Liebherr IRBd 5150 Prime - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRBd 5150 Prime op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

w**r@p**t.nl 30-07-2022

Prima aanwinst

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Deze koelkast is zeer ruim.
Goede indeling en straalt degelijkheid uit.
We hebben oa gekocht voor 3 ruime groentelades die het biofresh systeem hebben waardoor we groente en fruit veel langer kunnen bewaren.
Deze koelkast is een waardevolle aanwinst voor ons.

Pluspunten

• Ruim
  • Degelijk
  • Biofresh lades
  • Goede indeling

e**l@g**l.com 23-07-2022

State of the art

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

State of the art koelkast. Goede indelingsmogelijkheden. Perfecte verlichting.

Pluspunten

• Led-kolomverlichting
  • Ruime lades in 0 gradenzone
  • Uitstekende indelingsmogelijkheden
  • Stil en energiezuinig

f**n@g**l.com 15-07-2022

top koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

met komst nieuwe keuken nieuwe koelkast gezien de 2 pubers inluis gekozen voor een grotere koelkast . maar deze overtrof onze verwachting , zeer stil ,luxe stevige planken houders en perfect 0 graden zone . we willen niet meer terug!

Pluspunten

• ruimte
  • uitstraling
  • zeer stil

Minpunten

• levering is langer
  • flessenrek iets kleiner dan gewend

Joop 09-07-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Prachtige en zeer functionele koelkast. Een top product. Wel komt er condens water in de lades in de 0 graden zone. Dat is niet altijd fijn.

Pluspunten

• 0 graden koelgedeelte
  • verlichting

Minpunten

• condenswater constant in de 0 gradenzone lades

m**r@g**l.com 08-07-2022

LIEBHERR

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Is een perfecte koelkast voldoet prima net als de vriezer die ik nu een jaar heb.
Goed overzicht en goede indeling is met alles rekening gehouden

Pluspunten

• Geluidsarm
  • goede indeeling
  • Goedeverlichting overal

w**l@g**l.com 05-07-2022

een topper!

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Ik heb voor deze koelkast met biofresh zones gekozen omdat ik al enkele jaren ervaring heb met Liebherr en nog nooit teleurgesteld ben in het gebruik en gemak van de producten van dit merk.
Wij zijn onlangs verhuisd van randje binnenstad naar een buitenwijk waardoor ik niet meer dagelijks maar wekelijks boodschappen haal en dan is een dergelijke koelkast een uitkomst!!

Pluspunten

• veel ruimte
  • prettige indeling
  • biofresh lades

Du Lac 03-07-2022

Langer vers

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Gekocht ter vervanging van een 15 jaar oude Gaggenau. Deze enorme koelkast is energiezuinig, stil en is voorzien van 3 lades die kouder zijn dan de rest van de koelkast. Hierdoor blijven de groenten en vlees/vis langer vers. En dat is te merken!

Pluspunten

• Drie lades die koeler zijn
  • veel ruimte

Minpunten

• geen ruimte voor 1,5 L flessen om te liggen

k**n@g**l.com 25-06-2022

zeer goed

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Een fantastiche koelkast. Mede door de flexibele indeling is de koelkast enorm ergonomisch te gebruiken.
De groenten laden zorgen dat het product lang vers blijft

Een aanrader

Pluspunten

• flexibele indeling
  • groenten lades

Anneke 18-05-2022

Zoek niet verder!

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Ja het product voldoet aan mijn verwachtingen. De koelkast is stil, ruim van binnen en overzichtelijk. De 3 biofresh lades bevallen heel goed. Ik ben blij met de aanschaf en vind het fijn dat ik voor 7 jaar garantie kan kiezen.

Frits 14-05-2022

Super Keuze

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Als je de deur open doet dan zie je direct hoe fijn deze overzichtelijke 1 deurs koelkast is, het mooie Led licht maakt het aangenaam, de 3 Biofresh laden kunnen volledig uitgetrokken worden en zijn zelf ook voorzien van Led verlichting , de laden sluiten met soft sluiting.
En als je de deur weer dicht doet gaat dit ook met soft sluiting, dus altijd goed dicht.
Super keuze.

Pluspunten

• Overzichtelijk met 1 deur
  • Led verlichting in de hele koelkast
  • Super stil
  • 3 volledig uittrekbare laden
  • Veel verstel mogelijkheden, vakverdeling

Anoniem 11-05-2022
Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Het is een mooie koelkast met een prettige indeling en mooie verlichting. En gelukkig ook echt zo stil als aangegeven, dat is erg prettig in onze open keuken

Pluspunten

• Erg stil
  • Heldere verlichting
  • Groente blijft langer vers

k**m@g**l.com 07-05-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Sinds een maand genieten wij van onze nieuwe koelkast. De flexibele indeling in zowel de kast als de deur zorgen ervoor dat alle producten makkelijk hun eigen plek in de koelkast hebben. De BioFresh lades zijn echt van toegevoegde waarde, omdat wij 1x per week boodschappen doen. De groente en zuivel blijft in de lades echt langer vers. Met de hoeveelheid zuivel, vis en vlees had een tweede BioFresh lade voor deze producten handig geweest. Nu bewaar ik de voorraad in de lade en de producten die aangebroken zijn in de koelkast op een plank. Het volledig uittrekken van de lades maakt het makkelijk in gebruik. Ondanks dat er een grote variatie aan producten in de la liggen kun je er makkelijk bij. Het is wel jammer dat deze la helemaal onder in de koelkast zit. Wanneer je moeite hebt met bukken is dit wat lastiger. Al met al is de koelkast niet de goedkoopste, toch is het zeker de prijs waard.

Pluspunten

• Flexibele indeling
  • BioFresh lades
  • Volledig openen van de lades
  • Verlichting

Minpunten

• Deur gaat zwaar open

mpg 03-05-2022

Prima apparaat

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Prima inbouw koelkast met een extra Bio Fresh gedeelte om groente en langer te kunnen bewaren

l**k@m**e.com 30-04-2022

Veel koelruimte en praktische indeling.

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Wij hebben gekozen om de bestaande koel Vries combinatie te vervangen door de fantastische hoeveelheid koelruimte van deze 1,78 m. hoge koelkast. Veel ruimte en erg overzichtelijk en door de opbouw en gekozen materialen is alles goed schoon te houden. Het meegeleverde botervloot je viel bij het uitpakken uit de deur en daar is het harde plastic van dit accessoire niet tegen bestand. De materialen van de kast zelf zijn prima in orde. De koelkast heeft een gasveer die er voor zorgt dat de koelkast stevig sluit en eigenlijk nooit op een kiertje open blijft, dit gebeurde bij de vorige kast wel regelmatig. De drie grote 0 graden lades zijn erg praktisch, de voorraad groeten en vlees kunnen hier goed worden bewaard en blijven aanzienlijk langer vers. Hierdoor is het geen probleem om één keer per week boodschappen voor een hele week in te slaan. Deze koelkast is zeker niet de goedkoopste en levertijden zijn nu in april 2022 een behoorlijke uitdaging. Maar prijs kwaliteit is wel in balans voor deze super koelkast en gelukkig hebben wij één van de laatste voorraad modellen gevonden bij een verkoop punt in Friesland. Levering aan huis in Brabant was gelukkig geen probleem. We zijn erg tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Energie verbruik
  • Inbouwen en afstellen is eenvoudig
  • Verlichting in de kast erg helder en goed verdeeld

Minpunten

• Botervlootje hard plastic materiaal

a**2@h**e.nl 05-04-2022

Degelijk werk

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Na 15 jaar weer een nieuwe Liebherr inbouwkoelkast. Mooi design, geruisloos, koelzones werken perfect.

Pluspunten

• geruisloos
  • mooi design
  • goede verlichting

Minpunten

• knipperende verlichting als alarm afgaat

Leon 03-04-2022

Mooie koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Fijne koelkast met veel ruimte en drie 0 graden lades om groente, fruit en vlees koel te houden. Het mooie design en de luxe uitstraling maakt de keuken echt af.

De volgende zaken zijn erg fijn:

- Ruimte
- Verlichting
- Handige vakken, rekjes en bakjes
- Design (de rvs plaat is echt heel mooi)

Enige puntje van kritiek is dat de deur vacuum trekt. Hierdoor kost het veel kracht om hem open te doen.

• Ruimte
  • Verlichting
  • Koelt zeer goed

Minpunten

• Deur trekt vacuüm

b**g@g**l.com 30-03-2022

Goede lang kwaliteit!

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Liebherr is voor mij kwaliteit voor een lange periode. Garantie gratis verlengd met 5 jaar, top!

Pluspunten

• Garantie gratis verlengd met 2 jaar

MarLam 03-03-2022

Mooi product

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Zeer mooie koelkast. Enorme verbetering. Handige indeling, veel licht en heel veel ruimte. Kost wat, maar dan heb je ook wat!

Pluspunten

• Ruim
  • Licht
  • Versruimte

g**d@g**p.nl 27-01-2022

opnieuw een Liebherr

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Een andere woning, een nieuwe keuken dus opnieuw een Liebherr koelkast. De vorige was 15 jaar en nog steeds perfect! Vertrouwen in dit merk geeft een snelle keuze. Toen al nul graden zones, nu nog beter.

Heel veel mogelijkheden om de indeling volledig JOUW indeling te maken. Stekker er in en alles wijst zichzelf.
Moest zelfs even controleren ofdat het apparaat wel werkte, zo stil!

Ik zie nu goede garantiemogelijkheden incl een verlenging. Heb er bij de vorige geen gebruik van gemaakt dus....

Met vertrouwen, veel comfort, gemak en gekoelde waren gaan we van de koelkast genieten.

Pluspunten

• indeling volledig 'jouw' te maken
  • stil en super verlichting
  • de zelfsluitende deur

d**r@z**o.nl 19-01-2022

Waanzinnig goede en mooie koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Ik vind de Liebherr IRBd koelkast in één woord "Fantastisch"!
Wij voldoet volledig aan onze wensen. Hij is stil, heeft een waanzinnig mooi soft-close systeem en heeft een zeer praktische indeling.
Vooral de gemakkelijk in hoogte verstelbare glazen "planken" zijn zeer handig in het gebruik. De bovenste plank is zeer fijn voor het koelen van lange flessen en karaffen, doordat deze plank deelbaar is.
Aan alles zie je dat deze Liebherr koelkast zeer degelijk is en met zijn tijd is meegegaan, vooral wat betreft de verlichting en de indeling van de vakken en lades.
Ook hebben wij gemerkt dat de bio-fresh lades geweldig werken! Alle groente en fruit blijven veel langer vers.
Het enige piepkleine minpuntje is dat deze koelkast iets minder diep is dan we van tevoren gedacht hadden. Vandaar het cijfer 9 ipv een 10... Maar in alle opzichten zijn wij dik tevreden en is het elke dag weer een genot om deze koelkast in onze keuken te hebben staan!

Pluspunten

• biofresh lades
  • mooie verlichting
  • handige indeling/verdeling van de planken
  • makkelijk in hoogte verstelbare planken
  • softclose systeem

Minpunten

• niet zo diep