Zelfs nadat ik had besloten om deze lens te kopen had ik niet kunnen vermoeden hoe tevreden ik er uiteindelijk mee zou zijn. Oké, hij heeft geen automatische focus, maar daar ligt natuurlijk ook wel weer een uitdaging in! Het focussen gaat op zich snel zat en het eindresultaat is vaak zelfs beter als met mijn vorige lens die wel automatische focus had. Dik tevreden dus!