Bosch MCM3501M zwart, roestvrijstaal - Reviews

• DEC 2021
  • DEC 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 88 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MCM3501M zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AleVP 25-07-2022

Powerful, easy and multipurpose

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ready and ready to use, so many functions, quiet and powerful (with 800w was expecting less but really surprised). Easy to clean.

Soumya 01-09-2021

Food processor review

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nice easy to use product with great results

Feb49 02-06-2021

Prima apparaat!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De foodprocessor doet precies wat hij moet doen! Fijn apparaat dat ook heel stevig staat door de zuignapjes. Voldoende extra's om te kunnen snijden, kloppen en mixen.

M.F. 18-05-2021

Prima foodprocessor!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De foodprocessor doet precies wat ik ervan verwacht! Ook staat hij goed stevig op de aanrecht tijdens gebruik. Ik kan geen negatieve punten noemen.

Assie 08-03-2021

Zeer tevreden.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer compacte machine voor dagelijks (licht) gebruik. Alles werkt maar behoren en het wisselen/schoonmaken gaat snel. Ik kan hem zeker aanraden.

JJ.d.J 20-02-2021

Wow, dit gaat heel wat beter dan met de hand

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Bosch foodprocessor gisteren binnen gekregen en vandaag gebruikt. Totaal nieuwe ervaring en blij met het resultaat, vooral als je een hekel hebt aan veel snijwerk met de hand.

Lisa 01-02-2021
  • Product gekregen

Als keukenmachine prima, als blender vreselijk

Als keukenmachine is hij top, voor de blenderfunctie zou ik een andere kiezen. Tijdens het blenderen is het meerdere keren gebeurd dat het opzetstuk met de messen losdraait, waardoor dus de hele inhoud van de blender over de machine heen stroomt.
Daarnaast breken de staafjes onderaan de blender opzetstukken heel snel af. Ik heb hem al meerdere keren voor reparatie moeten opsturen en heb ondertussen maar een andere besteld na nog geen jaar gebruikt te hebben.

Pluspunten

• Raspt mooi fijn
  • Veel opties

Minpunten

• Gaat elke paar maanden kapot
  • Blender draait aan de onderkant los bij gebruik
  • Maakt veel herrie

Mimi 18-01-2021

excellent food processor

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] affordable price to have this kind of multitalent machine in my kitchen, very good quality and easy to use. it caters to process my ideal recipes and it is well equiped with its accessories.

Fam. ten Voorde 22-10-2020

Doet wat die doen moet.

Nog maar kort in ons bezit.
Hoofdzakelijk voor snijden en hakken gebruikt, gaat allemaal naar wens. Schoonmaken is ook makkelijk te doen. Niets te wensen over,

JohnB 24-09-2020

Compacte keukenmachine met veel mogelijkheden

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een genot deze compacte keukenmachine. Als deze niet gebruikt wordt bevinden alle losse accessoires zich netjes in de mengkom. Voldoende accessoires om bijna dagelijks actief in de keuken gebruikt te worden.

Mixen, mengen, hakken, snijden, pureren, je kunt het zo gek niet bedenken of het kan met deze keukenmachine. Uitermate geschikt voor de normale standaard gezinshoeveelheden.

Het enige waar een beetje een beperking in zit dat is het kneden van deeg. Doordag de kneedhaken lang niet de gehele kom bestrijken en ook niet dicht over de bodem gaan kan het gebeuren dat het deeg niet altijd goed opgepakt wordt en dat er teveel aan de bodem blijft kleven. Het is dus niet geschikt voor echt zwaarder en kleveriger deeg. Maar voor de rest echt een fijne machine die ook gemakkelijk schoon te maken is.

Patrick 25-07-2020

Vastzittende messen in blender en hakmolen

Na het blenden en of hakken krijg ik met heel veel pijn en moeite de messen uit de bekers. Er zijn soms 2 personen nodig om de messen los te draaien. Het kan ook niet zo zijn dat de messen half vast in de bekers moeten want ik heb al ervaren dan dat vloeistof door de kracht uit langs de messen aan de onderkant weg loopt.

Anna 21-06-2020

Apparaat is niet zo multifunctioneel als ie lijkt

Prima smoothie apparaat en om voedsel mee te mengen.
De extra opties werken niet zoals ze zouden moeten, in vergelijking met andere apparaten. Rasp verspilt groente. Er blijven veel stukken groente achter. Deze snijd ik vooralsnog maar met de hand omdat het echt veel is wat achterblijft. Er zit dus te veel ruimte tussen het mes en de drukker of de drukker is net iets te kort waardoor niet het maximale geraspt kan worden.
Rasp is of fijn of groot (deze heeft geen ronde vorm!). Ik zou graag ook een middenmaatje willen raspen. Bosch heeft bv een mes die los gekocht kan worden voor Aziatisch groente. Echter kan dit alleen op 1 type apparaat. Niet heel handig van Bosch, ik had graag zo een extra mes schijf willen kopen.
De kleine molen voor bijvoorbeeld noten werkt hetzelfde als de smoothie blender. De mengkom is alleen kleiner. Alles wordt veel te fijn alsof je dus een smoothie maakt. Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is aangezien deze exact hetzelfde werkt als de smoothie.
Het mes om schijfjes te snijden werkt goed echter past er bijna niets door het gat. Bijvoorbeeld een grote ui of een grote tomaat. Je moet dan de tomaat doormidden snijden, maar dat gaat ten koste van de mooie ronde schijven.
Heb echt spijt van mijn aankoop. Als ik alleen een smoothie wil maken of alleen dingen wil mengen dan had ik een veel goedkoper en compacter apparaat kunnen kopen. Het ging mij juist om de extra mogelijkheden om groentes te verwerken en te snijden. Al met al een apparaat wat doet alsof het handig is met veel opties, maar eigenlijk helemaal niet zo veel kan. Jammer.

Anoniem 21-06-2020

Maker van dit product kan niet koken.

Prima smoothie apparaat en om voedsel mee te mengen.

Desiree 10-06-2020

Bevalt goed

Het is nog even wennen, heb niet eerder een foodprocessor gehad. Hij snijdt en raspt supersnel en een smoothie maken was ook zo gebeurd. Tot nu toe bevalt het prima!

Roelof 15-12-2018

Defect bij levering

Onderdelen schoongemaakt. Toen de mengkom geprobeerd. Maar deze sluit niet zoals in de gebruiksaanwijzing staat vermeld. Daarin is beschreven dat je eerst de kom moet vergrendelen op het motorblok en dan het deksel op de kom moet vastklikken. Dat laatste lukte niet. Het kan alleen door eerst het deksel op de mengkom te bevestigen en vervolgens het geheel te draaien en te vergrendelen. Helaas werkt de motor niet, ook niet met de blender of met de kleine maalmachine.
Kortom: een ondeugdelijk product, defect bij levering.

Minpunten

• Defect
  • Onderdelen niet erg stevig of sluiten niet goed

Wouter 13-06-2018

Na een paar maanden al stuk en geen garantie?

Op zich is het een praktische keukenmachine met alle mogelijkheden er op en er aan. Resultaat van snijden was goed. We gebruikte deze dan ook dagelijks.
Helaas is de machine na een half jaar al erg versleten.
We hadden in maart een nieuwe kom gekocht, omdat het sluitmechanisme stuk was. Dit was geen garantie, volgens Bosch. Vervolgens is deze nieuwe kom na 2 maanden al weer gescheurd en ook dit is vervolgens geen garantie. Een kom van 9€, een beetje treurige service dus.

Koop deze dan ook alleen als u hooguit 1x per week met de machine werkt.

Pluspunten

• Uitgebreid en mooi resultaten

Minpunten

• Kwetsbaar en snel stuk

Gosia 17-08-2017

Dagelijks gebruikt!

Ik gebruik ellke dag de keukenmachine en tot nu toe ben ik helemaal tevreden. Mijn Bosch kan prima mixen, snijden enzovoort. Het is makkelijk in gebruik en om schoon te houden. Ik doe het wel al paar maanden in de vatwas en het blijft mooi en schoon. Ik zou niet weten wat kan beter? De keukenmachine doet super smoothies, degen voor pannenkoeken en snijdt geweldig groente b.v. De keukenmachine werkt hard al half jaar bij mij en heeft me nog nooit teleurgesteld. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snijdt en mixt uitstekkend
  • Goede kwaliteit

Lucas 13-06-2017

Echt een BOSCH

Valt weinig over te vertellen, krachtig goed ontwerpen apparaat... gewoon kwaliteit!
Misschien mochten er wat extra snijschijven als extra aan te schaffen accesoire beschikbaar zijn, dan was het helemaal af.

Damelsa 22-05-2017

Mooi en degelijk design. Kleine minpuntjes

Jammer is dat er geen accessoires bijgekocht kunnen worden voor de compact machine. Andere kleine minpuntje is dat de schijven enkel kunnen raspen of plakjes. Blokjes kunnen helaas niet.

Gosia 28-04-2017

Goede kwaliteit, handig.

Ik ben heel tevreden. Ik gebruik de mixer voor smoothie, pannenkoeken, de keukenmachine voor snijden van groenten. Het is makkelijk om schoon te houden. Het staat niet op de gebruikaaanwijzijng maar ik was hem wel in de vaatwasser, dan blijft de keukenmachine hygiënisch schoon en blijft onveranderd.

Pluspunten

• Klein
  • Veel funkties

Minpunten

• Ken ik niet