Kenwood kMix KMX750RD Rood rood - Reviews

6 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen
  • Best Reviewed 2 keer dec 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 330 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood kMix KMX750RD Rood rood op Kieskeurig.nl.

DMVDL 16-01-2021

Retourneren??

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

De Kmix is een prima keukenmachine maar Kenwood zelf is een weinig service gericht bedrijf. Ze maken het je erg moeilijk om een product te retourneren en hanteren strict hun beleid dat je maar 14 dagen hebt om retour te sturen.

Jeroen Coenemans 10-01-2021

Kmix

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

De Kmix is eenvoudig in gebruik, sterk genoeg voor wat hij moet doen en staat lekker stabiel. Vooral het deegkneden ging fijner dan met onze oude Kitchenaid.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Staat stabiel
  • Maakt weinig herrie

AB 14-12-2020

Deze mixer doet zijn werk super goed!

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Ik maak graag stevig brood en daarom is het kneden van het deeg zwaar om zelf te doen. Nu doet de Kenwood het zware werk voor mij! Daar ben ik en daar is vooral mijn elleboog heel erg blij mee:)!

Pluspunten

• Kneed goed
  • Staat stevig

RobertS 30-12-2018

Top mixer

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Degelijke bouwkwaliteit, stabiel, geluidsniveau is prima. Mixed mooie slagroom en eiwitten. Voor de rest kan ik het nog niet beoordelen, dat zal de toekomst uitwjzen. Maar het is een zeer welkome aanwinst in de keuken en ook nog eens mooi om te zien!

Pluspunten

• Degelijk en robuust
  • Stabiel

Aart 29-12-2018

super keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Mooie Kenwood Keukenmachine, rood met roestvrijstaal waardoor je 'm niet kunt missen in de keuken. Lekker zwaar waardoor hij als een huis staat. Oerdegelijke uitstraling

Pluspunten

• zwaar
  • stevig
  • goede prijs kwaliteit verhouding

jody 27-12-2018

Goede product

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Great machine, easy to use and excellent quality. It is quite heavy and was pretty expensive but you pay for quality and durability.

Petra 20-02-2021

Uitstekende keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

De keukenmachine voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het is zeer solide. Zeer goede kloppers en de kom is echt fantastisch. Heel snel ook schoon. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. Een zeer mooie en degelijke machine die doet wat je er van verwacht. Ben blij dat ik deze heb gekocht. Ook de cashback actie verliep moeiteloos. Ik had snel het bedrag op mijn rekening.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Solide
  • Zeer fijne kloppers en kom

Kaatjuh 12-01-2021
  • Product gekregen

Mooi stevig apparaat

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Een heel mooi apparaat met veel functies. Kneedt goed en stevig. Wordt hier bijna dagelijks wel gebruikt. Wat ik heel handig vind is de handvat. Wat wel een minpunt is dat die niet automatisch omhoog gaat als je klaar bent en de beslagkom eruit wilt halen. Dan moet je het met 2 handen bedienen, dit is bij de Chef variant niet zo. Bovenkant is ook best zwaar

Pluspunten

• Mooi
  • Stevig

Jacqueline 07-01-2021

Mooi formaat

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Deze keukemachine heeft een mooi design, niet te groot en handig in gebruik en goed schoon te maken. Het maakt niet veel lawaai en vriendelijk in gebruik. Goede handleiding en ik ben er erg blij mee.
Enige kritiekpuntje is dat je wel af en toe zelf even van de kant en bodum het beslag moet vegen zodat het bij het beslag komt.

Ryan 04-01-2021

Prima voor pizzadeeg, cashback niet zo geweldig

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Prima aparaat, werkt super voor pizzadeeg.
Cashback aktie is vervelend want je moet een foto maken van een code op de buitenkant van de verpakking. En DHL hebben hun spul overheen geplakt.

Pluspunten

• Pizzadeeg!
  • Sterk!

CW 01-01-2021

Robuust

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Robuuste keukenmachine, kom mooi rond aan de onderkant waardoor alle ingredienten mooi verwerkt worden. Veilige door afdekklep aan bovenkant waardoor ook kinderen en makkelijk mee kunnen werken.

Linda 01-01-2021

Mooie solide keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Na een goede zoektocht voor deze keukenmachine gekozen, hij ziet er mooi uit en doet wat hij moet doen. Tot nu toe verschillende soorten beslag gemaakt en brooddeeg gekneed, dat doet hij goed. In vergelijking met mijn vorige keukenmachine maakt deze veel minder geluid. Stevige mengkom met handvat, wat heel handig is en de accessoires zijn ook goed stevig. Al met al ben ik heel blij met mijn aankoop!

Naomi 27-12-2020

Super mooi en fijn in gebruik!

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Bevalt super mooi en groot handig in gebruik mooie kleur (ik heb rood) mooie vorm. Matteriaal erbij is ook prima hopelijk voor lang gebruik !

Kyle 27-12-2020

Top keukenmachine!

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Heb dit product gekocht voor mijn vriendin voor kerst. Heb veel review bekeken en vergeleken met andere keukenmachines deze komt er toch erg goed uit. Wij vinden de uitstraling erg mooi en past mooi in onze keuken. Ook hebben we hem al getest en doet goed zijn werk. Zij is er in iedergeval erg blij mee en ik natuurlijk ook.

B Li 26-12-2020

A solid no-frills kitchen machine

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

We are very satisfied with the machine. It's well-made and sturdy. No unnecessary additions and operation easy and straight to the point.

Bos 26-12-2020
  • Product gekregen

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Super goede keukenmixer. Ook nog eens heel mooi voor in je keuken. Mixt goed en kunt er prima deeg mee kneden. Ben er blij mee.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooi voor in je keuken

DennisvH 26-12-2020

naar verwachting

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Heel lang getwijfeld alle aandacht was gericht op een keukenmachine van KitchenAid maar kwa prijs vonden we dit te gek. Na het lezen en bekijken van diverse reviews en vergelijkingen gekozen voor de Kenwood Kmix750RD. Nu een paar keer gebruikt en deze voldoet geheel aan onze verwachting. Tja moet eerlijk zeggen dat de looks van de KitchenAid meer aanspreekt maar de portomonaie blijft op deze manier nog een beetje voller. Deze gekocht met de BlackFriday actie bij MediaMarkt dus dat scheelde nog meer!!

Pluspunten

• maakt niet veel herrie
  • prijs kwaliteit verhouding

René 26-12-2020

Stijlvolle alleskunner

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Stijlvolle keukenmachine die zeker niet in een kastje hoeft te staan. Mooi en degelijk materiaalgebruik en maakt niet veel herrie bij gebruik. Motor is voldoende krachtig voor alle mix-taken. Inmiddels heb ik ook al weer een verlanglijstje gemaakt voor alle aanvullende accessoires ;-)

Pluspunten

• Mooi en degelijk materiaalgebruik
  • Sterke en stille motor

hasan 23-12-2020

mooi product

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

heb dit product gekocht en een aantal keren mee gewerkt. Nougat maken ging goed,terwijl het een best zwaar werk is. was zo tevreden dat ik precies dezelfde apparaat gekocht heb voor mijn dochter.

Pluspunten

• kleur
  • mooi

Kenwwood Type KMX75 18-12-2020

Duidelijke gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Kenwood kMix KMX750RD Rood rood

Fraaie en degelijke machine zeer geschikt voor de vele broodsoorten die wij regelmatig kneden om zelf in de oven te bakken.