Siemens TI9553X1RW rvs - Reviews

Kleur(en)
rvs
Fabrikant kleur(en)
rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 55 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI9553X1RW rvs op Kieskeurig.nl.

Vlien88 19-11-2018

Met gemak een perfecte bak

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Een prachtig apparaat, allereerst om te zien en het zet werkelijk heerlijke koffie. De standaard instellingen zijn prima, maar je hebt de mogelijkheid om alles naar eigen wens te wijzigen. Even uitzoeken en proberen, maar met het gewenste resultaat. Zeer makkelijke bediening. De melkkan is makkelijk op te bergen in de koelkast. Ook handig is de functie om een gehele kan koffie te zetten voor als je veel visite hebt (voor iedereen een losse kop koffie zetten duurt wel lang). De automaat houdt zichzelf tussendoor netjes schoon (daardoor wel wat vaker de lekbak legen, maar dit gaat zeer makkelijk) en eens in de zoveel tijd een grote schoonmaakbeurt. Bijna alle onderdelen kunnen gewoon in de vaatwasser, ideaal. Gezien de hoge koffiekwaliteiten valt de melkfunctie wat tegen, wat slap/ waterig schuim en de melk blijft lauw-warm. Maar al met al een top-apparaat: iedereen zet hiermee een perfecte kop, elke dag opnieuw.

Pluspunten

• Zeer goede koffie, mooie crema
  • Makkelijke bediening
  • Meeste onderdelen vaatwasserbestendig!

Minpunten

• Melkschuim wat slap/ waterig
  • Melkproducten wat lauw-warm

Huseyin 06-08-2020

Goed, degelijk, prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Goed apparaat, makkelijk in onderhoud, handig, fijne display scherm. Doet wat hij moet doen! De app werkt overigens prachtig!

Pluspunten

• Mooie schuimlaag
  • Werkt goed via de app
  • Heerlijke koffie
  • Makkelijk in onderhouden

Pia Herpertz 11-07-2020

Fantastische vol espresso apparaat

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Zeer hygiënisch, want alle onderdelen zijn heel goed en eenvoudig schoon te maken en schoon te houden. Eenvoudig te bedienen.
Heerlijke koffie. Door de vele mogelijkheden van sterkte, hoeveelheid enz. voor iedere smaak In te stellen.
Voor een dergelijk apparaat is hij heel stil, wat heel prettig is.
En een prachtige vormgeving.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Zeer goed en simpel te onderhouden
  • Prachtige vormgeving

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Jaze_13 06-07-2020

Veelzijdig en degelijk

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Fantastische machine met uiteenlopende mogelijkheden. Met de barista modus alle fijnafstellingen zelf te regelen. Met 10 geheugenprofielen meer dan voldoende mogelijkheid om gepersonaliseerde recepten op te slaan, zodat je iedere dag je eigen voorkeur koffie kunt drinken. Zeer eenvoudig te bedienen. Mijn jongste van 13 drinkt graag koffie met melk varianten en kan goed zelf uit de voeten met dit apparaat. Machine zit zeer degelijk in elkaar en als het op schoonmaken aankomt zijn de onderdelen eenvoudig uit het apparaat te halen en te reinigen.

Pluspunten

• keramische schijven
  • eenvoudig schoon te houden
  • barista modus
  • 10 profielen voor opslag voorkeur
  • Geïntegreerd melkreservoir

Y.Harte 23-06-2020

Koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Voor het eerst een koffiemachine aangeschaft, het is even wennen maar je maakt er lekkere koffie, cappuccino mee,een echte aanrader!

Hans Wijnands 08-06-2020

Siemens Espresso volautomaat TI9553X1RW

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Mijn partner en ik bereiken volgend jaar ieder de leeftijd van 70 jaar. Wat een geweldige ervaring om op onze leeftijd nog iedere dag lekkere
dranken te mogen nuttigen uit dit geweldige apparaat. Wij hopen dan ook om nog lang van deze siemens espresso volautomaat te kunnen genieten. Nogmaals een SUPER APPARAAT. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Johan Retel Helmrich 06-06-2020

Beste koffie smaken met wereld kwaliteit

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Ik ken deze de koffie smaken die de Siemens EQ9+ S500 T19553X1RW Home Connect kan zetten al geruime tijd doordat ik deze altijd bij een vriend van me genoot. Het heeft me zo verslaafd gemaakt , dat ik had besloten dit apparaat ook aan te schaffen. Naast het feit dat de machine een parel van een stuk techniek is en als een juweel mijn keuken siert is het een machine van de hoogste kwaliteit waarbij de koffie smaak niet onder doet aan dat van koffie uit de beste koffie huizen ter wereld.
De installatie van de machine is zeer eenvoudig zolang je de tijd neemt de stappen te doorlopen die goed staan beschreven in de handleiding . Ook om het systeem in je netwerk op te nemen en op de Home Connect App is een kwestie van stapsgewijs te werk gaan . Door de fabrikant is aan alles gedacht om de koffie die uit deze machine voortvloeit zo goed als waar het voor gefabriceerd is voor te schotelen. Zo is gedacht aan de waterhardheid test die je vooraf aan de installatie kan maken, het bij geleverde waterfilter, de uitgebreide en gedetallieerde handleiding en de app waarbij je zelf de melange voor je koffie kan bijstellen voor het genot van een hemelse smaak van je kopje koffie die de machine kan voorbereiden.
Er zijn geen minpunten aan deze machine, waarbij de machine je elke euro waard is en dit in het niet valt voor de smaak , kwaliteit en koffie die je ervoor terug krijgt. Voor iedere koffie liefhebber is dit HET apparaat waar hij/zij van kan dromen en is de droom te verwezenlijken door gewoon de stap te zetten en jezelf het beste van de wereld te gunnen.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Makkelijk in je netwerk op te nemen
  • Koffie naar persoonlijke wens in te stellen
  • Diversiteit aan koffie te selecteren
  • Mooie uitstraling

Jan van den Ouweland 23-01-2020

Super Siemens EQ9S500 Espresso koffie alleskunner

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Met mijn vorige Siemens Espresso apparaat heb ik ongeveer 17.000 duizend koppen koffie gezet. Na 4 en 1/2 jaar, was ik toe aan een vernieuwing. De keuze was niet zo moeilijk, tenminste wat het merk betrof. Heb wel getwijfeld aan een EQ9S70omdat die 2 koffiebonen reservoirs heeft. Uiteindelijk toch voor de EQ9S500 gekozen met 1 koffiebonen reservoir, wat het enige verschil is. Meer een apparaat voor een kleine zelfstandige met een kantine.
Ben nu sinds ruim een week in het bezit van de superieure EQ9S500 connect en heb nu 100 koppen koffie gezet. Het is een echt feest. Profielen instellen is een fluitje van een cent en hoeft maar een keer te gebeuren. Hierna juiste profiel kiezen en koffie zetten. Er zeer ontzettend veel mogelijkheden, zeker in de barista mode. Water temperatuur (tot 96 graden), soorten koffie, hoeveelheid water, verhouding koffie/melk producten, eigenlijk teveel om op te noemen. Als laatste wil ik hier Home connect vernoemen. Alles in een app, dat is toch fantastisch (als je er van houd). Al mijn andere Siemens apparaten zijn verbonden met de Siemens Home connect app.

Pluspunten

• Kleuren display
  • Instel mogelijkheden
  • Erg stil met koffie malen
  • Fantastische koffie
  • Gebruikers profielen in te stellen (10)

Minpunten

• Prijzig

Keizerin 18-01-2020

Perfecte koffieautomaat

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Een erg fijn en mooi volautomatisch koffie-apparaat. Makkelijk in gebruik en heerlijke koffie. Enige puntje: water container niet zo makkelijk teurg te plaatsen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

KeizerlijkeKoffie 12-01-2020

Geweldig!!

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Een super apparaat. Maakt heerlijke koffievariaties en vertelt je online dat je koffie klaar staat. En dan ook nog zo'n fraai uiterlijk! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

René van Tiel 07-01-2020

Mooi modl

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Na veel vergelijken en proeven toch de EQ 9 s500 connect genomen. Leuk speelgoed en zet lekkere koffie, ook de Cappucino is erg lekker. Tevens fluisterstil bij het malen. Een minpuntje is toch de kleine opvangbak maar dat ongemak is weg te strepen als de machine vlak bij de gootsteen en afvalbak staat.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Kleine afvalbak
  • Kleine bonenreservoir

CE 21-12-2019

Stijlvol speciale koffie ztten

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Als de smaakbeleving van de koffie net zo is als Siemens EQ9+ S500 TI9553X1RW Home Connect koffieautomaat zelf dan verwachten we dat het wel goed komt. Nu gaan we op ontdekkingstocht naar de juiste koffieboon, de daarbij behorende instellingen en het apparaat verder ontdekken.

JKL 10-12-2019

Helder scherm, makkelijke bediening, muisstil

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Fijne volautomaat. Uitermate stil. Binnen 15 minuten uitgepakt en eerste koffie! Veel verschillende koffieproducten met een druk op de knop bereid. Makkelijk schoon te maken. En vooral..........heerlijke koffie! Goede melkbereiding ook. Kortom, het apparaat voldoet zonder meer aan de verwachtingen. Goede opvolger van de EQ8 die ons zes en een half jaar trouwe dienst heeft bewezen.

• makkelijk te bedienen
  • duidelijke display

Jacques 07-12-2019

Expresso apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Top apparaat, veel menu’s met vele mogelijkheden. Het verbinden met HomeConnect ging niet helemaal vlot, maar uiteindelijk toch gelukt. Uit de drie EQ9 modellen de S500 gekozen, de S700 veel te duur voor het beetje extra.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Vele koffiemenu’s

Minpunten

• Prijzig product

F. Jansen 03-12-2019

Top product

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Ten eerste ziet het apparaat er fantastisch uit, overzichtetelijke display, zeer gemakkelijk in het bedienen, lekkere grote waterbak.

Pluspunten

• display
  • gebruiksaanwijzing
  • smaak

Minpunten

• de koffie zou iets warmer kunnen

Marcel 24-11-2019

Koffie zoals koffie moet smaken

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Een prachtig apparaat waarmee je diverse variaties koffie kunt zetten , en ook nog naar persoonlijke smaak . [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mark verdoes 08-07-2019

wat mijn grootste angst was blijkt ongegrond

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Werkt boven verwachting , wilde eigenlijk een echt barista apparaat kopen met boiler op de waterleiding aangesloten maar deze zijn qua afmeting toch erg groot !
Het gebruikersgemak is achteraf gezien positief tav een barista .
Temperatuur wat mijn grootste angst was blijkt ongegrond ! Koffie is goed van heet .Het melk reservoir is erg makkelijk aan te koppelen en zo weer terug in de koelkast

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Grootte keuze mogelijkheden
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Waterreservoir is lastig in- en uitnemen

Marcel 22-06-2019

Wat een geweldige machine

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

De koffie is eerlijk van smaak(mits je een beetje goeie bonen gebruikt) en je hebt best veel keuze mogelijkheden. Daarnaast kun je alles naar eigen smaak instellen en dan in je profiel opslaan. Wij hebben echt staan dubben, gaan wij dit doen of niet, zo'n dure machine voor het beetje koffie dat wij drinken... Echt, deze machine is het waard. Heerlijke koffie, latte machiato expresse, americano... alles lukt eigenlijk prima. De internetconnectie heeft voor mijzelf geen toegevoegde waarde maar tis wel leuk dat het er op zit. De eerste paar keer waren wij lichtelijk verward... hoe kan die koffie nu al klaar zijn terwijl de bonenmalerij nog moet gebeuren..... Nu horen we het wel, maar dit is een dermate zacht geluid t.o.v. onze eerder machines dat we eerst niet in de gaten hadden dat het dat was. Ja tis veel geld, moet je niet meer aan denken en gewoon genieten van het gemak van deze machine. Geen spijt van. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marcel 15-06-2019

Wat een mooie machine

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Eindelijk een machine die weinig geluid maakt en ook nog eens de gewenste drankjes allemaal op smaak

Pluspunten

• weinig geluid
  • Gaaf om te zien
  • werkt gewoon goed

Minpunten

• is niet goedkoop

Yoerisan 03-05-2019

Super koffieautomaat

Geschreven voor: Siemens TI9553X1RW rvs

Vorige week ons koffiezet apparaat geïnstalleerd. Redelijk simpel, behalve de wifi verbinding. Het apparaat maakt super lekkere koffie in veel varianten. Alle instellingen zijn los te veranderen. Opgeschuimde melk is wat lauw, maar dat is evt te verhelpen door kamer temperatuur melk te gebruiken.