Bose Virtually Invisible 300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Virtually Invisible 300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Frans de jong 03-12-2018

Geweldig geluid

Geschreven voor: Bose Virtually Invisible 300

Anderhalf jaar geleden de Bose soundtouch 300 aan geschaft, wat een mooi geluid maar vandaag de kleine serround boxen en de woofer aangeschaft voor de unieke film ervaring nou dat hebben we gekregen ook wat een toevoeging aan het set fantastisch mooi geluid en filmervaring wat ik wel jammer vind is dat ik toen ik naar de winkel ging met pijn en moeite met 300set compleet kon krijgen omdat de 700 al weer in de winkel ligt, terwijl ik anderhalf jaar geleden te horen kreeg dat dit nog jaren verkocht zal worden maar gelukkig kon ik hem nog compleet maken

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Unieke film ervaring
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Wel duur......

Scholts 01-04-2018

Nog mooier geluid!

Geschreven voor: Bose Virtually Invisible 300

Heb al enige tijd de Bose Soundbar + Subwoofer in bezit. Tot op de dag van vandaag geen seconde spijt.
In vergelijking met andere merken vinden wij de Bose de mooiste qua design en zeker geluid.
Streamen van Spotify en andere muziek gaat erg simpel. Tv kijken icm het geluid/surround geeft een andere dimensie.
Opstelling:
1ste aanschaf: Soundbar + Sub
2de: 2x Soundtouch voor stereo. WOW wat een geluid met alle groepen aan!!!
3de compacte virtual speakers van Bose. Tv kijken met Bioscoop geluid.

Zeker aan te bevelen

Pluspunten

• design
  • simpel aansluiten

Minpunten

• vele updates

Mike 01-04-2018

Geweldig geluid

Geschreven voor: Bose Virtually Invisible 300

Ik heb sinds een jaar de soundbar in mijn bezit en ben echt super tevreden over het geluid, dacht dat het niet mooier kon maar nu ik ook de boxjes heb is het helderder en beter als verwacht. Nogmaals het is een geweldige aankoop geweest.

Pluspunten

• Geluid
  • Grootte van de boxjes

Minpunten

• Grote adapter voor de boxjes
  • Prijzig

edwin1967 23-03-2018

Kleine robuuste speakers

Geschreven voor: Bose Virtually Invisible 300

Heb de Virtually Invisible 300 speakers nu ongeveer 3 weken in bezit en het is zeker een aanvulling op de soundtouch 300 soundbar die ik al in bezit had. Het geluid van de speakers heb ik via de APP op +4 gezet vond deze aan de zachte kant. Het geluid komt nu meer de huiskamer in. De draden(lange kant) en het WIFI kastje (groot) gelukkig onder de bank kunnen schuiven. Dit zou de aandacht van BOSE moeten hebben. Het connecten van de speakers met de soundbar ging redelijk makkelijk. Via de APP kunt u redelijk wat instellingen aanpassen. Wat eigenlijk een must is, is toch wel de aanschaf van de Acoustimass 300 wireless bass module om meer bass(laag) erbij te krijgen. Dat is de volgende aanschaf. Al met al is het een mooie set (duur) maar de kwaliteit is er ook naar en daar moet voor betaald worden.

Pluspunten

• kwaliteit
  • geluid
  • kleine speakers

Minpunten

• duur
  • draden
  • groot WIFI kastje

ThBach 16-03-2018

in sommige gevallen behoorlijk overbodig

Geschreven voor: Bose Virtually Invisible 300

Onlangs kreeg ik deze speakers bij de bijbehorende sound-bar om te testen. De sound-bar zelf is doorsnee en niets over te zeggen (behalve dan de prijs voor de doorsnee kwaliteit).

De speakers hebben allereerst een een mooi en simpel design. Ze zijn door middel van een simpele handeling via de afstandbediening makkelijk te paren met de sound-bar.

Bose adverteert met de briljante eigenschappen "draadloos" en "invisible". Dit klopt zolang men niet van plan is om de speakers aan te sluiten. Bij elke speaker hoort namelijk een bijbehorende voeding/ontvanger ( dit betekend dus ook dat men 2 stopcontacten zal bezetten met deze set). Het is zonde dat ik geen afbeelding kan plaatsen voor jullie maar de dimensies zijn zeker 3x10x20 cm .. laten we het een kleine baksteen noemen voor elke speaker.
Deze voeding/ontvanger stukken maken trouwens constant een zoomend geluid.

Over de geluidskwaliteit is niets aan te merken, mits men de speakers precies plaatst zoals de afbeelding in de handleiding voorschrijft. Dit betekend dat de speakers niet verder dan 30 cm van je zit plek verwijderd moeten zijn.

Plaats men de speakers net iets verder weg, laat ik zeggen 1 a 2 meter valt het geluid in het niets van de sound-bar. Men verliest dus de complete surround ervaring.

Al met al kan ik zeggen dat deze speakers behoorlijk prijzig zijn voor hun opbrengst. Mocht je een uitgebreidere review willen lezen van mij met foto's kijk dant even hier :

Pluspunten

Minpunten

• Enorme voeding per speaker
  • Geluid best overbodig
  • Zoomend geluid uit de voeding

Herb 03-02-2018

Een echte verademing in Surround Sound

Geschreven voor: Bose Virtually Invisible 300

Ik had de Bose Soundtouch 300 (bar) al en heb de Bose Virtually Invisible 300 en de Bose Acoustimass 300 basmodule er bij gekocht om echte surround sound te beleven. WoW wat een toevoeging aan de beleving van de set. Wat gaat dit diep zeg en voor mijn gevoel nog dieper dan in de bioscoop. Maar ook de special effects spatten van alle kanten eraf en de muziek (wel van cd/blu-ray/flac) klinkt heerlijk open en helder. Internetradio klinkt goed maar de uitzendkwaliteit valt vaak tegen t.o.v. goed opgenomen tracks. De stand-alone soundbar klink goed maar wil je beleving dan is het een must om de hele set te hebben maar dan wordt het geen goedkoop setje (tja, naam/design betaal je) maar je krijgt wel kwaliteit, een mooi compact design en handig. Basmodule en de Virtually Invisibles lekker draadloos, geen kabels meer door de hele tent. TOP geluid. De app is basic en vrij simpel en mag voor mij wel wat meer instellingen krijgen om het hoog in te stellen naar persoonlijke smaak. Bas en midden(spraak) zijn redelijk goed te regelen.

• Draadloze Bas en Virtuals
  • Makkelijk en basic App
  • Bass en virtuals te regelen (ook aan/uit)
  • Goed te programmeren remote

Minpunten

• Aan de dure kant
  • Te grote adapters bij Virtuals
  • App mag qua instellingen zeker nog groeien
  • Zou graag equalizer zien op app
  • Verlichting in remote is gewenst

HTL 20-10-2018

Kan je me misschien helpen met de Bose Virtually Invissble 300, ik deze samen gekocht met de Bose Soundtoch 300 bar. De Soundtoch 300 doet het goed, maar uit de Virtually Invisible 300 boxen komt zeer weinig geluid uit , het is meer ruis dan geluid. Ik dacht ik heb een goed stereo geluid rondom maar dat valt tegen , ik heb de basmodule 300 ook gehad maar die heb ik terug gebracht, die dreunde teveel. Kun U misschien zeggen hoe U er een goed geluid uit kan krijgen uit de Invisible 300, bij voorbaat dank.

HTL 20-10-2018

Ik bedoel dan het algemene geluid van de tv die over deze Bose Invisible 300 speelt en niet alleen maar het muziek geluid

Swaggstra 26-02-2017

Prima uitbreiding!

Geschreven voor: Bose Virtually Invisible 300

Na het lezen van wisselende reacties op de VI300 toch besloten om de set compleet te maken.

Het geluid is veel beter dan ik op basis van alle reviews had verwacht! In een film komt het geluid van alle kanten en ook muziek wordt goed weergegeven.
Het volume van de achterspeakers is niet apart te bedienen, maar levert voor mij voldoende output. (Begin Maart komt bose met een update waarmee het volume van de achterspeakers wel apart bediend kan worden).

De adapter is redelijk groot, maar was voor mij goed achter de bank weg te werken.

Ik maak zelf gebruik van de HDMI ARC-aansluiting op de tv. Dit werkt perfect.

Pluspunten

• Mooi geluid en voldoende aanwezig
  • Maakt je set compleet

Minpunten

• Adapter is aan de grote kant

HTL 24-03-2017

Hallo Swaggstra,

Ik heb deze boxen nu een maand samen met de Soundbar 300 ,en ik vind het geluid tegen vallen.
Er komt bijna geen geluid uit, ik dacht, ik heb nu een bioscoop geluid, maar dat viel mij veel tegen, of doe ik iets verkeerd?? Kunt u hier misschien iets meer over vertellen ??
Groet HTL

richard 25-03-2017

Hallo HTL,
Sinds de update is het via instellingen mogelijk om het volume van de achterspeakers te verhogen. Zelf heb ik deze op +4 staan. Maakt de set bij u goed verbinding?
Zelf heb ik de set getest dmv een dolby surround test via YouTube af te spelen.