• Best Reviewed nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB6172S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michael 04-05-2022

Fijne blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb deze blender een tijdje geleden als verjaardagscadeau gekregen en ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Hij's makkelijk in gebruik (ben niet iemand die handleidingen leest), ik vind hem persoonlijk mooi en hij's makkelijk schoon te maken. Er zitten zuignapjes aan de onderkant waardoor hij niet beweegt of makkelijk om te stoten is (wat door zijn gewicht toch al niet makkelijk zou zijn), wat met mijn onhandigheid toch wel erg fijn is. Ik heb hem tot nu toe alleen gebruikt om er smoothies van bevroren fruit van te maken maar dat is mij zeer goed bevallen. Al met al ben ik er zeer blij mee, 5/5 would recommend.

RL1221 18-04-2022

Super scherp

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De messen zijn super scherp en de machine is zeer krachtig. Elke dag verse smoothies.

Rozemarijn 13-01-2022
  • Product gekregen

Enorm krachtig

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

De blender is enorm krachtig en staat stevig op het aanrecht! Maak er nu al heerlijke soepjes mee en hopelijk in de toekomst ook smoothies.

Pluspunten

• Stevig op het aanrecht
  • Krachtig
  • Grote inhoud

Rie 06-01-2022

Top

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Beoordeling consumentengids was top en dat klopt!
Bovendien ziet deze blender er prachtig uit

Pluspunten

• Mooi
  • Krachtig

JohnR 04-01-2022

Super snel en handig

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Blender ziet er modern uit. Simpel in gebruik en schoon te maken. Degelijk.

Jack 26-12-2021

Leaking from the bottom after several months

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

We purchased this product thinking it would last many years. Unfortunately, liquid drinks and smoothies are already leaking from the bottom of container after only a few months. Appears to be a deeply flawed design that loses its seal quickly.

Marlies 02-12-2021

Blend beast!

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Nog nooit zo snel een perfect egale smoothie gemaakt in een handomdraai. Wat ook super fijn is voor de babyhapjes trouwens. Deze blender crusht ijs als een beest! Ik wil nooit meer anders! Z’n prijs helemaal waard, luxe uitstraling door de glazen blendkan.

Pluspunten

• 0 stukjes, zonder mega kleine stukjes te snijden
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• Deksel draait moeilijk vast

q**s@o**k.com 30-11-2021

Aanrader!

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Fijne blender en ziet er ook nog mooi uit in de keuken, simpel design met niet te veel poespas.
Wel wat groter dan onze vorige blender, maar hij is niet te groot.
Van smoothies tot soepen, voor alles is die geschikt en ook voor de cocktails met crushed ice!

• Grote inhoud

Minpunten

• maakt geluid

m**e@g**l.com 29-11-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Deze blender ziet er mooi uit en voldoet aan onze verwachtingen. Blendt moeiteloos door harde stukjes zoals kokos wat toch vrij hard is. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Staat mooi bij de keuken
  • Sterke moror

Ik 20-11-2021

Bevalt prima

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

prima apparaat. Staat stevig op het aanrecht, makkelijk in gebruik. Maakt mooie gladde groentesapjes in een handomdraai. Tevreden!

Marcel 12-07-2021

Waar voor je geld

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Pro: Alles kan in de vaatwasser
Con: Niet de stilste (maar doet wat hetmoet doen)

Anoniem 24-03-2021

Onder de indruk

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldige blender ! De stevige glazen kom geeft een stevig gevoel aan de blender. In alle gevallen werd de smoothie gelijk goed geblend. Zeer tevreden over de blender.

irmacoulander 19-03-2021

Degelijke blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Deze blender doet wat hij belooft. Ziet er goed uit, staat als een huis op je aanrecht, is heel krachtig en degelijk uitgevoerd. Wat misschien wel het fijnst is aan deze blender: hij is super makkelijk schoon te maken. De bodem met daaraan de mesjes klik je er in 1 beweging uit en kun je handig afspoelen zonder aan de mesjes te hoeven komen.
Het deksel had ik wat moeite mee maar inmiddels niet meer. De pubers gebruiken hem allemaal graag en eten nu meer fruit als ooit tevoren.
De stamper hebben wij nog weinig nodig gehad maar het is handig om gewoon via een gat in het deksel de boel even te kunnen doorroeren als dat nodig is.
Ik houd hem.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Krachtig
  • Goede looks
  • Makkelijk te reinigen
  • Handige stamper

Minpunten

• Vage gebruiksaanwijzing
  • Zwaar
  • Deksel werkt een beetje onhandig in het begin

mdvanwijn@ziggo.nl 18-03-2021

Robuuste blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Pluspunten

• Crushed ijs
  • Glazen kom

lies_13 17-03-2021
  • Product gekregen

Bosch MMB6172S

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

De Bosch blender is mooi van uiterlijk. De kan heeft een inhoud van grote inhoud, maar is iets zwaar.
Maar dat moet ook wel wel, want de blender kan zelf bevroren fruit klein maken. Misschien dat daardoor het geluid ook wel iets harder is. Schoonmaken is gemakkelijk, bijna alle onderdelen mogen in de vaatwasser of kunnen eenvoudig met de handwas schoon gemaakt worden
Ik heb al veel fruit, soepen en groenten verwerkt tot kleine stukjes.
De blender blijft door de zuignapjes goed stevig op het aanrecht staan.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Grote inhoud
  • Krachtige blender
  • Scherpe messen

Minpunten

• Ietwat zware kan

HansSeg 15-03-2021

Grote stevige blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Heerlijke robuuste en stevige blender. Groot formaat. Maar omdat ie er ook echt mooi en degelijk uitziet staat het goed op je aanrecht. De blender werkt goed, blend alles goed. Erg krachtig apparaat, en alles voelt heel solide. De glazen kan is ook erg stevig. Deze krijg je niet zomaar stuk. Houdt er wel rekening mee dat ie dus wat zwaarder is dan een goedkoper en kleiner modelletje.

Pluspunten

• Robuust
  • Blendkwaliteit
  • Krachtige motor

mdvanwijn 15-03-2021

Mooi en robuust

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze blender is makkelijk in gebruik. Stevig en fijn dat de kom van glas is. Daardoor wel iets zwaarder, maar persoonlijk vind ik dit wel frisser. Fijn dat hij ijsblokjes crushed!

Rozemarijn 13-03-2021

Krachtige blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

De blender is vrij groot en zwaar. Dit komt met name door de glazen kan. Wat ook direct een voordeel heeft, want hij is heel makkelijk schoon te maken. Alle onderdelen gaan makkelijk uit elkaar, en alles kan in de vaatwasser. De meegeleverde stamper is een mooie bonus. De blender heeft een krachtige motor, wat je ook wel hoort. Hij hakt en blend alles snel door elkaar middels 2 standen en een pulse stand. Ook met noten of ijs heeft hij geen probleem. Groot gemak voor grote volumes.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Onderdelen makkelijk uit elkaar
  • Onderdelen kunnen in vaatwasser
  • Grote glazen kan

Minpunten

• Zwaar
  • Veel geluid

Anna 13-03-2021

Mooie, sterke blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Prachtig design. Is wat aan de zware kant maar staat wel lekker stevig op het aanrecht. Heeft geen problemen met diepvriesproducten. Bijgeleverde stamper is super handig.

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Aan de zware kant

Jeanne 12-03-2021

Fijne blender

Geschreven voor: Bosch MMB6172S

Wat een fijne blender! Hij ziet er mooi en luxe uit en hij staat stevig op het aanrecht. De blender is lekker groot en heeft genoeg vermogen. Hij is makkelijk schoon te maken, doordat je de messen kunt verwijderen. De blender maakt alleen veel lawaai, maar dat nemen we voor lief. Wij zijn er enorm blij mee..

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• veel lawaai