Philips Sonicare DiamondClean HX9312 wit, roze goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9312 wit, roze goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

marieke 04-08-2017

eenvoudiger type

na 3 eerdere en veel duurdere versies van de diamond clean gebruikt te hebben waarvan elke keer na ca 14 maanden de accu het begaf heb ik in april 2017 een goedkopere versie met minder mogelijkheden gekocht. Met een héél klein beetje korting op de adviesprijs - dus nog niet goedkoop. Deze versie geeft een even goed poetsresultaat als de duurdere. Zonder massage of accessoires etc. Hij geeft wel de 4x 1/4 minuut poetsen aan, dat is alles. Geen toeters en bellen. Ik ben benieuwd of hij na april 2018 nog steeds blijft werken. Wordt vervolgd.

sunsun 15-04-2017

accu leeft niet lang

Op zich een hele fijne tandenborstel met goede poetsresultaten. Ligt prettig in de hand en de timer, 4x 1/2 minuut werkt prima en is heel handig. Toch is mijn review negatief omdat nu alweer voor de derde keer de batterij totaal op is en dat steeds na 14 maanden, 2x per dag gebruik door 1 persoon; ik bewaar hem niet op de oplader.
Philips gaf goede service en stelde een nieuwe beschikbaar met het advies dat de batterij helemaal leeg moest zijn voordat ik hem weer ging opladen. Dat heb ik 14 maanden trouw gedaan maar de batterij heeft het opnieuw begeven en is niet meer op te laden. Helaas heb ik de aankoopbon niet meer omdat ik dacht dat het nu wel goed zou gaan. Nee dus. Hij is veel te kostbaar voor zo'n korte levensduur. Als je net als ik een beetje op de kleintjes moet letten vind ik het een slechte investering.

Pluspunten

• poetst geweldig
  • tanden mooi glad
  • om de 3 weken opladen is prettig
  • handige accesoires

Minpunten

• voor de 3e keer na 14 mnd batterij stuk
  • te prijzig voor levensduur

Danielle 27-11-2016

Mooi design en poetst echt schoon!

De sonicare ziet er mooi uit, wel echt een design voor vrouwen. Het opladen in/via het glas gaat heel handig en staat ook nog eens mooi in de badkamer. Het in gebruik nemen gaat heel eenvoudig. De eerste twee dagen poetsen was het wel een vreemd gevoel in je mond, maar nu ik er aan gewend ben, poetst het super. Volgens het boekje zou de tandenborstel na opladen 3 weken mee moeten gaan. De eerste keer heeft de Sonicare dit gehaald, nu gaat het lampje van de batterij na 2 weken gebruik branden, maar dit is geen probleem voor mij. De verschillende opties zijn gemakkelijk te kiezen en de timer functioneert prima. Mocht je per ongeluk onder het poetsen de Sonicare uitzetten, dan onthoudt het apparaat waar je gebleven bent en gaat verder met z'n programma. De Sonicare is gemakkelijk schoon te houden en door het glas geen vieze plakrandjes, die bij mijn oude oral-B wel het geval waren... Al met al een fijne tandenborstel die je tanden echt een schoner gevoel geven.

• poetsopties
  • gebruiksgemak

Loes 14-11-2016

Schonere en gladdere tanden

Bij het uitpakken was ik al gelijk enthousiast over het design, echt een tandenborstel waar je mee voor de dag kan komen met de rood gouden accenten en de matte buitenkant. Door de matte buitenkant is de tandenborstel ook wat stroever en ligt daarom prettig in de hand.
Ik heb de Sonicare nu een aantal weken in gebruik. Het was even wennen want de Sonicare kietelt, maar wat een resultaat, mijn tanden zijn gladder en voelen schoner aan en lijken witter te worden, al denk ik dat dit laatste ook afhankelijk is van welke tandpasta er gebruikt wordt.
De batterij duur is echt uitmuntend, de Sonicare nu ruim 2wkn 2x per dag in gebruik en nog niet hoeven opladen!
Tot nu toe heel tevreden!

Lindazvv 14-11-2016

Zeer fijne tandenborstel!

De sonicare diamondclean maakt zeer goed schoon: tandplak wordt goed verwijderd, maar ook evt etensrestjes tussen de kiezen! Zeer gebruiksvriendelijk: draadloos opladen dmv een glas of via USB met een reisetuitje. Heel handig. Er zijn verschillende programmaatjes die gebruikt kunnen worden. Kortom: goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Draadloos opladen
  • Ligt goed in de hand
  • Reinigt goed

Minpunten

• Schoonmaken van reisetui

Arita 11-11-2016

Schonere tanden

M'n tanden zijn gladder dan toen ik nog zo'n goedkope electrische tandenborstel gebruikte... dacht eerst van zo'n duur ding is niets voor mij, maar deze is toch wel heel fijn. Hij trilt wel erg maar naar een paar dagen ben je daar ook aan gewend. En je bent nu eerder geneigd om minimaal 2 minuten te poetsen De batterij gaat ook lang mee en hij trilt erg hard... dus kijk wel uit met spetters. 5 standen zitten erop en hij heeft een mooi design met mooie dikke glazen beker erbij. Ook de Reis unit is heel erg handig en je kan hem zelfs op de usb opladen... een aanrader dus!!

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Schonere tanden

Minpunten

• Hij spettert

AG1971 11-11-2016

Lekker in de hand liggende tandenborstel

Tandenborstel ligt lekker in de hand. Er zit veel kracht in en diversen programma's. De borstel gaat lang mee.

Pluspunten

• mooi design
  • lang in gebruik

Bie27 10-11-2016

Top tandenborstel

Het uitpakken van het apparaat was al een feestje. Het apparaat heeft een erg mooie vormgegeven en is gemakkelijk in de hand te houden. Het oplaadglas geeft het geheel een mooie en elegante uitstraling. Het reisetui is erg handig in gebruik. Opladen (via usb) kan gewoon terwijl de tandenborstel nog in het etui zit. Het etui is ook erg mooi qua design en is makkelijk op te bergen.

De tandenborstel heeft 5 verschillende poetsstanden. Mijn favorieten zijn de 'standaard'- en de 'sensitive' stand. De standaard stand gebruik ik 's ochtends en 's avonds de sensitive stand, hiermee kan ik goed mijn (gevoelig) tandvlees mee poetsen. De timer geeft aan wanneer je moet wisselen van kwadrant en de tandenborstel gaat na 2 minuten vanzelf uit. Mijn tanden worden mooi schoon, glad, witter en ik heb een frisse en verzorgende mond na het poetsen.

Kortweg kan ik zeggen dat deze Sonicare DiamondClean alle beloftes waar maakt.

Claudia 10-11-2016

Lust voor het oog en een genot voor het gebit!

Je tanden zijn voelbaar schoner. Ik moest wel even wennen aan het geluid, veel verschillende standen (perfect met name ook als je last hebt van tandplak) en mogelijkheden ook als je tanden gevoelig zijn een sensitive stand is prettig. Mooi design een sieraad op je wastafel. En een glas als oplaadstation is ideaal, nooit meer een smerige oplader.

Pluspunten

• voelbaar schonere tanden
  • prachtig design
  • veel verschillende standen
  • Opladen 1x per 3 weken
  • reisetui met oplader

Minpunten

• prijs
  • geluid

Sandra 09-11-2016

Prachtige elektrische tandenborstel

Wat een prachtig, geweldig, fantastisch apparaat is dit zeg! Ontzettend mooi! En dan al die extra's die erbij komen... niet te geloven. Ik was serieus verrast over de inhoud. Ik bedoel, een glas waarin je je tandenborstel kan opladen.. of een reisetui waarin dat kan.. ik heb het nooit eerder gezien! De tandenborstel ligt fijn in de hand, is stil en maakt dus weinig geluid. Zoveel beter dan dat ik gewend ben/was. Mijn vooroordeel over elektrische tandenborstels was, dat het lompe herriemakende apparaten zijn, maar deze; subliem!

• Verschillende standen
  • Prijs/Kwaliteit is goed
  • Comfort

Minpunten

• Duur

L 06-11-2016

Mooi design, multifunctioneel

Erg tevreden over de Sonicare DiamondClean. Hij ziet er in eerste instantie al erg mooi uit. Over het design is goed nagedacht en ik vind het echt een vrouwelijke uitstraling. Het oplaadglas is ook erg handig. Het oplaadpunt van mijn oude tandenborstel werd snel vies en dan was die lastig schoon te maken. Bij deze kan je het oplaadglas makkelijk in de vaatwasser zetten. Het reisetui is erg handig in gebruik, opladen kan gewoon terwijl de tandenborstel nog in het etui zit. Ook het reisetui is erg mooi qua design en is makkelijk op te bergen. De 5 verschillende standen vind ik erg handig. Sommige dagen zijn mijn tanden iets gevoeliger en zou ik normaal gesproken niet elektrisch poetsen, maar met de 'sensitive' stand kan dit nu wel! Daarnaast zit er een polijst stand op voor extra witte tanden, zo nu en dan vind ik het leuk om extra aandacht aan mijn tanden te besteden, en dan is dat door de verschillende standen goed mogelijk. De snelheid van de borstel is wel even wennen. Aan het begin kriebelde het nogal en trilde alles een beetje door, maar na 2 dagen poetsen was ik hier wel aan gewend. Na het tandenpoetsen heb ik echt het gevoel dat mijn tanden goed schoon zijn geworden. Door de automatische timer poets ik ook zeker beter omdat ik, ook al heb ik haast, toch de 2 minuten vol wil maken, hij stopt dan automatisch. Conclusie: een erg fijne tandenborstel die goed poetst, voor elk moment van de dag, voor elke gelegenheid geschikt en daarnaast ook nog een mooi design.

• Goede investering

Minpunten

• niet goedkoop

Boj 01-11-2016

Hele mooie goede tandenborstel

Het is een prachtige moderne tandenborstel. Poetst heel goed en is makkelijk op te laden. Hele mooie accessoires zitten erbij. Het enige en toch ook wel zeer belangrijke optie die wij missen op deze tandenborstel is dat hij niet onder de douche te gebruiken is. Wanneer dit zou kunnen met deze Philips zou ik hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Mooie handige accessoires
  • Veel verschillende programma's
  • Batterij indicator is prettig
  • Laad snel op

Minpunten

• Kan niet onder de douche gebruikt worden

Karel 31-10-2016

Dit is een topproduct van Philips

Tandenpoetsen wordt een ervaring. Wat een mooie vormgeving en uitstraling. De accessoires zijn nuttig en vergroten het gebruiksgemak; het opladen via de computer, de degelijke reisetui en uiteraard het mooie oplaadglas. Ik neem mijn tandenborstel nu ook makkelijk mee als ik weg ga. Ik heb een week gepoetst met de Philips Sonicare Diamond Clean en wat is dit fijn. Ik heb echt het gevoel dat de tandenborstel het werk doet. Het werkt heel makkelijk en duidelijk al is het pulseren wel even wennen in het begin. Door de grootte en vorm van het borsteltje kan ik mijn hele gebit goed schoonmaken. Door de timer wordt het makkelijk om de tijd vol te maken. ' s ochtends voelen mijn tanden nog steeds schoon en glad, dit was anders niet zo. Het voelt alsof ik net bij de mondhygiënist ben geweest. Ook mijn tandvlees voelt rustiger en gezonder aan. Het geeft een goed gevoel dat mijn gebit echt schoon is na het poetsen. Mijn tanden zijn na een week poetsen ook witter en glanzender. ik wissel makkelijk van functie om mijn gebit optimaal te verzorgen. Door het materiaalgebruik en de minimalistische vormgeving is hij ook goed schoon te houden en ligt hij prettig in de hand. De gebruiksduur van drie weken voordat je moet opladen is erg fijn. De handleiding is duidelijk en makkelijk te volgen. Wat een topproduct van Philips

Pluspunten

• Schone glanzende wittere tanden
  • Lange gebruiksduur
  • Mooie vormgeving
  • Duidelijke handleiding

Suus_ie 31-10-2016

Mooi design, veel functies en werkt super goed!

Wat een mooi kadootje om uit te pakken! Het is een super goed systeem dat je je tandenborstel na het poetsen gewoon in het glas zet en dat die dan opgeladen wordt. Ook zit er een mooie vrouwelijke reisetui bij en het handige is dat je de etui via USB op kan laden. Dus als je op reis gaat doe je je tandenborstel in de etui en neem je 1 USB kabeltje mee en je kan altijd je tandenborstel opladen. wel vind ik de houder van de tandenborstel erg glad en je moet oppassen dat die niet uit je handen glijdt. Het poetsen is super. Je kan kiezen uit meerdere opties zoals clean of white. Ik ben begonnen met clean omdat ik benieuwd ben of er echt resultaat is dus dit zal ik later vertellen. Wel merk ik gelijk dat je tanden gladder aanvoelen en dat blijft de hele dag, wat je ook eet het blijft zo de hele dag. Ben er nu nog steeds erg blij mee en vind het een feestje om m'n tanden te poetsen! Update na 2weken: Wauw wat doet de tandenborstel goed zijn werk. Lig met schone en erg gladde tanden in m'n bed! Het lijkt ook alsof m'n voortanden witter worden maar geloof het nog niet helemaal dus ik blijf het in de gaten houden. De timer om van kant te wisselen was ik al gewend maar is erg handig. Je weet zo dat je lang genoeg per kant poetst. Helaas heb ik de tonguekit niet ontvangen dus daar kan ik niks over vertellen. Ik ben heel tevreden over dese gave en goed poetsende tandenborstel. Hopelijk gaat ie heel lang mee maar anders koop ik deze zeker weer terug!

• Makkelijk in gebruik
  • In glas om op te laden
  • Gladde en wittere tanden

Minpunten

• Duur in aanschaf

leinelein 31-10-2016

Ideale tandenborstel

Super fijne tandenborstel met mooi design die doet wat hij moet doen + extra. Keuze uit meerdere poets programma's waarvan ik s avonds vaak de gum care of white gebruik en s morgens de standaard clean. De batterij gaat lang mee en opladen gaat gemakkelijk in het bijgeleverde oplaadglas. De trilling van de borstel was even wennen in het begin maar wende al heel snel. Een grote plus is de timer na elke 30 seconde. Waar ik voorheen vaak de twee minuten amper haalde is het nu een makkie geworden. Mijn tanden voelen heerlijk glad en schoon aan na gebruik en ook de volgende ochtend heb ik nog een redelijk fris gevoel. Fijn dat er een reisetui bij zit, was fijn geweest als er een plek bij zat voor de usb kabel voor het opladen.

• Verschillende poets programma's
  • Batterij

Minpunten

• Geen plek voor usb lader in reisetui

Tjitske 31-10-2016

Philips Sonicare DiamondClean is the best!

Philips Sonicare DiamondClean is the best!

Toen ik de tandenborstel met het oplaadsysteem uitpakte was ik verrukt! Wat een luxe en stijlvolle uitstraling heeft deze Philips DiamondClean Rose Gold Edition! Ik heb het product gelijk op philips.nl geregistreerd. Na het opladen kon ik de volgende dag de tandenborstel gebruiken. Dat was voor mij persoonlijk nogal een teleurstelling, wat een irritante kriebelende zoem tandenborstel.. de eerste twee dagen dacht ik dit wordt het niet. Maar nu vanmorgen dacht ik eindelijk ik raak eraan gewend. Heel anders dus als mijn oude Oral-B. Maar de borstel heeft alsnog 4 sterren van mij gekregen. Update: Superhandig dat er een duidelijk signaal komt wanneer ik te hard op de borstel duw. En de twee minuten timer is ook handy! Inmiddels wil ik geen andere toothbrush meer dan "mijn"Philps Sonicare DiamondClean. En deze tandenborstel krijgt van mij het volledige aantal sterren! Mijn tanden voelen super glad en schoon. De verschillende standen zijn handig, ik gebruik stand clean en Whitening. Laatstgenoemde is erg handig omdat ik biologische tandpasta gebruik en dus geen chemische tandpasta waarin whitening zit. Kortgeleden ben ik bij de mondhygiëniste geweest en nu blijven mijn tanden witter dan voorheen. Wat ik echt een geweldige super toevoeging vind is dat de batterij na opladen tot drie weken op beloofd te werken. Tot nu toe werkt de tandenborstel nog op volledig vermogen, dus niet meer dagelijks opladen! En handig wanneer je op vakantie gaat. Het bijgeleverde etui ziet er echt luxe en mooi stevig uit.

Pluspunten

• Mijn tanden voelen super glad en schoon,
  • Luxe en stijlvolle uitstraling,
  • Levensduur batterij!

Minpunten

• Geen ronddraaiende borstel

Mylene 31-10-2016

Fantastisch

Net voordat ik op vakantie ging naar Griekenland mocht ik deze mooie tandenborstel ophalen bij het Kiala punt.

Ik ben jarenlang tandartsassistente geweest en ze zworen bij ons, Oral-B.
Toch wilde ik deze tandenborstel graag uit proberen.

Blij verrast ben ik! Allereerst ziet hij er prachtig uit. Het glas is ook echt een versiering voor de wastafel en het laadt de tandenborstel nog op ook!

Dan de reisettui.. Geweldig! USB kabel erin en klaar. Geen irritant knippert oplaadlampje in de hotelkamer deze keer.. Op de Oral-B van m'n reisgenoot na dan. :(

Ik heb enkel het grotere borsteltje meegenomen op reis en alleen nog maar op stand clean gepoetst. Mijn tanden voelen schoner aan dan met mijn 3 maanden Oral-B tandenborstel. Zeer veel positiefs van mij!

Pluspunten

• Goede reisetui met oplaadmogelijkheid
  • Mooi glas met oplader
  • Geweldig poetsresultaat

Yvonne 31-10-2016

Stralend witte tanden die glad aanvoelen

Heerlijk stevige trillingen en mooi glanzende tanden. Een echt schoon gevoel. De gumcare stand gebruik ik voor mijn tandvlees. Het is nu niet meer pijnlijk of rood. Iets waar ik voorheen regelmatig last van had.
Ik had al een sonicareborstel. Deze is inmiddels 3 jaar oud. Maar dit nieuwe model is duidelijk krachtiger en heeft meer opties.
Het design is prachtig met de rozegoude details en de laadopties van het glas en de etui zijn bijzonder praktisch.
Al jaren trouw aan sonicare en nu nog blijer met deze nieuwe borstel. Voor mij geen ander merk meer. De tandenborstel is wel erg prijzig, maar ik hoop en ga er eigenlijk ook.vanuit dat ik gier jaren plezier van zal.beleven. En die kosten bespaar ik dan misschien weer op tandartskosten van de komende jaren.
Kort samengevat: ik ben fan!!!

Pluspunten

• Krachtige vibratie
  • Prachtig design
  • Handige meeneem etui met oplaadfunctie

Minpunten

• De prijs is hoog

Kervel85 23-10-2016

Speciale Elektrische tandenborstel

Het is een speciale elektrische tandenborstel met 5 standen. Poets heel fijn, net of je van de mondhygiënisten afkomt. Allemaal erg schoon. En opladen kan via het glas maar ook via de reisetui. Erg luxe allemaal.

Pluspunten

• 5 poetsstanden
  • Glas als oplader en reisetui als oplader
  • stopt vanzelf bij 2 minuten poetsen

NadjaStein 18-10-2016

Super tandenborstel in een luxe jasje

Deze tandenborstel met een mooi design heeft verschillende poets standen. Wordt geleverd inclusief een glas, oplader, reisetui en usb kabel (om via de reisetui op te laden).
De poetsresultaten zijn geweldig! Mijn tanden hebben nog nooit zo glad en schoon aangevoeld. Ik ben heel tevreden!

Pluspunten

• Luxe
  • Goed resultaat
  • Handige reisetui