Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver - Reviews

tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver op Kieskeurig.nl.

Astrid 05-06-2017

Mooie krachtige machine

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Omdat mijn oude MUM4405 na meerdere jaren intensief gebruik ermee ophield, werd het zoeken naar een ander apparaat. Het was eigenlijk een eenvoudige keuze: weer een Bosch! Het is een mooi compact apparaat die doet wat ie moet doen. Dit keer voor een wat krachtigere motor en luxere uitvoering gekozen zodat hij nog beter broodmixen aankan, en ook nog mooi staat op het aanrecht. Hij wordt zo vaak gebruikt dat hij niet meer in de kast wordt gezet! Ik maak er van alles mee: slagroom, cakebeslag, opgeschuimde eiwitten, biscuitdeeg, brooddeeg, pizzadeeg.. noem maar op. Het gaat allemaal prima. Wel opletten bij aanzetten dat je rustig opbouwt naar hogere stand anders spettert ie. En tussendoor een keer langs de bodem schrapen, want daar blijft soms wat plakken. (dat voorkom je volgens mij nooit anders zou de mixer tegen de kom aan schrapen). Dus ik ben erg blij met mn keuze! (een nog wat grotere kom zou wel mooi zijn geweest, deze is prima voor de meeste recepten, ook voor 2 brooddegen tegelijk, maar soms is ie net te klein)

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Krachtige motor
  • Makkelijk te openen (1 druk op de knop)
  • Klopt goed luchtig
  • Veel verschillende standen, + pulse stand

Hasret 16-01-2019

Super product

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Super product ik ben erg tevreden ik wil elke dag iets maken ik ben erg blij had ik maar eerder gekocht ik wilde hem zo graag maar vondt hem te duur nu met korting mooi mee genomen

Danny 31-12-2018

MUM54A00

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Top apparaat! Geen moeite meer om een goed beslag te maken. Ook fijn dat je het apparaat kan uitbereiden.
Alles kan in de vaatwasser ideaal.

Samantha 23-12-2018

Bosch keukenmachine MUM5 Startline

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Prima keukenmachine die doet wat hij dient te doen. Zeer goed tevreden over en beveel deze prima keukenmachine aan.

Johan 20-12-2018

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Deze machine doet wat hij moet doen. Deeg kneden, beslag kloppen. Makkelijk te gebruiken en schoon te maken .

Pluspunten

• Snelheid
  • Rustige machine

Michèle Verburgt 06-12-2018

Precies wat ik zocht.

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Gelijk dezelfde dag nog gebruikt. Staat stevig en is stil. Ik heb deeg gekneed en eieren geklopt en beide ging uitstekend. Handig in gebruik en makkelijke schoon te maken. prijs kwaliteit is top.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • prijs is prima
  • leuk design

Minpunten

• nog niet ontdekt

Liz 17-11-2018

Zeer krachtige perfecte keukenmachine.

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

ik wilde een Bosch hebben, omdat je weet dat het dan goed is. Nou dat is hij dan ook, ik zit nu al aanvullende accessoires uit te zoeken en ga hem zeker uitbreiden.
ik raad deze prachtige machine iedereen aan!

Pluspunten

• Hij kan met gemak deeg aan
  • Hij staat heel stevig op de zuignappen
  • Een sieraad in mijn keuken

Minpunten

• Geen minpunten te vinden

vd Plas 15-11-2018

Mooie machine doet zijn werk goed

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Het is een mooie machine die doet wat hij moet doen. De kloppers komen bijna tot op de bodem en de draaiing zorgt ervoor dat alle beslag wordt gemengd. Ik hoef (zeker op de hoogste stand) als ik cakebeslag of biscuit beslag maak voor taarten niet met een spatel door de kom om alles gemengd te krijgen. Het maken van botercreme stond niet in het boekje vermeld, maar geniet de slagroom klopper boven de drietand klopper. De botercreme werd heerlijk luchtig. Het apparaat verbruikt wel veel stroom, maar is wel heel snel. Het instellen van het apparaat is makkelijk. Het apparaat is lucht en makkelijk te verplaatsen. De zuignappen zorgen voor voldoende stabiliteit. Het apparaat is in vergelijking met andere mixers niet erg luidruchtig. Enige echte minpunt vond ik de deksel. Die zit wel goed vast, maar is open onder de arm van de machine, waardoor suikerbakkerspoeder en poederige mixen alsnog om je machine heel stuiven. Als deze beter af had gesloten had dit apparaat wat mij betreft een 10 gehad.

Pluspunten

• mixt goed en luchtig
  • Makkelijk in gebruik
  • Mixt snel
  • Staat stabiel en is niet zwaar
  • Maakt niet enorm veel lawaai

Minpunten

• Deksel is open onder de arm
  • verbruikt veel stroom

R.L. Smeenk 13-11-2018

Top keukenmixer

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

"Klein, handzaam en ondanks kunststof behuizing een zeer solide keukenmixer die bovendien eenvoudig in gebruik is.
Kortom een daverde "topper" voor een zeer schappelijke prijs.
Indien wenselijk kunnen zeer veel z.g. "hulpstukken" aangeschaft worden waarmee een optimaal en professioneel gebruik
aanzienlijk kan woerden uitgebreid.

Pluspunten

• pluspunt

Mum 54 A 00 01-11-2018

keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Geweldige mixer voor brooddeeg zeer stabiel en mooie uitstraling kwalitatief zeer goed goede prijs kwaliteit verhouding

H.v.Eijndt 27-06-2018

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

dit is een perfecte machine zeer degelijk, met los te kopen assescoires (vleesmolen,schijf om patat te snijden) we zijn er heel content mee.

Pluspunten

• sterke motor
  • veel mogelijkheden
  • goed uit te breiden
  • stille motor

Ftek 23-06-2018

Compact en minder geluid dan verwacht

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Goed apparaat mooi compact. Neemt niet veel ruimte in beslag. Geluid is minder dan verwacht. Heeft 7 standen. De kom is net gemiddeld. De zuignappen zijn lekker handig te bevestigen op het aanrecht.

Pluspunten

• 7 standen
  • Stille motor
  • Zuignappen onder poten.

Annie 13-06-2018

Mooie uitvoering, praktisch model/maat.

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Gekocht als cadeau voor mijn zoon. Ikzelf heb deze machine ook en ben er zeer tevreden over. Makkelijk in gebruik, mooi model en goede maat om op aanrecht te laten staan. Zuignappen aan onderzijde zorgen voor grote stabiliteit.

Helma 23-05-2018

Mijn Bakmaatje

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Deze keukenmixer doet wat ik ervan verwacht. Mooi glad cakebeslag en luchtige cake! Mengt compact deeg voor appeltaart. Door de zuignapjes blijft de machine goed op zijn plek staan tijdens het mixen. de machine doet zijn werk zonder lawaai en zo kun je tussendoor al opruimen en dat scheelt tijd. Het hoesje met de kloppers past mooi in de mengkom bij het opbergen. Ik ben heel blij met mijn bakmaatje!

Pluspunten

• Compact apparaat
  • Hoesje met kloppers past in mengkom

W. 20-01-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Veelzijdig apparaat. Je kunt het voor veel verschillende gerechten gebruiken. Fijn dat de arm licht is. Ook prettig dat de mix onderdelen van RVS zijn en in de vaatwasser kunnen.

Pluspunten

• RVS mix onderdelen
  • Lichte arm

Mo 16-01-2018

Compleet, krachtig en compact

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Complete, krachtige en compacte keukenmachine die past in elke kleine keuken. Handig in gebruik en makkelijk schoon te maken. Geen overbodige onderdelen, maar kan alles wat een keukenmachine moet kunnen.

Bosch MUM54A00 Keukenmachine 09-01-2018

Bosch MUM54A00 Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Prachtig apparaat, past prima in mijn keuken en staat niet in de weg. De 900 watt merk je ook erg goed. Kan wat stuggere deeg prima aan! Onwijs blij mee.. Heb hiervoor ook een Bosch gehad en nu een stapje hoger.

W.Huisbrink 03-01-2018

Handzame kom en prima in gebruik!

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Het is een geweldig fijn apparaat! In weinig tijd kun je de heerlijkste baksels klaarmaken. Het beslag is snel gemengd het kost geen inspanning.

Minpunten

• Het beslag blijft aan de rand van de kom plakken

M. de Jezus 28-12-2017

Mooi en degelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Ik vind dit apparaat super mooi en hij werkt uitermate stil. Fijn om je lekkerste recepten te mixen en alle soorten taarten mee te bakken. Alleen een beetje groot voor op mijn aanrecht. Verder prima apparaat!

Jos 22-12-2017

Pefecte appeltaart gebakken

Geschreven voor: Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver

Vanmorgen gekocht, vanmiddag meteen appeltaartdeeg gemaakt. Perfect zonder kleverige vingers. Het deeg werd prachtig, nog nooit zo'n mooie taart gemaakt qua korst.