Marjo.09-02-2026
Algemene score
9.0
Onze eerste indruk van de afzuigkap is goed. Vandaag voor het eerst gebruikt. Je ziet dat de damp heel goed afgezogen wordt. Je ruikt ook geen etensgeuren in de keuken, woonkamer en de rest van het huis. Dat was bij onze vorige, motorloze, afzuigkap wel het geval. Ook doordat we de mechanische afzuiging, in huis, aanzette, tijdens het koken. Dat is nu eigenlijk niet meer nodig.
Pluspunten
- Goede afzuiging.
Minpunten
- Beetje lawaai tijdens gebruik