Philips Sonicare DiamondClean HX9332 - Reviews

Best Reviewed jun 2016 Philips Sonicare DiamondClean HX9332
Best Reviewed juni 2016
Poetsstand
sensitive, standaard/clean, massage, polijsten, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 321 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Reiner 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Sonicare DiamondClean Super

Mijn tweede Philips Sonicare omdat deze net naar de garantie lek raakte wat kan gebeuren.Ik ben er blij mee en deze is terecht de beste uit de test top en veel beter dan de vorige aankoop.Deze kan ik ieder aanbevelen lekker schone en witte tanden

Baslag 21-02-2016 Product jaar of meer in bezit

In het begin prima! maar net 3 jaar oud ineens opgehouden. En dan begint het. Philips geeft slechte service! kan niet worden gerepareerd en men wil ook niet zeggen of dit een productie fout is. (want anders moeten we alles vergoeden) Uit coulance geeft Philips 6 maanden extra garantie, wat dus peanuts is gezien de prijs. Je kan dan wel een waardebon krijgen voor korting maar om een korting van 40 euro te krijgen moet je op de philips site zelf bestellen (duur) en wel (weer) het duurste apparaat. Kortom slechte service en belabberde kwaliteit!!

Meera02 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Poetst heel erg goed:
verschillende poetsmogelijkheden,
erg goede poetssnelheid,
lange uitstekende batterijduur.

Rookie66 21-11-2015 Product half jaar in bezit

Dit is mijn 2e exemplaar, 1e ging stuk binnen garantie. kostenloos nieuw exemplaar ontvangen van Philips.
Apparaat kan tegen water, echter doordat er tijdens het poetsen vocht met tandpaste onder de powerknop kan komen, kan het apparaat kuren krijgen. Spontaan aan, moeilijk aan, moeilijk uit etc.. Dit komt door wanneer het vocht met tandpasta onder de powerknop opdroogt, tandpasta zich daar ophoopt en de powerknop problemen gaat veroorzaken. Ik voorkom dit nu door na het poetsen het vocht onder de powerknop hard weg te blazen en het apparaat te drogen. Alweer langere tijd probleemloos en goed poetsen nu.

Joris74 16-03-2017

Zeer fijne tandenborstel, nooit meer een ander!

Waanzinnig fijn apparaat met een duizend keer betere accu dan mijn voorgaande merk. Poetst veel beter en lager op een volle lading, en hij heeft bovendien een lithium-ion batterij. Hij is bovendien zeer compleet geleverd met handige opbergbox inclusief lader voor op reis. Mooi design.
Klein nadeel is dat hij niet 100% waterdicht is en dat een verbeterpunt. Maar voor nooit meer een o-b tandenborstel met zijn waardeloze batterijen.

Marjolein79 13-02-2017

Beste tandenborstel

Op advies van de tandarts deze tandenborstel gekocht. De enige spijt waar ik last van heb is dat ik hem niet eerder aangeschaft heb. M'n tanden zijn nog nooit zo schoon geweest. Ik heb wel een weekje moeten wennen aan de nieuwe manier van poetsen maar zou niets anders meer willen.

Gebuiker1 31-01-2017

Goed met kanttekening

De tandenborstel is prima, maar de levensduur is erg (te) beperkt. Zeker als je naar de prijs kijkt. Ik moet na een paar jaren weer de tandenborstel vervangen omdat hij het in het geheel niet meer doet. Bij een kwaliteitsmerk als Philips mag je toch wat meer verwachtend ten aanzien van de levensduur, van ik.

Luc 06-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Poetst grondig

Dé ideale tandenborstel. Je kan overal makkelijk bij en hij poetst grondig. M'n tandarts rade me deze aan. Werkt beter dan de elektrische borstels die ronddraaien.

Pluspunten

• Grondig poetsen
  • Zeer makkelijk opladen
  • Vervangborstels makkelijk te krijgen

Merlijne 23-12-2016 Product paar maanden in bezit

Chique tandenborstel met veel functies

Een hele fijne tandenborstel! De batterij gaat ontzettend lang mee, de verschillende functies maken echt verschil en hij ziet er chique uit in de badkamer. Nadat mijn oude Sonicare was overleden moest ik tijdelijk overstappen op Oral B, deze tandenborstel voelt als heel bruut. De Sonicare weer terug was een ware verademing.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Verschillende functies
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Mag niet onder de douche gebruikt worden

JenF 11-12-2016

Prima poetsen helaas korte levensduur

4 Jaar geleden 2 Sonicare tandenborstels gekocht. Heel fijn tanden poetsen.

Beide body's hebben het nu echter begeven en zijn niet los aan te schaffen. Bij zo'n korte levensduur verwacht ik een betere onderdelen-service.

Nu maar weer terug naar een Oral-B. Prijs-kwaliteit verhouding is een stuk beter.

Tobias 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Praktisch en mooi ontwerp

Jarenlang Oral-B elektrische tandenborstels gebruikt, met tegenvallende batterij en oplaad mogelijkheden.
Voor iemand die heel veel reist, lijkt de lange accuduur van de Sonicare tandenborstel een fijne optie. Ook het reisetui, dat tevens als USB-oplaadmogelijkheid dient, biedt veel voordelen; overal opladen, zelfs aan mijn laptop als ik aan het werk ben.

De poetservaring is wel even wennen vergeleken met mijn voorgaande tandenborstels. Heel praktisch is het zichtbaar oplichten van de poetsmodus.

De vormgeving is mooi minimalistisch en opvallend licht. Het ontbreken van allerlei randjes en overbodige details voorkomt vuil en aanslag.

Dit alles verzacht de hoge aanschafprijs enigszins. De tijdelijke cashback-actie ook.

Wel enige bedenkingen over het kunststof scharnier van het etui; dit ziet er kwetsbaar uit. Hopelijk scheurt dit niet bij regelmatig openen en sluiten.

Pluspunten

• licht ontwerp
  • veel poetsbeurten per volle accu
  • praktisch USB-oplaad/reisetui

Jochem 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi, degelijk en goed apparaat

De Philips Sonicare Diamond Clean is een schitterend apparaat. Voorheen had ik een OralB tandenborstel...destijds dacht ik altijd: "iedere electrische tandenborstel is hetzelfde / er zal niet veel verschil zijn". Hier ben ik op terug gekomen. Je merkt het verschil in kwaliteit wel degelijk. De reiniging is veel beter. Mooi design en de accu gaat lang mee. Al met al een duur product, maar de kwaliteit is echt super!!

Pluspunten

• Reiniging is zeer goed
  • Lagere tandartsrekening :-)
  • Hoeveelheid opties

Minpunten

• erg duur in aanschaf

Marielle34 10-11-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi vormgegeven tandenborstel die uitstekend werk levert!

De vormgeving van de tandenborstel en het oplaadstation zijn erg mooi: tandenborstel heeft een fris wit uiterlijk en het glas van het oplaadstation is erg handig. De tandenborstel is hierdoor niet kwetsbaar tijdens het opladen. Ook het opladen via de reis-etui is praktisch. Je legt hem in de etui en via het bijgeleverde snoertje en de stekker, is opladen een fluitje van een cent. Het zou wel praktisch zijn geweest als er ook een opbergruimte zou zijn voor de stekker en het snoertje. Dit is nu los en dus gemakkelijker kwijt te raken.

Mijn ervaring met de tandenborstel is super! Van de 5 standen zijn de White, de Gum care en de Deep Clean m'n favoriet. Deze programma's voelen wat krachtiger, wat ik persoonlijk prettig vindt. Je voelt echt dat je je tanden poetst. De Sensitive en Clean programma's gebruik ik wat minder voor het poetsen van m'n tanden. M'n tanden voelen heerlijk schoon. En ik trek inmiddels de conclusie dat m'n tanden zelfs witter worden - iets wat ik voor onmogelijk had gehouden.

De tongborstel en de spray bevalt erg goed. De eerste dagen moest ik even wennen en uitproberen hoe ver ik m'n tong kon schoonmaken zonder te kokhalzen. Inmiddels ben ik eraan gewend en voelt het erg prettig.

Iedere 30 seconden geeft de tandenborstel een geluidje/trilling wat aangeeft dat je naar het andere kwadrant kunt overstappen. Het is prettig om te weten dat je in een normaal programma sowieso 2 minuten poetst. Zonder de timer hou ik niet zo snel 2 minuten aan.

Er zit geen druksensor op, maar daar heb ik geen last van. Het blijft toch zo dat je even moet leren poetsten met een elektrische tandenborstel.

Tijdens het poetsen maakt hij best wat lawaai, maar minder dan de Braun tandenborstels en je went er goed aan. De tandenborstel is daarentegen zeer licht en ligt fijn in je hand, waardoor hij prettig in gebruik is.

De batterij gaat gemiddeld 2-3 weken mee waarbij ik 2 - 3 keer per dag m'n tanden poets. Als hij ver leeg raakt, geeft hij aan het einde van een poetsbeurt een signaal en kleurt het batterijlampje oranje. Binnen 24 uur is hij vervolgens weer opgeladen en kun je weer 2 weken poetsen.

Mijn conclusie: een hele fijne tandenborstel. Mooie vormgeving en zeer prettig in het gebruik met een super resultaat. Ik poets met plezier m'n tanden en heb schone, witte tanden en een schone tong. Heerlijk!

Pluspunten

• vormgeving
  • uitstekend resultaat

Minpunten

• oplaadglas wat groot
  • oplaadstekker niet op te bergen in etui

Marielle34 10-11-2016

Mooi vormgegeven product die uitstekend resultaat levert!

vincent 10-11-2016 Product paar weken in bezit

fijne tandenborstel

Dit is een hele fijne tandenborstel. Hij heeft een grotere borstel dan andere waardoor je overal makkelijker bij kan je kan deze borstel ook makkelijk opruimen.

Pluspunten

• lange borstel
  • de 5 programma's

Mariya Andonova 08-11-2016

Very good investment

This toothbrush is a very good investment, easy and straightforward to use. My teeth become extremely well clean, polished and white.

Sven118 07-09-2016

Te korte levensduur

Te korte levensduur voor prijs van produkt. Poetsprestaties zijn top, maar na 2.5 jaar laadt hij niet meer goed op (nog net genoeg voor 1 poetsbeurt), na 3 jaar stopt hij er echt mee

Kiju 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goed product

Ik ben blij met mijn nieuwe tandenborstel. Mijn tanden zijn super schoon. Ik wil mensen aanraden om de tandenborstel ook te kopen. Het eenvoudig in gebruik een heel effectief.

Desi 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Great toothbrush

I bought one myself months ago and loved it! It leaves my teeth clean and white. Bought another one as a present for a friend's birthday. By far the best toothbrush I've ever used

aleida11 04-07-2016

tandenborstel sonycare healthy white voldeed goed maar...

na 4 jaren sonycare healthy white kon de tandenborstel niet meer opgeladen worden en gaf deze een krassend geluid. niet meer te repareren en dus weer een neiuwe gekocht.