• JUN 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54A00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

v*********@h********** 28-04-2022

veel schoonmaakwerk na gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Ik zocht een eenvoudige keukenmachine die cakebeslag kon maken en slagroom kon kloppen. Dat kan deze machine. Enige nadeel is dat in de gebruiksaanwijzing staat dat cakebeslag maximaal op stand 5 kan mengen. Die stand is niet hoog genoeg om de eieren en de boter goed en luchtig te mengen. Zet je de stand op 6 of 7, dan mengt het apparaat goed, maar dan spat het cakebeslag (ondanks de beschermingskap) uit de kom. Al met al veel schoonmaakwerk van zowel keuken als machine na het gebruik van de machine.

Pluspunten

• eenvoudige machine

Minpunten

• veel schoonmaakwerk na gebruik

m*******@u********* 17-02-2022

Geen

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Gisteren mijn (basis)Bosch keukenmachine binnen gekregen. Vandaag voor de eerste x gebruikt. Wat een heerlijk apparaat !! Heel degelijk. Heel erg fijn dat je een "basis" machine kunt bestellen. Geen onnodige onderdelen wat ik toch niet nodig heb. En mocht ik wel iets nodig hebben kan ik dat los bestellen. Ben heel blij met deze keukenmachine. Staat heel stevig met zuignappen op het aanrecht. De beslagkom staat met een draai goed vast op het onderstel. Een handige deksel op de beslagkom. Het snoer kan ik handig opbergen in het apoaraat. De losse delen zitten keurig in een tasje. Dit zijn de onderdelen wat ik ook ga gebruiken. Geen extra heisa dus van onderdelen verder wat ik niet nodig heb en heel veel opbergruimte kost. Ben ontzettend blij met de keukenmachine! Echt een aanrader!

Erik 10-03-2021

Mooie vorm

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Na 2,5 jaar was onze vorige Bosch op. niet veel gebruikt maar toch over. We kregen de mogelijkheid de nieuwe variant te testen. Helaas heeft ook deze veel moeite met brooddeeg te kneden. De motor en de behuizing vinden het allemaal maar niets.

Pluspunten

• vormgeving
  • schhonmaken

Minpunten

• brooddeeg te zwaar.

Keukenmachine 10-01-2020

Handig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Goed, makkelijk en betrouwbaar. Handig in gebruik. Vaatwasserbestendig! Makkelijk plaatsbaar. Fijn om kado te geven/ en krijgen. Handsaam de bijgevoegde hulpmiddelen.

Jan Janssen 19-12-2019

Prima eenvoudig bedienbare keukenmachine.

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Ik was op zoek naar een handbare eenvoudige keukenmachine. Deze machine voldoet perfect. Duidelijke gebruiksaanwijzing. goede prijs/kwaliteitsverhouding

Pluspunten

• eenvoudig bedienbaar
  • gewicht

Eva Araos-Sperberg 03-09-2019

Sterke en verrasing keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Ik heb deze keukenmachine gekocht omdat ik heel vaak taartjes en pizza wou bakken, met de hand is het lastig als je met stevige deeg zoals brood moet werken. Voordat ik deze machine heb gekocht, heb ik veel reviews gelezen om vervolgens mijn keuze te doen. Volgens mij was dit echt een super keuze, de MUM54A00 heeft me verrast met zijn degelijkheid en kracht, mijn schouders doen geen pijn meer! De prijs voor deze machine is ook betaalbaarder dan andere merken, de kwaliteit daarintegen komt ook redelijk in de buurt van deze andere merken.

Pluspunten

• goede prijs
  • sterke materialen
  • krachtige machine voor brood en pizza deeg

Minpunten

• een beetje luidruchtig
  • de haak stopt niet altijd in the juiste positie

Elly 07-05-2019

Degelijke keukenmixer

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Hele fijne, simpele en mooi uitgevoerde keukenmixer. Hij is stevig, ook bij hoge snelheid. Maakt niet veel lawaai, uiteraard wel meer bij een hoge snelheid, maar dat is prima te doen. Je betaalt wat meer voor dit product, dan de goedkope versies, maar na 2 jaar was deze bij mij 'af', vandaar de keuze voor deze degelijke machine. Bij het eerste gebruik was dat al meteen merkbaar. Soepel lopende machinerie, normale aan/uit knop, Mengen, kneden, kloppen van deeg enz gaat uitstekend. Mocht ik nog willen uitbreiden met andere opties (blender, citrus pers ed.) Is dat ook mogelijk. Kortom, aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Stevig
  • Fijne opbergas

Hasret 16-01-2019

Super product

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Super product ik ben erg tevreden ik wil elke dag iets maken ik ben erg blij had ik maar eerder gekocht ik wilde hem zo graag maar vondt hem te duur nu met korting mooi mee genomen

Danny 31-12-2018

MUM54A00

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Top apparaat! Geen moeite meer om een goed beslag te maken. Ook fijn dat je het apparaat kan uitbereiden.
Alles kan in de vaatwasser ideaal.

Samantha 23-12-2018

Bosch keukenmachine MUM5 Startline

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Prima keukenmachine die doet wat hij dient te doen. Zeer goed tevreden over en beveel deze prima keukenmachine aan.

Johan 20-12-2018

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Deze machine doet wat hij moet doen. Deeg kneden, beslag kloppen. Makkelijk te gebruiken en schoon te maken .

Pluspunten

• Snelheid
  • Rustige machine

Michèle Verburgt 06-12-2018

Precies wat ik zocht.

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Gelijk dezelfde dag nog gebruikt. Staat stevig en is stil. Ik heb deeg gekneed en eieren geklopt en beide ging uitstekend. Handig in gebruik en makkelijke schoon te maken. prijs kwaliteit is top.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • prijs is prima
  • leuk design

Minpunten

• nog niet ontdekt

Liz 17-11-2018

Zeer krachtige perfecte keukenmachine.

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

ik wilde een Bosch hebben, omdat je weet dat het dan goed is. Nou dat is hij dan ook, ik zit nu al aanvullende accessoires uit te zoeken en ga hem zeker uitbreiden.
ik raad deze prachtige machine iedereen aan!

Pluspunten

• Hij kan met gemak deeg aan
  • Hij staat heel stevig op de zuignappen
  • Een sieraad in mijn keuken

Minpunten

• Geen minpunten te vinden

vd Plas 15-11-2018

Mooie machine doet zijn werk goed

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Het is een mooie machine die doet wat hij moet doen. De kloppers komen bijna tot op de bodem en de draaiing zorgt ervoor dat alle beslag wordt gemengd. Ik hoef (zeker op de hoogste stand) als ik cakebeslag of biscuit beslag maak voor taarten niet met een spatel door de kom om alles gemengd te krijgen. Het maken van botercreme stond niet in het boekje vermeld, maar geniet de slagroom klopper boven de drietand klopper. De botercreme werd heerlijk luchtig. Het apparaat verbruikt wel veel stroom, maar is wel heel snel. Het instellen van het apparaat is makkelijk. Het apparaat is lucht en makkelijk te verplaatsen. De zuignappen zorgen voor voldoende stabiliteit. Het apparaat is in vergelijking met andere mixers niet erg luidruchtig. Enige echte minpunt vond ik de deksel. Die zit wel goed vast, maar is open onder de arm van de machine, waardoor suikerbakkerspoeder en poederige mixen alsnog om je machine heel stuiven. Als deze beter af had gesloten had dit apparaat wat mij betreft een 10 gehad.

Pluspunten

• mixt goed en luchtig
  • Makkelijk in gebruik
  • Mixt snel
  • Staat stabiel en is niet zwaar
  • Maakt niet enorm veel lawaai

Minpunten

• Deksel is open onder de arm
  • verbruikt veel stroom

R.L. Smeenk 13-11-2018

Top keukenmixer

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

"Klein, handzaam en ondanks kunststof behuizing een zeer solide keukenmixer die bovendien eenvoudig in gebruik is.
Kortom een daverde "topper" voor een zeer schappelijke prijs.
Indien wenselijk kunnen zeer veel z.g. "hulpstukken" aangeschaft worden waarmee een optimaal en professioneel gebruik
aanzienlijk kan woerden uitgebreid.

Pluspunten

• pluspunt

Mum 54 A 00 01-11-2018

keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Geweldige mixer voor brooddeeg zeer stabiel en mooie uitstraling kwalitatief zeer goed goede prijs kwaliteit verhouding

H.v.Eijndt 27-06-2018

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

dit is een perfecte machine zeer degelijk, met los te kopen assescoires (vleesmolen,schijf om patat te snijden) we zijn er heel content mee.

Pluspunten

• sterke motor
  • veel mogelijkheden
  • goed uit te breiden
  • stille motor

Ftek 23-06-2018

Compact en minder geluid dan verwacht

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Goed apparaat mooi compact. Neemt niet veel ruimte in beslag. Geluid is minder dan verwacht. Heeft 7 standen. De kom is net gemiddeld. De zuignappen zijn lekker handig te bevestigen op het aanrecht.

Pluspunten

• 7 standen
  • Stille motor
  • Zuignappen onder poten.

Annie 13-06-2018

Mooie uitvoering, praktisch model/maat.

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Gekocht als cadeau voor mijn zoon. Ikzelf heb deze machine ook en ben er zeer tevreden over. Makkelijk in gebruik, mooi model en goede maat om op aanrecht te laten staan. Zuignappen aan onderzijde zorgen voor grote stabiliteit.

Helma 23-05-2018

Mijn Bakmaatje

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Deze keukenmixer doet wat ik ervan verwacht. Mooi glad cakebeslag en luchtige cake! Mengt compact deeg voor appeltaart. Door de zuignapjes blijft de machine goed op zijn plek staan tijdens het mixen. de machine doet zijn werk zonder lawaai en zo kun je tussendoor al opruimen en dat scheelt tijd. Het hoesje met de kloppers past mooi in de mengkom bij het opbergen. Ik ben heel blij met mijn bakmaatje!

Pluspunten

• Compact apparaat
  • Hoesje met kloppers past in mengkom

W. 20-01-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Veelzijdig apparaat. Je kunt het voor veel verschillende gerechten gebruiken. Fijn dat de arm licht is. Ook prettig dat de mix onderdelen van RVS zijn en in de vaatwasser kunnen.

Pluspunten

• RVS mix onderdelen
  • Lichte arm

Mo 16-01-2018

Compleet, krachtig en compact

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Complete, krachtige en compacte keukenmachine die past in elke kleine keuken. Handig in gebruik en makkelijk schoon te maken. Geen overbodige onderdelen, maar kan alles wat een keukenmachine moet kunnen.

Bosch MUM54A00 Keukenmachine 09-01-2018

Bosch MUM54A00 Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Prachtig apparaat, past prima in mijn keuken en staat niet in de weg. De 900 watt merk je ook erg goed. Kan wat stuggere deeg prima aan! Onwijs blij mee.. Heb hiervoor ook een Bosch gehad en nu een stapje hoger.

W.Huisbrink 03-01-2018

Handzame kom en prima in gebruik!

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Het is een geweldig fijn apparaat! In weinig tijd kun je de heerlijkste baksels klaarmaken. Het beslag is snel gemengd het kost geen inspanning.

Minpunten

• Het beslag blijft aan de rand van de kom plakken

M. de Jezus 28-12-2017

Mooi en degelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54A00

Ik vind dit apparaat super mooi en hij werkt uitermate stil. Fijn om je lekkerste recepten te mixen en alle soorten taarten mee te bakken. Alleen een beetje groot voor op mijn aanrecht. Verder prima apparaat!