Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit - Reviews

sonisch
Geschikt voor
volwassene
Poetsstand
grondige reiniging, gum care, whitening

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 264 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit op Kieskeurig.nl.

Baslag 21-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

In het begin prima! maar net 3 jaar oud ineens opgehouden. En dan begint het. Philips geeft slechte service! kan niet worden gerepareerd en men wil ook niet zeggen of dit een productie fout is. (want anders moeten we alles vergoeden) Uit coulance geeft Philips 6 maanden extra garantie, wat dus peanuts is gezien de prijs. Je kan dan wel een waardebon krijgen voor korting maar om een korting van 40 euro te krijgen moet je op de philips site zelf bestellen (duur) en wel (weer) het duurste apparaat. Kortom slechte service en belabberde kwaliteit!!

Rookie66 21-11-2015
  • Product half jaar in bezit

Dit is mijn 2e exemplaar, 1e ging stuk binnen garantie. kostenloos nieuw exemplaar ontvangen van Philips.
Apparaat kan tegen water, echter doordat er tijdens het poetsen vocht met tandpaste onder de powerknop kan komen, kan het apparaat kuren krijgen. Spontaan aan, moeilijk aan, moeilijk uit etc.. Dit komt door wanneer het vocht met tandpasta onder de powerknop opdroogt, tandpasta zich daar ophoopt en de powerknop problemen gaat veroorzaken. Ik voorkom dit nu door na het poetsen het vocht onder de powerknop hard weg te blazen en het apparaat te drogen. Alweer langere tijd probleemloos en goed poetsen nu.

de Vries 13-06-2017

Raar iritant geluid!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

De borstel 2 maanden geleden gekocht, maar de laatste weken maakt hij een iritant harde geluid. Als ik aan de opzet borstel zit, dan verdwijnt soms het iritante geluid gelukkig weer. Maar de laatste dagen blijft het iritante geluid hangen. Heeft iemand anders ook deze ervaringen?

Maria 09-04-2017

Na 3 jaar defect

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Ik verbaas me dat zo'n duur product het na 3 jaar begeeft. Ik heb eigenlijk alleen een nieuwe tandenborstel nodig en niet de hele set. Dat moet toch hopelijk gaan lukken?

Tobias 25-11-2016

Praktisch en mooi ontwerp

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Jarenlang Oral-B elektrische tandenborstels gebruikt, met tegenvallende batterij en oplaad mogelijkheden.
Voor iemand die heel veel reist, lijkt de lange accuduur van de Sonicare tandenborstel een fijne optie. Ook het reisetui, dat tevens als USB-oplaadmogelijkheid dient, biedt veel voordelen; overal opladen, zelfs aan mijn laptop als ik aan het werk ben.

De poetservaring is wel even wennen vergeleken met mijn voorgaande tandenborstels. Heel praktisch is het zichtbaar oplichten van de poetsmodus.

De vormgeving is mooi minimalistisch en opvallend licht. Het ontbreken van allerlei randjes en overbodige details voorkomt vuil en aanslag.

Dit alles verzacht de hoge aanschafprijs enigszins. De tijdelijke cashback-actie ook.

Wel enige bedenkingen over het kunststof scharnier van het etui; dit ziet er kwetsbaar uit. Hopelijk scheurt dit niet bij regelmatig openen en sluiten.

Pluspunten

• licht ontwerp
  • veel poetsbeurten per volle accu
  • praktisch USB-oplaad/reisetui

Reiner 23-04-2016

Philips Sonicare DiamondClean Super

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Mijn tweede Philips Sonicare omdat deze net naar de garantie lek raakte wat kan gebeuren.Ik ben er blij mee en deze is terecht de beste uit de test top en veel beter dan de vorige aankoop.Deze kan ik ieder aanbevelen lekker schone en witte tanden

Meera02 06-12-2015

Poetst heel erg goed:
verschillende poetsmogelijkheden,
erg goede poetssnelheid,
lange uitstekende batterijduur.

Jeanny 14-04-2020

Dik tevreden!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

In 2013 HX9353/56 gekocht, een zwarte met oplaadetui en -glas. Nu begint de batterij kuren te krijgen. Echt lang uitgehouden zo! Dik tevreden! Nooit eerder klachten gehad.

Helaas is het DiamondClean handvat niet vervangbaar. Maar Philips biedt heel coulant 40% korting aan. Nu ga ik dan over naar de HX9393/93. Een mooie met roségouden details.

Deze tandenborstel blijf ik gebruiken. Mijn tanden voelen glad en schoon aan. De verschillende poetsmodes zijn luxe. Het design van de borstel vind ik prachtig. Ik wil nooit meer een andere!

Pluspunten

• Schone en gladde tanden
  • Verschillende poetsmodes

Frank 05-04-2020

Goede borstel, slechte levensduur

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Ik heb inmiddels ruim 2,5 jaar een philips sonicare HX9350 en deze is nu voor de vierde keer (!) stuk door dezelfde oorzaak. Vanwege garantie van twee jaar, drie keer een nieuwe gehad. Prima geregeld allemaal. De laatste vervanging is nu helaas ook ten ziele. Eerder altijd braun Oral-B gehad en daarmee eigenlijk nooit problemen. Wilde toch eens de ‘mercedes’ onder de tandenborstels een proberen, helaas met minder succes.
Wat gebeurt er? Tijdens het poetsen komen er tandpasta resten tussen de aan/uitknop. Nu is de tandenborstel een apparaat dat tegen contact met water moet kunnen. Helaas kan de Philips niet tegen het reinigen van het apparaat onder een beperkte hoeveelheid water. De aan/uit knop gaat op een gegeven moment, vaak na 3/4 jaar, kuren geven en doet het op een geven moment niet meer, waarschijnlijk omdat er toch ergens water binnenkomt bij de aan/uit knop.
Ik ga weer terug naar Braun Oral-B. Daar kon je zelfs nog onder de douche je tanden mee poetsen....

Pluspunten

• Goede borstel als ‘ie het doet

Minpunten

• Kan niet tegen water
  • Kan niet tegen tandpasta

TPDchem 27-12-2019

wat een verschil

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Wat een verschil met een Braun Oral B. Niet om de paar dagen opladen en een veel frisser gevoel na het poetsen ook door de verschillende poetsstanden te gebruiken

Wilem 05-12-2019

Top tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Mijn Sonicare diamond clean is inmiddels al ruim 5 jaar oud (gekocht in 2012)

De tandenborstel werkt nog streeds maar het rubbertje rond de as voor de bostelkop begint nu kapot te gaan. Helaas is het enige wat je kan vervangen de borstelkop zelf dus ik ben benieuwd hoe lang de unit nog blijft werken. De batterij is ook niet vervangbaar maar die van mij heeft na al die jaren nog steeds voldoende capaciteit voor een week poetsen.

Na al die jaren laad ik de unit nog steeds minder dan 1x per week op. De batterijduur is dus echt top. (Ik laad de unit niet continue op, de stekker van de lader gaat alleen in het stopcontact als de accu bijna leeg is, zo gaat de batterij langer mee)

Het poetsresultaat is ook echt top, beter dan van een niet sonicare philips en oral b die ik daarvoor heb gehad.

Het design is strak, met een mooi oplaad glas. De reishoes is echter niet erg praktisch en is na 1x gebruikt te hebben weer terug in de doos gegaan.

De unit heeft echt een ontwerpfout, want onder de aan/uitknop hoopt zich tandpasta op, en daardoor ging na 2 jaar gebruik de aan/uit knop heel zwaar en even later helemaal niet meer.
Het helpt om de unit goed af te spoelen en droog te maken maar als het zover is dat de knop niet meer werkt dan is dat eenvoudig op te lossen: laat de unit een nacht in een emmer koud water staan, druk de volgende dag de aan/uit knop rustig maar met wat kracht in, er komt nu tandpasta los rond de knop. Herhaal eventueel als nodig. Daarna kan je weer jaren poetsen.

Pluspunten

• Poetsresultaat
  • Batterijduur
  • Kwaliteit

Minpunten

• Geen vervangbare onderdelen
  • Reishoes is niet erg praktisch
  • Vuil onder aan/uit knop

Blokkedoos 12-08-2019

Gladde tanden

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik moest in het begin heel erg wennen aan deze ‘trilling’ omdat ik een andere elektrische tandenborstel gewend was. Maar ik je krijgt van deze tandenborstel wel supergladde tanden van. Ik ben heel erg positief en zou hem iedereen aanraden.
Wel een 2 kleine minpuntje vind ik dat hij na 2 minuten uitgaat en ik ben dan nog lang niet klaar met poetsen. En ook dat er geen usb-adapter bij zit om op te laden.

Caliona 23-07-2019

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel erg blij met het product. Dit is niet mijn eerste Philips Sonicare tandenborstel, zeker niet de laatste, maar wel echt de beste tot nu toe.
Goede prijs/kwaliteitsniveau, geen poespas. Philips claimt dat er tot wel 10x meer tandplak verwijderd wordt en dat voel je na het poetsen, de tanden voelen schoner aan. En de plekken tussen de tanden worden goed gepoetst wat ook goed is voor het tandvlees.
Ook bijzonder goed is de AdaptiveClean-opzetborstel. Maakt alles grondig schoon, maar op zachte wijze zonder dat het tandvlees wordt aangetast.
De borstel heeft 5 poetstanden, dus je kan zelf kiezen wat je vandaag doet met je tanden. Soms zijn mijn tanden meer gevoelig dan anders, dus ik vind Sensitive, maar ook bij voorbeeld Gum Care een goede aanwinst.
De handige timer werkt ook goed, zoals wij gewend zijn van Philips.
Mooie reisetui, waardoor de tandenborstel makkelijk mee te nemen is.

jpmj07 23-07-2019

top product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] makkelijk in gebruik met de verschillende poetsstanden bij tandenpoetsen haalt meer tandplak weg,handige oplaad/reisetui accu gaat lang mee,

Jill09 22-07-2019

Fijne tandenborstel in reisetui!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze tandenborstel nu een aantal weken. Ik ben veel op reis, dus ik ben allereerst blij verrast over de reisetui/oplader die bij de borstel zit. Super handig.
De verschillende standen zijn top! White, gumcare en standaard poetsen gebruik ik voornamelijk. Doordat de borstel kan buigen kan ik ook goed achter mijn achterste kiezen poetsen.
De borstel maakt wel iets meer geluid dan ik had verwacht.

Marijke 13-03-2019

Fraaie borstel maar kwalitatief geen aanrader

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Mijn tweede borstel is ook al na twee jaar defect ,de service van Philips is net zo beperkt ,kan niet gemaakt worden ivm de hygiëne maak het aan en uit knopje beter en de accu vervangbaar dan wordt het een duurzaam product ,het euvel komt ook in de andere reviews naar voren .

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Kwalitatief slecht

Marc hut 27-01-2019

Perfecte tandenborstel die heel snel defect is!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Dit is echt eebperfecte tandenborstel. Maar net zoals de drie andere sonicares die we hebben gehad gaat het apparaat niet langer dan 2 jaar mee. Of hij laadt niet meer of hij trilt niet goed meer: heel erg snel stuk. En dat is jammer want hij poetst perfect als hij werkt.

Pluspunten

• Poetst prima

Minpunten

• Heel snel defect
  • Duur
  • Slechte kwaliteit

Roy87 19-04-2018

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Een fijne en effectieve tandenborstel!
Ik heb daar niet aan toe te voegen, alleen deze tekst omdat Philips vindt dat de beoordelingstekst tekort was!

Adri47 19-04-2018

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Een fijne en effectieve tandenborstel!

Rosseboss 18-04-2018

Solide product. Poetst zeer schoon en glad.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332 wit

Zeer dynamische trillen moest ik even aan wennen. Resultaat is uitstekend. Ben er nog niet achter hoe ik alle standen kan benutten met tandpasta op de borstel. Tijdens het kiezen van een andere stand vliegt de tandpasta eraf.