen geknoei. Een prima machine voor de amateurbakker.

Pluspunten

• Compact
  • mooie uitvoering - alles van metaal

Bert 21-11-2020

Degelijk en sterk

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Het design van de keukenmachine is mooi. De machine voelt erg stevig en degelijk aan. Heel simpel om mee te werken. klikmechanisme om de accessoires te wisselen werkt heel soepel. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Je kunt de machine uitbreiden met heel veel accessoires.

Pluspunten

• Degelijk
  • Prachtig ontwerp

Dirk 17-11-2020

Mooi formaat en handig in gebruik

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Prima prijs/kwaliteitverhouding ga zeker in de toekomst diverse hulpstukken aanschaffen.
Het geluidsniveau is prima en de hulpstukken zijn zeer solide!

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Handig in gebruik

Marcel 08-11-2020

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Product voldoet aan mijn verwachtingen, gebruiksvriendelijk, makkelijk te reinigen en ook eenvoudig uit te breiden. Top product!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Eenvoudig te reinigen

BM 05-11-2020

Makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Prijs-Kwaliteit heel goed en prettig apparaat. Het is even een grote aankoop maar daar heb je wel een solide apparaat voor, als je meerdere keren per week wat bakt.

Pluspunten

• stijlisch
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• nieuwe gadgets los bij komen is erg duur

Kenwood KVC3100S 15-09-2020

Kenwood RVS Keukenmachine met RVS mengkom.

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

We hebben gelijk de machine getest door beslag voor een cake en taart te maken. Het ging geweldig. Beslag was zo klaar en je voelt gewoon dat alles zeer degelijk in elkaar zit. Je kent dat wel als je een plastic ding hebt gekocht dat dit niet alleen kort mee gaat maar ook dat het maken van beslag enzo toch niet zo soepel gaat als met een echte machine. En dat is de Kenwood Chef dus. Een echte keukenmachine. Een machine die je ook nog eens het gevoel geeft duurzaam te zijn. Enjoy baking to the max.

Pluspunten

• degelijkheid, duurzaam
  • uitbreidingsmogelijkheden

Marieke 11-08-2020

Mooi apparaat, naar verwachting!

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Na lang wikken en wegen vanwege de prijs eindelijk toch deze keukenmachine gekocht. Ik ben er superblij mee en kan er de lekkerste baksels mee maken!

L 04-08-2020

Degelijke machine, goede kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Mooie keukenmachine met veel power. Staat stevig en maakt niet veel lawaai. Makkelijk te bedienen. Hij heeft 6 snelheden, maar je kan m ook instellen tussen 2 snelheden in. Daarnaast ook nog een extra poweroptie.
Ik ben alleen en daarvoor is deze 4,6l mengkom ruim groot genoeg.
De deeghaken zijn stevig en van goede kwaliteit. Kunnen ook zwaarder deeg aan.
Ik heb een oude kenwood blender die ook nog op dit apparaat past, dus prijzige accessoires, maar je kan ze lang blijven gebruiken, ook als je je keukenmachine vervangt.
Kwaliteit-prijs verhouding is goed. Je betaalt wat meer, maar dan heb je ook voor een erg lange tijd een kwalitatief goede keukenmachine met veel extra opties als je dit zou willen toevoegen. Enige nadeel is dat deze extra accessoires wel prijzig zijn.

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Extra accesoires zijn prijzig

Anouk 02-08-2020
  • Product gekregen

Mooie machine en werkt goed

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

ik ben erg blij met het gekregen kado.
Al meteen gebruikt om passiefvrucht koekjes met vulling te maken en pizzadeeg.
Het werkt erg goed.
Nu lijkt het mijn erg leuk om zelf aan de slag te gaan met de ijstool. Een nieuwe kookervaring erbij om een lekker dessert te maken voor de gasten
En een extra mengkom is altijd handig als je aan het bakken bent

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Mengt goed de hele kom

Minpunten

• Maakt veel geluid

Roel 28-07-2020

goede degelijke machine

Geschreven voor: Kenwood Chef KVC3100S zilver

Brooddeeg maken gaat prima met de kneedhaak, al het deeg wordt meegenomen. Cakebeslag met de k-klopper gaat ook prima. Alleen jammer dat je de k-klopper en de garde nog moet afstellen, anders komen ze niet laag genoeg in de kom. Dat moet met een steeksleutel 15 die niet is bijgeleverd, moer van de garde zat ook zeer vast en ging lastig los. Echter nadat beiden goed zijn afgesteld werken ze prima.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Krachtige machine

Minpunten

• K-kneder en garde moeten nog worden afgesteld