Bekijk 9 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Polar H10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robert 22-11-2017

Werkt niet met Iphone 8

Geschreven voor: Polar H10

De hartslag meter werk niet goed samen met de iPhone 8. Ik zie dat er steeds een verbinding is en dan valt deze weer weg. een minut aan en dan weer uit. De grafieken die je in de app ziet zien er daar door ook vreemd uit. als de polar gekoppeld is krijg ik om de 2 minuten de vraag of ik hem wil koppelen. Ik wordt het gel van. Ik heb diverse keren contact gehad met de sportafdeling en na 3 weken is er nog steeds geen oplossing. Iets simpels als " zullen wij hem omruilen" of wat vervelend voor u kan er niet van af. de melding is dat er aan gewerkt wordt. de vraag is alleen wanneer en hoelang ok nog moet wachten. Mijn advies is; Niet kopen want met een iPhone 8 werkt het gewoon niet

Minpunten

• hij werkt niet met iPhone 8
  • meet geen hartslag (zou je wel verwachten)