Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele CVA 7440 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

m******@g******** 12-08-2023
Geschreven voor: Miele CVA 7440

Dit product heeft te vaak storingen. Er komt gewoon geen koffie uit de uitloop. Geen idee hie het ontstaat en hoe op te lossen. Na enkele dagen, doet die het weer. Magneet schakelaar zit net iets te hoog voor de magneet in de opvangbak. Melding plaats opvangschaal blijft bestaan. Opvanschaal iets optillen verhelpt het probleem. Er is geen betere.... ik betwijfel het.

m*********@g******** 28-09-2022

zeker geen aanrader !!

Geschreven voor: Miele CVA 7440

Een duur apparaat ..is het geld zeker niet waard..!! Miele er is geen betere?? nou echt wel.. ik had voorheen een Siemens.. spijt dat ik me heb om laten lullen..
het apparaat vraagt veel om onderhoudt Ontkalken/ ontvetten / melkleiding reinigen / enz enz. is vaak niet uit te stellen. De melkkan valt naar beneden ook als we hem goed aangedraaid hebben.. als je hem te strak aandraait krijg je hem niet meer los.
Bij het ontkalken loopt het apparaat vast en moet het programma opnieuw uitgevoerd worden
Opnieuw 2 ontkalktabletten (ook niet goedkoop). Tussendoor ook veel melding van storing ..
Nee raadt niemand aan om dit te kopen..
de koffie is lekker... maar dat mag dan wel na al dat werk..!!

Minpunten

• Duur
  • veel onderhoud
  • veel storing

s*************@g******** 08-08-2021

Prima apparaat en voldoet aan mijn eisen, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Miele CVA 7440

Fijn om snel van een heerlijk kopje koffie te kunnen genieten. Bij onverwachts bezoek snel iemand van koffie te kunnen voorzien. Prettig in gebruik, je weet precies wanneer het apparaat aan een schoonmaakbeurt toe is, dus je hoeft dit zelf niet in de gaten te houden. Ik maak iedere avond alle onderdelen goed schoon en dat is het behoud van je machine. Iedereen vind de koffie erg lekker en verbaasd zich erover zo snel een kopje koffie geserveerd te krijgen.

Pluspunten

• gemak
  • goed resultaat
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• soms werkt het reinigingsprogramma niet goeded
  • onderhoudsartikelen zijn prijzig

t*****@o********** 23-05-2021

klachten miele cva 7440

Geschreven voor: Miele CVA 7440

Verwachting was een betere dan onze oude van Miele cva620.
Apparaat heeft veel toeters, bellen, spiegels en kralen.
Apparaat is ontworpen door technici die niet geluisterd hebben naar gebruikets; een gemiste kans.
Problemen: glazen melkkan valt bij regelmaat naar beneden ondanks goed vastzetten.
Koffiebonen reservoir geeft regelmatig foutmeldingen.
Apparaat moet te vaak spoelen, gereinigd worden etc. etc.
Je bent dus machinist aan het worden.....
Apparaat iz dan toch echt te duur en moet nog verder ontwikkeld worden. Is nu nog niet betrouwbaar.

Pluspunten

• veel instellingen

Minpunten

• onderhoud gevoelig
  • storing gevoelig

Seraja Klees 18-05-2020

Mooi Design Inbouw Koffie Apparaat

Geschreven voor: Miele CVA 7440

Prachtig apparaat die thuishoort in elke moderne en strakke keuken. Heerlijke koffie en lange levensduur.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Gebruiksgemak met digitaal menu
  • Instellingen te personaliseren
  • Heerlijke koffie
  • Veel soorten koffieprogramma's

Minpunten

• Vaak reinigen in verplicht programma
  • Prijs is hoger

TRV 09-01-2020

Eerste levensbehoefte

Geschreven voor: Miele CVA 7440

Lang getwijfeld of we nou voor een inbouw koffiemachine gingen, maar zo blij dat we het gedaan hebben! Thuis de beste koffie, eenvoudig apparaat in de bediening, veel mogelijkheden en makkelijk in het onderhoud. Hij is niet goedkoop, maar z'n geld dubbel en dwars waard. Ik zou niet meer zonder kunnen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk in onderhoud
  • Altijd lekkere koffie
  • Vele opties