De'Longhi ECAM 44.660.B - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
Type
espresso machine
Soorten koffie
cappuccino, espresso, hete melk, latte macchiato, lungo

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

andrezx9r 05-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik heb dit apparaat nu bijna 1 jaar in huis en ben hier zeer tevreden over.

Voordelen:
- Grote watertank (2 liter)
- Groot bonen reservoir (400 gram bonen reservoir met vele maalstanden)
- Temperatuur instelbaar (ideaal aangezien ik mijn koffie graag erg heet heb)
- Het melkreservoir is erg handig aangezien deze er af kan en in de koelkast gezet kan worden voor later (blijft de melk langer goed). Ook zit er een erg handig intern reiniging systeem in waardoor je na het zetten van een cappuccino niet veel werk daarna hebt met schoonmaken.
- Ook erg handig is dat je je eigen koffie kan instellen ("mijn koffie") vwb sterkte en hoeveelheid
- Garantie van DeLonghi is super. Ik heb deze zelf gelukkig nog niet nodig gehad maar een vriend van mij heeft exact dezelfde aangeschaft en had na 6 maanden problemen met de pomp. Na contact gehad te hebben met DeLonghi kwamen zij de volgende dag thuis langs om deze kosteloos te repareren. Dit is zoals garantie bedoeld is !!

Nadelen
- De machine is redelijk groot
- Hij maakt redelijk veel herrie, maar weer niet meer dan de gemiddelde andere espresso machine
- Hij is behoorlijk prijzig
- Het opstarten duurt relatief lang (Hij warmt eerst op en spoelt zijn systeem door zodat oude koffie/waterresten verdwenen zijn)

Al met al dus een goed apparaat die zijn geld meer dan waard is.

Bert 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere diverse koffie

snel klaar alle soorten koffie zijn lekker
alles zit erop wat we nodig hebben heel eenvoudig maar zeker zijn geld waard

Pluspunten

• snel
  • weinig geluid

Raymond 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

DeLonghi 44.660.B volautomaat

DeLonghi Ecam44.660.B (Eletta Cappuccino) aangeschaft. Perfecte warme, sterke koffie met mooie schuimlaag (kn nog warmer en sterker!). Vol vertrouwen de melk mogelijkheden uitproberen (CaffeLatte, Latte Macchiato, Cappuccino, Flat White) en natuurlijk nog een expresso. Vorige was een Siemens EQ7 die goed was maar niet tipt aan de DeLonghi deze is echt uitstekend!

Pluspunten

• Volautomatisch
  • Vele koffiezet mogelijkheden
  • bedienings- onderhouds gemak

Minpunten

• Alleen in het zwart niet in het zilver

Timppa 02-05-2017 Product paar dagen in bezit

Italiaanse allure!

Na lang zoeken en twijfelen overgegaan tot de aanschaf van een DeLonghi. Prima kwaliteit en heerlijke koffie die in een bar in Italië niet zou misstaan.

Pluspunten

• Complete machine
  • Perfecte kwaliteit apparaat
  • heerlijke koffie

Minpunten

• Groot

go4it 16-04-2017 Product paar dagen in bezit

Een heel luxe en stijlvol espresso- en cappucino apparaat

Wij hadden al twee Delonghi Magnifico's gehad; die hebben altijd heel goed dienst gedaan en geven heerlijke en hete koffie. Vandaar dat we nu weer bij Delonghi zijn uitgekomen. Dit keer wel een luxe apparaat, maar wat een heerlijke cappucino! En wat een gebruiksgemak; met de aparte melkbeker en het automatisch schoonmaken. Heet tot zeer hete koffie, en alles instelbaar naar wens: de sterkte, de hoeveelheid koffie, de maling, het melkschuim, etc etc. Zijn geld dubbel en dwars waard. Morgen gaan de we latte en flat white uitproberen. Maar eerst nog even een dubbele espresso!

Pluspunten

• hete koffie
  • handige melkbeker met reinigingsfunctie
  • alles instelbaar
  • mooie vormgeving

Bert huijts 13-04-2017 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, lekker kopje koffie

Eerder kennis gemaakt met apparaat bij familie, deed mij besluiten om het zelfde type apparaat aan te schaffen.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Prima kop koffie

Minpunten

• Nog niet hebben kunnen ontdekken

Ricardo SC 10-04-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie binnen enkele stappen!

Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van diverse Phillips apparaten hebben we besloten om een ander merk in huis te nemen. Vanuit meerdere hoeken werden we gewezen op de DeLonghi volautomaten en daar is na veel research op koffiediscounter.nl de keuze gevallen op de Eletta Cappucino 44.660.B. We hebben dit apparaat inmiddels een week in huis, niets meer dan lof voor dit fantastische apparaat! De installatie is binnen enkele minuten geregeld dus er kon al snel genoten worden van lekkere hete koffie! Van Ristretto tot Café Latte we hebben ze inmiddels allemaal geprobeerd en goedgekeurd! We gaan hier nog lang van genieten.. nu is het zaak om de juiste bonen te vinden die aansluiten op onze voorkeuren maar dat is een kwestie van tijd!

Pluspunten

• Lekkere koffie binnen enkele stappen!
  • Groot bonenreservoir + waterreservoir
  • Weinig tot geen herrie
  • Makkelijk te reinigen

DJP 10-04-2017 Product paar dagen in bezit

Professionele kwaliteitsapparaat

Van de gewone koffie die we gewend zijn van ons vorig apparaat, in ieder geval geen De'Loghi, naar een hele bijzondere beleving van uitstekende koffie! Zeker de Flat White functionaliteit doet mij duizelen van enthousiasme. Ik hoef in ieder geval niet meer naar de Starbucks voor een bijzonder(!) bakje koffie. Het apparaat werkte na ingebruikname al prima! Al wordt er gezegd dat er na 4 tot 5 bakken pas het beste resultaat wordt behaald was de koffie bij de eerste bak al lekker genoeg.

Pluspunten

• Snel
  • Bijzondere kwaliteit
  • Stiller dan verwacht
  • Persoonlijk profiel
  • Automatische inschakel timer

Minpunten

• Nog niet kunnen ontedekken

lwolders 05-04-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie met juiste temperatuur

De koffie is heerlijk en de warmte precies goed. Alles is te regelen wat erg prettig is.
Mooi design

Pluspunten

• design
  • aroma
  • warnet

RuudP 02-04-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker. koffie!

Lekkere koffie! Snel en veel variatie mogelijk. Prima! En thee zetten kan er ook mee. Fijn apparaat.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Lekker stil
  • Aparte mogelijkheid voor decaf

Minpunten

• kan niet 2 kopjes gemalen koffie te gelijk zetten.

DAvW 24-03-2017 Product paar dagen in bezit

Alles automatisch

Product nu 1 week in bezit. Functioneert prima, koffie, espresso, cappucino. Zeer duidelijke bediening en eenvoudig in gebruik

Pluspunten

• lekkere koofie en cappucino

Grunn 24-03-2017 Product paar dagen in bezit

Delonghi ecam44.660.B

Bewezen kwaliteit, energie zuinig, veel opties met diverse koffievarianten. Jammer dat je de maalhoeveelheid niet veel ruimer kan instellen

Pluspunten

• Uitstraling
  • Hete koffie

Minpunten

• Slappe koffie

Fred 22-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie compacte koffie-automaat

Elke koffie-keuze (espresso, longo, latte, cappucino) is mogelijk. Het apparaat is vrij gemakkelijk te programmeren.

Pluspunten

• Goed leesbaar scherm
  • Groot waterreservoir
  • Groot koffiebonenreservoir

Frans 19-03-2017 Product paar dagen in bezit

Delonghi volautomatisch espressoapperaat

Na veel kijken en vergelijken in de webshop hebben wij besloten de te kiezen voor de Delonghi volautomatische essprecomachine. Ik heb net mijn eerste kopje cappuccino gemaakt. Hij smaakt super!

heerlijk 19-03-2017 Product paar dagen in bezit

lekker stil

Mooi vormgegeven machine die behoorlijk stil zijn werk doet, zeker in vergelijk met de 5 jaar oude voorganger. Uitstekende koffie afgifte met veel instelmogelijkheden, VOOR DE ECHTE KOFFIE FANAAT!

Pluspunten

• stil
  • goede extractie van de koffie
  • melksysteem werkt goed
  • instelbaar van ristretto naar mild

Minpunten

• nog niet gevonden

Gerard 18-03-2017 Product paar dagen in bezit

Weer een DeLonghi

Vandaag besteld en vandaag ontvangen, 1 uur geleden, via Coolblue. Gelijk de gebruiksaanwijzing gelezen en alles ingesteld. Ben bekend met DeLonghi's want dit is reeds de derde in een kleine 20 jaar. De oude werkt nog perfect maar wilde een nieuwe met cappuccino mogelijkheid. Nog niet getest, wel met espresso en die smaakt zoals ik gewend ben, wederom een goed apparaat.

Pluspunten

• buona macchina

Minpunten

• geen (pas 1 uur in bezit)

Wilco 08-03-2017 Product paar dagen in bezit

Super koffie!

De Eletta Cappuccino ECAM 44.660 B is een geweldige esppressomachine, biedt alle mogelijkheden op het gebied van koffie en maakt uitstekende koffie!!

Pluspunten

• Alle koffiesoorten: espresso, cappucino etc.
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• Veel spoelen, is wel hygienisch

Ronald Huffermann 06-01-2017 Product paar maanden in bezit

Compleet en goed apparaat

Dit apparaat heeft alles wat je nodig hebt voor diverse koffie soorten, van lekkere cappuccino tot mooie expresso

Pluspunten

• Alle koffie mogelijkheden
  • Warme melk

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ilse 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke cappucino

Makkelijk in gebruik en vele mogelijkheden. Heel praktisch schoon te houden.
Moet het boekje wel even bestuderen.

Pluspunten

• Melk apart

John Dekkers 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi machine en heerlijke koffie

Door goed advies en mooi design+ bediening gemak is de keuze gevallen op deze machine. Apparaat is snel warm en het geluidsniveau valt mee.

Pluspunten

• Bedienings gemak en waterbak aan de voorkant.
  • heerlijke melk schuim.

Minpunten

• Nog geen