Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver - Reviews

• DEC 2021
  • DEC 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54A00 zwart, wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Krachtige keukenmachine 14-07-2022

Fijne keukenmachine die verrast

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerst gedacht dat ik minimaal een 1000 watt keukenmachine "nodig" had. Maar deze 900 watt machine voldoet prima. Anders dan een complete foodprocessor koop ik nu alleen de onderdelen die ik echt zal gebruiken. Ik kan niet anders zeggen. Fijne nachine. Krachtig genoeg.

Brood maken 02-07-2022

Fijne Mixer. 900 watt is toch genoeg

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was al een tijdje op zoek naar een foodprocessor of mixer met meer mogelijkheden. Met name om brooddeeg te mixen was ik van gedachte dat ik minimaal 1000 wat nodig had. Maar vanmorgen mijn eerste brooddeeg gemixt. Dat ging goed. Het enige was, ik vond de nachine veel beweging maken. Maar ik had niet het idee dat hij "af zou breken". Door de bewegende delen is het niet gek dat hij ook beweegd bij het mengen. Tot nu toe positief verrast. De mixer maakt niet veel herrie en voldoet. Nu maar extra onderdelen aanschaffen die ik gebruik ipv die er bij geleverd worden.

v**t@h**l.com 28-04-2022

veel schoonmaakwerk na gebruik

Ik zocht een eenvoudige keukenmachine die cakebeslag kon maken en slagroom kon kloppen. Dat kan deze machine. Enige nadeel is dat in de gebruiksaanwijzing staat dat cakebeslag maximaal op stand 5 kan mengen. Die stand is niet hoog genoeg om de eieren en de boter goed en luchtig te mengen. Zet je de stand op 6 of 7, dan mengt het apparaat goed, maar dan spat het cakebeslag (ondanks de beschermingskap) uit de kom. Al met al veel schoonmaakwerk van zowel keuken als machine na het gebruik van de machine.

Pluspunten

• eenvoudige machine

Minpunten

• veel schoonmaakwerk na gebruik

m**4@u**l.nl 17-02-2022

Geen

Gisteren mijn (basis)Bosch keukenmachine binnen gekregen. Vandaag voor de eerste x gebruikt. Wat een heerlijk apparaat !! Heel degelijk. Heel erg fijn dat je een "basis" machine kunt bestellen. Geen onnodige onderdelen wat ik toch niet nodig heb. En mocht ik wel iets nodig hebben kan ik dat los bestellen. Ben heel blij met deze keukenmachine. Staat heel stevig met zuignappen op het aanrecht. De beslagkom staat met een draai goed vast op het onderstel. Een handige deksel op de beslagkom. Het snoer kan ik handig opbergen in het apoaraat. De losse delen zitten keurig in een tasje. Dit zijn de onderdelen wat ik ook ga gebruiken. Geen extra heisa dus van onderdelen verder wat ik niet nodig heb en heel veel opbergruimte kost. Ben ontzettend blij met de keukenmachine! Echt een aanrader!

Cees Hut 23-01-2022

Voortreffelijke Keukenmachine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze nieuwe keukenmachine die ik heb aangeschaft ter vervanging van een ouder type is heel stil en zeer krachtig. Deeg voor de appeltaart is zeer snel gemengd en gereed om te gebruiken. Heel tevreden!

Heidi 14-01-2022

Blij met mijn aankoop

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stond al heel lang op mijn lijstje, omdat hij zoveel mogelijkheden heeft. Hij werkt super en heb hem inmiddels ook al uitgebreid met een citruspers. Makkelijk schoon te maken, de zuignappen zorgen dat hij goed stevig staat. Ja, een topper!

Hendrika 13-01-2022

Mengt deeg met boter niet goed.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mengt brooddeeg en beslag prima. Deeg met boter gaat niet goed. Apparaat als geheel staat bij zwaar deeg niet stabiel.

Diederik 07-01-2022

Goede keukenmachine voor lichte tot zware klussen

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De bijgeleverde accesoires nemen de hele beslag kom mee en laten wijnig residu achter. Na het maken van deeg is de kom vrijwel geheel "schoon". De zuignapen helpen het apparaat stabiel te houden, anders slingert het overal naar toe.

Michiel Wideman 06-01-2022

Prima apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na even wennen een prima apparaat wat precies doet wat het moet doen, gemakkelijk in gebruik

Frans 28-12-2021

Prima keukenmachine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie en sterke keukenmachine, staat "strak" op het aanrecht. Werkt prima.

Ricardo 05-07-2021

Verbeter jouw bakspel!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het afgelopen jaar heb ik voornamelijk zonder machine gebakken. Het was erg pijnlijk voor mijn schouder. Ook was ik gefrustreed dat ik kon niet de beste emulgering en consistentie van het deeg te krijgen (menselijke beperkingen). Deze machine heeft mijn leven en schouders gered. Het is supergemakkelijk te gebruiken en veel krachtiger qua motor. Ik ben van plan om wat meer accessoires te kopen om andere dingen te doen dan taarten. Het heeft ook een superglad ontwerp voor een moderne keuken.

Jojo 22-06-2021

Erg bij mee.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben super blij met mijn nieuwe keukenmachine. Doe er eigenlijk alles mee. Van brood tot beslag tot slagroom.

Evelien 09-06-2021

Fijne behulpzame mixer!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Degelijke mixer met handige hulpstukken om te mixen. Heerlijke slagroom, luchtige taart, heerlijke cake! Brood nog niet geprobeerd. Wel is het belangrijk dat het volume van het beslag voldoende is, anders blijft deze vastplakken aan de kom.
Fijn dat alle losse onderdelen in de vaatwasser kunnen.
Handig dat je via de deksels bijvoorbeeld eieren kan toevoegen. Wel mis ik hier een soort van dekseltje voor zodat bij mixen bloem/bakmeel het hier niet door kan ontsnappen. De mixer is uit te breiden met vele hulpstukken. Dit wist ik niet niet bij de aanschaf maar maakt het alleen maar interessanter!

Anoniem 09-05-2021

Fijne keukenmachine!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Mum5 is een hele fijne keukenmachine voor een schappelijke prijs. Een paar maanden in bezit en absoluut geen spijt van dat ik hem gekocht heb.

Ruud 19-03-2021

Fijne machine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door het uitvallen van mijn 35 jaar oude handmixer, toch overgestapt op een machine met meer mogelijkheden.
Deze is fijn in gebruik, doet wat het moet doen, goed krachtig en de vele uitbreidingsmogelijkheden maken het een goede investering voor de keuken. Deegkneden en mixen is een fluitje van een cent.
Apparaat is niet lomp zwaar en maakt ook geen enorme bak herrie (ook weer niet echt fluister stil)
Volgende uitbreiding wordt de ijsmaker.
Degelijke kwaliteit voor een goede prijs.

Erik 10-03-2021

Mooie vorm

Na 2,5 jaar was onze vorige Bosch op. niet veel gebruikt maar toch over. We kregen de mogelijkheid de nieuwe variant te testen. Helaas heeft ook deze veel moeite met brooddeeg te kneden. De motor en de behuizing vinden het allemaal maar niets.

Pluspunten

• vormgeving
  • schhonmaken

Minpunten

• brooddeeg te zwaar.

Nazif 26-11-2020

Geweldig en goede apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het doet wat het moet doen, staat stevig, ik miste 1 onderdeel en dat is de Eierklopper, deze heb ik er apart erbij besteld van een duurdere model. Je hebt de eierklopper nodig voor het maken van Cigkofte.

Joyce 08-08-2020

Verassend

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik bak graag, dit is mijn derde keukenmachine, wat een verschil met de eerste twee, er blijft nog maar heel weinig aan de randen plakken, zwaarder deeg kloppen gaat perfect. Het is heel gemakkelijk om de kop op en neer te bewegen, minder luidruchtig. Een aanrader

Joyce 08-08-2020

Verassend

Anoniem 16-03-2020

Keukenmachine mum54A00

Me goed geïnformeerd en uiteindelijk voor de mum54A00 gekozen en er tot nu toe geen spijt van gehad. Al verschillende malen gebruikt voor gistdeeg, pannenkoeken en slagroom. Alles prima gelukt.
Erg blij met de machine. Alle onze huishoudelijke apparaten zijn van Bosch en het volgende zal weer van Bosch zijn