De'Longhi Magnifica S ECAM 21.117.B - Reviews

Aantal kopjes per keer
Type
espresso machine

Rozendijk 02-03-2014 Product paar weken in bezit

De koffie is heerlijk en goed van temperatuur.
Veel instelmogelijkheden en een duidelijke handleiding.

rogerkellerman 24-02-2013 Product maand in bezit

Dit is onze eerste espresso machine. Omdat Delonghi door veel mensen werd aangeprezen, hebben wij gekozen voor de Ecam 21.117B bij de Harense Smid in Tiel. Wij kregen uitstekend advies.
Een paar opmerkingen: Het is vreemd dat de 21.117B niet voorkomt op de Nederlandse website van Delonghi. De instructies zijn soms onduidelijk of niet goed uit te voeren. Wij hebben nog niet alle mogelijkheden van de machine kunnen ontdekken. De duurzaamheid hebben wij nog niet kunnen ervaren maar het apparaat voelt degelijk aan. De smaak wordt natuurlijk voor een belangrijk gedeelte beinvloed door de bonen.

Martin21117 08-12-2012 Product paar dagen in bezit

Heb sinds kort de opvolger van de 22.110. Uiterlijk is identiek aan de vorige. Gebruiksinstellingen zijn super eenvoudig. Wel goed de instructies volgen. Apparaat werkt perfect, ben alleen nog naar de juiste smaak en dus de juiste boon aan het zoeken. Heb deze machine gekocht bij de harense smid voor 449 euro voor de prachtige zwarte uitvoering. Hier geven ze een zeer goede uitleg door iemand die er verstand van had en niet te vergeten 3 jaar garantie ipv de standaard 2 jaar. Zodra ik meer een volleerde barista ben geworden zetik weer een revieuw hier op kieskeurig