Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA E4 Piano Black (EA) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

A. Offerman 21-03-2024

Niet kopen

Geschreven voor: JURA E4 Piano Black (EA)

Jaar geleden 4 ena4 jura koffimachines gekocht voor kinderen en ouders. Alle apparaten binnen de garantie gerepareerd, 1 inmiddels na twee jaar buiten garantie heeft reparatie nodig van euro 300 plus 75 verzendkosten. Als je alle jura schoonmaakmiddelen en filters gebruikt mag je toch verwachten dat DT apparaat minstens 10 jaar werkt gelijk een was machine of koelkast. Antwoord klanten service: Ja komt door gebruik vette bonen. Die kan de machine niet aan. Dus de lekkere Illy bonen bv mogen er niet in. Diep triest dat je 4 dure machines koopt en ze alemaal binnen de garantie 1 of 2 keer gemaakt zijn en dat nu 3 maanden na garantie de eerste in de container kan omdat de reparatie kosten minimaal euro 375 bedragen.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Veel storingen Na garantie reparatie te duur

Leo H 22-11-2022

Top machine.

Geschreven voor: JURA E4 Piano Black (EA)

Fijne machine, erg stil en gebruiksvriendelijk.
Feit is wel dat ie best duur is en dat het instellen, wat mij aangaat, niet erg eenvoudig was maar ok.
Wel een dikke aanrader als je koffie zonder poespas wilt en als je van moeilijk reinigen af wilt.
Mooie machine ook..

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken.
  • Snel en fluisterstil.
  • Mooie machine qua uiterlijk.
  • Echt hete koffie.

Jolanda 15-07-2022

Zeer goede koffiemachine voor een nette prijs

Geschreven voor: JURA E4 Piano Black (EA)

Simple handige machine. Doet wat hij moet doen. Geen gepruts meer met schoonmaken. tablet in het bakje en klaar. Goede warme koffie. Mooi groot waterreservoir. Heel blij met deze machine.

Pluspunten

• handig in schoonhouden
  • makkelijk instelbaar
  • niet veel lawaai
  • goede warme koffie