Philips Avance Collection HR7776 zwart - Reviews

Inhoud kom
2 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,6

DV78 15-06-2014
  • Product half jaar in bezit

5,3
Al eerder schreef ik een review over de voorloper van dit apparaat, de HR7775. Hiervan ging al vrij snel de blender stuk en na een langere tijd ook het plastic handvat van de kom die je gebruikt voor hakken, raspen en mengen. Ik hoopte op een betere ervaring bij deze opvolger, en kocht toch weer deze Philips omdat het apparaat veel mogelijkheden biedt. Belangrijk is dat ik altijd voor de ice crush-functie kies bij de blender. Ik maak elke ochtend yoghurt shakes met bevroren fruit.
Helaas, ook deze keer was het mes na twee keer al stuk, het apparaat kan duidelijk geen harde stukjes ijs en fruit aan!
Inmiddels heeft de servicelijn van Philips mij al 5 (!) keer een nieuw mesje toegestuurd. Op zich heel vriendelijk en aan de telefoon en per mail wordt telkens zeer beleefd gereageerd, maar ondertussen wordt het probleem steeds afgedaan met een nieuw mesje ondanks mijn vraag om een bestendiger oplossing. Realiteit blijft dat Philips met dit apparaat meer beloofd dan het waar kan maken. Het gebruikte materiaal is helaas niet duurzaam genoeg voor het echte werk. Het idee is mooi, de hoeveelheid functies in belofte geweldig, de kwaliteit laat helaas te wensen over.

RdeBoerrr 06-01-2017

gaat erg snel stuk

Apparaat (motor) doet het prima. Alleen de deksel, schenkkan en de hulpmiddelen gaan erg/ te snel stuk. Je zou meer mogen verwachten van z'n duur apparaat. Geen robuust ontwerp. Zal dit apparaat niet aanraden.

R. de Boer

pjjotr 18-09-2016

dit product gaat niet lang genoeg mee

precies zoals de vorige recensent: motor stuk, dood, waarschijnlijk onrepareerbaar. 2 jaar en 10 maanden na aankoop, keertje of 20 (hooguit) gebruikt.

Sonsat 24-06-2016

Snel kapot

Het is op zich een fijn apparaat, maar helaas na nog geen 2 jaar kapot. Ik heb hem niet overdreven veel gebruikt, ben een gemiddelde gebruiker en ook geen zware dingen gevraagd als deeg kneden. Motor helemaal dood, niet meer te repareren. Zo gebruik ik hem nog en 2 tellen later reageert hij niet meer. Geen rare geluiden helemaal niets. Dan kan je alles dus weg gooien

wicotu 24-02-2016

prima apparaat

Het apparaat doet wat je ervan mag verwachten. Eenvoudige bediening en keuzemogelijkheden met snelheid. Het apparaat heeft 2 snelheden maar is te verhogen door d knop te verdraaien. Een pluspunt vind ik.

Maaike75 18-03-2015

Fijne machine, helaas na 2 jaar gebruik mankementen

De machine ziet er erg mooi uit en wordt in mijn gezin ong 3x per week gebruikt. Tot voor kort naar tevredenheid echter helaas is het handvat van de kom gebroken en vlak daarna zijn ook de gardes afgebroken.
Reserve onderdelen zijn erg prijzig dus nu staat de machine werkeloos in mijn keuken.

Ans5 01-02-2015
  • Product jaar of meer in bezit

2,3
Wat een waardeloos apparaat! Ik heb hem nu een klein jaartje. Na een maand ging één garde kapot met slagroom (!) kloppen. Nu is de plastic dop uit de bodem van de notenhakker geknapt, waardoor deze niet meer te gebruiken is. De blender pakt alleen de ingrediënten als er heel veel vocht in zit. En er zit helemaal niets bij waar je de onderdelen in kunt bewaren, ik heb er zelf een bak voor moeten aanschaffen waar ik de losse onderdelen in bewaar.
Echt zonde van mijn geld, dit waardeloze ding, want de onderdelen zijn belachelijk duur!

Magick 20-11-2015

hier hetzelfde, langer dan een minuut kan hij niet draaien, en nu na 2 jaar is de bodem van de blender er uitgeklapt. dit is ondertussen al apparaat nummer 3 die we hebben staan, de vorige leken allemaal door te branden

roses 22-05-2014

okay

Ik vind de keukenmachine prima, wat ik wel kis is een goeie gebruiksaanwijzing, de beschrijving die erbij zit is erg sumier. Proefondervindelijk vind ik wel het een en ander uit, maar met welke functie, welk mes ik nu het beste iets kan doen mis ik. Hoe je ook het snijmes kunt instellen?? geen idee.
De machine functioneert goed, maar ik mis goeie info erg jammer.
Ik heb er overigens geen moeite mee als ik die juiste info van de site zou moeten downloaden

Annemiek1951 25-01-2014

4,3
Wat een teleurstelling! Na 36 ! Jaar met mijn Philips keukenmachine te hebben gewerkt, werd het tijd voor een nieuwe. Het is een grote teleurstelling.
Het begon met het maken van een quiche. De klopschijf heeft maar heel weinig ruimte, de melk erbij en de schijf begon te drijven.....
Gisteren een saus willen pureren. Ik zat ónder de Max streep en toch kwam de saus er aan de bovenkant uit.
Vandaag een tonijn mayonaise aan het maken in de blender. Wil ook niet echt lukken, het mengt niet. Zeer frustrerend.
Ook de rasp vind ik niet optimaal. Er blijft zoveel rest tussen de rasp en het toevoerbakje zitten....
Als ik kon zou ik hem zó weer terugbrengen.
Ik denk niet dat ik het er 36 jaar mee volhoud.
Nog een frustratie erbij. Ik heb ook nog een Philips staafmixer erbij gekocht. Die spettert enorm als het een beetje ondiep is, door de gaatjes die er in zitten. Bij mijn vorige Braun had ik daar nooit last van.
Philips.......

voormolm 08-12-2013
  • Product jaar of meer in bezit

in degelijkheid slecht
gaat rammelen en de plastic houder van de rasp is vervormd waardoor ik hem biet meer kan gebruiken
nu doet ook het kliksysteem het al niet meer
is naar mijn idee te snel kapot

CeesI 18-10-2013

Dit product voldoet precies aan mijn verwachting

Ik heb het apparaat nu ongeveer drie weken in huis en gebruik hem bijna dagelijks tot volle tevredenheid.
Ik gebruik hem werkelijk, overal voor, hakken, snijden, drankjes maken, fruit persen enz. enz.
Ik vind het ook een voordeel dat het product zo makkelijk te reinigen is.
Echt een aanrader, spaart veel tijd en moeite in de keuken.

Rosa5 23-06-2013

Resultaat goed, gebruikgemak is gemiddeld

De keukenmachine levert goede resultaten. Ik gebruik hem vaak voor brooddeeg. Dat gaat snel en het deeg wordt mooi soepel.
Schoonmaken gaat goed en is eenvoudig.
Het geluid van de machine is aanwezig maar dat vond ik geen probleem.
De machine past qua uiterlijk goed in mijn keuken.

ArnaudAlmere 16-06-2013

Mooie keukenmachine

Keukenmachine met moderne uitrusting, prettige vormgeving en intuïtief gebruiksgemak. Krachtige motor. Zou prettig zijn als er wat meer losse hulpstukken bij konden worden besteld; via een web-shop moet dat probleemloos kunnen. Bijvoorbeeld een groente-blokjes snijder. Nu kan je de groentes alleen versnipperen.

Harry2013 12-05-2013

Deze keukenmachine is erg praktisch

Goede keukenmachine. Handig uit te breiden, en zeer eenvoudig in elkaar te zetten en uit elkaar te halen. Alles kan zo in de vaatwasser. Eén nadeel: het handvat van de grote bak is afgebroken. We vonden dat vooraf al een beetje wiebelig, en we zeiden al van tevoren dat dat het eerste onderdeel zou zijn dat af zou breken. Erg jammer, maar nog wel bruikbaar. Misschien dat Philips daar nog iets aan kan verbeteren (en dat zouden we dan graag horen!)

Anoniem 15-04-2013

een prima aanvulling in de keuken.

het is een fijn en snel product de sinasappelen waren in een fractie van de tijd gebeurd die we gewend waren.

er had mijns inziens wel iets simpels aan recepten bij kunnen zitten, al is dit op internet ook goed te vinden.

JM32 12-04-2013

werkt goed maar zwak

Fijn apparaat. Goed in elkaar te zetten en hakt uitstekend. ook prima smoothies. Ook glutenvrij brooddeeg gaat prima met de deeghaak. In de langzaamste stand draait hij wel erg hard dus opletten met de slagroom anders heb je boter. Wel jammer dat de kom snel is vervormd. volgens de klanten service door de vaatwasser dat is dus wel erg jammer.

cultuur 09-04-2013

ben redelijk tevreden

goed product.
Wat ik erg jammer vind is dat er geen gebruiksaanwijzing en/of receptenboekje was bijgevoegd. Een blender had ik nog nooit gehad en het was fijn geweest als er werd uitgelegd hoe en voor welke toepassingen deze gebruikt kan worden

sonseehray 09-04-2013

prima product

goed product met vele verschillende mogelijkheden en functies.
ook het design is goed. wat voor mij belangrijk is, is de 1000 watt.
kortom een goed product waar ik tevreden over ben.

Mabel 17-03-2013

Uitgebreide en goede keukenmachine!

Het is een gebruiksvriendelijke keukenmachine met veel mogelijkheden. Het apparaat staat door de zuignapjes stevig op het aanrecht. Vaatwasmachine bestendig, al gaat het schoonmaken met de hand net zo makkelijk. Er kan veel in de mengkom. Ik heb hem nog niet zo vaak gebruikt, maar wat ik er tot nu toe mee heb gedaan bevalt me prima!

Mishell 17-02-2013

tevreden

Moeilijk te beoordelen bij bestellig , eenmaal thuis wel erg groot , neemt veel ruimte in . En ik mis een goede gebruiksaanwijzing.