Medisana Meditouch 2 - Reviews

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

AdS66 23-07-2015 Product paar weken in bezit

Heb de Meditouch 2 twee weken gebruikt en vergeleken met twee andere meters (twe verschillende merken)die mijn ouders gebruiken.
hieruit bleek dat de MT2 altijd hoger uitkwam en niet nouwkeurig genoeg is. gemiddeld 0,4 te hoog na verschillende vergelijk metingen.
Medisana nam het nogal nonchalant op en door de trage correspondentie kon ik mijn MT2 niet meer binnen twee weken retourneren.
Kortom vertrouwen is het vertrouwen weg en heb een ander gekocht die voldoet aan de strengste internationale nauwkeurigheidseisen (ISO 15197:2013).
burke 04-01-2017

Maar welke dan wel?

Fons 15-10-2017 Product half jaar of langer in bezit

Medisana Meditouch 2

Bij het meten van de bloedsuiker valt het heel vaak in error, daardoor meerdere strips nodig.
Soms wel 5 stuks voor je eindelijk een resultaat hebt. Deze strips zijn zoals bekend erg duur.
Ik heb het ongeveer een half jaar gebruikt en het ongemak vol gehouden, maar ben het nu zat en de meter ligt inmiddels bij het grof vuil.
Al met al echt een waardeloos apparaat, het is een grote miskoop geweest, wat veel ergernis heeft opgeleverd.

Minpunten

• meet slecht, daardoor veel strips nodig
  • strips zijn erg duur