De'Longhi Magnifica S ECAM 21.117.SB - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,1

M. Wierikx 11-01-2018

super machine, duurzaam en weinig onderhoud

5 jaar geleden gekocht, zijn er heel erg tevreden over. In het begin wat gezocht welke koffie bonen wij het lekkerste vonden (is een kwestie van smaak) maar naar een paar merken geprobeerd te hebben hadden we onze keuze bepaald. Ook de service van de Longhi vind ik super. deze week raar geluid tijdens het malen, gebeld naar Breda,kreeg netjes een mail met instructie en kon zelf het probleem oplossen. Er bleek een stukje hout tussen de bonen te hebben gezeten.

Pluspunten

• onderhouds vriendelijk
  • lange levensduur
  • hele lekkere koffie
  • hele goede service ( Longhi)

Minpunten

• wat lawaaierig tijdens het malen.

onnoman 07-12-2017
  • Product gekregen

Fijn apparaat voor weinig geld

Het is een klein maar fijn apparaat die een lekkere kop koffie zet voor een niet al te exorbitant bedrag. Je kan er alles mee zetten, van espresso tot capuccino.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit is goed
  • compact

Minpunten

• Misschien net iets te veel geluid met het malen

Renee 30-07-2017

Delonghi koffiemachine

Supermachine, koffie heerlijk en ook goed heet! Erg mooi en makkelijk on gebruik. Staat perfect ook in onze keuken.

Doesborg 23-06-2017

Stil

Het is een mooi en compact apparaat! Lekker stil gewoon perfect het mooiste hier aan is dat je niet lang hoeft te wachten op de koffie

Temmy 22-06-2017

Goede koffie

Mooi design, gebruiksvriendelijk, relatief stil (in vergelijking met vorig apparaat) zet lekkere en hete koffie, sterkte makkelijk instelbaar, ook voor cappucino

Pluspunten

• Gebruiksgemak

JMGA Pelt-Kalkhoven 06-06-2017

Prachtige uitstraling. Makkelijke bediening.

Wij hadden een Saeco. Beviel wel maar nadat deze stuk ging wilden wij direct al een DeLonghi. Het staat al heel bekend als een zeer degelijk product. Mooie uitstraling en duidelijke bediening. Ook de goede service van DeLonghi is voor ons belangrijk. Wij zijn heel blij dat dit prachtige espresso apparaat nu in onze keuken staat.

Pluspunten

• goed en degelijk merk
  • uitstraling apparaat
  • geluidsniveau tijdens de werking
  • makkelijke en duidelijke bediening

Minpunten

• nog geen ontdekt

John 15-11-2016

Mooi apparaat

Goede prijs kwaliteit verhouding . En een mooi design .
Lekker makkelijk in het gebruik, en heerlijke koffie!

Wingrider 07-08-2016

Vreemd . 1 kooje of 2 kopjes

6,2
Stel in voor 1 kopje geen probleem. Stel in voor 2 kopje geen probleem. Alleen als je vaak wisseld tussen 1 en 2 kpojes blijf je aan het bijstellen. Zeer slecht bedacht. Als je dan niet oplet kost het je menig kopje koffie wat niet te drinken is.

jose.deug 03-03-2014

7,6
Mooie aanwinst op ons aanrechtblad. Het apparaat is gebruiksvriendelijk en de koffie smaakt naar ieders wens. Ik heb hem nu 2 weken en wil hem niet meer kwijt.

Johanj. 01-02-2016

mogelijkheden een 6 waarom??
hoe is het geluid?

Retry1978 04-02-2014

Machine zet heerlijke koffie. Makkelijk schoon te maken. Helaas binnen een jaar al defect. Wij zetten slechts een paar kopjes per dag en dat zou echt niet mogen. Storing op storing en apparaat loopt dan vast. Meer klanten dit probleem? APparaat is nu bij Delonghi