Bosch MCM3501M zwart - Reviews

zwart

8,9

Jet Kording 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Snel Soepel en Veilig

Prima foodprocessor. Ik moest even wennen aan het feit dat je de stukken echt goed en precies vast moet zetten, anders werkt het apparaat niet. Maar dat is juist handig voor een onhandig iemand als ik. Voorkomt drama met rondvliegende smoothies. Apparaat zelf werk heel snel en substanties worden mooi glad. Kwaliteit naar zijn geld.

Pluspunten

• Veilig
  • Snel
  • Degelijk

Minpunten

• Handleiding kan duidelijker.

Romina055 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig keukenapparaat!

Ik heb dit apparaat nog maar een paar dagen in bezit, maar al meerdere keren gebruikt. Wat een kracht en snelheid! Binnen seconden heb je groentes geraspt! Ook de blender is ideaal , heb hier een warme soep van verse groentes in gedaan en geen stukjes meer te vinden! Ik ga hier zeker dagelijks gebruik van maken

Pluspunten

• geweldig keukenapparaat
  • Neemt weinig ruimte in beslag
  • Makkelijk te monteren
  • Goed schoon te maken
  • Maalt zelfs koffiebonen!

Minpunten

• Dat ik deze niet eerder heb gekocht!

Renate 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Compact, veelzijdig, eenvoudig in gebruik

Na mijn detox-week ben ik helemaal in voor gezonde smoothies en eten uit kookboeken zoals Renske Kroes. Daarvoor heb ik elke dag een machine nodig die zowel smoothies kan maken, als noten kan malen. Ideaal dit apparaat dat niet teveel ruimte in beslag neemt en waarmee ik alle kanten op kan. Makkelijk te bedienen en het meeste past in de vaatwasmachine, dus makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• compact
  • veelzijdig
  • goede prijs, kwaliteit verhouding

Minpunten

• nog niet ontdekt

Fam van der Stegen 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zéér gebruiksvriendelijk met héél véél mogelijkheden

Dit Product is veelzijdig en doet wat het moet doen een echte aanwinst in de keuken wij kunnen nu al niet meer zonder goede kwaliteit zoals gewent van Bosch dus als u nog twijfelt dan zeg ik niet twijfelen het apparaat overtuigd u van een goede keuze na het eerste gebruik

Pluspunten

• Zéér Compleet
  • Mooi Design
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen minpunten gevonden

Famjanssen3 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Compact maar groots in gebruik

Op zoek naar een compacte foodprocessor gekozen voor deze Bosch. Fantastisch apparaat, compact, veelzijdig en bovenal stil! Echt een aanrader. Het staat mooi op je aanrecht en de blender maakt bij ons elke dag gezonde drankjes.

Pluspunten

• Compact
  • Veelzijdig

Henk 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

God apperaat voor vele opties in het huishouden

Makkelijk te gebruiken en schoon te maken met veel mogelijkheden om een hoop ongemakkelijk snij-en hakwerk makkelijk te maken

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • veel verschillende functies
  • genoeg accessoires

Minpunten

• tamelijk groot en niet makkelijk op te bergen

Willem 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Keukenmachine. MCM3501M

Praktische en complete keukenmachine. Eenvoudige bediening.
Echte aanrader voor huis-tuin en keuken gebruik en vriendelijk geprijsd.

Pluspunten

• Praktisch en handig
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Geen gevonden

super keukenhulp 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Kleine machine, met een eenvoudige bediening en reiniging

Kleinere afmeting als mijn vorige, moderne uitstraling. Een scala aan hulpmiddelen, duidelijke beschrijving en prima service van het bedrijf

Pluspunten

• moderne uitstraling
  • kleine afmeting
  • krachtige motor
  • veel hulpmiddelen

keukenmachine 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Keuken machine

Ik ben heel blij met deze machine omdat deze machine heel veelzijdig is en veel meer mogelijkheden heeft dan mijn vorige keuken machine.

J. Nouwen 14-11-2016 Product paar weken in bezit

goede kwaliteit

Vind het een goed product ook prijs/kwaliteitverhouding goed wat mede bepalend is voor de aanschaf. Veel accessoires bijgeleverd, wat bij sommige andere merken karig is.

Pluspunten

• mooi dessin
  • ruimtebesparend
  • krachtige motor
  • mmakkelijk schoon te maken

Minpunten

• trilling/ geluid bij hoge belasting, bak halfvol

Thijs 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine

Prijs kwaliteit is uitstekend. Doet goed wat hij moet doen. Onderdelen zijn wel in de afwasmachine te wassen maar moeten nagespoeld worden omdat er water in blijft staan.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Vaatwasmachine resultaten

Richard 29-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Buitengewone apparaat!

Het verschil tot sommige thuis toestellen op de markt tegenwoordig is, is de elektromotor van Bosch MC3501M keuken- hulp helemaal anders. Ongeacht de smoothie van harde vruchten of groenten u maakt, verplettert dat de Bosch MC 3501 M zonder moeite. Buitengewoon machine!

Pluspunten

• de elektromotor
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• snijmes niet verwiselbaar

Ahlam 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Magie in eigen keuken

Bosch helpt met het voorbereiden van de lekkerste maaltijden. Het makkelijke gebruik en veiligheid zijn daardoor ook een pluspunten. Helaas, wel problemen gehad met het krijgen van het geld retour op de Bosch voedselbereiders.

CdB 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk apparaat

Nadat de blender gesneuveld was dit apparaat gekocht omdat het meerdere mogelijkheden heeft, zeer tevreden.
Kan ook ijs aan hoewel aan te raden dit eerst met de handmatige stand te doen.

Enna 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Wat staat daar nu voor een sieraad in de keuken?

Sinds de aanschaf van dit pracht-apparaat is mijn leven totaal veranderd! Was ik eerst in de weer met een hakmachientje van een niet nader te noemen merk waar na twee minuten een akelige brandlucht vanaf kwam omdat het mes zich genadeloos had vastgebeten in een stuk gember, nu gooi ik blind handen vol noten, zaden, goij bessen en andere voedingsmiddelen waardoor ik minstens honderdentwee zal worden in de magnifiek vormgegeven mengbeker. Het vlijmscherpe mes en de krachtige motor zorgen voor een smoothy van sublieme kwaliteit maar ook het schoonmaken is zeer aangenaam te noemen. Het hele gevaarte kan pardoes in de afwasmachine, minus motorblok natuurlijk. Ook de andere functies werken perfect, aan mijn wortel-jullienne kan menig topkok een puntje zuigen. En had ik het al gehad over het robuuste doch elegante ontwerp? En de handige hulpstukken? Die met enig puzzelen in elkaar passen zodat het ruimte-innemend proces geminimaliseerd wordt? Dit is niets anders dan een aanrader te noemen, hulde! Waar wacht u nog op?

Karin 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

een geweldig apparaat met enorm veel mogelijkheden. Super makkelijk in gebruik, compact en compleet. Zeer eenvoudig schoon te maken. Ik heb deze machine nog maar kort maar al vaak gebruikt (kwarktaart, komkommer raspen etc)

Kirsa 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

Direct na aankoop aan de slag gegaan met het nieuwe apparaat. Ivm een etentje/ feestje. In het handomdraai is alles bevestigd is je slagroom en deeg klaar.
De hakselaar is klein en makkelijk te gebruiken.
verder is alles makkelijk schoon te maken, even onder de kraan of lekker makkelijk in de afwas machine.
Een smootie voor het ontbijt klaargemaakt.
Kortom ik ben zeer tevreden.

Marije 17-06-2016 Product maand in bezit

Handige keukenmachine

Heel handige keukenmachine met veel mogelijkheden. Neem weinig ruimte in beslag, wel even een bakje gezocht om de accessoires en snij-elementen veilig in op te bergen.

Dtje 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Multi functioneel en helemaal blij mee

Je kan er zoveel kanten mee op en het neemt lekker weinig ruimte in beslag, in tegenstelling tot mijn oude keukenmachiene. Ben erg content met de kleine mixcapsule. Lekker zelf notenpasta maken is geen probleem, maar een romige avocado pasta werkt ook prima.
Groente snijd ie met gemak, en een luchtige brownie is prima te doen. Van de week het slagroom kloppen en deeg maken uit proberen, maar ik ben super te vreden! Ideaal ding! Ik kan niet wachten om alle mogelijkheden uit te proberen, bonen malen staat ook nog op de planning.
Ik vind het hem waard, zou hem zo weer kiezen.

R 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Koken is een stuk makkelijker

Nu 2 dagen in het bezit van deze Foodprocessor.
Al een heerlijk gezonde smoothie gemaakt. Verder meot ik hem nog uitproberen.
Een hoop mogelijkheden, ziet er degelijk uit, en alles kan in de vaatwasser! Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Ik heb nog veel uit te vinden en te proberen maar verwacht er veel gemak van.