Bowers & Wilkins M-1 boekenplankspeaker / wit - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins M-1 boekenplankspeaker / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Jordy 05-05-2017

Top surr speaker

Mooie speaker redelijk formaat. Loei zwaar voor zn klein ding. Geluid onvoorstelbaar duidelijk,zuiver, hard.
Echt een top surr speaker had eerst bose satelietjes wat zijn die slecht vergeleken deze. Veel mee film gevoel als het op tv regent dat is net echt onvoorstelbaar goede oplossing voor kleine woonkamer/ ruimte

Pluspunten

• Klein maar sterk
  • Incl degelijke muurbeugel
  • Geweldige afwerking
  • Kabels goed weggewerkt(ook muurbeugel)

Minpunten

• Boekeplank speaker wel beter

Ottoo 14-12-2011

Deze speakers gekocht vooral om het design, de compacte afmetingen en de reviews, ook van What hifi.
Ik vind het geluid goed, vooral als je van rustige muziek houdt en wilt genieten van een goede uitgesproken weergave van de stem.
Voor de weergave van muziek waarin veel verschillende instrumenten hard klinken is het minder geschikt omdat dan de individuele weergave van de instrumenten minder goed duidelijk is.
Ik heb deze speakers gecombineerd met de MJ-Acoustics PRO50MKII subwooferI. Zonder deze subwoofer is het geluid van deze speakers te mager. Uitstekende subwoofer die warm klinkt zonder overheersend te zijn en goed in te stellen.
Al met al zeer tevreden.

waal 01-11-2011

Voor wie ze nog kan vinden: werkelijk top deze speaker. Ik heb ze i.p.v. mijn vorige zuilen (phonar)en kan niet anders dan een 10 voor geluid geven . Voor de zekerheid heb ik ook een sub erbij genomen maar die krijgt niet veel te doen met deze speaker.
jwderk76 12-11-2011

Ik ben niet zo'n tech-kenner. Maar als je twee van deze boxen hebt met een subwoofer is dat dan genoeg voor alleen muziek?

TonBrals 06-09-2011

Topspeakers!!!. Ze spelen bij mij i.c.m. een Rel T5 subwoofer en ze worden gevoed door een Marantz SR6001 receiver.
Gewoon fantastisch wat er uit deze kleine zwaargewichten aan geluid komt.

klerk 18-08-2011

Wat een mooie speakers en belangrijker, het prachtige geluid wat eruit komt. Zelfs zonder dat mijn subwoofer aanstaat, geven deze speakers al mooie bassen. Ik kan geen andere beoordeling geven dan deze. Luisteren is geloven.

Dirk Koopman 13-05-2009

Vorige week 5 M-1 's gekocht met de REL subwoofer Quak 2. Kost even een paar uurtjes om alles goed aan te sluiten en op te hangen maar het geluid is geweldig zowel DVD/TV als ook de stereo muziek weergave is fantastisch. Mijn vriending blij want redelijk kleine boxen in huis en ik nog blijer want het geluid is geweldig en echt warm zoals van B&W mag worden verwacht.
Ik heb hem in combinatie met een Onkyo receiver.

domingo 09-01-2009

Heb zojuist 4 B&W M1 Gekocht samen met een rel Quake 2 , en als Center Speaker monitor Audio 180 Radius HD.

Het klinkt super

De B&W M1 geeft een helder en breed geluid, vooral gedetaileerd.

Enig minpuntje is dat de zware speaker met een pinnetje van 1 millimeter verbonden zit aan je kabels (komt beetje goedkoop over), hetgeen niet te merken is aan de geluidsweergave.
atema1932 09-11-2011

Omdat deze speakers nergens meer te koop zijn, heb ik de importeur maar eens gebeld. Deze wist mij te vertellen dat er een nieuwe sterk verbeterde uitvoering komt. Ook aan het door U genoemde pinnetje van 1 millimeter is gedacht en verbetert. De nieuwe uitvoering komt januari/februari 2012 op de markt en zal iets duurder worden. Waarschijnlijk € 225.00 per stuk.
Ik hoop dat vele adspirantkopers hier iets aan hebben.
Zelf wacht ik hier graag even op!

HarmK 28-10-2008

Fantastische speakers! Ik heb er 5 gekocht samen met de AS2 subwoofer.
In combinatie met een Pioneer VSX 859 receiver, krijg je een echt B&W-geluid.

Voor wie wil genieten van goede muziek, maar ook van films is deze mini-theaterset een absolute aanrader!

JoostR 18-12-2007

De winkel waar ik mijn nieuwe set van 2 1M speakers met stands en een AS1 subwoofer wilde kopen had deze niet op voorraad.
Ik wilde ze erg graag die zelfde dag nog hebben. gelukkig was de groothandel van B&W zo meegaand dat ik ze na betaling in de winkel waar ik was ze mocht ophalen bij de groothandel.
Het aansluiten van de speakers was erge eenvoudig.

Na aansluiten was het geluid in eerste instantie een beetje schel.
Dit schelle geluid verdween na dat de gordijnen ware opgehangen.
Deze speakers zijn buiten erg goed voor surround systemen ook prima voor een gewoon stereo systeem.
Ik ben erg tevreden over het geluid.

Jos1981 28-05-2007

In combinatie met een marantz versterker... perfect. 5 speakers en de AS2 subwoofer. Zeker aan te bevelen wanneer je naast films ook graag goed muziek wilt luisteren via een surroundset.

rhk22463 25-02-2007

Super geluid ! Echte B&W kwaliteit in geluid en afwerking.
De chromen voet is zwaar en daarin kan de kabel onzichtbaar worden gemonteerd, met kogelgewricht waardoor de speaker in alle richtingen te verstellen is. Zelfs het logo kan een kwartslag gedraaid worden, handig als je de speaker als centerspeaker gebruikt en dus horizontaal op z'n voetje wil plaatsen. Leverbaar in 2 kleuren, gewicht ongeveer 3 kg per stuk dus het valt ook niet zomaar om. Grille is van metaal en het geluid is mooi fris en helder. Met een sub van bijv. REL klinkt het geluid gewoon SUPER.