Philips Sonicare DiamondClean HX9332 - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, massage, polijsten, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 330 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Baslag 21-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

In het begin prima! maar net 3 jaar oud ineens opgehouden. En dan begint het. Philips geeft slechte service! kan niet worden gerepareerd en men wil ook niet zeggen of dit een productie fout is. (want anders moeten we alles vergoeden) Uit coulance geeft Philips 6 maanden extra garantie, wat dus peanuts is gezien de prijs. Je kan dan wel een waardebon krijgen voor korting maar om een korting van 40 euro te krijgen moet je op de philips site zelf bestellen (duur) en wel (weer) het duurste apparaat. Kortom slechte service en belabberde kwaliteit!!

Rookie66 21-11-2015
  • Product half jaar in bezit

Dit is mijn 2e exemplaar, 1e ging stuk binnen garantie. kostenloos nieuw exemplaar ontvangen van Philips.
Apparaat kan tegen water, echter doordat er tijdens het poetsen vocht met tandpaste onder de powerknop kan komen, kan het apparaat kuren krijgen. Spontaan aan, moeilijk aan, moeilijk uit etc.. Dit komt door wanneer het vocht met tandpasta onder de powerknop opdroogt, tandpasta zich daar ophoopt en de powerknop problemen gaat veroorzaken. Ik voorkom dit nu door na het poetsen het vocht onder de powerknop hard weg te blazen en het apparaat te drogen. Alweer langere tijd probleemloos en goed poetsen nu.

Nawi 09-09-2018

Beetje snel kapot

Prima tandenborstel, na een jaar kapot en een nieuwe ontvangen volgens garantie. Echter exact een jaar later ook de nieuwe weer stuk...
Verder een perfect product. Hoop dat de volgende een langere levensduur heeft

Toet 31-05-2018

Poetst prima.

Ben zeer tevreden over het poets resultaat.
Maar na drie jaar gebruik problemen met de schakelaar, ging zijn eigen leven leiden! Spontaan aan en uit.
Echt jammer, voor zo'n prijs!
Wordt door een persoon gebruikt.
Heb wel weer een nieuwe gekocht, hoop dat deze langer meegaat!

Pienvh 23-01-2018

Veel te korte levensduur

Ik heb in een paar jaar tijd al meerdere sonicare tandenborstels versleten. Elke keer gaat na enige tijd de pin waar de opzetborstels op moeten kapot gaat wiebelen alsof hij binnenin gebroken is) waardoor ik de opzetborstel vast moet houden als ik poets. Heel vervelend en zonde van mijn geld. Ik ben zeer tevreden over het product maar de levensduur laat echt te wensen over!

Pommie88 06-09-2017

Goede poets kwaliteiten

Algemeen goede poets eigenschappen, nadeel is de duurzaamheid, dit is al onze derde tandenborstel in drie jaar.

Cin5 10-08-2017

Tevreden over gebruik, niet over levensduur.

Ik ben al jarenlang tevreden over het gebruik en resultaat van de Sonicare. Accu gaat lang mee en reisetui is handig.
Ik ben niet tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van de duurdere Diamondclean versie, aangezien de motor erg kwetsbaar blijkt te zijn. Van zo'n duur product verwacht ik minimaal een levensduur van 3 tot 5 jaar.
De eenvoudige Sonicare tandenborstel heeft minimaal vijf jaar goed gefunctioneerd. Toen deze kapot ging heb ik besloten om de duurdere DiamondClean te kopen in 2015.
Helaas was deze in juli 2016 niet meer bruikbaar omdat de opzetpin voor de opzetborstel was afgebroken; (bij normaal voorzichtig gebruik). Omdat het gelukkig binnen de garantietermijn viel, heb ik een hele nieuwe set gekregen. Daar was ik blij mee, hoewel alleen een nieuwe tandenborstel toereikend was geweest, maar niet verkrijgbaar helaas.
Vervolgens een jaar later weer precies hetzelfde probleem! Alleen nu geen garantie meer......

de Vries 13-06-2017

Raar iritant geluid!

De borstel 2 maanden geleden gekocht, maar de laatste weken maakt hij een iritant harde geluid. Als ik aan de opzet borstel zit, dan verdwijnt soms het iritante geluid gelukkig weer. Maar de laatste dagen blijft het iritante geluid hangen. Heeft iemand anders ook deze ervaringen?

Maria 09-04-2017

Na 3 jaar defect

Ik verbaas me dat zo'n duur product het na 3 jaar begeeft. Ik heb eigenlijk alleen een nieuwe tandenborstel nodig en niet de hele set. Dat moet toch hopelijk gaan lukken?

Tobias 25-11-2016

Praktisch en mooi ontwerp

Jarenlang Oral-B elektrische tandenborstels gebruikt, met tegenvallende batterij en oplaad mogelijkheden.
Voor iemand die heel veel reist, lijkt de lange accuduur van de Sonicare tandenborstel een fijne optie. Ook het reisetui, dat tevens als USB-oplaadmogelijkheid dient, biedt veel voordelen; overal opladen, zelfs aan mijn laptop als ik aan het werk ben.

De poetservaring is wel even wennen vergeleken met mijn voorgaande tandenborstels. Heel praktisch is het zichtbaar oplichten van de poetsmodus.

De vormgeving is mooi minimalistisch en opvallend licht. Het ontbreken van allerlei randjes en overbodige details voorkomt vuil en aanslag.

Dit alles verzacht de hoge aanschafprijs enigszins. De tijdelijke cashback-actie ook.

Wel enige bedenkingen over het kunststof scharnier van het etui; dit ziet er kwetsbaar uit. Hopelijk scheurt dit niet bij regelmatig openen en sluiten.

Pluspunten

• licht ontwerp
  • veel poetsbeurten per volle accu
  • praktisch USB-oplaad/reisetui

Reiner 23-04-2016

Philips Sonicare DiamondClean Super

Mijn tweede Philips Sonicare omdat deze net naar de garantie lek raakte wat kan gebeuren.Ik ben er blij mee en deze is terecht de beste uit de test top en veel beter dan de vorige aankoop.Deze kan ik ieder aanbevelen lekker schone en witte tanden

Meera02 06-12-2015

Poetst heel erg goed:
verschillende poetsmogelijkheden,
erg goede poetssnelheid,
lange uitstekende batterijduur.

R1chard 20-06-2018

Goede tandenborstel die perfect poetst

Deze tandenborstel haalt echt alles tussen de tanden vandaan en zorgt voor een stevige afname van tandsteen. Dit merk je dan weer bij de tandarts.

Enig nadeel is dat ze nogal de neiging hebben na de garantietermijn te stoppen met werken en je weer een nieuwe moet kopen.

RoyyoR 17-06-2018

Nette tandenborstel met goede poetsfunctie

We zijn erg blij met deze tandenborstel. Helaas is hij deze week defect gegaan. Hij is 5,5 jaar oud geworden en zullen hem nooit meer vergeten.

Bas 20-05-2017

Prima tandenborstel. Maar gaat niet lang mee

Wij gebruikten dit apparaat allebei maar we hebben er nu in 4 jaar al 4 versleten. Elke keer dezelfde klacht. Na het opladen doet hij helemaal niks meer. Wij laadden elke week tot 2 weken op. Dit betekent niet dat hij niet goed poetst. integendeel. Prima. Maar als zo'n high-end ding na 2 jaar al stuk is kunnen wij alleen maar overstappen naar een ander merk

Pluspunten

• Poetst prima

Minpunten

• Levensduur batterij

Keeske 26-03-2017

Na 3 jaar kapot

Resultaat tanden poetsen uitstekend, geen tandplak meer, wat resulteert in een kostenbesparing bij de tandarts. Echter het apparaat stopte er na 3 jaar mee, zodat het geen enkele besparing oplevert. Dit ben ik van Philips niet gewend, voorheen stond het merk bekend om zijn betrouwbaarheid.

Joris74 16-03-2017

Zeer fijne tandenborstel, nooit meer een ander!

Waanzinnig fijn apparaat met een duizend keer betere accu dan mijn voorgaande merk. Poetst veel beter en lager op een volle lading, en hij heeft bovendien een lithium-ion batterij. Hij is bovendien zeer compleet geleverd met handige opbergbox inclusief lader voor op reis. Mooi design.
Klein nadeel is dat hij niet 100% waterdicht is en dat een verbeterpunt. Maar voor nooit meer een o-b tandenborstel met zijn waardeloze batterijen.

Marjolein79 13-02-2017

Beste tandenborstel

Op advies van de tandarts deze tandenborstel gekocht. De enige spijt waar ik last van heb is dat ik hem niet eerder aangeschaft heb. M'n tanden zijn nog nooit zo schoon geweest. Ik heb wel een weekje moeten wennen aan de nieuwe manier van poetsen maar zou niets anders meer willen.

Gebuiker1 31-01-2017

Goed met kanttekening

De tandenborstel is prima, maar de levensduur is erg (te) beperkt. Zeker als je naar de prijs kijkt. Ik moet na een paar jaren weer de tandenborstel vervangen omdat hij het in het geheel niet meer doet. Bij een kwaliteitsmerk als Philips mag je toch wat meer verwachtend ten aanzien van de levensduur, van ik.

Luc 06-01-2017

Poetst grondig

Dé ideale tandenborstel. Je kan overal makkelijk bij en hij poetst grondig. M'n tandarts rade me deze aan. Werkt beter dan de elektrische borstels die ronddraaien.

Pluspunten

• Grondig poetsen
  • Zeer makkelijk opladen
  • Vervangborstels makkelijk te krijgen