De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 221054 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Lisa123 09-12-2022

Teleurstellend, matig

Geschreven voor: Princess 221054

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Toen ik hem binnenkreeg was ik erg enthousiast. Ik probeerde meteen de kleine blender uit, maar helaas lekte deze. Toen dit gemeld werd aan de fabrikant kreeg ik het antwoord dat deze niet waterdicht was en dat deze alleen bedoeld was voor droge producten zoals noten. Toen ik er havermout in deed, ‘lekte’ hij echter nog steeds een beetje. Erg jammer, want deze kleine blender zou ideaal geweest zijn voor kleine porties en dingen zoals smoothies. Verder was de motor wel krachtig en werd de havermout goed fijngehakt.
Ik vond het erg fijn dat er veel accessoires bij zaten, waardoor het apparaat voor veel verschillende dingen te gebruiken is. De deksel van de grote blender kan erop geklikt worden wat ik eerst erg handig vond, maar helaas is deze er daarna niet meer van af te halen. Dit is erg onhandig bij het wassen van de blender. De grote blender kan niet zo goed ‘droge’ producten fijnmalen, omdat alleen wat in het midden zit goed wordt geblend. Het materiaal (plastic) ziet er goedkoop uit, maar verder lijkt de kwaliteit prima.
Het is een blender die zijn werk doet, maar er zijn zeker ook verbeterpunten.

Pluspunten

• veel accessoires
  • krachtig
  • stabiel

Minpunten

• korte stekker
  • kleine mixer niet waterdicht
  • plastic

m******@u********* 07-12-2022

Handige alleskunner

Geschreven voor: Princess 221054

Ik mocht de Foodprocessor van Princess testen, wat een mooi apparaat om te zien, een compacte alleskunner waar je dus ook een smoothie mee kan maken maar ook deeg voor de cake.
Het eerste was een smoothie met de blender, met grote inhoud 1750ml, het resultaat was goed (jammer van het geluid te luid) en voor mij was het lastig om de blender eraf te halen je hebt niet echt houvast om de blender los te draaien .
Een nadeel van de blender dat de deksel er niet af kan, onhandig afwassen en afdrogen.
De kom voor beslag is ongeveer 250 gram inhoud dit is voor een kleine cake,
Met de verschillende schijven maak je mooie julienne reepjes of friet of plakjes

Het zou fijn zijn als er een inkeping was geweest of iets waar je de machine mee goed kunt vasthouden als je onderdelen ervan af moet draaien. ( kan ook zijn omdat het nieuw is?)

Wat ik miste was een duidelijke handleiding deze was summier en een beetje onhandig.
Opgelet de onderdelen mogen niet in de vaatwasser.
De snoer is mooi lang, maar zonder opbergruimte dat is jammer.
Het zou ook fijn zijn geweest als er iets bij had gezeten om alle onderdelen in te doen zodat het netjes bij elkaar blijft.

Pluspunten

• Grote blender
  • Veel accessoires
  • Lang snoer

Minpunten

• Geluid
  • Opbergruimte voor accessoires
  • Bergruimte snoer

Ruudje 05-12-2022

Foodprocessor met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Princess 221054

mooi toestel met tal van accessoires zodat het niet nodig is meerdere toestellen aan te schaffen. M et dit ene toestel kan je praktisch alle klussen in de keuken verwezenlijken. Toestel is compact zodat het goed kan opgeborgen worden maar kan que design perfect op het aanrecht blijven staan. Toestel maakt wel veel lawaai. Het is jammer dat er geen teut is aan de kom zodat het eenvoudiger zou zijn om bijvoorbeeld fruitsappen in een glas te schenken. Hakken en raspen is niet perfect, wat jammer is. De accessoires lijken niet zo sterk wat me zorgen baart inzake levensduur hiervan

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • veel accerssoires
  • mooi design
  • gemakkelijk op te bergen

Minpunten

• veel lawaai
  • materiaal voelt licht/goedkoop aan
  • snijschijven werken niet perfect
  • moeilijk om met de kan te schernken

Dees 05-12-2022

Test Princess food processor

Geschreven voor: Princess 221054

Ik heb deze princess food processor mogen testen.
Wat mij bij het uitpakken al meteen op viel is dat er geen opbergbox bij zit om de lossen onderdelen bij elkaar te houden.
Het was even puzzelen hoe de onderdelen gebruikt moesten worden, de meegeleverde handleiding was zeer summier.
De mengkom is voor mijn gevoel aan de kleine kant (1200 ml)
Het metalen mes dat in de mengkom gebruikt wordt is voorzien van een kunststof bescherm houder, waardoor het mes makkelijk in een keuken la te leggen is.
Anders zijn de julienne schijf en de plakjes schijven, deze worden geleverd met een plastic zakje erom heen, en je voelt al direct hoe scherp deze messen zijn, handiger was geweest als om deze schijven ook een kunststof bescherm houder had gezeten.
De citruspers is een uitkomst voor mensen die de kracht niet hebben om het sap uit een citrusvrucht te krijgen.
De hakmolen is ook een fijn onderdeel om snel een uitje of kruiden fijn te maken.
De blender heeft een mooie grote kan (1750 ml) met bovenaan een scharnier zodat de deksel aan de kan blijft vast zitten. Het mes kan niet verwijderd worden. (althans dat heb ik niet gevonden)
Het jammere aan deze blender is dat het voor mij niet mogelijk was om een shake te maken, omdat de stukjes die ik in de kan deed niet fijn gemaakt werden. (ik heb alle standen geprobeerd)
Ik mis hierin een deel dat gedurende het blenden de ingrediënten omhoog stuwen zodat alles netjes wordt fijn gemaakt.
Al met al is het een hele mooie en compacte machine om te zien, maar schrik je jezelf kapot als je de machine inschakelt door de herrie die geproduceerd wordt.
Tevens zou er over nagedacht moeten worden hoe mensen met weinig kracht in de handen de kan of de kom los kunnen krijgen.
De dopjes die de machine vastzetten zijn niet stevig genoeg om de kan of de kom met 2 handen los te draaien.
Daarbij komt dat er nergens plek is om de machine met de 2e hand vast te pakken.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Deksel op de blender zit vast
  • Inhoud blender (1750 ml)
  • Hakmolen

Minpunten

• Maakt veel kabaal
  • Bij beperking niet gebruiksvriendelijk
  • Geen opbergbox, alle onderdelen zijn los
  • Summiere handleiding
  • Geen bescherming om de metalen schijven

Remi 05-12-2022

Erg fijn

Geschreven voor: Princess 221054

Laten we beginnen met de verpakking. Het allemaal keurig verpakt en overzichtelijk binnen gekomen, de handleiding zit er ook bij. Deze legt je stap voor stap uit hoe je het apparaat in elkaar zet. Het gebruik is ook erg makkelijk. Je moet je gewenste onderdeel er op doen en vast klikken zodat het veilig vast zit, zo niet werkt het ook niet. Daarna kan je kiezen tussen twee standen. Erg krachtig zijn deze en je hebt je sapje zo geperst en je groenten erg snel gehakt. Wel maakt het erg veel geluid, dit zorgt ervoor dat je niet rustig je ontbijtsmoothie kan maken, maar echt wel wakker wordt. Maar hij doet wat hij moet doen, en dat doet ie goed. Ik raad het aan als je zoekt naar een fijn keukenapparaat

Pluspunten

• Krachtig
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Lawaai

joly.lokerse@gmail.com 04-12-2022

goede kwaliteit voor de prijs! een aanrader in de keuken

Geschreven voor: Princess 221054

ik heb deze food processor mogen testen voor een tijdje.
het eerste wat wij hadden was dat er veel onderdelen waren maar na even puzzelen hadden we al snel door wat voor welke functie was bedoeld.
enige nadeel was wel dat bij het uitpakken ik mijn vinger al sneed aan de messen van de ronde schijf om te snijden. misschien een puntje om er een beschermer op te doen het zat alleen in een zakje.
er zit een goede beveiliging op je kan het apparaat dus niet zomaar aanzetten zonder dat alles in elkaar zit.
het design was een van de redenen dat ik er blij van werd het is geen storend apparaat in de keuken.
het persen van een sinaasappel was heel simpel en handig als je voor meerdere personen wilt gebruiken.
gezien wij maar samen zijn vond ik het best wat schoonmaakwerk voor een glaasje sap.
waar ik wel erg blij van werd was het maken van smoothies was wel een hele fijne ervaring gezien wij meer op gezonde manier wilden gaan eten.
daarnaast ook het hakken en snijden wat een handig apparaat omdat ik met een slechte arm zit waardoor snijden en bereiden van eten altijd een probleem is kon ik nu met gemak alle groente snijden en verwerken. en dat zonder pijn! een fijn apparaat dus.
al met al een super ervaring en zeker aan te raden voor lekker vers te kunnen eten!
ik overweeg zelfs om het apparaat te kopen! ik zal het gaan missen na de testperiode.

Pluspunten

• mooi design
  • veel accesoires
  • handig in gebruik

Minpunten

• gesneden aan mes bij uitpakken.

Sandolution 04-12-2022

Allesomvattende keukenhulp

Geschreven voor: Princess 221054

Dit product hebben wij gedurende enkele weken mogen testen.

Bij het openen van de doos, is het eerste wat opvalt, de volledigheid van deze food processor. Werkelijk alles wat je kunt bedenken (bij een food processor) zit er bij. Het is daarbij dan wel even zoeken hoe alles op en in elkaar past, want eerlijk is eerlijk, als echte Nederlander lees je de handleiding tenslotte pas achteraf. Maar, als je eenmaal door hebt hoe de machine werkt en in elkaar zit, is het gebruik ervan kinderspel.

Zowel raspen als snijden doet de machine zonder enige moeite. Ook de blender en de citruspers werken erg goed. De hakselaar hebben we nog niet gebruikt.

De messen zijn werkelijk vlijmscherp, de vraag is natuurlijk wel hoelang ze zo scherp blijven.
Nadeel van de 'kom' is dat deze niet beschikt over een schenktuit. Dat is bijvoorbeeld met versgeperst sinaasappelsap niet erg handig.

Zowel de kom als de kan beschikken over een eenvoudige manier om ingrediënten zonder gevaar toe te voegen. Daarnaast is het dubbele veiligheidsmechanisme ook een geruststellende gedachte. Ook is het erg fijn dat het basisdeel met zuignappen aan het aanrechtblad vast zit.

De machine maakt niet extreem veel herrie. Een telefoongesprek voeren tijdens het gebruik zal niet gaan, maar verder is het prima.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kom heeft geen schenktuit

marieke84 04-12-2022

Alles in 1 Food Processor

Geschreven voor: Princess 221054

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Het in elkaar zetten was even puzzelen maar als je het eenmaal weet is het zo gefikst. Er zitten diverse onderdelen bij om te hakken ,snijden een sinaasappeltje te persen en te kunnen mixen. Wij hebben er heerlijke smoothies mee gemaakt de blender beker is lekker groot dus 4 smoothies maken gaat prima in 1 keer.
Het apparaat heeft een mooie uitstraling en veel accessoires waar je alles mee kunt maken. Het vervangt een heleboel losse apparaten in 1. Erg fijn dat alles in de vaatwasser kan en ook gemakkelijk is af te spoelen, wel goed uitkijken de messen zijn vlijmscherp. Wat ook wel weer heel fijn is alles is ook gelijk goed gesneden geen half werk levert de machine. Wel zou het heel handig zijn geweest als je de losse onderdelen ergens in zou kunnen opbergen dat is het enige wat ik nog miste, verder echt een top food processor.

Pluspunten

• scherpe messen
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• opbergruimte voor de accessoires

lindakok1983 04-12-2022

Food processor met veel opties waardoor mulfifunctioneel

Geschreven voor: Princess 221054

Deze Food Processor van Princess heeft veel functies in 1 apparaat. Voorheen haalden wij vaak voorverpakte zakken groente om o.a. te roerbakken, het hakken van verschillende groente gaat erg snel en je kan zelf de juiste grootte bepalen.
De optie voor het persen van sinasappels valt ons wel tegen, omdat je geen zachtere stand kan gebruiken spatte het sap alle kanten op. Voor het persen van sinasappels zullen wij deze niet meer gebruiken.
Normaal gesproken halen wij altijd pesto in een potje maar na het maken van de pesto in deze machine willen wij niet anders meer.
Voordelen is dat het apparaat snel in elkaar te zetten is en alles is goed en snel schoon te maken. Het enige nadeel vonden wij dan de persfunctie en het kost je wel redelijk wat ruimte in je keukenkastje. De voordelen winnen het in dit geval zeker van de nadelen.

Pluspunten

• Veel verschillende opties
  • Snel schoon te maken

Minpunten

• Pers functie

a********@l****** 04-12-2022

Fijn en gemakkelijk apparaat

Geschreven voor: Princess 221054

Ik heb dit product mogen testen. Eerste keer even puzzelen met in elkaar zetten, maar eigenlijk is het heel gemakkelijk. Er zit goede beveiliging op wat prettig is met 2 jonge kinderen in huis.De machine heeft veel tools. In de gebruiksaanwijzing staat goed uitgelegd waar welke tool voor geschikt is. Hij snijdt goed, makkelijk af te spoelen en de vaatwasser kan ook alles in. Het zwarte design kleurt mooi mee met de betonlook keuken. Doordat hij geschikt is voor snijden, sapcentrifuge, mixen en een blender is het apparaat multifunctioneel. We hebben er pepernotendeeg mee gemaakt, smoothies, groentes voor de pasta, uitjes voor de frikandel speciaal etc. Enig nadeel vind ik dat hij niet grof kan snijden. Wel ideaal voor het fijne werk of bijv julienne wortel. Deeg maken ging ook prima alleen moet je wel handmatig het omhoog gespatte bloem er doorheen gooien.

Pluspunten

• Snijdt goed
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Niet handig voor grof snijden

Dani_1991 03-12-2022

Bevalt erg goed! Leuke aanwinst voor de keuken

Geschreven voor: Princess 221054

Ik ben de Princess Foodprocessor nu een aantal weken aan het testen en ik vind het een mooie aanwinst voor m’n keuken! Ik heb nu geen meerdere losse apparaten meer in de keuken staan, maar 1 apparaat wat praktisch alles mee kan. het apparaat bestaat uit 1 basis (met zuignappen, erg handig) en vervolgens verschillende onderdelen (blender, hakmolen, kan) die je op deze basis kan zetten. Het bestaat uit best wat onderdelen, maar nu ik er eenmaal handigheid in heb, is het erg fijn te bedienen. De blender is heerlijk om smoothies mee te maken. De kan is voor verschillende doeleinden; ik heb er een pizzasaus meegemaakt met de ‘snijplaat’, maar ik maak er ook graag sinaasappelsap mee. De verschillende onderdelen zijn eenvoudig schoon te maken, zonder gekke stukken waar je net niet helemaal bij kan. Het apparaat is te bedienen met een eenvoudige knop die bestaat uit verschillende onderdelen. Het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken is dat er geen schenktuit aan de blender zit, maar dat valt wat mij betreft de verwaarlozen. Ik vind het apparaat een goedee aanrader!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • mooi design
  • veel verschillende mogelijkheden

Minpunten

• geen schenktuit bij blender

Maro 01-12-2022

Fijne hulp voor in de keuken

Geschreven voor: Princess 221054

Hele fijne, solide, multi inzetbare foodprocessor. Ik heb deze foodprocessor een aantal weken mogen testen. Ik vond het een veelzijdig apparaat, echt een fijne keuken hulp. De processor bestaat uit een basiseenheid, met verschillende losse onderdelen. Deze onderdelen zijn gemakkelijk te verwisselen en plaats je op de basiseenheid. Door een ingebouwde veiligheidsvergrendeling, werkt het apparaat alleen wanneer het helemaal goed in elkaar is gezet. Dat vond ik een fijn idee, nu weet ik zeker dat er niets los kan schieten tijdens het gebruik. De basis staat stevig op het aanrecht blad, het heeft namelijk vier voetjes, soort zuignapjes welke zich als het ware vast zetten op de ondergrond. Door de draaiknop te bedienen, kun je desgewenst, langzaam , snel of een pulserende werking kiezen.
Deze draaiknop is gemakkelijk te bedienen. Je hebt de kom, de blender en de hakmolen. De hakmolen vond ik erg fijn voor even snel een uitje snijden en noten hakken. Voor producten met meer of veel vocht, vond ik het minder geschikt omdat, bijvoorbeeld bij cherrytomaatjes, het vocht er aan de onderkant wat langs op sijpelde. De blender is lekker groot. En er zit een deksel met extra opening op. Heel handig voor, wanneer je nog iets zou willen toevoegen. De blender, als ook het losse dopje van het deksel, is tevens als maatbeker te gebruiken. Lekker voor bijvoorbeeld een gezonde smoothie. Gemakkelijk uit te schenken ook. De mengkom kan snijden, kneden en mengen. Heerlijk voor een zelfgemaakte taart of verse frites. Wij maken altijd zelf ons pastadeeg, ook voor lasagne, dit gaat erg goed. En natuurlijk veel sneller. Met de twee bij geleverde snijbladen, snijd je groente, aardappelen en fruit, fijn, fijner of super fijn. Het is echt een koud kunstje. Voor het snijden en of toevoegen van producten hoef je ook hier niet het hele deksel op te tillen. Er zit een opening aan de bovenkant. In deze opening zit een uitneembaar hulpstuk. Hierin kun je gemakkelijk jouw te verwerken product in doen. En eventueel aanduwen met het hulpstuk, indien nodig. Ook kun je de mengkom als sapcentrifuge gebruiken. Voor de lekkerste, verse jus d’orange. Wel even wennen dat je twee handen nodig hebt, een hand om de knop te bedienen en de andere hand om de sinaasappel vast te houden. De mengkom heeft geen uitschenkmond om de vruchtensappen gemakkelijker te kunnen inschenken. Dat viel mij op, maar was verder geen probleem. De motor is krachtig wat fijn is, maar wel wat luid. De messen zijn vlijmscherp. Heel fijn werken. De processor vond ik gemakkelijk te reinigen. Even afspoelen onder de kraan of eventueel met een sopje. Net wat nodig is. Ik vond de processor voor vele kook, en keuken klusjes inzetbaar. Echt een fijne en goede hulp in de keuken.

Pluspunten

• Een basis
  • Super scherpe messen
  • Krachtige motor
  • Zo schoon, gemakkelijk te reinigen
  • Automatische veiligheidsvergrendelling

Minpunten

• wat luid
  • geen schenkmond bij de sapcentrifuge

Anoniem 30-11-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Princess 221054

Ik heb jaren lang verschillende apparaten in de keuken gehad, maar 1 apparaat voor alles is zoveel makkelijker en beter. Het is echt een gemak en veel sneller in gebruik dan wat ik heb ervaren met andere apparaten. Er zijn heel veel mogelijkheden met bijpassende accessoires voor snijden, hakken, persen, mixen en blenden. Het design van het apparaat is zelfs zo mooi dat ik hem op het aanrecht heb staan, omdat ik hem iedere dag gebruik voor smoothies. De accessoires zijn ook niet te groot en passen bij mij mooi in het keukenkastjes ook zijn ze geschikt voor de vaatwasser.

Houtje91 27-11-2022

Foodprocessor voor de hobbykok

Geschreven voor: Princess 221054

Deze foodprocessor heb ik een aantal weken mogen testen, het is perfect voor de hobbykok. Mooie degelijke uitstraling. Mogelijkheden genoeg van hakken tot blenden. Heel fijn dat er zoveel accessoires bij zitten wat tevens ook weer een nadeel kan zijn want het neemt hierdoor behoorlijk wat ruimte in beslag. Nu alle prijzen stijgen is het fantastisch om zo gemakkelijk en snel zelf al je soepgroenten te kunnen snijden in plaats van één kant en klaar zakje. Hiermee verdien je de foodprocessor snel genoeg terug. Ik kijk uit naar de feestdagen om nog meer te kunnen hakken, blenden en heerlijke gerechten kan gaan maken.

Pluspunten

• Hakken, blenden en snijden in eens

Minpunten

• Veel losse onderdelen