Yamaha NS-F51 - Reviews

Aantal drivers/units
Kleur(en)
zwart

Dani 25-04-2018

Top speakers voor een bodem prijs

Ik was eerst even sceptisch over de prijs/kwaliteit bij het zien van andere prijzen. Kan Yamah voor deze prijs een hoogwaardig speaker systeem leveren ? JA, dat kunnen ze !! Ik kocht deze speakers voor gebruik in combinatie met een digitale Yamaha Receiver/versterker en ze lijken wel voor elkaar gemaakt. Een mooie zuivere klank in alle bereiken van het muziek spectrum en toch ook voldoende vermogen. Prachtige finish en een discreet dok (afneembaar) vooraan. Ik ben al vele jaren een audiofiel en moet toegeven dat ik al "beter" gehoord heb in mijn leven,maar daar hing dan ook een serieus prijskaartje aan vast. Deze doen het prima in mijn woonkamer, samen met de BluRay seler zorgen ze voor een geweldioge klank bij een spannende film, en dankzij de web receiver heb ik muziek op verzoek die de hele kamer volt, of soms ook heel gewoon super zacht op de achtergrond bij het werken. TOP speakers

Pluspunten

• zuivere en volle klank
  • vermogen is voldoende
  • mooie vormgeving
  • zeer aanvaardbare prijs/kwaliteit
  • zowel heel stil als vrij luid : loepzuiver

Minpunten

• bassreflex achterkant, niet tegen muur plaatsen.
  • dat ik deze nu pas ontdekte !!
Geschreven voor: Yamaha NS-F51