Siemens TE653M11RW zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE653M11RW zilver op Kieskeurig.nl.

9,1

Siemens Koffiemachine TE653M11RW 05-12-2020

veel mogelijkheden, mooie lay-out

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Ik heb al meer als 10 jaar een vergelijkbare Siemens koffiemachine gehad. Deze tot op de draad versleten. De vervangingsvraag
was dan ook snel opgelost. Weer een Siemens machine. Deze is veel uitgebreider met vele instelmogelijkheden. Er komt wederom een geweldige espresso, koffie en dito producten uit. Een minpunt heb ik wel. De oude machine had een verlichte uitloop. Die mis ik bij de nieuwe machine

Minpunten

• geen verlichting bij de uitloop

Vera Creemers 22-06-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Wij zijn echte koffie-fanaten en hebben al een aantal senseo's versleten. We wilden al langere tijd een apparaat met bonen maar gezien de prijs zou dit geen impuls aankoop zijn. 2 (apparte) vrienden van ons hebben ook deze Siemens koffiemachine, alleen dan een oudere versie, en waren hier helemaal weg van. Na zelf ervaren te hebben hoe zo'n apparaat werkt en wat een verschil het maakt om de bonen vers te malen, wilden wij er ook een! Wij hebben hem nu ondertussen 3 dagen en kunnen niet meer zonder.
De machine is groot maar staat heel mooi en imposant op je aanrecht. Hij is makkelijk te installeren en als je al bonen in huis hebt kunt je binnen 10 minuten van je koffie genieten. Het apparaat is makkelijk in gebruik en maakt absoluut niet veel lawaai. Het waterreservoir is een beetje een onhandige vorm maar dit is snel opgelost door hem te laten zitten en bij te vullen met een maatbeker i.p.v het reservoir eruit te halen. Alles is in te stellen; van de maalgrootte, tot temperatuur van de koffie, tot de hoeveelheid ml in 1 kopje. Je kunt ook een gebruikersprofiel maken waardoor je jouw specifieke koffie in een handomdraai hebt gezet. De bijgeleverde melkkan hoef je niet te gebruiken maar kan handig zijn als je aparte melk gebruikt. Hij sluit heel goed af waardoor de melk niet slecht gaat in de koelkast
De machine werd geleverd met een Brita waterfilter, wat wij in eerste instantie heel fijn vonden, echter blijft het ding voor geen meter zitten in de watertank. Dit is wel een beetje jammer aangezien zo'n filter beter is voor je koffiesmaak en je apparaat.
Over het algemeen zijn wij zeer tevreden met de machine en hebben wij geen spijt van het 'grote' bedrag, dit is hij zeker waard!

Pluspunten

• reinigt systeem na elke zetbeurt/ ronde aan koffie
  • relatief groot bonenreservoir
  • mooie strakke look
  • helemaal naar wens in te stellen
  • makkelijk te besturen/ gebruikersvriendelijk

Minpunten

• Brita waterfilter blijft niet zitten

Edwin 08-06-2021

Prima machine

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Prima machine, hiervoor een eq5 gehad van Siemens. Zeer gebruiksvriendelijk en heerlijke koffie. Machine is makkelijk te reinigen

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Veel opties

Bas 15-05-2021

Lekkere koffie en makkelijk in het gebruik

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Mooi compact apparaat en is het geld zeker waard.
We waren al een tijdje op zoek naar een vervanger van onze oude machine. Erg blij met deze Siemens.

• Geleverd met melkkan
  • 2x favoriete in te stellen.
  • Restaurant waardige kwaliteit

Martin 03-02-2021

Erg goed apparaat aan te bevelen

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een erg goed en makkelijk te bedienen apparaat met erg lekkere koffie

een top apparaat 27-01-2021

een top apparaat

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wat een geweldige apparaat is dit!!cadeau gegeven aan mijn man voor zijn verjaardag en wat was hij hier blij mee:)
zijn antwoord was dan ook, eindelijk kunnen we gaan genieten van echte koffie!!
van een senseo naar een Siemens espresso volautomaat,hadden we jaren eerder moeten doen:)
deze volautomaat geeft heerlijke koffie, ik zeg hier worden we met z'n allen heel vrolijk van.
voor ieder wat wils, van een capucino tot een latte, deze machine kan het allemaal.
dus al met al een top machine!!!!

Koops 16-01-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Lang getwijfeld, toch voor deze Siemens gegaan. we zijn erg blij met de aankoop. Makkelijke bediening, kind doet de was, zeer mooi apparaat om te zien, gewoon een topper!

Pluspunten

• Verschillende keuzes in koffiesterke
  • Verschillende keuzes in waterwarmte

Erica 16-01-2021

Nog geen seconde spijt gehad van de aanschaf

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een beetje lang dubben en vergelijken ook met andere merken , uiteindelijk toch gekozen voor dit apparaat . Best een uitgave maar nog geen seconde spijt van gehad . Zet heerlijke koffie en nog veel meer , kortom een topapparaat . Heerlijk een cappucino in je eigen huis maken is een makkie , heerlijk . Dus niet aarzelen maar aanschaffen , je zult er geen spijt van krijgen.

Richard 14-01-2021
  • Product gekregen

Gebruiksvriendelijk, veel functies

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Nu 2 dagen in bezit en helemaal verkocht. De opties spreken voor zich, geen moeilijke keuzes. Ontzettend veel functies en zeker handig is Thee en Koffiekan. Reinigen van het apparaat is simpel en eenvoudig. Smaak is prima (uiteraard afhankelijk van de bonen). Soms wat lawaaiig met malen maar dit is van korte duur. Daarnaast is het automatisch reinigen van de melkslang zeer gemakkelijk. Erg goed nagedacht over het dagelijkse gebruik, kortom echt aan te bevelen

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Reiniging (automatisch en handmatig)
  • Makkelijk in gebruik nemen
  • Uitgebreide functies (ook thee en kan koffie)

Minpunten

• Ietwat lawaaiig (korte duur)

helga 14-01-2021

Super Machine

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Deze koffie machine is helemaal geweldig , erg makkelijk in de bediening , ontzettend fijn dat je alles naar wens kan instellen zoals bv. koffiesterkte (mijn man wil hem altijd erg sterk).
de latte en capuchino zijn ook erg lekker.
Ben er echt super blij mee en staat erg mooi in de keuken ,het oog wil ook wat !

Patricia 13-01-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design , werkt perfect . Goede koffie en meerdere mogelijkheden

Siemens Volautomatische espressomachine 13-01-2021

Siemens - Volautomatische espressomachine

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Nadat onze 'eerste' Siemens volautomaat koffiemachine kapot ging hebben we geen moment getwijfeld om opnieuw een Siemens volautomaat aan te schaffen. De 2x dat er iets defect was aan de machine is dit perfect opgelost!
We gaan ervan uit de de 'opvolger' voor net zoveel koffiegenot gaat zorgen!
Enigste minpunt is het reinigen van het zetstuk, dit vraagt vrij veel tijd.

Pluspunten

• Smaak/kwaliteit van de diverse koffiespecialiteit
  • Gemak
  • Kindvriendelijk
  • Reinigen en ontkalken

Minpunten

• Reinigen zetstuk

Erica 11-01-2021

Niet twijfelen , doen ..........supermachine

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Gewoon een superapparaat , eenvoudige bediening en doet wat hij moet doen. Zet heerlijke koffie diverse varianten en zalige cappucino . Een kind kan de was doen , zo eenvoudig is de bediening .

Pluspunten

• eenvoudige bediening , iedereen kan deze bedienen
  • zet heerlijke cappucino
  • Machine is geluidsarm

J.G.Goedschalk 10-01-2021

scherm zeer overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Maakt heerlijke koffie snel en makkelijk veel soorten koffie met of zonder melk maakt ook goed schoon na met koffie zetten met melk

Pluspunten

• veel soorten koffie latte cappuccino espresso

Sandra 09-01-2021

Met één druk op de knop een heerlijke koffievariant!

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Mooie elegante machine die precies doet wat ie moet doen. Met één druk op de knop maak je de lekkerste koffie, espresso, cappuccino, machiato, flat white enzovoort. Iedere variant kun je nog weer naar je eigen smaak aanpassen qua sterkte/hoeveelheid. Vrij stille machine wanneer de bonen worden worden gemalen, nog een pluspunt. Kortom: supertevreden!!!

Pluspunten

• Veel variëteit qua koffie
  • Weinig lawaai van de koffiemolen
  • Eenvoudig te bedienen

Koller 08-01-2021

Mooie, degelijke koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Nadat wij besloten hadden dat we een volautomatische koffiemachine wilden hebben, heb ik mij voornamelijk verdiept in de machine die kwalitatief goede Cappuccinos kon maken. Normale koffies kunnen namelijk alle automaten wel goed maken.
Na wat test resultaten gelezen te hebben, heb ik nog wat YouTube filmpjes bekeken en heb ik gekozen voor het Siemens apparaat.
De punten waarop wij gekozen hebben zijn, stevige schuim, stil apparaat, verschillende soorten koffies en energieverbruik.

Pluspunten

• Stevige schuim
  • Test resultaten
  • Aantal soorten koffie

MDEngelen 07-01-2021

Super apparaat met heerlijke mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

De keuze voor dit produkt was vanwege de recenties, mogelijkheden en de vormgeving. Na aanschaf blijkt het apparaat vele keuzes op voortreffelijke wijze te kunnen maken. Bediening is eenvoudig en het apparaat is gebruiks vriendelijk. In een mooie keuken staat het apparaat erg netjes. Maakt weinig geluig bij het malen van de bonen. Erg handig is de bijgeleverde melkcan, deze is ook mooi qua vormgeving en gaat na gebruik zo de koelkast in. Wij zijn zeer tevreden. Elke gekozen drank kan volledig naar voorkeur worden afgesteld.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Produceerd heerlijke keuzes
  • Mooie vormgeving
  • Maak weinig herrie/geluid
  • Redelijk grote watertank

Corne 02-01-2021

Goede machine

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekbak steeds vol deze is ook erg klein
Ondanks dat wij er een extra lekbakje onder zetten lekt de machine inwendig veel door tijdens koffie zetten.
Verbruikt (te)veel water tijdens de instelbare koffie van bijvoorbeeld 230 ml verbruikt hij ca 250 ml door het inwendig lekken
De eq 300 heeft vele instelbare functies waaronder hoeveelheid en grote koffie cappuccino ect ect
Temperatuur enz
Zeer handig en goed te onderhouden
Absoluut goede kop koffie zeker als je hem even goed instelt op de bonen die je hebt.!!

Mirjam Schreuders 28-12-2020

Fijn apparaat met veel verschillende soorten koffie

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

Dit apparaat werkt gemakkelijk. Overzichtelijk display en voldoende soorten koffie. De koffie smaakt heerlijk en het is fijn dat je de temperatuur kan instellen. Vooral de espresso macchiato valt hier in de smaak.

Pluspunten

• overzichtelijk display
  • Veel soorten koffie

Minpunten

• maakt wel wat lawaai

kees de beste keus 27-12-2020

mooi display

Geschreven voor: Siemens TE653M11RW zilver

het is een mooi apparaat die makkelijk te bedienen is door duidelijk display.
geluid arm en makkelijk te reinigen