Bosch MUZ5EB2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch MUZ5EB2 op Kieskeurig.nl.

4,3

Martijn-S 19-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

Snel kapot

4,3
Ik heb deze machine nu 3 maanden. Je klikt de arm van de keukenmachine op het ronddraaiende onderdeel. Als je dat doet moet je hard drukken. Dat durf je eerst niet. Later blijkt dat terecht. Het is een zwak plastic onderdeel. Vandaag brak een van de palletjes af. IJsmaken kan niet meer. Het onderdeel is niet los te bestellen. Dure ijsmachine onbruikbaar. Uitermate teleurstellend, dat bij een goede keukenmachine zo'n slecht onderdeek wordt geleverd.

Martijn 19-06-2016

Kwetsbaar

Geschreven voor: Bosch MUZ5EB2

Ik heb de ijsmaker nu nog maar een paar maanden en heb een aantal keer ijs gemaakt. Dat gaat goed, maar een onderdeel van de ijsmachine brak ineens af. Ik had het gewoon bevestigd, het is dus een zwak plastic onderdeel, over de keukenmachine ben ik tevreden, maar dit is een teleurstelling.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Mike 16-07-2020

Werkt heel slecht

Geschreven voor: Bosch MUZ5EB2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hebben dit gekocht omdat het ons leuk leek om zelf gezond ijs te maken maar hij maakt er eerder een slechte milkshake van dan ijs loopt na 5 min al vast omdat het roerwerk niet sterk genoeg is om het meer rond te draaien buiten kant is dan hard bevroren 2 mm en de rest van de kom is nog gewoon vloeibaar of halve milkshake zou het zeker niet weer kopen en zeker niet voor dat geld
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com