Philips Sonicare DiamondClean HX9312 - Reviews

Timer
Snelheid instelbaar
Pulserende bewegingen
31000 per minuut

Beoordeling op basis van 33 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

sunsun 15-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

accu leeft niet lang

Op zich een hele fijne tandenborstel met goede poetsresultaten. Ligt prettig in de hand en de timer, 4x 1/2 minuut werkt prima en is heel handig. Toch is mijn review negatief omdat nu alweer voor de derde keer de batterij totaal op is en dat steeds na 14 maanden, 2x per dag gebruik door 1 persoon; ik bewaar hem niet op de oplader.
Philips gaf goede service en stelde een nieuwe beschikbaar met het advies dat de batterij helemaal leeg moest zijn voordat ik hem weer ging opladen. Dat heb ik 14 maanden trouw gedaan maar de batterij heeft het opnieuw begeven en is niet meer op te laden. Helaas heb ik de aankoopbon niet meer omdat ik dacht dat het nu wel goed zou gaan. Nee dus. Hij is veel te kostbaar voor zo'n korte levensduur. Als je net als ik een beetje op de kleintjes moet letten vind ik het een slechte investering.

Pluspunten

• poetst geweldig
  • tanden mooi glad
  • om de 3 weken opladen is prettig
  • handige accesoires

Minpunten

• voor de 3e keer na 14 mnd batterij stuk
  • te prijzig voor levensduur

Danielle 27-11-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi design en poetst echt schoon!

De sonicare ziet er mooi uit, wel echt een design voor vrouwen. Het opladen in/via het glas gaat heel handig en staat ook nog eens mooi in de badkamer. Het in gebruik nemen gaat heel eenvoudig. De eerste twee dagen poetsen was het wel een vreemd gevoel in je mond, maar nu ik er aan gewend ben, poetst het super. Volgens het boekje zou de tandenborstel na opladen 3 weken mee moeten gaan. De eerste keer heeft de Sonicare dit gehaald, nu gaat het lampje van de batterij na 2 weken gebruik branden, maar dit is geen probleem voor mij. De verschillende opties zijn gemakkelijk te kiezen en de timer functioneert prima. Mocht je per ongeluk onder het poetsen de Sonicare uitzetten, dan onthoudt het apparaat waar je gebleven bent en gaat verder met z'n programma. De Sonicare is gemakkelijk schoon te houden en door het glas geen vieze plakrandjes, die bij mijn oude oral-B wel het geval waren... Al met al een fijne tandenborstel die je tanden echt een schoner gevoel geven.

• poetsopties
  • gebruiksgemak

Loes 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Schonere en gladdere tanden

Bij het uitpakken was ik al gelijk enthousiast over het design, echt een tandenborstel waar je mee voor de dag kan komen met de rood gouden accenten en de matte buitenkant. Door de matte buitenkant is de tandenborstel ook wat stroever en ligt daarom prettig in de hand.
Ik heb de Sonicare nu een aantal weken in gebruik. Het was even wennen want de Sonicare kietelt, maar wat een resultaat, mijn tanden zijn gladder en voelen schoner aan en lijken witter te worden, al denk ik dat dit laatste ook afhankelijk is van welke tandpasta er gebruikt wordt.
De batterij duur is echt uitmuntend, de Sonicare nu ruim 2wkn 2x per dag in gebruik en nog niet hoeven opladen!
Tot nu toe heel tevreden!

Loes1983 14-11-2016

Schonere en gladdere tanden

Tot nu toe heel tevreden!

Lindazvv 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer fijne tandenborstel!

De sonicare diamondclean maakt zeer goed schoon: tandplak wordt goed verwijderd, maar ook evt etensrestjes tussen de kiezen! Zeer gebruiksvriendelijk: draadloos opladen dmv een glas of via USB met een reisetuitje. Heel handig. Er zijn verschillende programmaatjes die gebruikt kunnen worden. Kortom: goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Draadloos opladen
  • Ligt goed in de hand
  • Reinigt goed

Minpunten

• Schoonmaken van reisetui

Arita 11-11-2016 Product paar maanden in bezit

Schonere tanden

M'n tanden zijn gladder dan toen ik nog zo'n goedkope electrische tandenborstel gebruikte... dacht eerst van zo'n duur ding is niets voor mij, maar deze is toch wel heel fijn. Hij trilt wel erg maar naar een paar dagen ben je daar ook aan gewend. En je bent nu eerder geneigd om minimaal 2 minuten te poetsen De batterij gaat ook lang mee en hij trilt erg hard... dus kijk wel uit met spetters. 5 standen zitten erop en hij heeft een mooi design met mooie dikke glazen beker erbij. Ook de Reis unit is heel erg handig en je kan hem zelfs op de usb opladen... een aanrader dus!!

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Schonere tanden

Minpunten

• Hij spettert

Rietje86 11-11-2016

Veel gladder tanden

Ik heb deze tandenborstel nu een maand in gebruik en ik kan echt merken dat m'n tanden veel gladder zijn. De batterij gaat ook lang mee en hij trilt erg hard... dus kijk wel uit met spettert 5 standen zitten erop en hij heeft een mooi design met mooie dikke glazen beker erbij. Ook de Reis unit is heel erg handig en je kan hem zelfs op de usb opladen... een aanrader dus!!

AG1971 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekker in de hand liggende tandenborstel

Tandenborstel ligt lekker in de hand. Er zit veel kracht in en diversen programma's. De borstel gaat lang mee.

Pluspunten

• mooi design
  • lang in gebruik

Bie27 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Top tandenborstel

Het uitpakken van het apparaat was al een feestje. Het apparaat heeft een erg mooie vormgegeven en is gemakkelijk in de hand te houden. Het oplaadglas geeft het geheel een mooie en elegante uitstraling. Het reisetui is erg handig in gebruik. Opladen (via usb) kan gewoon terwijl de tandenborstel nog in het etui zit. Het etui is ook erg mooi qua design en is makkelijk op te bergen.

De tandenborstel heeft 5 verschillende poetsstanden. Mijn favorieten zijn de 'standaard'- en de 'sensitive' stand. De standaard stand gebruik ik 's ochtends en 's avonds de sensitive stand, hiermee kan ik goed mijn (gevoelig) tandvlees mee poetsen. De timer geeft aan wanneer je moet wisselen van kwadrant en de tandenborstel gaat na 2 minuten vanzelf uit. Mijn tanden worden mooi schoon, glad, witter en ik heb een frisse en verzorgende mond na het poetsen.

Kortweg kan ik zeggen dat deze Sonicare DiamondClean alle beloftes waar maakt.

Bieke27 10-11-2016

Top tandenborstel

Kortweg kan ik zeggen dat deze Sonicare DiamondClean alle beloftes waar maakt.

Claudia 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Lust voor het oog en een genot voor het gebit!

Je tanden zijn voelbaar schoner. Ik moest wel even wennen aan het geluid, veel verschillende standen (perfect met name ook als je last hebt van tandplak) en mogelijkheden ook als je tanden gevoelig zijn een sensitive stand is prettig. Mooi design een sieraad op je wastafel. En een glas als oplaadstation is ideaal, nooit meer een smerige oplader.

Pluspunten

• voelbaar schonere tanden
  • prachtig design
  • veel verschillende standen
  • Opladen 1x per 3 weken
  • reisetui met oplader

Minpunten

• prijs
  • geluid

Claudia39 10-11-2016

Lust voor het oog en een genot voor het gebit!

Sandra 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige elektrische tandenborstel

Wat een prachtig, geweldig, fantastisch apparaat is dit zeg! Ontzettend mooi! En dan al die extra's die erbij komen... niet te geloven. Ik was serieus verrast over de inhoud. Ik bedoel, een glas waarin je je tandenborstel kan opladen.. of een reisetui waarin dat kan.. ik heb het nooit eerder gezien! De tandenborstel ligt fijn in de hand, is stil en maakt dus weinig geluid. Zoveel beter dan dat ik gewend ben/was. Mijn vooroordeel over elektrische tandenborstels was, dat het lompe herriemakende apparaten zijn, maar deze; subliem!

• Verschillende standen
  • Prijs/Kwaliteit is goed
  • Comfort

Minpunten

• Duur

Charlie16 08-11-2016

S O N I C A R E - T H E E X P E R I E N C E

S O N I C A R E -
T H E E X P E R I E N C E

Wow Wow Wow! A beauty in a box!
Ik lijk wel een klein kind die haar Sinterklaaskado open mag maken. Hoe mooi is deze tandenborstel, bijna wil ik het ' design toothbrush ' noemen, zo chiq!
Alles er aan is mooi, de glimmende accenten, het matwitte handvat, en niet te vergeten de mooie travelbox die ook nog oplader is! Het bijgeleverde oplaadglas krijgt een mooi plaatsje op het plateau in de badkamer. Degene die dit bedacht heeft is echt een genie, dit maakt tanden poetsen leuk, een soort wellness voor je tanden :)
Eerst moet mijn nieuwe ' BFF ' 24 uur pronkend opladen en dan kan ik haar gaan testen.
Ik had t ook wel verdiend deze week vind ik zelf, wat leuks wat mijn tanden betreft. De eerste afspraak na mijn zwangerschap stond namelijk gepland bij de tandarts...
Dit maakte veel goed :))
Genoeg over de ' looks ', nu de ' performance '. De volgende dag poetste ik mijn tanden, wat werden ze heerlijk glad!! Ook maakt de tandenborstel weinig geluid, voelt de poetsbeurt zacht aan en geeft duidelijk signaal als je naar het volgende gebied in je mond moet gaan. Na enkele dagen zie ik al verschil en lijken mijn tanden witter. En absoluut blijven ze gladder gedurende de dag. Ik ben echt super tevreden. Beauty en performance in 1 pakketje!! Geweldig :) De vele functies, zoals massage en polijsten, maken de tandenborstel ook zeer uitgebreid, echt een wellness triatleet. Ook de tijd dat je met een opgeladen tandenborstel kan poetsen ( 3 weken ) vind ik super!
Ik zou iedereen deze tandenborstel aanraden. Wil je je gebit goed verzorgen, wittere tanden en dat alles in een uitzonderlijk mooie tandenborstel, dan is dit echt wat voor jou!!!

L 06-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, multifunctioneel

Erg tevreden over de Sonicare DiamondClean. Hij ziet er in eerste instantie al erg mooi uit. Over het design is goed nagedacht en ik vind het echt een vrouwelijke uitstraling. Het oplaadglas is ook erg handig. Het oplaadpunt van mijn oude tandenborstel werd snel vies en dan was die lastig schoon te maken. Bij deze kan je het oplaadglas makkelijk in de vaatwasser zetten. Het reisetui is erg handig in gebruik, opladen kan gewoon terwijl de tandenborstel nog in het etui zit. Ook het reisetui is erg mooi qua design en is makkelijk op te bergen. De 5 verschillende standen vind ik erg handig. Sommige dagen zijn mijn tanden iets gevoeliger en zou ik normaal gesproken niet elektrisch poetsen, maar met de 'sensitive' stand kan dit nu wel! Daarnaast zit er een polijst stand op voor extra witte tanden, zo nu en dan vind ik het leuk om extra aandacht aan mijn tanden te besteden, en dan is dat door de verschillende standen goed mogelijk. De snelheid van de borstel is wel even wennen. Aan het begin kriebelde het nogal en trilde alles een beetje door, maar na 2 dagen poetsen was ik hier wel aan gewend. Na het tandenpoetsen heb ik echt het gevoel dat mijn tanden goed schoon zijn geworden. Door de automatische timer poets ik ook zeker beter omdat ik, ook al heb ik haast, toch de 2 minuten vol wil maken, hij stopt dan automatisch. Conclusie: een erg fijne tandenborstel die goed poetst, voor elk moment van de dag, voor elke gelegenheid geschikt en daarnaast ook nog een mooi design.

• Goede investering

Minpunten

• niet goedkoop

Lotte1988 06-11-2016

Toptandenborstel

Ik ben erg tevreden over de Philips Sonicare DiamondClean. Hij ziet er in eerste instantie al erg mooi uit. Over het design is goed nagedacht en ik vind het echt een vrouwelijke uitstraling. Daarnaast vind ik het oplaadglas was erbij hoort helemaal geweldig. Het oplaadpunt van mijn vorige tandenborstel werd nog wel eens vies en dan was die lastig schoon te maken. En dat deed ik dus niet maar dat zag er dan niet mooi uit. Bij de Philips Sonicare kan je het oplaadglas makkelijk in de vaatwasser zetten. Het reisetui is erg handig in gebruik, en opladen kan gewoon terwijl de tandenborstel nog in het etui zit. Ook het reisetui is erg mooi qua design, heeft een zachtrose kleur en is makkelijk op te bergen.
Dan is de functionaliteit van de tandenborstel ook nog van belang. Hij ligt ietwat glad in de hand maar dit is na mijn oude tandenborstel wellicht even wennen. De 5 verschillende standen vind ik erg handig. Sommige dagen zijn mijn tanden iets gevoeliger en zou ik normaal gesproken niet elektrisch poetsen, maar met de 'sensitive' stand kan dit nu wel! Daarnaast zit er een polijst stand op voor extra witte tanden, zo nu en dan vind ik het leuk om extra aandacht aan mijn tanden te besteden, en dan is dat door de verschillende standen goed mogelijk. De snelheid van de borstel is wel even wennen. Aan het begin kriebelde het nogal en trilde alles een beetje door, maar na 2 dagen poetsen was ik hier wel aan gewend. Enig minpuntje van de tandenborstel vind ik dat wanneer je hem aandoet hij begint in de laatste stand dat je hem hebt gebruikt. Omdat ik er zelf altijd meteen tandpasta opdoe, is het soms lastig te zien welke stand ik had gebruikt omdat ik hem meteen in mijn mond doe anders vliegt de tandpasta overal heen. Ik kijk via de spiegel dan welke stand het is. Na het tandenpoetsen heb ik echt het gevoel dat mijn tanden goed schoon zijn geworden. Door de automatische timer poets ik ook zeker beter omdat ik, ook al heb ik haast, toch de 2 minuten vol wil maken, hij stopt dan automatisch.

Mylene 03-11-2016

Fantastisch

Net voordat ik op vakantie ging naar Griekenland mocht ik deze mooie tandenborstel ophalen bij het Kiala punt.

Ik ben jarenlang tandartsassistente geweest en wilde deze tandenborstel dan ook graag uit proberen.

Blij verrast ben ik! Allereerst ziet hij er prachtig uit. Het glas is ook echt een versiering voor de wastafel en het laadt de tandenborstel nog op ook!

Dan de reisettui.. Geweldig! USB kabel erin en klaar. Geen irritant knippert oplaadlampje in de hotelkamer deze keer.. Op de tandenborstel van m'n reisgenoot na dan. :(

Ik heb enkel het grotere borsteltje meegenomen op reis en alleen nog maar op stand clean gepoetst. Mijn tanden voelen schoner aan dan ooit tevoren. Zeer veel positiefs van mij!

Boj 01-11-2016 Product paar maanden in bezit

Hele mooie goede tandenborstel

Het is een prachtige moderne tandenborstel. Poetst heel goed en is makkelijk op te laden. Hele mooie accessoires zitten erbij. Het enige en toch ook wel zeer belangrijke optie die wij missen op deze tandenborstel is dat hij niet onder de douche te gebruiken is. Wanneer dit zou kunnen met deze Philips zou ik hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Mooie handige accessoires
  • Veel verschillende programma's
  • Batterij indicator is prettig
  • Laad snel op

Minpunten

• Kan niet onder de douche gebruikt worden

Jbo80 01-11-2016

Hele mooie goede tandenborstel

Karel 31-10-2016 Product paar weken in bezit

Dit is een topproduct van Philips

Tandenpoetsen wordt een ervaring. Wat een mooie vormgeving en uitstraling. De accessoires zijn nuttig en vergroten het gebruiksgemak; het opladen via de computer, de degelijke reisetui en uiteraard het mooie oplaadglas. Ik neem mijn tandenborstel nu ook makkelijk mee als ik weg ga. Ik heb een week gepoetst met de Philips Sonicare Diamond Clean en wat is dit fijn. Ik heb echt het gevoel dat de tandenborstel het werk doet. Het werkt heel makkelijk en duidelijk al is het pulseren wel even wennen in het begin. Door de grootte en vorm van het borsteltje kan ik mijn hele gebit goed schoonmaken. Door de timer wordt het makkelijk om de tijd vol te maken. ' s ochtends voelen mijn tanden nog steeds schoon en glad, dit was anders niet zo. Het voelt alsof ik net bij de mondhygiënist ben geweest. Ook mijn tandvlees voelt rustiger en gezonder aan. Het geeft een goed gevoel dat mijn gebit echt schoon is na het poetsen. Mijn tanden zijn na een week poetsen ook witter en glanzender. ik wissel makkelijk van functie om mijn gebit optimaal te verzorgen. Door het materiaalgebruik en de minimalistische vormgeving is hij ook goed schoon te houden en ligt hij prettig in de hand. De gebruiksduur van drie weken voordat je moet opladen is erg fijn. De handleiding is duidelijk en makkelijk te volgen. Wat een topproduct van Philips

Pluspunten

• Schone glanzende wittere tanden
  • Lange gebruiksduur
  • Mooie vormgeving
  • Duidelijke handleiding