Bosch MUM54A00 wit, zilver, zwart - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Kleuren
wit, zilver, zwart

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Astrid 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie krachtige machine

Omdat mijn oude MUM4405 na meerdere jaren intensief gebruik ermee ophield, werd het zoeken naar een ander apparaat. Het was eigenlijk een eenvoudige keuze: weer een Bosch! Het is een mooi compact apparaat die doet wat ie moet doen. Dit keer voor een wat krachtigere motor en luxere uitvoering gekozen zodat hij nog beter broodmixen aankan, en ook nog mooi staat op het aanrecht. Hij wordt zo vaak gebruikt dat hij niet meer in de kast wordt gezet! Ik maak er van alles mee: slagroom, cakebeslag, opgeschuimde eiwitten, biscuitdeeg, brooddeeg, pizzadeeg.. noem maar op. Het gaat allemaal prima. Wel opletten bij aanzetten dat je rustig opbouwt naar hogere stand anders spettert ie. En tussendoor een keer langs de bodem schrapen, want daar blijft soms wat plakken. (dat voorkom je volgens mij nooit anders zou de mixer tegen de kom aan schrapen). Dus ik ben erg blij met mn keuze! (een nog wat grotere kom zou wel mooi zijn geweest, deze is prima voor de meeste recepten, ook voor 2 brooddegen tegelijk, maar soms is ie net te klein)

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Krachtige motor
  • Makkelijk te openen (1 druk op de knop)
  • Klopt goed luchtig
  • Veel verschillende standen, + pulse stand

Wietse 22-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Krachtige machine die alles aan kan!

onze eerste mum stond onder onze cv in de bijkeuken door lekage in de cv heeft onze mum hierdoor waterschade opgelopen en deed hierna niets meer.
Omdat de machine ons zo goed bevalt hebben wij gelijk weer een nieuwe gekocht.
Het is een ideaal apparaat vooral als je veel bakt of een smoothies maakt rauwkost snijden het gaat allemaal zonder probleem.
Onze mum is de bosch mum 54A00

Vriendelijke groet
Wietse

Pluspunten

• 7 snelheden
  • Staat zeer stabiel
  • Is goed doordacht

Minpunten

• Het schoonmaken van het sijgedeelte is even werk

Elles 15-05-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie compacte keukenmachine

De keukenmachine heb ik gekocht voor het bakken van ons eigen brood.. Ik vind dat die dat goed doet. Op stand 1 en 2 krijgt die het brood aan een mooie bol. Heb er ook al diverse andere dingen mee gemaakt.. Wil hem absoluut niet meer missen. Hij maakt wel wat geluid maar ik niet storend. En vind dat dit apparaten ook horen te doen. Tevens heeft het een mooie uitstraling zodat die ook mooi op het aanrecht kan blijven staan. En absoluut niet zwaar als je het wil verplaatsen.

Pluspunten

• Compact

paul 27-04-2017 Product paar maanden in bezit

goed maar niet perfect

Goed, krachtig en relatief stil.
Maar niet perfect: het opbergen en uithalen van het aansluitsnoer is onhandig en als je beslag maakt voor bv pannenkoeken ontstaat een dikke kleverige laag op de bodem van de mengkom omdat er net even teveel ruimte is tussen de garde en de kom

Pluspunten

• krachtig
  • relatief stil
  • staat stabiel door zuignapjes

Minpunten

• snoer is niet makkelijk op te bergen
  • niet goed geschikt voor bv pannenkoekenbeslag

Corina 26-01-2017 Product paar weken in bezit

fijne mixer

nog niet heel veel gebruikt maar bevalt tot nu toe goed.
haalt niet alles van de bodem, of ik moet er nog aan wennen....

Marlene 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch mixer

Ik mixer gekocht en ik ben er heel tevreden mee. Hij mixt goed en maakt weinig lawaai. Ook de standenkeuze is prettig voor het gebruik bij het maken van beslag van cake

keukenprinces Lea 15-01-2017 Product paar maanden in bezit

degelijke multifunctionele machine

doet alles wat ik wil en meer! prijs kwaliteit verhouding is goed. alleen de zuignapjes aan de onderkant blijven niet op ieder oppervlak zitten. veel dingen zijn niet mechanisch maar software matig, dat kan wellicht gevoelig zijn maar er is nog niet kapot gegaan.

Pluspunten

• prijs kwaliteit verhouding
  • veel accessoires
  • goed uit te breiden
  • hoge kracht

Minpunten

• zuignappen plakken niet op ongelijk oppervlak

Alice 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat met handige bediening

Stevig apparaat met zuignappen waardoor hij niet wegschuift bij verwijderen kom.
Klein genoeg om niet in de weg te staan op mijn aanrecht en groot genoeg voor de heerlijke broodjes die ik maak en waarbij het deeg goed en soepel gekneed wordt

Paul 06-01-2017 Product paar weken in bezit

stil en krachtig!

Wat een stil en krachtig apparaat. Ook de grote mengkom van Roestvast staal is goed. Mijn kinderen hebben hem al vaak gebruikt in de par weken dat hij nu bij ons in huis is.
Erg blij mee

• Mengkom van RVS

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Mw. Lynn La Quanda 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Compacte compleetheid

Heel blij en tevreden met nieuwe compacte BOSCH keukenmachine. Fantastisch in meerdere opzichten:
* praktisch design (past permanent op het aanrecht dus altijd onder handbereik)
* Handig geplaatse bedieningsknoppen van de mixerarm en snelheidsregelaar.
* Zachtzoemend motorgeluid, krachtige motor, tot 7 snelheden regelbaar.
* Neemt al 't zware roer-en kneedwerk over en doet waarvoor hij bedoeld is uitstekend!
* RVS deegkom mét spatdeksel zeer praktisch en snel schoon.
* Fijne uitbreidingsmogelijkheden, naar wens allerlei accessoires toe te voegen zodat de machine ook voor hak en snijwerk, blender en citruspers geschikt is.
* Volwaardige machine voor jarenlang keukenplezier en gebruiksgemak!

Pluspunten

• Compact en mooi design
  • Zeer praktisch (ook met reumaklachten)
  • Krachtige motor
  • Alles snel en goed schoon te maken
  • Veel accessoires / uitbreidingssets

Inie 02-01-2017 Product paar weken in bezit

degelijk apparaat

Makkelijk te bedienen. Staat stevig door de zuignappen. Levert voldoende krachtig. Kan hem uitbreiden met allerlei accessoires. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• staat stevig door zuignappen
  • uit te breiden met accessoires

Minpunten

• nog niet ontdekt

Zayra Richards 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekend keukenmachine

Na aankoop, MUM54A00, direct uitgeprobeerd. Makkelijk te gebruiken. Lekker snel, makkelijk schoon te houden. Ik ga zeker t.z.t. de toebehorende apparaten kopen. Mooie design keukenmachine. Staat mooi op mijn aanrecht.

Pluspunten

• mooie design
  • snel en makkelijk te gebruiken
  • makkelijk schoon te maken
  • kan extra apparaten toevoegen

Roy 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch keukenmachine MUM54A00

Ik heb voor dit product gekozen, omdat ik op zoek was naar een keukenmachine die goed kan mixen,kneden,kloppen. Wat ik een voordeel vind aan dit apparaat is dat hij stil is, niet heel groot is en vooral dat hij zijn werk doet zonder dat hij na 10 minuten alweer uit moet. Ook neemt hij alles in de kom goed mee, dus ook de zijkanten en alles op de bodem. Ik maak alleen gebruik van mixen/kloppen/kneden, dus alle andere opties die hij evt zou kunnen, zoals snijden blender etc kan ik niks over zeggen, maar je zou evt meer onderdelen kunnen aanschaffen. Nu maar hopen dat hij ook lang meegaat.

• Neemt alles mee

Maartje 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Degelijke mixer, mooie prijs, vele mogelijkheden

Bij het uit de doos halen valt op dat hij een redelijk gewicht heeft; erg prettig. Ook alle toebehoren zitten netjes verpakt en wisselen makkelijk in het apparaat. De werking spreekt vanzelf en gaat heel goed. Met dit apparaat hebben we genoeg uitbreidingen te vragen bij de verjaardag!

Pluspunten

• Degelijk
  • Zakje om toebehoren te bewaren; past in de mengkom

Max 22-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldig apparaat

Ruim 3 jaar gebruik van gemaakt in studentenhuis met 7 jongens. Een apparaat wat dat overleeft is degelijk genoeg! De machine is heel erg veelzijdig en de verschillende onderdelen zijn makkelijk te gebruiken. De RVS kom gebruikt voor het maken van filet american tot en met simpel deeg voor verse pasta en de blender voor smoothies tot en met pesto. Doet het erg goed en de RVS mengkom kan gewoon in de afwasmachine. De kan van de blender kan ook gewoon in de afwasmachine maar die wordt langzamerhand wel brosser.
Al met al een heel goed product en zeker aan te raden! Totaal niet nodig om een duurdere variant te kopen wat mij betreft.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Gebruiksvriendelijk
  • beveiliging
  • Veel verschillende standen voor snelheid
  • Stevig, kan tegen een stootje

Minpunten

• Redelijk groot apparaat

Frieda 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

compact en functioneel

Dit apparaat is mooi uitgevoerd, geluidsarm en neemt niet te veel ruimte in beslag, en het snoer verdwijnt keurig in het apparaat. Alle gewenste functies - kneden, roeren, kloppen - worden zonder problemen uitgevoerd en schoonmaken is een fluitje van een cent. Alles voelt degelijk en stevig aan. Kortom, een ideale keukenmachine voor een niet te groot gezin.

Pluspunten

• compact
  • mooi
  • geluidsarm
  • overzichtelijk en functioneel

marga 04-12-2016

Keukenkanjer!

Keukenmachine die hygiënisch en snel krachtig al het extra werk uit handen neemt.
Wat een uitkomst in mijn kleine keuken!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Jacqueline Brandwijk 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Machine eenvoudig in gebruik en erg goed werkend

Had ik maar gelijk voor een Bosch gekozen, dan had ik niet een machine gehad, die na 6 keer gebruiken kapot is gegaan. Bosch gelijk na aanschaf gebruikt. Wat een verademing. Ziet er goed uit, is zeer stevig. Voorzien van veiligheidsdeksel met wel de mogelijkheid producten toe te voegen tijdens de bereiding. Helemaal top. Ga niet meer voor een ander merk.

Pluspunten

• veiligheid
  • bedieningsgemak
  • kwaliteit-prijs verhouding

Atze den Ouden 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, veel waarde voor het geld, werkt uitstekend. Eerste broden waren heerlijk! Apparaat is ook makkelijk schoon te maken en is vrij stil tijdens het gebruik.

Peter 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na jaren zwaar gebruik was onze MUM4405 aan vervanging toe. Met exact dezelfde mogelijkheden blijkt de nieuwe MUM54A00 toch een grote verbetering te zijn: veel degelijker, een krachtiger motor en meer snelheden. Hier kunnen we weer jaren mee vooruit!