Krups EA877D Krups Intuition Experience+ volautomatische espressomachine

• Best Reviewed 4 keer mrt 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA877D Krups Intuition Experience+ volautomatische espressomachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R***********@o********** 12-05-2024
Wij waren al enige tijd op zoek naar een nieuwe espressomachine. Deze heeft alles wat wij zochten. Vele verschillende koffiesoorten, eigen te maken profielen en een mooi en stijlvol aanzien. De prijs/kwaliteit is echt top te noemen. Heb wel een aantal instructievideo's gebruikt om het apparaat eigen te maken. Echt een top aankoop. Gaan we veel plezier aan hebben.

l****@b************* 08-05-2024
Wat zijn wij tevreden met onze nieuwe koffiemaker!! Door het gebruik van matte en glanzende materialen heeft het een sexy look.
Iedere gebruiker kan een eigen profiel met meerdere koffievariaties instellen, d.m.v. het overzichtelijke touchscreen/ programma.
Koffie is perfect op smaak en temperatuur, met weinig geluid gedurende het brewing proces.
Wij hebben zèker gèèn spijt van deze aankoop!

s*********@g******** 01-05-2024

Volledige koffiemachine met prachtige look

Visueel mooie volledig koffie en thee apparaat van Krups waarmee je met verse bonen diverse verschillende soorten koffie kunt maken van Latte tot IJskoffie maar ook thee. Persoonlijke voorkeur kan in apparaat worden vastgelegd. Zeer makkelijk in gebruik en schoon te maken.

Pluspunten

• Persoonlijk voorkeur
  • Mooie look en feel
  • Makkelijk schoon te maken
  • Ook thee is een optie
  • Tot juni 24 cashback actie Krups

M Uppunda 15-04-2024

A good coffee machine!

Dit is een zeer goed koffiezetapparaat. Ik ben helemaal tevreden met de aankoop. Ik heb de machine rechtstreeks bij Krups.nl gekocht en het hele proces verliep soepel. De machine kan verschillende soorten koffie zetten, ook koude koffie. De machine laat zien wat hij doet, laat ons weten wanneer hij moet schoonmaken, enz. Over het algemeen tevreden met het product.

Pluspunten

• Lot of coffee options
  • Easy to use

Minpunten

• Little expensive

t***********@g******** 12-04-2024

Super apparaat

Geweldige machine! De koffie smaakt goed en het apparaat werkt super! De beste keuze om dit apparaat aan te schaffen, we raden dit apparaat zeker aan.

Pluspunten

• Geweldige koffie
  • Werkt super
  • Veel opties

d*****@g******** 24-03-2024
Geweldige koffiemachine!
Elke ochtend en avond genieten van mijn voorgeprogrammeerde kopje koffie, heerlijk en geen moeite. De machine neemt je helemaal mee door het reinigingsproces en alle andere functies. Zoveel keus uit voorgeselecteerde koffies die je naar eigen smaak kan aanpassen. Al met al, een genot voor het oog en voor de smaak

e*************@i********* 23-03-2024

Wij gebruiken Krups al 7 jaar. We hebben de oude vervangen door het nieuwe model en we zijn net als voorheen erg blij met de nieuwe machine. Kinderen kunnen ook koude dranken maken naar elke smaak die ze willen.

Gio 20-03-2024

Super apparaat!

Het is een geweldig apparaat! Voldoet aan al mijn wensen! Super tevreden. Dit Krups apparaat heeft zoveel functies dat hij naar iedere situatie de juiste koffie kan maken. Ik zou hem zeker aanraden bij anderen

Pluspunten

• Veel opties
  • Makkelijk in gebruik
  • Maakt weinig geluid

Keuze stress 17-03-2024

Keuze stress

Dit apparaat geeft me keuze stress. Te veel mogelijkheden en allemaal goed. Zelfs de temperatuur wordt door de machine zelf aangepast zodat de groene thee blaadjes niet te heet worden tov de zwarte. Nu hou ik het bij koffie met melk, xl of small, geschuimde of geroerd. Ik heb nog niet alles gehad, maar wat wel was goed.

Jammer dat ik het melk staafje/slangetje wel zelf moet schoonmaken en dat er geen haakje voor is. De rest is top.
Mooi groot reservoir.
Makkelijk de bakken te schonen

Pluspunten

• Makkelijk te personaliseren
  • Groot water reservoir
  • Veel keuze
  • Makkelijk melk aan en af te koppelen

Minpunten

• Slangetjes zelf schoonmaken
  • Geen losse invoer van decafe koffie

Yvonne 17-03-2024

Zeer tevreden met deze verbeterde expressomachine

Ik was blij verrast met deze machine, veel beter dan zijn voorganger.

Meer vermogen, en meer mogelijkheden.
Deze EA877D is echt verbeterd 't.o.v. mijn vorige de EA8738.

Deze wordt geleverd met 2 melkslangen, en het blokje waarin je het slangetje stopt heeft nu 2 tuiten
waarop het geklikt wordt, en ik denk dat dit is om meer druk op het melkschuim te krijgen.

De keuze is ook veel groter bij deze machine, en je kan 8 gebruikers aanmaken.

Ik hoop dat deze langer meegaat.dan mijn vorige, maar dat zal de tijd moeten uitwijzen.

Pluspunten

• Mooie RVS front
  • Meer vermogen, en betere melkschuim productie
  • Fijne led verlichting op je koffie kom
  • Lekkere koffie, en heel veel keuze
  • 3 liter watertank

m*******************@g******** 17-03-2024

De Alleskunner

“De Alleskunner” op het gebied van koffie/melkspecialiteiten/iceLatte en ook thee, zelfs met het zetten van twee cappuccino’s tegelijk draait deze koffiemachine zijn hand niet voor om. Grote en duidelijke display, makkelijk en gebruiksvriendelijk menu, weinig onderhoud, stille koffiemolen, veel mogelijkheden, mooi design en luxe machine in RVS uitvoering. Kortom een mooie aanwinst waar ik volop van ga genieten. Vandaag gekocht en helemaal blij mee, enorm tevreden over deze Krups Koffiemachine.

Pluspunten

• Grote watertank
  • Veel mogelijkheden
  • Duidelijke display
  • Stille koffiemolen

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Michelle 11-03-2024

Sinds een paar dagen deze espressomachine in gebruik en echt heel blij mee!

Mooi apparaat, alles voelt ook heel degelijk en solide aan. Bediening werkt fijn, apparaat helpt je stap voor stap bij opstart en ook reinigen gaat heel makkelijk door de heldere begeleiding op het display.

Al veel verschillende koffie’s geprobeerd, allemaal lekker. De verschillende gebruikersprofielen is leuk, maar voegt voor ons niet veel toe.
Heel fijn dat je 2 cappuccino’s of lattes tegelijk kunt zetten.

Minpuntjes?
Machine zegt snel dat lekbak / afbalreservoir vol is terwijl dat niet echt is is. Maargoed, zo leeg je m in ieder geval altijd op tijd!

Pluspunten

• Veel koffiespecialiteiten
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooi apparaat
  • 2 Cappuccino’s tegelijk zetten

Minpunten

• Geeft snel aan dat lekbak / reservoirs vol zitten

Marco 07-03-2024

Zeker een aanrader

Deze machine kan vele verschillende koffie soorten maken zoals espresso, doppio, gewone koffie, cappuccino, latte machiato en nog vele andere.
Elk kopje is eenvoudig aan te passen zowel qua sterkte als hoeveelheid in ml van de drank. Als je je eigen voorkeuren hebt kan je deze instellen onder je naam. Super handig in een wat groter gezin waarin ieder een andere favoriete smaak heeft.

Pluspunten

• Veel verschillende koffie’s
  • Favorieten eenvoudig te plaatsen in profiel

M.E. 06-03-2024

Exceeded my expectations

First of all, it was nice that the package included a spare hose, a cleaning tablet and a paper for measuring the water hardness.

The water tank is almost twice the size of other brands. The only small part is the drip tray. You may need to empty it frequently.

It is nice that all cleaning processes are shown step by step on the screen.

There is a huge selection of coffees, all of which can be added to profiles according to strength and quantity.

One feature that I think could be improved here is that the beverage temperature can be set in two different settings on the main setting screen, coffee and tea temperature, and this setting affects all beverages. I wish this temperature setting could be set specifically for beverages and added to the profile.

Pluspunten

• Packaging, Spare hose, Cleaning tablets,
  • Large water tank
  • Clean and big Screen
  • Huge Selection of Coffees
  • Taste of Coffee and Grinding Quality

Minpunten

• Drip Tray size
  • Can't be set drink temp for individual drinks

Jan van den Brand 01-03-2024

Geweldige koffiemachine. Echt een alleskunner!

Echt een alleskunner deze machine. Maakt volautomatisch alle soorten koffie, inclusief ijskoffie! Ook een kan koffie is geen probleem voor deze machine. Je kunt er voor 8 verschillende mensen hun persoonlijke voorkeuren in opslaan, zodat iedereen dingen als sterkte en hoeveelheden naar eigen smaak kan instellen. Ook het reinigen is erg gemakkelijk, zo houdt hij zelf de zetgroep schoon. Mijn hele gezin is er erg blij mee!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Makkelijke bediening
  • Weinig onderhoud
  • Alles naar eigen smaak in te stellen
  • 8 persoonlijke profielen voor eigen voorkeuren

Jon van Ton 13-02-2024

Na veel positieve reviews gelezen te hebben overwogen om de krups EA877D te kopen. Ik ben normaal een espresso drinker die onverwacht heerlijk smaakt, ik heb minder goede gedronken in horeca zaken. Na wat andere koffie soorten te drinken met melk ben ik helemaal enthousiast geworden . Het apparaat is aanzetten en alles wordt op het display duidelijk aangegeven..van het legen tot het spoelen met zelfs hoe het melkschuim slangetje te verwijderen dus een kind kan er zelfs mee overweg. Verder is er keuze uit veel verschillende soorten drankjes en kan je een eigen voorkeur profiel instellen. De molen van het apparaat is relatief stil alhoewel de pomp wat minder stil is. Voordelen vind ik het grote waterreservoir en direct melkschuim in het kopje (ook twee tegelijk) . Het apparaat oogt ook mooi en is niet te groot, daarnaast is het wel aardig om een kleur verlichting bij je profiel te kiezen. Ik ben na 3 weken in bezit te zijn een enthousiaste gebruiker.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Compact apparaat
  • Echt intuïtief door display

Minpunten

• Kleine afvalbak
  • Plastic melkreservoir

Cornee Diepeveen 01-02-2024

Echt een top machine!

Ik heb deze machine gekocht en ben er heel blij mee. Ik moet nog de lekkerste maalstand uitvinden, maar ik vind de koffie nu al heel lekker en goed warm. Wat een verschil met Senseo. Dit had ik veel eerder moeten doen. De cappuccino is ook heel lekker (en ook goed warm) met een mooie en stevige schuimlaag. De schuimlaag was zelfs na een paar minuten nog steeds dik en stevig. Meteen ook even het schoonmaken van het One Touch Cappuccino systeem uitgeprobeerd en dat ging super makkelijk. Uit elkaar halen, afspoelen en in elkaar zetten; nog geen 5 minuten werk. Ideaal ook dat de machine je hier helemaal doorheen loodst via een instructie op het scherm. Echt een top aankoop!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Makkelijk schoon te maken
  • Lekkere koffie/cappuccino
  • Veel drank keuzes

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Karin 29-01-2024

Nooit een Krups meer

Ik heb dit apparaat nu 1,5 jaar en het gaat steeds meer tegen vallen. In het beging was het een fijn apparaat. Lekker bakkie, niet te warm maar daar viel mee te leven. Nu...... lauwe koffie, geen melkschuim en vreselijk traag.
Ik heb er een losse melkopschuimer bij gekocht na 8 maanden. Het was enkel nog wat bellen,maar die mochten de naam schuim niet hebben. Antwoord van Krups was dat het aan mijn melk lag.
Koffie is niet heet, meer lauw.
En sinds 4 weken vraagt het apparaat om de haverklep om een onderhoudssessie.
Meerdere mails gedaan en tot op heden geen reactie.
Voor mij nooit een Krups meer.

Pluspunten

• mooi om te zien

Minpunten

• lauwe koffie
  • geen melkschuim
  • geen service

c*************@h****** 29-12-2023
Mooi apparaat, mooi compact. Goede smaak van de koffie en makkelijk instelbaar opties. En erg fijn is de 3 ltr. de waterbak.

Halil İbrahim 05-12-2023

Makkelijk in gebruik, heerlijke koffievariaties

Makkelijk in gebruik, heerlijke koffievariaties en theebereiding en melkschuim. 8 profielen om uw favoriete variant op te slaan. Grote watertank van 3 liter, lichtbalk die aangeeft wat er ontbreekt of geleegd moet worden. Touchdisplay eenvoudig en praktisch. Chique design en zeer functioneel.

Pluspunten

• 8 profielen om uw favoriete variant op te slaan
  • Chique design

Orhan Oral 04-12-2023

Duurzame Innovatie

De koffiebonen blijven vers door de innovatie en beschimmelen niet, perfect!

Pluspunten

• display
  • koffiebonenreservoir
  • makkelijk te reinigen
  • persoonlijk profiel instellen mogelijk

d*************@g******** 28-11-2023
I bought this machine for coffee for my family, but the tea is better too! I didn't realize I was burning my tea with 100C water from the kettle. This machine puts the tea water to 95C which makes it taste less bitter and allows me to drink it sooner instead of having to wait 10~ minutes for it to cool down. Since I am only a tea drinker in a family of coffee drinkers, the profiles are super helpful and allow me to have my morning tea without scrolling past over a dozen other options beforehand.

If given the chance, I’d absolutely buy this product again. I cannot recommend this enough.

Johan 13-10-2023

Zeer tevreden koffie drinker.

Na veel testen van verschillende apparaten te hebben bekeken, besloten voor Krups Intuition te kiezen. Ik vond de prijs wat hoog maar na 3 weken gebruik moet ik zeggen dat hij zijn geld dubbel en dwars waard is. De koffie mogelijkheden zijn ongekend met apparte rubrieken in het menu. Ristretto, espresso, koffie, americano, lungo, doppio, cappuccino, latte macchiato, opgeschuimde melk, caffe latte, heet water. De temperatuur van de koffie is prima en het schoonmaken van het apparaat is een eitje. Had mijn twijfels over het melk opschuim flesje maar tot mijn verbasing werkte dat prima, er komt een heerlijke schuimlaag op je cappuccino. Ik vind dat ik voor 845 euro met daarop een cashback van 250 euro een uitstekend koffie apparaat heb aangeschaft.

Pluspunten

• ruim 20 soorten koffie
  • Makkelijk schoon maken
  • mooi design

Minpunten

• geen

j**4@z**o.nl 20-09-2023

Top espressomachines volautomaat

Top product. Smaakt alsof ik in een goed restaurant zit. En bedieningsgemak is ideaal. Aanrader.

Pluspunten

• Gemak
  • Smaak

h**a@g**l.com 15-09-2023

Dubbel koffiezetten en een dubbel gevoel

Mooie machine om te zien en best simpel in gebruik. Nu drink ik perssonlijk enkel melk-koffie dus cappucino's en latte. De machine is redelijk stil en het zetten van een kopje gaat zeker na het instellen en opgeslagen eigen 'profiel' snel en simpel. Tot zover allemaal prima, maar eindresultaat is natuurlijk het belangrijkste en dat is voor de melk-varianten eenduidig gewoon 'te koud'!

De machine is 2 dagen oud maar je moet je kopje koffie wel direct opdrinken. En dan nog is het eigenlijk te koud. Ook vraagt de machine na elk kopje te reinigen, dat is prima, maar wil ook dat je het melkslangetje verwijderd en schoonmaakt. Als je dat een keer of 10 per dag gaat doen, kan ik de gebruiker verzekeren dat het slangetje niet meer in de houder blijft zitten en de boel gaat lekken.

Er is geen enkel slang-systeem dat met continu in en uithalen blijft functioneren. Het lijkt allemaal prima op een foto, maar ik heb mijn twijfels als na 2 dagen. En dat voor een machine van bijna €1000.

Pluspunten

• Mooi
  • Veel soorten koffie
  • Redelijk stil
  • Makkelijke bediening
  • Groot watercomp.

Minpunten

• Melk-varianten veel te koud
  • Na elke melk-variant slang verwijderen
  • Slang bevestiging zal niet lang meegaan