Krups Inissia XN1001 White - Reviews

koffiepadsysteem

Pascal Demming 30-03-2014 Product paar dagen in bezit

Nog maar net in huis.
Mooi machientje.
De gebruiksaanwijzing is erg armoedig. Het verdient eigenlijk niet eens die naam, het is hoogstens een soort van strip-raadsel.
Dat heeft me om te beginnen al 3 cups gekost. Misplaatste bezuiniging van de marketing/finance jongens en meisjes, dit past meer bij een Chinees klapstoeltje of zo.

Over de smaak ben ik ook nog niet zo overtuigd, ik heb op dit moment het gevoel dat hij te heet wordt en de smaak daardoor wat kapot maakt.

Reparatieman 28-01-2015

zeer veel lawaai maakt dit apparaat.
In vergelijking met de Senseo maakt deze wel 3x zo veel lawaai.
Zelfs zoveel dat ik hem terug heb gebracht.
Waardeloos apparaat!

Richard 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Compact/klein

Een goed product met een goede kwaliteit. Heb eerder een grotere en natuurlijk ook duurdere machine gehad. Merk geen verschil qua smaak en gebruik. Voor mij was het belangrijk om een goede maar ook goedkope nespresso machine aan te schaffen die niet in mijn kleine keuken teveel zou opvallen. Hierbij heb ik ook nog gebruik kunnen maken van een mooie actie van Nespresso zelf in de vorm van een gratis bestelling cups waardoor de prijs van de machine het nog aantrekkelijker maakte.

Pluspunten

• Klein
  • Gaat na 9 minuten automatisch uit

Minpunten

mostertpot 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

compact apparaat

Omdat ik een dergelijk apparaat in bruikleen had, kwam ik achter het gemak en de kwaliteit. Nu heb ik er zelf eentje aangeschaft voor in mijn caravan, waar ik tot nu toe altijd koffie maakte met een franse koffiemaker. Veel gedoe met leeg en schoonmaken, waarbij er veel water wordt gebruikt, in een caravan waar je zelf water moet halen, is dat vervelend. Deze Nespresso Inissia is de ideale oplossing. Hij neemt er weinig ruimte in en de koffie is goed. Schoonmaak werk is er nauwelijks.

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • betrouwbaar
  • snel gebruiksklaar
  • koffie op juiste temperatuur
  • lage aanschaf prijs en gratis koffie

Minpunten

• de capsules zijn prijzig

gfrancissen 20-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk bakkie leut

Heb na zoveel ellende te hebben gehad met mijn Siemens volautomaat koffiezet apparaat. De switch gemaakt naar Nespresso. Heb in de winkel advies gekregen en gekozen voor 1 vd goedkoopste. Ze zetten nml allen op dezelfde manier koffie . Dus de smaak blijft hoe duur of hoe goedkoop het app.is hetzelfde.
De krups NX 1001. Doet zijn werk. Zet snel 1 kop koffie en de smaak is goed. (keuze zat in allerlei kupjes)

Pluspunten

• Snel een kop koffie
  • Geen plastic app.
  • betaalbaar

Scheefhals 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend product, zeer aan te raden

De koffie is lekker en komt goed warm uit het apparaat. Mooi en simpel vormgegeven, past in elke keuken.