Melitta Barista Smart TS Zilver volautomatische espressomachine F850-101

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Melitta Barista Smart TS Zilver volautomatische espressomachine F850-101 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h***********@g******** 29-06-2023

Goede garantie van Melitta?

Inmiddels heb ik dit fantastische apparaat anderhalf jaar, ter vervanging van mijn good old Senseo. Een verschil van dag en nacht. Inmiddels zijn er zo'n 3500 koppen koffie in veel verschillende varianten mee getapt. Heerlijke koffie komt eruit.
Helaas doen de espresso gerelateerde variaties het eventjes niet meer. Gelukkig heb ik 2 jaren garantie, inclusief halen en brengen.
Eergisteren aangemeld voor reparatie en vandaag al reeds netjes door een BUSJE opgehaald. Uiteraard had ik de oorspronkelijke verpakking niet meer. Melitta heeft echter perfecte transportkratten als alternatief.
Nu maar afwachten wanneer ik weer aan de koffie kan. Het is even afzien. Ik heb mijn oude Senseo maar weer van zolder gehaald, maar , hoewel ik voorheen dagelijks tot wel 8 a 10 koppen uit dit apparaat haalde, ik mis de heerlijke koffiegeur en smaak van mijn Melitta. Voorlopig dan maar gewoon water.
Hoe lang moet ik wachten?