Philips Sonicare DiamondClean HX9332 - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, massage, polijsten, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 261 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9332 op Kieskeurig.nl.

Baslag 21-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

In het begin prima! maar net 3 jaar oud ineens opgehouden. En dan begint het. Philips geeft slechte service! kan niet worden gerepareerd en men wil ook niet zeggen of dit een productie fout is. (want anders moeten we alles vergoeden) Uit coulance geeft Philips 6 maanden extra garantie, wat dus peanuts is gezien de prijs. Je kan dan wel een waardebon krijgen voor korting maar om een korting van 40 euro te krijgen moet je op de philips site zelf bestellen (duur) en wel (weer) het duurste apparaat. Kortom slechte service en belabberde kwaliteit!!

Rookie66 21-11-2015
  • Product half jaar in bezit

Dit is mijn 2e exemplaar, 1e ging stuk binnen garantie. kostenloos nieuw exemplaar ontvangen van Philips.
Apparaat kan tegen water, echter doordat er tijdens het poetsen vocht met tandpaste onder de powerknop kan komen, kan het apparaat kuren krijgen. Spontaan aan, moeilijk aan, moeilijk uit etc.. Dit komt door wanneer het vocht met tandpasta onder de powerknop opdroogt, tandpasta zich daar ophoopt en de powerknop problemen gaat veroorzaken. Ik voorkom dit nu door na het poetsen het vocht onder de powerknop hard weg te blazen en het apparaat te drogen. Alweer langere tijd probleemloos en goed poetsen nu.

Bakabana 20-06-2017

Het lawaai en trilling van dit product zou minder mogen.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De Philips Sonicare Diamond Clean heeft een erg harde trilling en het maakt veel lawaai. Hij poetst verder je tanden wel erg glad en schoon. De verschillende poetsstanden zijn handig zodat je een extra fris en schoon gevoel hebt na gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

de Vries 13-06-2017

Raar iritant geluid!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

De borstel 2 maanden geleden gekocht, maar de laatste weken maakt hij een iritant harde geluid. Als ik aan de opzet borstel zit, dan verdwijnt soms het iritante geluid gelukkig weer. Maar de laatste dagen blijft het iritante geluid hangen. Heeft iemand anders ook deze ervaringen?

Maria 09-04-2017

Na 3 jaar defect

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ik verbaas me dat zo'n duur product het na 3 jaar begeeft. Ik heb eigenlijk alleen een nieuwe tandenborstel nodig en niet de hele set. Dat moet toch hopelijk gaan lukken?

Tobias 25-11-2016

Praktisch en mooi ontwerp

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Jarenlang Oral-B elektrische tandenborstels gebruikt, met tegenvallende batterij en oplaad mogelijkheden.
Voor iemand die heel veel reist, lijkt de lange accuduur van de Sonicare tandenborstel een fijne optie. Ook het reisetui, dat tevens als USB-oplaadmogelijkheid dient, biedt veel voordelen; overal opladen, zelfs aan mijn laptop als ik aan het werk ben.

De poetservaring is wel even wennen vergeleken met mijn voorgaande tandenborstels. Heel praktisch is het zichtbaar oplichten van de poetsmodus.

De vormgeving is mooi minimalistisch en opvallend licht. Het ontbreken van allerlei randjes en overbodige details voorkomt vuil en aanslag.

Dit alles verzacht de hoge aanschafprijs enigszins. De tijdelijke cashback-actie ook.

Wel enige bedenkingen over het kunststof scharnier van het etui; dit ziet er kwetsbaar uit. Hopelijk scheurt dit niet bij regelmatig openen en sluiten.

Pluspunten

• licht ontwerp
  • veel poetsbeurten per volle accu
  • praktisch USB-oplaad/reisetui

Reiner 23-04-2016

Philips Sonicare DiamondClean Super

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mijn tweede Philips Sonicare omdat deze net naar de garantie lek raakte wat kan gebeuren.Ik ben er blij mee en deze is terecht de beste uit de test top en veel beter dan de vorige aankoop.Deze kan ik ieder aanbevelen lekker schone en witte tanden

Meera02 06-12-2015

Poetst heel erg goed:
verschillende poetsmogelijkheden,
erg goede poetssnelheid,
lange uitstekende batterijduur.

Roy87 22-07-2019

Mooi design, en poetst top

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Poetst erg fijn, ook als je last heb van gevoelig tandvlees. Na gebruik voelen je tanden glad en schoon aan. Hij is stil en weinig trillingen tijdens het poetsen. Enige nadeel vindt ik het opladen in het hoesje via USB. Zou dit product zeker aanraden.

Marijke 13-03-2019

Fraaie borstel maar kwalitatief geen aanrader

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mijn tweede borstel is ook al na twee jaar defect ,de service van Philips is net zo beperkt ,kan niet gemaakt worden ivm de hygiëne maak het aan en uit knopje beter en de accu vervangbaar dan wordt het een duurzaam product ,het euvel komt ook in de andere reviews naar voren .

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Kwalitatief slecht

Marc hut 27-01-2019

Perfecte tandenborstel die heel snel defect is!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Dit is echt eebperfecte tandenborstel. Maar net zoals de drie andere sonicares die we hebben gehad gaat het apparaat niet langer dan 2 jaar mee. Of hij laadt niet meer of hij trilt niet goed meer: heel erg snel stuk. En dat is jammer want hij poetst perfect als hij werkt.

Pluspunten

• Poetst prima

Minpunten

• Heel snel defect
  • Duur
  • Slechte kwaliteit

Dorinee 06-01-2019

Werkt goed!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Als de tandenborstel het doet werkt hij uitstekend. Opmerkelijk is het verschil met andere tandenborstels wat betreft zachtheid voor het tandvlees.
Echter.... ook bij mij stopt de tandenborstel binnen twee jaar: zo dood als een pier......

CeesvdP 06-11-2018

Beste tandenborstel ooit

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Ondanks de prijs is deze tandenborstel het waard. Nog nooit zulke schoon aanvoelende tanden gehad. Ik gebruikte jaren het andere merk maar deze tandenborstel is toch wel een stuk beter.

Javanommen 02-03-2018

startknop gaat heel zwaar (stuk?)

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Poetst redelijk, opzetborstels rafelen snel, kwaliteit borstels kan beter. Accuduur is prima. Wel wat lawaaerig apparaat. Startknop gaat heel zwaar (stuk? ) . Inmiddels 3 jaar in bezit. Geen garantie meer. Zonde van zo’n duur apparaat...

Pluspunten

• Accuduur

Minpunten

• Slechte borstels
  • Startknop stuk
  • Lawaaierig apparaat
  • tandpasta vliegt alle kanten op
  • Veel te veel trilling / hoge aanschafprijs

Bart 09-08-2017

Grondig reiningen

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Prima tandenborstel met verschillende standen waardoor onder anderen het poetsen van gevoelige tanden mogelijk gemaakt worden. Hij poetst je tanden erg glad en schoon. De verschillende poets standen zijn handig zodat je een extra fris en schoon gevoel hebt na gebruik.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Schoon gebit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Draadloos laden

Poiesz 26-06-2017

Mooie tandenborstel met mooi oplaadglas

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Mooi aparaat. Door de verschillende standen kan onder andere bij gevoelige tanden zonder problemen gepoetst worden.
Het oplaadglas werkt prima en is een stuk mooier design in je badkamer dan een traditionele oplader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lcmvg 22-06-2017

Super elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Prima elektrische tandenborstel met een mooie design vormgeving.
Mijn tanden voelen gladder en ogen witter.
Dankzij de verschillende standen kun je bovendien zelf een poetsprogramma uitkiezen.
Een ander groot voordeel van deze sonicare tandenborstel is de lange accuduur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bas 20-05-2017

Prima tandenborstel. Maar gaat niet lang mee

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Wij gebruikten dit apparaat allebei maar we hebben er nu in 4 jaar al 4 versleten. Elke keer dezelfde klacht. Na het opladen doet hij helemaal niks meer. Wij laadden elke week tot 2 weken op. Dit betekent niet dat hij niet goed poetst. integendeel. Prima. Maar als zo'n high-end ding na 2 jaar al stuk is kunnen wij alleen maar overstappen naar een ander merk

Pluspunten

• Poetst prima

Minpunten

• Levensduur batterij

Luc 06-01-2017

Poetst grondig

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Dé ideale tandenborstel. Je kan overal makkelijk bij en hij poetst grondig. M'n tandarts rade me deze aan. Werkt beter dan de elektrische borstels die ronddraaien.

Pluspunten

• Grondig poetsen
  • Zeer makkelijk opladen
  • Vervangborstels makkelijk te krijgen

Merlijne 23-12-2016

Chique tandenborstel met veel functies

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9332

Een hele fijne tandenborstel! De batterij gaat ontzettend lang mee, de verschillende functies maken echt verschil en hij ziet er chique uit in de badkamer. Nadat mijn oude Sonicare was overleden moest ik tijdelijk overstappen op Oral B, deze tandenborstel voelt als heel bruut. De Sonicare weer terug was een ware verademing.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Verschillende functies
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Mag niet onder de douche gebruikt worden