Philips Sonicare DiamondClean HX9332/04 - Reviews

Best Reviewed jun 2016 Philips Sonicare DiamondClean HX9332/04
Best Reviewed juni 2016
Poetsstand
sensitive, standaard/clean, massage, polijsten, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

Tobias 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Praktisch en mooi ontwerp

Jarenlang Oral-B elektrische tandenborstels gebruikt, met tegenvallende batterij en oplaad mogelijkheden.
Voor iemand die heel veel reist, lijkt de lange accuduur van de Sonicare tandenborstel een fijne optie. Ook het reisetui, dat tevens als USB-oplaadmogelijkheid dient, biedt veel voordelen; overal opladen, zelfs aan mijn laptop als ik aan het werk ben.

De poetservaring is wel even wennen vergeleken met mijn voorgaande tandenborstels. Heel praktisch is het zichtbaar oplichten van de poetsmodus.

De vormgeving is mooi minimalistisch en opvallend licht. Het ontbreken van allerlei randjes en overbodige details voorkomt vuil en aanslag.

Dit alles verzacht de hoge aanschafprijs enigszins. De tijdelijke cashback-actie ook.

Wel enige bedenkingen over het kunststof scharnier van het etui; dit ziet er kwetsbaar uit. Hopelijk scheurt dit niet bij regelmatig openen en sluiten.

Pluspunten

• licht ontwerp
  • veel poetsbeurten per volle accu
  • praktisch USB-oplaad/reisetui

Jochem 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi, degelijk en goed apparaat

De Philips Sonicare Diamond Clean is een schitterend apparaat. Voorheen had ik een OralB tandenborstel...destijds dacht ik altijd: "iedere electrische tandenborstel is hetzelfde / er zal niet veel verschil zijn". Hier ben ik op terug gekomen. Je merkt het verschil in kwaliteit wel degelijk. De reiniging is veel beter. Mooi design en de accu gaat lang mee. Al met al een duur product, maar de kwaliteit is echt super!!

Pluspunten

• Reiniging is zeer goed
  • Lagere tandartsrekening :-)
  • Hoeveelheid opties

Minpunten

• erg duur in aanschaf

Marielle34 10-11-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi vormgegeven tandenborstel die uitstekend werk levert!

De vormgeving van de tandenborstel en het oplaadstation zijn erg mooi: tandenborstel heeft een fris wit uiterlijk en het glas van het oplaadstation is erg handig. De tandenborstel is hierdoor niet kwetsbaar tijdens het opladen. Ook het opladen via de reis-etui is praktisch. Je legt hem in de etui en via het bijgeleverde snoertje en de stekker, is opladen een fluitje van een cent. Het zou wel praktisch zijn geweest als er ook een opbergruimte zou zijn voor de stekker en het snoertje. Dit is nu los en dus gemakkelijker kwijt te raken.

Mijn ervaring met de tandenborstel is super! Van de 5 standen zijn de White, de Gum care en de Deep Clean m'n favoriet. Deze programma's voelen wat krachtiger, wat ik persoonlijk prettig vindt. Je voelt echt dat je je tanden poetst. De Sensitive en Clean programma's gebruik ik wat minder voor het poetsen van m'n tanden. M'n tanden voelen heerlijk schoon. En ik trek inmiddels de conclusie dat m'n tanden zelfs witter worden - iets wat ik voor onmogelijk had gehouden.

De tongborstel en de spray bevalt erg goed. De eerste dagen moest ik even wennen en uitproberen hoe ver ik m'n tong kon schoonmaken zonder te kokhalzen. Inmiddels ben ik eraan gewend en voelt het erg prettig.

Iedere 30 seconden geeft de tandenborstel een geluidje/trilling wat aangeeft dat je naar het andere kwadrant kunt overstappen. Het is prettig om te weten dat je in een normaal programma sowieso 2 minuten poetst. Zonder de timer hou ik niet zo snel 2 minuten aan.

Er zit geen druksensor op, maar daar heb ik geen last van. Het blijft toch zo dat je even moet leren poetsten met een elektrische tandenborstel.

Tijdens het poetsen maakt hij best wat lawaai, maar minder dan de Braun tandenborstels en je went er goed aan. De tandenborstel is daarentegen zeer licht en ligt fijn in je hand, waardoor hij prettig in gebruik is.

De batterij gaat gemiddeld 2-3 weken mee waarbij ik 2 - 3 keer per dag m'n tanden poets. Als hij ver leeg raakt, geeft hij aan het einde van een poetsbeurt een signaal en kleurt het batterijlampje oranje. Binnen 24 uur is hij vervolgens weer opgeladen en kun je weer 2 weken poetsen.

Mijn conclusie: een hele fijne tandenborstel. Mooie vormgeving en zeer prettig in het gebruik met een super resultaat. Ik poets met plezier m'n tanden en heb schone, witte tanden en een schone tong. Heerlijk!

Pluspunten

• vormgeving
  • uitstekend resultaat

Minpunten

• oplaadglas wat groot
  • oplaadstekker niet op te bergen in etui

vincent 10-11-2016 Product paar weken in bezit

fijne tandenborstel

Dit is een hele fijne tandenborstel. Hij heeft een grotere borstel dan andere waardoor je overal makkelijker bij kan je kan deze borstel ook makkelijk opruimen.

Pluspunten

• lange borstel
  • de 5 programma's

Mariya Andonova 08-11-2016

Very good investment

This toothbrush is a very good investment, easy and straightforward to use. My teeth become extremely well clean, polished and white.
Kiju 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goed product

Ik ben blij met mijn nieuwe tandenborstel. Mijn tanden zijn super schoon. Ik wil mensen aanraden om de tandenborstel ook te kopen. Het eenvoudig in gebruik een heel effectief.

Desi 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Great toothbrush

I bought one myself months ago and loved it! It leaves my teeth clean and white. Bought another one as a present for a friend's birthday. By far the best toothbrush I've ever used

Rick 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Ik had voorheen de Sonicare met UV schoonmaak. Dit was ook handig om de borstels in op te bergen (ik gebruik de Sonicare samen met mijn vriendin). Dit zit hier helaas niet bij. Het instellen van de stand van de tandenborstel moet je doen voordat je de tandpasta erop hebt of anders in de mond. Dat gezegd hebbende ben ik meer tevreden over deze dan over mijn vorige Sonicare. De Diamond Flex lijkt / is krachtiger en poetst beter schoon. Mijn tanden voelen alsof ik net bij de mondhygiëniste ben geweest.

Renate 30-06-2016 Product maand in bezit

gemakkelijk en modern design

De tandenborstel is erg prettig in gebruik. Daarnaast is het design van de tandenborstel een mooie bijdrage aan de moderne badkamer ;) Ideaal is de bij inbegrepen reis etui.

AdeS 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Plezierig poetsen

Erg blij met de nieuwe tandenborstel. De eerste keer voelt wat vreemd aan, het is even wennen aan het sonische poetsen, maar zou niet meer anders willen. Heb het gevoel dat hij mijn tanden echt goed reinigt.

Froukjecaroline 29-06-2016 Product maand in bezit

Top product!

Een hele fijne tandenborstel! Ik poets al jaren met sonicare. Ook fijn dat er verschillende poets standen op zitten. Ik kan nooit meer zonder!

Maurice 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips sonicare

Prima. Hele fijne tandenborstel! Voor het hele gezin! Mooievormgeving en mooi glas! Mooie doos en goed ingepakt. Etui erbij ook heel handig voor de vakanties. Daarbij een USB-kabel

Ikke 28-06-2016 Product paar weken in bezit

Gewoon doen

Onwijs schone tanden. Accu gaat zeer lang mee. Drie weken. Mooi design en geen irritant geluid. Mooie afwerking. Een eyecatcher in de badkamer. Maar vooral een tandarts schoon gevoel. Dankjewel Philips !

Ckoppers 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Supertevreden

Ik heb nog nooit zulke schone tanden gehad. Ideale borstel. Veel keuze uit opties. Mijn kinderen gebruiken hem ook.

Dorothea 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig design & super resultaat

Even wennen aan de sonische trillingen in je mond, maar dan heb je ook meteen een superglad schoon gevoel in je mond en een prachtige manier van opladen, ook hoe het eruit ziet. Geweldig dat de accu van deze tandenborstel het 3 weken volhoudt. Het reisetui met aparte oplader is ook heel praktisch. Heel mooi allemaal!

Nees 25-06-2016 Product paar weken in bezit

Echt schoon binnen 2 min!

De batterij hoeft niet elke avond worden opgeladen. Je hoeft ook geen poetsbewegingen meer te maken want het apparaat doet echt het werk voor je. Het oog wilt ook wat en dat krijgt het ook.

JeMa61 25-06-2016 Product paar weken in bezit

Top Tandenborstel!

Ter vervanging van mijn oude Sonicare dat er na jaren er mee ophield. Erg blij ben ik met mijn super de luxe tandenborstel waar ik op reis mee voor de dag kan komen. Tijdens het reinigen voel je dat het echt werkt. Ook handig de vijstanden en ik heb er meteen een tong reiniger met spray bij gekocht!

Dumont 24-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Goede prestaties, kwetsbaar apparaat

De Philips Sonicare DiamondClean (HX9332/04) is op het oog een schitterende elektrische tandenborstel, de vernuftigheid door hem in een glas op te laden en de handigheid met een etui maken het voor mij extra leuk en handig. Vooral de etui omdat ik nogal veel reis en onderweg ben en daardoor altijd voorzien ben van een elektrische tandenborstel.

De prestaties van de Sonicare DiamondClean zijn uitstekend, waarbij ik in het verleden met een handtandenborstel en andere elektrische tandenborstels geregeld commentaar kreeg van mijn tandarts omdat ik tandsteen had, wordt ik tegenwoordig gecomplimenteerd door de tandarts dat ik zo'n schoon gebit heb, dit is ook mede dankzij de Philips Sonicare Airfloss.

Het is mij wel gebleken dat het een kwetsbaar apparaat is, na 3 jaar heeft de tandenborstel het opgegeven, het binnenwerk is iets kapot gegaan waardoor de body trilt maar het borsteltje niet meer.

Afgelopen week de Philips Sonicare DiamondClean wederom gekocht om zijn prestaties en het gemak! Aardig aan de prijs, maar ik heb het terug verdient met de tandartskosten!;)

Dkr 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Prachtige tandenborstel die praktisch wordt opgeladen in een glas. Zeer gemakkelijk is het usb kabeltje om hem op teladen in de handige houder.

Edwin 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische tandenborstel

Ik gebruikte al jaren Oral B, eens was ik mijn tandenborstel vergeten en mocht ik iemands reserveborstel gebruiken op een songcare diamond. Een wereld ging open. Altijd randproblemen, maar met deze borstel heb ik het gevoel dat iedere plek met precisie wordt bereikt en het is ook niet zo 'grof' als oral B. Dat is in verhouding 'raggen'. Dit is 'reinigen'.