Vitamix A2500 - Blender - Antraciet - Reviews

Best Reviewed apr 2020 Vitamix A2500 - Blender - Antraciet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Vitamix A2500 - Blender - Antraciet op Kieskeurig.nl.

Derksen 30-04-2020

Uitstekende blender

Geschreven voor: Vitamix A2500 - Blender - Antraciet

Super eenvoudig de lekkerste smoothies en andere gerechten maken. Daarna in een handomdraai schoonmaken door 30 sec met warmwater en een drupje afwas blenden.Voldoet uitstekend aan de verwachtingen. Ook de app werkt heel makkelijk en geeft ontzettend veel recepten. Uitstekende koop! Wel wat geluid bij stand 10.

Pluspunten

• Bediening
  • Snelheid
  • App met veel recepten

Minpunten

• geluid bij hoge snelheid

E. Steenbakkers 28-04-2020

super krachtig

Geschreven voor: Vitamix A2500 - Blender - Antraciet

Vorige week deze prachtige blender aangeschaft op advies van vrienden die er al een hadden. Prachtig product. Heerlijk eenvoudig maar wel zeer krachtig. De kan is wel erg groot. Bij kleinere hoeveelheden niet echt handig (bijv. Hummus). Slim om dus wat kleinere bekers erbij te kopen.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • multi functioneel
  • mooi design

Minpunten

• groot

Hans 14-04-2020

Makkelijk én een heerlijk resultaat

Geschreven voor: Vitamix A2500 - Blender - Antraciet

Ik was op zoek naar een "alleskunner" en gemak. Wil naast de gebruikelijke smoothies ook graag zelf lekkere gezonde etenswaren maken als havermelk, amandelmelk en notenpasta. Nu een paar dagen aan het uitproberen, maar wát een ding! Voldoet absoluut aan de verwachting. Als ik één puntje kan noemen, dan is het het ietwat korte snoer, maar daar kan ik ook mee leven.

GV 27-11-2019

Vitamix: geweldig kwalitatieve en betrouwbare Power Blender!

Geschreven voor: Vitamix A2500 - Blender - Antraciet

Wat een krachtpatser, echt een geweldig apparaat. Jaren gebruik gemaakt van 'gewone' blender naar tevredenheid maar deze powerblender is echt next level. De kwaliteit en robuustheid straalt er vanaf en het belangrijkste, hij levert met gemak top prestaties!

Pluspunten

• Prachtig uiterlijk, staat mooi!
  • Krachtig; smoothies en juices zijn perfect
  • Mogelijkheden; soep/ijs/juices/spreads