Bosch MUM58L20 grijs, wit, roestvrijstaal - Reviews

Aantal snelheden
Kleuren
grijs, wit, roestvrijstaal

Hans 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Eeen must in iedere keuken

Na lang wachten toch overgegaan op het kopen van een keukenmachine, en zeer zeker geen spijt, makkelijk in gebruik, snel schoon te maken een nette prijs (zeker tijdens speciale actie van Bosch) en een geweldige knecht in de keuken!

Pluspunten

• Gebruik

Joke 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke keukenmachine.

Robuust apparaat, makkelijk te bedienen en ziet er goed uit. Compleet uitgerust en doet het gewoon goed.

Pluspunten

• degelijk
  • zuignappen als pootjes
  • veel accesoires
  • handige opbergtas voor accesoire

Naomi 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig, gebruiksvriendelijk bakken

Mooi vormgegeven keukenmachine met veel mogelijkheden maar toch eenvoudig te bedienen. En CD met recepten !

Pluspunten

• veelzijdig
  • mooi ontwerp
  • makkelijk wisselen van functies

Minpunten

• niet zo stil als gehoopt
  • geen K-klopper meegeleverd

Louis van Lon 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heb goed gelukte tulband gebakken

Functionaliteit is precies wat we nodig hebben, beslag mengen, snijden, raspen, e.d. en de machine ziet er ook nog gelikt uit

Pluspunten

• Vormgeving
  • Functionaliteit

Minpunten

Anoniem 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Super blij met deze aankoop!

Ik ben erg blij met deze keukenmachine, hij roteert niet recht voor zich uit, maar nee de kop beweegt helemaal mee zodat alles goed gepakt wordt. Ook brooddeeg wordt geweldig gedaan en zorgt ervoor dat ik er een mooi vliesje van kan trekken. Wel moet je eerst even goed door hebben hoe alles werkt, maar na een paar x gebruikt te hebben went dit snel genoeg

Richard 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdige machine

Het duurt even voordat je alle mogelijkheden hebt ontdekt en hoe deze werken.
Apparaat is eenvoudig te bedienen. Wgedenige speling in het draaiende gedeelte.

Tevreden klant 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Keukenmachine

We hebben het apparaat al een aantal keren gebruikt. Het apparaat is handig in gebruik, makkelijk te bedienen en wat ook handig is dat het apparaat makkelijk schoon te maken is.

Pleun 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een keukenmachine voor elke gebruiker.

Hij is niet te groot, handig en heel compleet!! Bij pakt alles in de kom goed mee. Het apparaat is bijna geruisloos. Prijs is goed voor de kwaliteit dat hij biedt. Wit zijn er blij mee!!!!!!!!!!!!!

laura 27-05-2016 Product paar weken in bezit

mooi en slank

Deze machine heeft zeker gezien de mogelijke uitbreidingen een meerwaarde in onze keuken. We gebruiken hem dagelijks. Hij is niet te groot, zwaar. het puntje van kritiek komt op de gebruiksknop , deze heeft bij tijd en wijle kuren

Irma 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

de MUM is stevig en stabiel en heeft een krachtige motor. Overzichtelijke bediening; " kind kan de was doen"

Rosaline 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

MUM voor mama

Machine met erg veel mogelijkheden. In het begin zijn de instructies soms niet heel erg duidelijk, na een tijdje ervoor zitten kwamen we er wel uit.
Vormgeving is ook erg mooi, mama is er erg blij mee.
We raden het product zeker aan voor iemand die graag bakt en een machine zoekt voor dagelijks gebruik.

Rosaline 08-05-2016 Product paar dagen in bezit

MUM voor mama

Vormgeving is ook erg mooi, mama is er erg blij mee.

Stephan 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke mixer met veel mogelijkheden

De Bosch Mixer is op het eerste gezicht een degelijke mixer. Als je de doos openmaakt zit er direct een groot vel (A3) in waar alle onderdelen, mogelijkheden en gebruiks-voorbeelden op worden uitgelegd.

Na enkele jaren diverse 'goedkope' ( < 100E ) mixers te hebben versleten. (tot het punt dat er onderdelen afvlogen eindelijk besloten om iets meer uit te geven voor een mixer die niet misstaat op het aanrecht.

De KitchenAid was als alternatief toch 2x zo duur, dan is deze bosch een betaalbaar alternatief dat uit de doos meer functionaliteiten bied dan de concurrent. Voor een eenvoudige consument als mijzelf geeft deze bosch dan ook zeker waar voor zijn geld.

Arleta 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Helpt fantastisch in de keuken. Ik kan er niet zonder, na een keer uitproberen ben ik eigenlijk een beetje verslaafd geworden.

Jolanda 08-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik ben heel tevreden over mijn keukenmachine.
Deeg kneden gaat perfect en er blijft niets achter op de bodem.

Catootje 05-01-2016 Product paar weken in bezit

de machine heeft zoveel verschillende functies, werkt makkelijk en snel, en is makkelijk schoon te houden.
ook valt het geluid wat t produceert erg mee.
erg gebruiksvriendelijk!
een echte aanrader

Esther 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Gisteren gekocht en nu al helemaal blij. Fijn en simpel in gebruik, stevig en makkelijk schoon te maken. Het mixen en mengen gaat goed, weinig lawaai en als extraatje een blender is helemaal geweldig. Top apparaat, zeker gezien de prijs die ik er voor betaald heb!

Hans 30-12-2015 Product maand in bezit

Wat ben ik blij met de aankoop van deze keukenmachine, behalve dat hij er prachtig uitziet doet hij precies dat wat hij moet doen en nog goed ook. Of het nu raspen, snijden of het kneden van deeg is.
Gewoon een top apparaat!

amminj 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

De keukenmachine is gemakkelijk in gebruik, degelijk (de onderdelen zijn stevig)en zeer gemakkelijk schoon te maken.
Er zitten tal van mogelijkheden op de machine waarvan we in de korte periode dat we hem hebben al volop gebruik van gemaakt hebben.
Het is echt een klasse apparaat

MvH 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een heel degelijke machine machine met volop mogelijkheden! Makkelijk te gebruiken en in de vaatwasser schoon te maken.