Bosch MUM58L20 grijs, wit, roestvrijstaal - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Kleuren
grijs, wit, roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 43 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Karin 21-05-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik!!!

Ik heb dit apparaat nu een paar weken en ben er al heerlijk mee aan de slag geweest. Het heeft dan ook een vaste plaats op mijn aanrecht, want dat is het makkelijkste. Moet alleen nog een een makkelijke manier bedenken om alles op te bergen ipv van alle accesoires telkens weer in de doos op te bergen. Het tasje is super handig want die past in de mengkom, alleen de rest neem wat meer plek in. Maar dan heb je ook wat.
Van een vriendin de sapcentrifuge erbij gekregen dus maak elke dag een lekker sapje of dmv de blender een heerlijke smoothies zowel met vers als bevroren fruit.
Het kneden en mengen van deeg wijst zichzelf, je kan in het boekje altijd de standen even checken die je moet gebruiken.
Het raspen moet je even handigheid kwa dikte mee krijgen op welke snelheid of rasp je moet gebruiken maar dat komt van eigen door ervaring wel goed.
Het was even sparen, maar ben super blij met mijn apparaat. Het is een goede investering. Zou nog wel een tweede mengkom willen.

Pluspunten

• Makkelijk te hanteren
  • Makkelijk schoon te houden
  • Werkt snel
  • meerdere accessoires bij te kopen

Minpunten

• Opbergen is een beetje lastig ( grote doos )

Ben 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

Keukenmachine

Na vele recensies doorgenomen te hebben uit gekomen bij de Bosch MUM58L20 een goede machine die er nog goed uit ziet ook, brooddeeg ermee gemaakt en dit was oke, geluidsniveau zeer laag hierbij, niet teveel trillende delen bij deze zware inzet. Doet wat er omschreven staat, de meegeleverde extra's zoals blender en snijmolen maakt hem heel compleet voor een keukenmachine in die prijsklasse. Nog een voordeel zijn de attributen die men hierbij nog kan aanschaffen. Ik ben benieuwd naar zijn levensduur maar dit geldt voor elk ander merk ook.

Pluspunten

• sierlijk apperaat
  • Laag geluidsniveau
  • complete machine

Minpunten

• nog geen tot nu toe

Martijn 05-05-2017 Product paar weken in bezit

Compacte alleskunner

Robuste uitstraling heeft deze keukenmachine. RVS kom met mixer en deeghaak. Maakt weinig lawaai en is erg makkelijk in de bediening. Naast het standaard werk ook te gebruiken om te raspen, snijden en blenden. Geen verder poespas en overbodige onderdelen die te snel stuk gaan. M.a.w. een prima koop.

Pluspunten

• Bediening
  • Uitstraling

Minpunten

• Prijs (je neigt naar goedkopere modellen te gaan)

Nienke 03-05-2017 Product paar weken in bezit

Erg fijn apparaat met krachtige motor in deze prijscategorie

Deze keukenmachine bevalt mij erg goed. Hij is erg makkelijk in gebruik, heeft veel kracht en krijgt al een aantal hulpstukken meegeleverd waardoor je gelijk aan de slag kunt. Uiteraard nog genoeg uit te breiden, maar daar kijk ik later pas naar.

Ik heb nu een aantal taarten gemaakt en die worden goed luchtig. Het voordeel van deze kom is dat je die ook goed warm kunt maken voor bereiding.
Daarnaast heeft deze een soort draaiende kop waardoor hij goed de ingrediënten mee neemt. Uiteraard wel opletten met bereiding van koude boter, maar dat is met alle mixers zo, zelfs met de handmixer moet je dan erg opletten. Even pauze en dan een spateltje erdoor heen en hup weer verder met de bereiding.

Hulpstukken klikken er makkelijk op en zijn ook goed schoon te krijgen. Ik was ze wel met de hand af, maar volgens beschrijving zouden ze ook in de vaatwasser kunnen.

Het enigste minpunt wat ik tot nu toe kan vinden is dat de blender wat luidruchtig is volgens de kinderen

• Krachtig apparaat
  • Mixt alels goed mee
  • Staat goed door zuignappen

Minpunten

• Bij blenden wel wat veel lawaai

cobbe 05 01-05-2017 Product paar weken in bezit

robuust

het is een stabiel en robuust apparaat, hij kneed en mix fijn.
ben heel blij met deze keuze.
hij staat stevig en de onderdelen zijn stevig

K 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

Super gebruiksvriendelijk apparaat

Gebruiksvriendelijk apparaat echt een aanrader. Goed schoon te houden en duidelijke gebruiksaanwijzing.
Ruime keus in mogelijkheden door verschillende bijbehorende onderdelen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

snk 25-04-2017 Product paar weken in bezit

mix-bereik is super!

Super fijne mixer! de zijkanten van de schaal worden goed mee-gemixt. Een stille machine.
Het apparaat kost wat maar dan heb je ook echt wat goeds!

Pluspunten

• stille machine

Mahn 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

krachtige machine

Ik heb deze machine net gekocht en meteen in gebruik genomen. Erg intuïtief in gebruik. Krachtige machine en veel mogelijkheden tot uitbreiden.

Pluspunten

• krachtig
  • intuïtief in gebruik
  • veel opties ter uitbreiding

Sandra 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfect!

Super handig. Je kunt zeer gemakkelijk met één machine het gehele regiment van keukenhandelingen uitvoeren. Het schoonmaken van de machine is zeer eenvoudig en het kan allemaal in de afwasmachine.
Een groots apparaat welke toch compact is op te bergen.
Wij vinden hem echter zo mooi dat het op het aanrecht blijft staan. Dan pak je hem gemakkelijk.
Een regelrechte aanrader dus!

Pluspunten

• COMPACT
  • STERK
  • EENVOUDIG TE REINIGEN

jastsali 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte hulp in de keuken

Het was even zoeken hoe het allemaal werkt, maar met behulp van de duidelijke gebruiksaanwijzing was dat snel geregeld. Ideaal apparaat in de keuken. Er lukken nu dingen die vroeger nooit lukten.

Pluspunten

• krachtig
  • gemakkelijk in gebruik
  • onderdelen eenvoudig in de vaatwasser

C. Postma 21-12-2016 Product paar weken in bezit

Bosch keukenmachine

Dit product voldoet meer dan aan de verwachtingen. Het is multifunctioneel. Een erg groot voordeel is dat bij het malen van groente, kaas e.d. er geen grote resten overblijven en er erg weinig ruimte zit tussen het mes en de rand waardoor er geen grote stukken tussendoor glippen. Kortom een prima keuze waar we ontzettend veel mee kunnen.

Bloks 18-12-2016

Toppertje

Is erg makkelijk in gebruik, zowel voor taarten e.d als voor het snijden en raspen.
Het staat ook nog eens erg mooi op het aanrecht.
Gebruik hem dagelijks, echt een top apparaat

Peter 17-12-2016 Product paar dagen in bezit

keukenmachine MUM58L20/02

Waren toe aan vervanging van onze 50jarige mixer en kwamen uit na vergelijkingen op de Bosch keukenmachine en de geld terug actie is mooi meegenomen. De machine bevalt zeer goed en voldoet aan de verwachting. Makkelijk in gebruik en simpel schoon te maken. De eerste pannenkoeken en appeltaart beslag zijn al uit de machine gekomen zonder problemen en alles in de vaatwasser en op naar de volgende beslag, kortom een geweldige machine een echte aanrader

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Esther 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Een super apparaat, je kunt er alles mee en is simpel in gebruik. Je kunt er makkelijk alles mee maken.
Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Staat mooi in de keuken

Noortje 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Keukenmachine

Het kneden van deeg gaat goed en is ideaal omdat je andere dingen tussendoor kunt doen. Grote hoeveelheden snijden gaat ook prima! na de zomer oogst word hij helemaal goed ingezet!

Pluspunten

• geen lamme armen
  • snel gesneden

Minpunten

• iets meer afwas
  • neemt ruimte in

Henny 04-12-2016

Goede krachtige motor

Werkt prima, alleen even goed opletten dat je als juist in elkaar zet.
Automatische beveiliging, werkt alleen als alles goed in elkaar, vergeet de afdekdop niet!

Jolanda 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

keukenmachine, supergemakkelijk in gebruik

Ik heb het apparaat net in huis, diverse mogelijkheden uitgeprobeerd. Het is snel duidelijk hoe de hulpstukken op het apparaat gezet en gebruikt kunnen worden. Ik ga deze keukenmachine dagelijks gebruiken. Daarbij staat hij nog eens erg netjes op m'n aanrecht.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit
  • Royale beker voor blenden

Hans 26-11-2016

Geweldige keukenhulp!

Prima apparaat, makkelijk te reinigen en uitstekende resultaten qua bereiding van deeg etc. een aanwinst in de keuken!

Hans 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Eeen must in iedere keuken

Na lang wachten toch overgegaan op het kopen van een keukenmachine, en zeer zeker geen spijt, makkelijk in gebruik, snel schoon te maken een nette prijs (zeker tijdens speciale actie van Bosch) en een geweldige knecht in de keuken!

Pluspunten

• Gebruik

Joke 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke keukenmachine.

Robuust apparaat, makkelijk te bedienen en ziet er goed uit. Compleet uitgerust en doet het gewoon goed.

Pluspunten

• degelijk
  • zuignappen als pootjes
  • veel accesoires
  • handige opbergtas voor accesoire