Wat een fijn apparaat is de Krups Intensity Milk! Mijn eerste indruk was meteen goed: het is een mooi, compact model. Gelukkig dus niet zo’n enorm bakbeest op het aanrecht, hij past perfect in mijn keuken. In het begin was het heel even zoeken naar de juiste stand voor de perfecte sterkte, maar hij is echt superhandig in het gebruik. Inmiddels heb ik de juiste instelling helemaal te pakken. Ik hou zelf van een stevige bak koffie en gebruik daarom altijd dark roast bonen. De koffie die eruit komt smaakt echt heerlijk! Wat voor mij ook een enorm pluspunt is, is de cappuccino. Het apparaat maakt een lekkere, romige cappuccino met een goede, stevige schuimlaag. Zoals je ook op mijn filmpje kunt zien, doet hij dat echt hartstikke goed. Ik ben er super blij mee en kan hem iedereen aanraden die van lekkere en sterke koffie houdt!