Kenwood Chef XL KVL4110S - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Chef XL KVL4110S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Heleen 16-12-2023

Degelijke krachtige machine

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Hele fijne keukenmachine. Hiervoor al jaren een oude Kenwood gebruikt uit de jaren 80 van mijn oma. En die heeft het nu pas begeven. Ik hoop dat deze ook zo lang mee gaat. Grote plus tov de oude: hij maakt in ieder geval al een stuk minder lawaai.

Pluspunten

• Heel veel hulpstukken
  • Mixt goed

Minpunten

• Kom wat hoog, lastiger schoon te maken

Tom 03-01-2023

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Prijs-kwaliteit is dik in orde. Product doet precies wat je er van kan verwachten.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Krachtige motor

Sandra24 11-12-2022

Top apparaat, maar jammer dat er geen handvat is

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Het apparaat is lekker groot en daarom behoud ik het. Hij oogt stevig en rammelt niet, maar maakt wel wat lawaai. Ik heb wel enkele verbeterpunten. Ten eerste heeft de kom geen handvat en dit heeft mij doen twijfelen om het product wel of niet te behouden, tenslotte staat gebruiksvriendelijkheid hoog op de lijst van mijn verwachtingen. Bij kleine hoeveelheden beslag heb ik het idee dat ik wat langer moet doen, omdat de mixer niet goed bij het beslag komt. Voor de rest gaan we het nog merken.

Yana 06-12-2022

Godsgeschenk

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Prachtig model, doet wat het beloofd te doen. Gemakkelijk in gebruik en de materialen zijn van goede kwaliteit. Ik heb spijt dat ik deze niet eerder heb gekocht! Schitterend apparaat. Bovendien zijn er zo veel leuke accessoires. Hier heb je jaren plezier aan.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Doet wat het beloofd
  • Veel accessoires
  • Makkelijk in gebruik

Sanne 07-11-2022

Mooie eyecatcaer en een fijn werkende machine

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Het product nog niet gebruikt om iets te maken maar het ziet er heel goed uit. Zelf bij de media markt gewerkt en deze machines van kenwood graag verkocht omdat ze van goede kwaliteit zijn.

Ebru 21-12-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Dit product heb ik als kado gegeven aan mijn moeder.
Een keer tot nu gebruikt en is heel tevreden. Diepte van de kom is ideaal voor grote hoeveelheden klaar te maken. Kracht van de motor is goed en kan moeilijk kneedbare mengsels kneden.

Pluspunten

• Kracht van de motor
  • Diepe kom

Minpunten

• Machine is wel aan de zware kant

Joey 19-10-2021
Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Werkt zeer soepel en fijn. Enige nadeel is dat ik de onderkant van de kom lastig vind droogmaken, maar verder is het helemaal top.

Pluspunten

• Grote kom
  • Degelijk materiaal
  • Veel uitbreidingsmogelijkheden

Jet 19-10-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Ik vind deze keukenmachine goed. Hij werkt zoals verwacht. Hij is sterk en stabiel. Ik heb zware deeg mee gemaakt en dat ging goed. Door zijn sterkte motor en grote mengkom heb ik hem gekozen. De prijs-kwaliteitsverhouding is zeker goed. De spatdeksel dekt de mengkom helemaal af, daarom laat ik mijn brooddeeg in de keukenmachine rijzen en kan het opnieuw in de keukenmachine kneden.

Pluspunten

• Grote mengkom
  • Prijs

Minpunten

• Kan mooier

a***********@g******** 28-07-2021
  • Product gekregen
Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Prettig in gebruik en fijn dat er opties zijn tot uitbreiding van accessoires.

Keith 07-07-2021

Keukenmachine chef XL

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Ik heb voor Kenwood gekozen omdat ik voorheen een staaf mixer heb gekregen van Kenwood. Kwaliteit is erg goed en the look is erg stoer en modern. Het past enorm in ons moderne keuken.

Pluspunten

• Kwalitatief goed
  • Stoere en moderne look

Minpunten

• Zwaar
  • Prijzige accesoires

Remon 01-07-2021

Mooi degelijk apparaat

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Mooi product, degelijke kwaliteit. Werkt erg fijn! Doet exact wat je verwacht van het top merk Kenwood.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit

Gebruiker 18-06-2021

Heel fijn apparaat.

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Je krijgt echt waar je voor betaald. fijn product, makkelijk in gebruik en staat ook leuk in de keuken.

Pluspunten

• Sterke Motor
  • Leuke uitstraling

Rachel 13-04-2021

Great machine

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Such great quality, I am really happy with it. If you are looking for a great blender and mixer, I would recommend this one.

Mathyn 06-04-2021

Kenwood machine met goede klanten service

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

De machine werkt na behoren, Ongelukkig kreeg ik een beschadigt product. Dit werd door de klanten service goed opgelost. Voor de waarde van het geld heb je een goede machine met een extra tool (Keukenblender) Ik ben er zeer te vrede over. Omdat ik zelf ook in het bakkers vak zit.

Pluspunten

• Mooie kwaliteit
  • krachtige moter

Willemijn 05-04-2021

De beste keukenmachine voor hele gezin

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Fantastisch apparaat voor hele gezin - we houden allemaal van koken en bakken en dit robuuste apparaat heeft vele mogelijkheden hiervoor. Eerste smoothies en cakes inmiddels gemaakt. Fijn dat ook alles in de vaatwasser kan.

Pluspunten

• robuust
  • mooi design
  • veel opties

Seyfullah 04-04-2021

Sterke motor

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Het apparaat heeft een grote bak, en een erg krachtige motor. Tot nu toe is alles naar wens, ik hoop dat het ook zo blijft.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Vele accesoires
  • grote bak

Minpunten

• Kan teveel lawaai maken op de hogere standen

Anouschka 11-01-2021

Perfect brooddeeg!

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Ik heb dit product gekocht omdat ik brooddeeg wilde kneden en de reviews goed waren. het product voldoet helemaal aan mijn verwachting. Ik krijg prachtig elastisch brooddeeg in korte tijd. Het apparaat staat stevig en de deeghaak gaat makkelijk door het deeg. in het begin dacht ik dat niet al het bloem in het deeg kwam, maar dit wordt echt allemaal opgenomen.
Het apparaat is makkelijk in gebruik, de accessoires zijn eenvoudig te bevestigen en los te maken. Ook het reinigen gaat makkelijk.
Ideaal is dat er nog een ballongarde, een K-klopper, spatdeksel, spatel en blender bijzitten. De mengkom is mooi groot, ideaal voor brooddeeg.

Pluspunten

• kan stevig deeg aan
  • verschillende accessoires

Ron Kerver 05-01-2021

Super machine

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Ik heb hiervoor ook al een kenwood chef gehad en deze werkte tot 2 weken geleden nog heel goed helaas is door een ongelukje de machine defect geraakt. Nu waren we op zoek naar een nieuwe en hebben we direkt gekozen voor een iets zwaardere machine met meer inhoud. Ik mag zeggen dit bevalt super! Je merkt dat dit een zwaardere uitvoering is en hierdoor krijg je ook grotere hoeveelheden goed gemixt. Ook bij deeg kneden merk je dat de zwaardere motor het veel makkelijker kan verwerken. Ik kook graag maar met deze machine wordt het nog makkelijker om fantastische gerechten op tafel te zetten.

Pluspunten

• grote capaciteit
  • uitbreidingsmogelijkheden
  • meegeleverde accesoires

Bakker Koen 30-12-2020

Product met kwaliteit die jaren mee kan!

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Goeie en degelijke keukenmachine van kwaliteit die niet snel kapot zal gaan. Werkt eenvoudig en heeft enorm veel uitbreidingsmogelijkheden. Koken of bakken wordt zo veel leuker en eenvoudiger!

Pluspunten

• Stevig
  • Uitbreidbaar

Minpunten

• Maakt natuurlijk wat lawaai op de hoogste stand

Tonnalds 30-12-2020

Krachtige keukenmachine voor deeg en beslag

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Een fijne krachtige keukenmachine met goede uitbreidingsmogelijkheden tot een volwaardige alleskunner. De hoge kom en de stevige kneed en mix haken werken heel prettig. Kortom een heel fijne machine voor de thuis-kok en thuisbakker.

Pluspunten

• krachtige motor
  • veel extra uitbreidingsmogelijkheden

Minpunten

• nog niet gevonden

chef XL 26-12-2020

chef XL

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Industrieel mooi, stevig en degelijk. Duidelijke gebruiksaanwijzing zonder poespas. Lekker groot.. gaan er mee aan de slag..

Pluspunten

• stevig
  • duidelijke gebruiksaanwijzing

Bram Priem 25-12-2020

Keukenmachine Kenwood Chef XL KVL4110S zilver

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Aangeschaft om deeg mee te maken voor worstenbroodjes en pizzabodems. De ervaringen met de Kenwood Chef XL KVL4110S zijn super. Deeg is perfect en het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Enorm blij mee!

Pluspunten

• Spettert niet door grote bak en deksel
  • Werkt perfect, maak super deeg
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Heel compleet pakket met keukenmachine/mixer
  • Uit te breiden met extra features

RON 24-12-2020

IS ONZE TWEEDE MACHINE

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

IK HAD AL EEN KENWOOD KEUKEN MACHINE, MAAR STEED RUZIE MET DE VROUW DIE HEM VEEL GEBRUIKT VOOR CAKE EN GEBAK ETC. DUS NU ER MAAR EEN BIJGEKOCHT. ALLE ACCESOIRES PASSEN OOK OP DE NIEUWE DUS GEEN EXTRA KOSTEN HOEVEN TE MAKEN.

Manti 20-12-2020

Stevige keukenmachine met grote inhoud

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Sinds ik steeds vaker brood en pasta wil maken heb ik besloten om een wat grotere keukenmachine aan te schaffen, deze Kenwood KVL4110 was precies wat ik nodig had. Een grote kom en stevige deeghaak zorgen dat ik een flinke hoeveelheid deeg in een keer kan maken. Er zitten oa ook een garde bij, hier is op de dag van aankomt ook gelijk slagroom mee gemaakt.

De blender is ook gelijk getest, ook deze werkt zonder issues. :) een beetje jammer dat deze van plastic is, maar dat kan de pret niet drukken. (een glazen kan bijbesteld worden)

Voor de komende kerst periode kan ik gelijk een aantal opzetstukken zoals een pasta roller adviseren, een van de voordelen tov andere keukenmachines die ik gehad heb is dat er enorm veel verschillende opzetstukken voor te krijgen zijn. Het nadeel is dat deze best prijzig zijn. Een pasta roller zit gelijk tegen de 80 euro aan, en kan je dan ook alleen sheets pasta mee maken, voor spaghetti mag een andere gekocht worden welke ook tussen de 80 en 100 euro is.

Een dure grap, maar op de lange duur verwacht ik dat deze machine ons een hele hoop plezier gaat opleveren.

Het is een stevig apparaat, met bijzonder veel opties als extra te koop zijn.
Er zitten maar 2 koppen op (openklappen en draaisnelheid) en is heel intuïtief in gebruik.

Pluspunten

• Grote mengkom (6,7 L)
  • Stevige machine met sterke motor

Minpunten

• Prijzige accessoires
  • Het apparaat is groot

Harrie Ehv 16-12-2020

Degelijke, betrouwbare keukenmachine.

Geschreven voor: Kenwood Chef XL KVL4110S

Ik wilde perse een Kenwood hebben vanwege de betrouwbaarheid mbt het degelijk draaien in de bowl. Alle zijdes worden geraakt en er blijven weinig tot geen resten achter in de schaal. Mijn moeder (94) werkt er nu mee, maar ik heb dit apparaat gekocht voor mezelf. De werking is makkelijk en heel goed

Pluspunten

• raakt de gehele bowl
  • krachtig