Siemens EQ.6 TE654319RW zwart - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 86 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.6 TE654319RW zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Berto 24-08-2021

Volautomatische espressomachine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima machine vooral 2 cappuccino tegelijk zetten gaat snel en veel geruislozer dan onze vorige. Top apparaat.

Berto 24-08-2021

Volautomatische espressomachine

Femmy 03-11-2020

Heerlijke koffie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn expresso-apparaat. Gemakkelojk schoon te houden.

Martijn 15-04-2020

Strakke en zeer functionele alleskunner!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Aan dit apparaat is aan bijna alles gedacht en toch is het een zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke koffiezetter en alleskunner! Zet heerlijke koffie voor elke smaak maar ook een eenvoudig kopje heet water is zo getapt. Moet net als elke koffiemachine regelmatig gereinigd worden maar dat geeft dit apparaat netjes aan. Het apparaat leidt je door elke stap van ontkalken en/of reinigen. Schoonmaken van onderdelen is een peuleschil. Het zal nog wel even duren want we hebben deze net maar de volgende wordt ook vast wéér een Siemens!

Dhr Hetzscholdt 09-02-2020

Fijn en luxe apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn apparaat.
Mooi afgewerkt en je merkt direct dat het met kwalitatief sterke materialen gemaakt is.
Wat opvalt is dat deze lekker stil is met koffiezetten, ok het malen geeft wat lawaai maar dat is bij elk merk zo.
Inmiddels een gaggia en saeco gehad. Beide kunnen niet tippen aan het gebruiksgemak van deze.
Fijn gebruikersmenu met duidelijke icoontjes.
alle producten kun je 2 x tegelijk zetten. Handig.
Automatisch reinigen van de melkslang is fijn.

De koffie komt er goed uit. Is heel lekker en heet. Ik heb het op max heet gezet.
De melk is niet heet, meer lauw. De lekbak geeft snel aan dat deze geleegd moet worden. Had van mij wat ruimer gemeten mogen worden, want er is ruimte genoeg.
Verder ben ik heel blij met deze aanschaf. Goed apparaat van een degelijk merk.
Top!

M. Meerens 22-01-2020

Groet scherm

Het is onze tweede Siemens koffiemachine, De eerste machine heel intens gebruikt, was niet stuk, hebben we een ander blij meegemaakt. De koffie smaakt nog lekkerder uit deze machine, meer smaken en mogelijkheden ook het touch screen scherm werkt fantastisch.

Ice 17-01-2020

Veelzijdig, Mooi scherm, eenvoudig, Super machine

Heel fijn volautomatische koffiemachine. heel veelzijdig qua keuzes. Makkelijk te bedienen en onderhouden.
heel tevreden mee. los van het normale onderhoud, wel elke maand gem. de machine ontkalken en reinigen. wat ik wel veel vind.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Veel keuze
  • veelzijdig

Minpunten

• ontkalken 1x per maand

Peter 12-01-2020

Goede koffie

Goede prijs prestatie verhouding. Voordeel is dat naast de bonenkoffie ook gemalen koffie gebruikt kan worden. Handig wanneer er iemand decafe wil drinken.

Pluspunten

• Gebruik bonenkoffie en gemalen koffie
  • vormgeving

Minpunten

• Waterfilter is lastig te plaatsen

K.Walter 10-01-2020

duidelijk en zeer gebruiksvriendelijk

deze koffiemachine gekocht vanwege het design gebruiksvriendelijkheid en de koffie is heerlijk ook het onderhoud van de koffiemachine is erg makkelijk in no time is de machine weer klaar voor gebruik

Erna 01-01-2020

Supermachine

Wat een heerlijk apparaat. Eenvoudig te bedienen en geeft heerlijke koffie. Naar ieders smaak in te stellen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Heerlijke koffie
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Klein vulgat gemalen koffie

Daantje04 14-12-2019

Siemens Espresso Volautomaat TE654319RW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] koffiezetapparaat Siemens Espresso volautomaat ,geweldige machine.En eenvoudig te bedienen.

iris 13-12-2019

Heerlijke koffie

Wat een makkelijk en super apparaat!
Doet wat het moet doen en geluid valt alles mee.
Fijn dat je 2 kopjes tegelijk kan maken!

Pluspunten

• Veel mogelijkheiden
  • makkelijk in gebruik

Simon van Heerwaarden 07-12-2019

Sound of Silence Koffiemachine

In het verleden hadden wij een Siemens koffiemachine (bonen). Die is heel lang meegegaan (regelmatig onderhoud).
De smaak was prima. Alleen je kon hem bij de buren zelfs horen.

Dat is nu enorm verbeterd. Het maalwerk hoor je (uiteraard) nog steeds, maar het zetten van de koffie gebeurt praktisch geluidloos. Dat is eerst genieten van de rust en daarna nog eens van de vele koffiemogelijkheden en instelmogelijkheden.
Oh ja en vergeet vooral de intuïtieve bediening niet.
Ik hoop dat deze op zijn minst net zo lang meegaat.

Pluspunten

• Veel instelmogelijkheden
  • Veel voorgeprogrammeerde koffiemogelijkheden
  • De juiste koffietemperatuur (geen lauw bakkie)
  • De stille werking van het apparaat
  • De slimme snoeropberger

Minpunten

• Nog niet gevonden

E ter Neuzen 06-12-2019

Heerlijke koffie

Prachtig product, heel overzichtelijk, redelijk stil, snel een kopje koffie, goede temperatuur, makkelijk schoon maken, kind kan de was doen .....dit is mijn tweede machine van Siemens, een echte aanrader en niet te vergeten een mooi design. Ben er dik tevreden mee....zoals altijd de producten van Siemens.

Gerwin 27-11-2019

Koffie die uitermate heerlijk smaakt.

Ik vind de koffie uit de volautomatische koffiemachine EQ. 6 plus 400 S van Siemens overheerlijk.
Ben ook blij dat ik deze koffiemachine heb aangeschaft. Niet alleen de koffie is heerlijk. Ook de handelingen voor het bedienen en schoonmaken van de machine gaat super handig en staat goed aangeven in het display voorop de machine.
Producten van Siemens zijn zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Koffie smaak.
  • Koffie warmte is goed.
  • Makkelijk onderhoud.
  • Mooie machine voor in de keuken.

Minpunten

• Opvangbakje water is redelijk snel vol.

adspresso 16-07-2019

lekker bakkie....

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat vanochtend ontvangen en na uitpakken e.d. direct geprobeerd. Voortreffelijke koffie en dito specialiteiten. Uiterst tevreden over mijn aankoop.

Guido 02-07-2019

Door dit apparaat geen ochtendhumeur meer!!

Lang gezocht naar het juiste apparaat en uiteindelijk, mede door de rest van onze keukenapparatuur uitgekomen bij de Siemens serie. Kort en krachtig: Heerlijke koffie - Makkelijke bediening - Makkelijk schoon.
Wij zijn uitermate tevreden!

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk te bedienen
  • Eenvoudig schoon te houden
  • Geen chagrijn meer in huis

Minpunten

• dat ik er nu pas eentje heb...

Robert06 30-06-2019

Nieuwe Siemens koffie machine

Al jaren een Siemens koffie machine in huis. Degelijk apparaat, overzichtelijk qua bediening en onderhoud en het belangrijkste zet heerlijke koffie, of je nu een sterke kop of een melkvariant wilt hebben. Met 1 druk op de knop komt de koffie eruit zoals je hem wilt hebben. In dit geval een wat hogere aankoopwaarde, maar de techniek en vormgeving maken dit meer dan goed bij dit apparaat. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Helder scherm voor alle varianten van koffie
  • Makkelijk te onderhouden
  • Onderhoudsvriendelijk
  • Makkelijk en vlot te gebruiken
  • Visueel een aanwinst in de keuken

Minpunten

• Prijs is best hoog voor een koffie machine

Jordy uit Ede 22-06-2019

Uitstekende investering

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voorheen hadden wij een Senseo apparaat en een doorloop koffieapparaat. Alleen wij vonden het wel tijd worden dat we een goed apparaat gaan aanschaffen. Dit is gelukken een hele goede koop geworden, geweldige koffie en perfecte bediening, wil nooit meer anders! Dankjewel!

Anoniem 22-06-2019

Super machine

Sinds 3 weken de machine in huis en we zijn blij dat we deze hebben gekocht! Hadden we veel eerder moeten doen!