Kenwood Keukenrobot Titanium Chef Patissier XL rvs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Keukenrobot Titanium Chef Patissier XL rvs op Kieskeurig.nl.

9,4

Leny 16-05-2021

mooie stevige keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood Keukenrobot Titanium Chef Patissier XL rvs

Wat een heerlijke stevige en robuuste keukenmachine heb ik voor mijn 60e verjaardag gehad. Nu kan ik heerlijke taarten en alles maken voor mijn gezin en kleinkinderen. Hij doet het heel goed en heel snel

Pluspunten

• stevig
  • krachtig

Minpunten

• wennen aan digitale scherm

De Pindakaaspot Enschede 11-05-2021

Perfecte machine voor super mooi voedsel

Geschreven voor: Kenwood Keukenrobot Titanium Chef Patissier XL rvs

Door de vele mogelijkheden wat ander keukenmachines niet hebben oa. ingebouwde weegschaal, verlichting in de kom, display, warmtebron, uitstekende motor en heel veel accessoires mogelijkheden.

Bertus & Anna 10-05-2021

Leuke features

Geschreven voor: Kenwood Keukenrobot Titanium Chef Patissier XL rvs

Voor de aankoop van een keukenmachine voor moederdag heb ik eerst uitgebreid onderzoek gedaan door het bekijken van reviews op youtube van verschillende machines. Het design, robuustheid en de uitgebreide functies van de machine gaven de doorslag. Dan mag het ook wat kosten, deze machine gaat een levenlang mee.

Pluspunten

• Grote inhoud en dubbele kom
  • Weegschaal
  • Verlichting
  • Touchscreen
  • Uitgebreide functies

Iris 08-05-2021

Prachtige apparaat

Geschreven voor: Kenwood Keukenrobot Titanium Chef Patissier XL rvs

Na ruim 20 jaar met de vorige Kenwood gedaan te hebben een nieuwe gekocht. Een heerlijk apparaat. Vooral de verwarmfunctie is fantastisch. Brood laten rijzen, chocolade smelten, eiwit kloppen, het gaat allemaal heel makkelijk.

Pluspunten

• Verwarmfunctie
  • Weinig geluid

Minpunten

• Niet goedkoop

Juul 17-04-2021

Mooi apparaat met niet teveel herrie

Geschreven voor: Kenwood Keukenrobot Titanium Chef Patissier XL rvs

Ik heb het product voornamelijk gekocht omdat ik er én brooddeeg mee kan kneden én mee kan mixen. De motor zou hier prima geschikt voor zijn volgens Kenwood en reviews. Tot nu toe werkt hij perfect

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Niet teveel herrie

Thijs 09-04-2021

Kenwood Chef Titanium Patissier XL

Geschreven voor: Kenwood Keukenrobot Titanium Chef Patissier XL rvs

De machine is solide en naast een strakke uitstraling heeft deze een hoop kracht. De geïntegreerde weegschaal, die tevens ook op de snelle aandrijving werkt, maakt het afwegen van de ingrediënten die rechtstreeks in de meng kom gaan erg gemakkelijk. Ook de kom verlichting werkt prettig. De verschillende voor ingestelde programma's moeten nog worden geprobeerd maar de eerste ervaringen zijn goed. Het is een dure machine, maar lijkt dit zeker waard. Het is prettig dat er twee bakken worden bijgeleverd samen met een aantal verschillende accessoires. Er zijn verschillende hulpstukken te verkrijgen voor de snelle en langzame aansluitingen. Deze extra's zijn niet goedkoop, maar maken wel dat de machine overal voor in te zetten is.

Pluspunten

• Veel kracht
  • Geïntegreerde weegschaal
  • Verlichting
  • Kneed en mengt goed (zelfs met slechts 1 eiwit)

Minpunten

• Geen opberg bak voor de meegeleverde accessoires
  • Extra toevoegingen zijn prijzig

leonore 01-04-2021

Als nieuwe keukenprinses

Geschreven voor: Kenwood Keukenrobot Titanium Chef Patissier XL rvs

Mijn moeder had een Kenwood die heb ik vorig jaar na ongeveer 65 jaar trouwe dienst helaas met pijn in mijn hart weg moeten doen van mijn man (een kapotte machine staat natuurlijk in de weg) op een voorwaarde dat ik een nieuwe zou gaan kopen.. Nu pronkt er een nieuwe chef patisserie op mijn aanrecht. Net twee weken en al diverse dingen mee gemaakt. Smoothies, rauwkost en appeltaart. Vooral mijn gevoel ter nagedachten aan mijn moeder maakt de aankoop extra veel waard! Simpel te bedienen, stevig en makkelijk in schoonmaken. Waarom de patisserie? Wegen en warm maken scheelt mij extra handelingen en schoonmaken. In ieder geval ben ik al verliefd op mijn machine nu mijn kinderen nog qua kook en bakresultaten. Hoewel, zij kunnen dit zelf ook nu met deze machine.

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • degelijk en stevig
  • mooi apparaat

Barbara 30-03-2021

Super blije klant !!!

Geschreven voor: Kenwood Keukenrobot Titanium Chef Patissier XL rvs

Ik heb de machine al een aantal keren gebruikt en lekker genoten van lekker eten.
Veel mogelijkheden. Wat ik het meest handig vindt, dat is ingebouwde weegschaal en extra mengkom. Scheelt zo veel met afwas. Ingebouwde verwarmingselement zorgt ervoor dat deeg kan rijzen en lampje in de mengkom is ook zeker handig.
Ik ga zeker deze keukenmachine uitbreiden.
Onmisbaar in de keuken!!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Krachtige motor
  • Meerdere hulpstukken
  • Extra mengkom
  • Ingebouwd weegschaal