Siemens TE655203RW grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 355 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE655203RW grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 04-07-2022

Prima volautomatische espressomachine

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben deze machine nu een maand in gebruik en zijn tevreden. De koffie is uiteraard niet te vergelijken met "baristakoffie", maar voor dagelijks gebruik een prima vervanging. Voldoende opties en simpel te bedienen.
Ik hoop dat dit apparaat net zo lang mee zal gaan als mijn vorige Siemens espressomachine (10 jaar).

Jan vd b 04-07-2022

Top

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super apparaat. werkt goed is makkelijk in bediening. En is makkelijk in reiniging.

P405 30-06-2022

Super blij met de aankoop

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

Na jaren twijfelen toch de stap gemaakt om een bonen automaat aan te schaffen. Nu dat de machine enkele weken in gebruik is heb ik er spijt van dat ik de stap niet eerder heb genomen. Wat een lekkere koffie!

E. Mulder 21-06-2022

Heel lekker bakkie

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de verschillende soorten koffie, die je met dit apparaat moeiteloos kunt maken, geprobeerd. In het begin even testen welke sterkte en welke bonen het beste smaakten maar nu keer op keer een lekker bakkie.

sonsan 13-01-2022

Echt een aanrader!

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

Na vele reviews te hebben gelezen uiteindelijk voor deze Siemens gekozen. Eenvoudige bediening, veel instelmogelijkheden zoals watertemperatuur, sterkte van de koffie, verhouding melk/koffie, stil met malen en uiteindelijk een heerlijke espresso of cappuccino!
Zeer tevreden na enkele weken gebruik.
Enig nadeel vind ik de melding van een volle lekbak. Die komt erg vaak, ook als er nog nagenoeg geen lekwater in de bak zit. Eigenlijk het enige minpunt wat ik kan verzinnen.

Echt een aanrader dus!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Instellingen
  • Heerlijke koffiesoorten

Minpunten

• Melding volle lekbak

koffie 11-01-2022

perfecte koffie.

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een prima machine, die alles doet wat ik wil. Van een dubbele espresso extra sterk, tot een flat white of een romige cortado. Goede koop en absoluut geen spijt.....

Peter 07-01-2022

Prima machine

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toch maar weer voor een Siemens gekozen ondanks dat de vorige het net een jaar had uitgehouden,tweede kans voor Siemens omdat deze een andere zetgroep heeft.

Janine 23-12-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super machine. Zeer zeer tevreden. Heel blij mee heerlijk op eigen smaak af te stellen. Echte aanrader.

Leoni 22-12-2021

Blij met de keuze!

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

Een mooi en duidelijk/overzichtelijk apparaat waar we heerlijk en fijn koffie mee kunnen maken.

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • mooi uiterlijk
  • goede melkopschuimer

Minpunten

• duur in aanschaf

Patricia 15-12-2021

Super geweldig!

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben gek op cappuccino en latte macchiato en daar is dit apparaat geweldig in. Op mijn werk stond dit apparaat en daardoor heb ik hem thuis ook nu staan. Was even sparen maar eindelijk genieten wij nu van heerlijke koffie met een dikke vaste melk schuimlaag. Echt geweldig! Ook het onderhoud van dit apparaat is super makkelijk. Goed schoon en hygiënisch bij te houden. Bedankt Siemens voor dit mooie apparaat.

EQ6 plus s500 30-11-2021

ontkalken

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] nieuw 1 week , na 2 kopjes cappuccino geeft het apparaat melding van ontkalken, ik heb een waterontharder.

Koffie liefhebber 05-11-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fraaie machine die bij gebruik van goede bonen een perfecte koffie bereidt.

Raphuel 14-10-2021

Prima kwaliteit indruk, werkt naar behoren.

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

Prima apparaat. (Te) veel instelmogelijkheden, maar produceert heerlijke koffie. Is relatief stil, en gemakkelijk schoon te maken. Absolute aanrader voor de koffieliefhebber.

Pluspunten

• Veel instelmogelijkheden
  • Relatief stil
  • 2 Favorieten instelbaar
  • Voldoende groot koffiereservoir

Minpunten

• Waterreservoir relatief klein

c**7@h**e.nl 26-08-2021

Een heerlijke verse bak koffie zonder poespas

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

Ik ben zeer tevreden met dit product. Een snelle en verse bak koffie en weinig onderhoud. Het apparaat geeft zelf aan wanneer het ontkalkt of gereinigd dient te worden en ook dat is in een oogwenk gebeurd. Wij zijn zeer tevreden en het was het geld meer dan waard. Ook kooffiebo en verbruik is voordeliger dan de Nespresso apparaat en cups die ik in het verleden heb gebruikt.

Pluspunten

• Lekker
  • Digitaal

liesbeth 18-08-2021

geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

ik ben zo blij met dit apparaat. heerlijke koffie etc.
makkelijke bediening, eenvoudig schoon te maken.
ben happy

Anoniem 21-07-2021

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goed apparaat met goede gebruikt interface. Zet groep goed te reinigen en zoals mij vorige Siemens apparaten. De koffie is goed en ook de melk schuim functie. Dit wordt mijn 3e Siemens koffie apparaat en de gemiddelde levensduur is 5 jaar.

Lex van der Hoeven 11-07-2021

Prima!

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oneindig veel mogelijkheden om de koffie precies op maat te maken, zowel in omvang als smaak!

j**d@c**a.nl 11-07-2021

Siemens, het meest veelzijdige kopje leut

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

Het apparaat gezien en de koffie geproefd bij vrienden. Was helemaal verkocht. Zit voor langere tijd in het gips dus dacht ik ga me zelf verwennen met de Siemens koffiemachine. Met deze koffie loop ik graag een stukje met 1 kruk 😄

Pluspunten

• Sterkte van de koffie
  • Automatisch schoonmaak

Minpunten

• Niet gevonden

Roy 02-07-2021

Goeie koffie, makkelijk apparaat

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

Dit apparaat doet wat van hem verwacht wordt.
Maakt heerlijke koffie, espresso, latte machiato, cappuccino enz.
Ideaal bonen erin, water erin, stekker erin en klaar voor gebruik.
Nu inmiddels een paar maanden in gebruik en vind m erg handig.
Alleen jammer dat de lekbak vrij snel vol zit en dat er geen extra groot bonen reservoir oid op kan worden gezet. Maar verder echt een top apparaat!

Raphuel 26-06-2021

Prima kwaliteitsindruk en goede smaak

Geschreven voor: Siemens TE655203RW grijs

Ik heb deze koffiemachine pas 3 dagen, en ben er erg tevreden mee. De kwaliteitsindruk is uitstekend, en het bedieningsgemak is hoog. Is eenvoudig schoon te maken. En last but not least, de koffie smaakt uitstekend. Wat wel fijn is aan deze machine is dat je ook favorieten kunt opslaan. Zeer handig wanneer je met meerdere personen gebruik maakt van deze koffiemachine.

• Uitstekende kwaliteitsindruk
  • Relatief stil
  • Lekkere koffie

Minpunten

• N.v.t.